Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
16821/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauralla minihame päällä ja pipo päässä on se kipee ja blondi..

Haukkuu tuolla kaikki ei taida tietää että on kamerat tuollakin vai?

Vierailija
16822/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassu laihtuu kyllä paljon talossa.

Olisi hyvä jos laihtuisi, kun nyt pää näyttää niin pitkältä kun kaulaa ei ole. Tsemppiä 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16823/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki häätöön katotaan kenet "kansa" häätää.

Tää on kyllä paha. Melody tai LauraL? Pekka? Mikä on suuren yleisön näkemys, tosi vaikea sanoa.

Vierailija
16824/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaako muiden korvaan tuo, kun Jassu kivahtaa Samille, mainitsee aina tämän nimeltä ikään kuin opettavasti. "Kato Sami, kun.." Äsken Sami sanoi, että kyllä se hippu tulee vastaan tuolta kasasta, niin heti sanoi, että "Ei kun Sami, se on nyt pakko löytää". Kun Pekka sanoo saman, puhuu yleisellä tasolla "no mutu mä haluan löytää sen nyt". Eilenkin huomasin saman jossain vaiheessa. 

Joo, haluaa korostaa miten Samin jutut muka tyhmiä mutta itelleen kuoppaa kaivaa.

Niin, minulle tulee vaikutelma, että haluaa muiden kuulevan, että nimenomaan Sami taas sanoi jotain tyhmää. 

Jassuhan on ihan avoimeisti kertonut että Sami ärsyttää häntä. Joten tottakai reagoi eri tavalla jos itselleen ärsyttävä henkilö tulee ärsyttävässä tilanteessa neuvomaan. Juu ei fiksua käytöstä mutta jokainen varmasti tietää sen tunteen.

Niin? Sinäkö et näe tässä mitään ongelmaa, että henkilö on päättänyt, että yhden ihmisen sanomiset ovat tyhmiä ja ärsyttäviä, mutta muut saavat sanoa mitä sattuu, eikä ärsytä yhtään? 

Aina ei voi tulla juttuun kaikkien kanssa. Kyllä mä omassa elämässä arvostan tuollasta paljon enemmän että ymmärrän suoraan että nyt ei synkkaa, ei tarvitse olla kaveri. Kuin että joku esittää kaveria ja joka käänteessä jauhaa paskaa selän takana enkä edes tajua (katson sinua laura). Ei tuo mikään kaveriporukan mökkireissu ole jossa kaikki ihanaa ja hyvää pataa keskenään. Eipä sellasta oikeastaan tapahdu edes oikeassa elämässä.

Vierailija
16825/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura haukkui muira asukkaita 2 tuntia. Oli jopa vähä juonittelun makua. Sanni vaan hymisi vieressä nukahtamispisteessä ja välillä yritti mukavaa sanoa joistain asukkaista.

Ja ei kyllä mielestäni haukkunut, ihan faktaa puhui, esim Pekka on todella itsekäs, olen samaan asiaan itsekin kiinnittänyt huomiota (katson saikulla 24/7 paljon). Ja tuo mitä puhui Jasmiinasta on todellakin totta, ei kestä ollenkaan muiden mielipiteitä ja jos joku uskaltaa olla eri mieltä hänen kanssaan, hyökkää heti sanallisesti (esim Samin kimppuun). Ja tuo, että Jasmiina itse sanoo, että hän on niin suora, no tilanne tajua hänellä ei ole lainkaan, ei kaikkea tarvitse suoraan sanoa. 

Vierailija
16826/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta ihan tyhmää mollata Jasmiinaa liikakiloista. Toivoisin et joku sanois hänelle ettei kannata kiroilla noin paljoa.

Ei sitä kukaan mollaisi jos se olisi fiksu.

Mutta kun ei ole.

Nimenomaan tämä. Kun käytös on aivan kammottavaa katseltavaa jatkuvine kiroiluineen ja joidenkin tiettyjen asukkaiden dissaamisineen yms yms, niin kyllä siinä väkisinkin korostuu se ilmeinen tyhmyys, sekä myös ylensyönnistä ja täydellisestä välinpitämättömyydestä aiheutunut roima ylipaino.

Vierailija
16827/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura ulos.Juuri tuollaiset.Hänen feikki itkut ja tämän päivän ilkeä puhuminen muista !!

Mitä se idari läyhäs? Katotaan vaan niin koosteessa ei tulla näyttämään mitään. Selvästi yritetään pitää talossa väkisin.

Vierailija
16828/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä oikeasti taas ole mitään muuta keskusteltavaa kuin sissibarbijutut? 

Laurahan on johtohahmo, joka ei turhista valita. Tottakai sellaisesta keskustellaan.

Vierailija
16829/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli-inhokit nyt : Muoviblondi-fitneskana . Itku-sami, ja Cancel-melody !! Siinä mun top3. Entä teidän top3 inhokit ???

Vierailija
16830/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauralla minihame päällä ja pipo päässä on se kipee ja blondi..

Haukkuu tuolla kaikki ei taida tietää että on kamerat tuollakin vai?

Pipoko tekee ihmisen terveeksi? Ihana logiikka. 

Vierailija
16831/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailtavaa heittäytymistä oli kyllä havaittavissa näiden kahden neidon osalta.

Heti kun varpuleita alkoi hieman paleltaa niin heittäytyivät lämpimän makkarin pehmeille patjoille makoilemaan. Ja ennenkaikkea läyhäämään, vailla rangaistuksen pelkoa.

Vierailija
16832/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura ulos.Juuri tuollaiset.Hänen feikki itkut ja tämän päivän ilkeä puhuminen muista !!

Mitä se idari läyhäs? Katotaan vaan niin koosteessa ei tulla näyttämään mitään. Selvästi yritetään pitää talossa väkisin.

Jasmiinasta ja Pekasta lähinnä kiertoteitse suolsi paskaa oikein olan takaa.

Vierailija
16833/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki häätöön katotaan kenet "kansa" häätää.

Tää on kyllä paha. Melody tai LauraL? Pekka? Mikä on suuren yleisön näkemys, tosi vaikea sanoa.

Luulenpa, että rääväsuu hirvitys Jassu lentäisi kuin leppäkeihäs.

Vierailija
16834/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä oikeasti taas ole mitään muuta keskusteltavaa kuin sissibarbijutut? 

Laurahan on johtohahmo, joka ei turhista valita. Tottakai sellaisesta keskustellaan.

No keskustele sitten. Olet nyt näköjään koko päivän hokenut vain noita samoja lauseita. Tuota en laske keskusteluksi. 

Vierailija
16835/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

peilaaja.fitnes kirjoitti:

Yli-inhokit nyt : Muoviblondi-fitneskana . Itku-sami, ja Cancel-melody !! Siinä mun top3. Entä teidän top3 inhokit ???

LauraL

Sami

Pekka

Vierailija
16836/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#88 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä Sanni ja Laura oikein ovat? Jos vain nukkuivat sisätiloissa niin kyllä heidän jo pitäisi olla takaisin ulkona muiden kanssa kun kello on jo kohta puoli yksitoista.

Kummallista että kumpikaan kamera ei näytä mitä he oikein tekevät. Ovatko he lähteneet talosta vai onko heidät poistettu?

Toivottavasti sanni on viety mielisairaalaan saamaan hoitoa. Sitä hän tarvitsee, EI bb taloa. Miksi hänet otettiin tuonne. Kaikki me olemme lukeneet hänen haastattelunsa netistä/lehdistä ! MT joka sanoo kuulevansa ääniä. Ja tämä otetaan BB taloon !! Älytöntä !

En oo tiennyt noista mt-ongelmista kuin vähän aikaa, täältä vain olen saanut selville.

On kyllä väärin että on sairaana otettu tonne.

Olen kyllä ihmetellyt välillä Sannin käytöstä ja ilmeitä, ihan kuin ei olisi aina ihan tässä maailmassa. 🙁

Toivottavasti on oikea lääkitys ja on noudattanut sitä talossa.

Vaikka eipä lääkkeetkään aina autuaaksi tee, oikean löytäminen veisi aikaa, eikä terveydenhuollossa nyt ole aikaa. Voi olla että syö lääkkeitä jotka ei auta ollenkaan.

No, turha tätä on spekuloida, mutta sanonpa vaan mt-ongelmaisena, että sympatiani ovat Sannin puolella. Jos haluaa jatkaa niin pitää antaa jatkaa, mutta seurata tarkkaan tilannetta.

Mutta eikö Sanni ole lehdissä antanut ymmärtää, että on lääkityksiä vastaan.

https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/94aabbfc-e540-4eb3-a44a-56eaa5d…

BB tuotanto floppasi rajusti valitessaan tämän bb taloon. . .

Vierailija
16837/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vammainen olo onko? Oletko sekaisin oletko? Oletko sairas oletko? Oletko vajaa oletko?

Missäs lienee nyt se vastaaja jota tympii tämä vakiotyyppi joka meitä käy huvittamassa täällä? Kas kun ei ole vielä kommentoinut asiaa.

Vierailija
16838/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulikin mun suosikit.

Vierailija
16839/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka pätemässä raizcauksen uhreista, että kyllä siitä toipuu. Luulee että siitä tulee vain pimppi helläksi ja se on siinä, vissiin. Psyyke siinä särkyy. Eihän sitä tommonen karvahattu ymmärrä. Pekka myös määkimässä että lapsen kuolemastakin selviää. 

Kylmä mies. 

Aina raizcaus jättää ikuisen jäljen, esim minun elämä on lähtenyt menemään täysin kieroon sen jälkeen kun minut rais... teininä, ja sen olen tajunnut vasta keski-ikäsenä miten se siitä hetkestä lähtien lähti elämä luisumaan ja tuli mt-ongelmat päälle, jotka jatkuvat yhä.

Ja katja on juuri niin tyhmä kuin jo olin huomannutkin.

Puhuuko Pekka tuollaista...sehän on täysi idiootti.

Siis TODELLA typerää laukoa tuollaista.

Mutku mutku möykkä- Pekka on niin ihQ ja AITO! Ja hyvää showta ja huumoria heittää ja kun on toi bromanssi ja romanssikii. Nii aavee-mamma äänestää Pekan voittoon.

Vierailija
16840/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaja-Jassu, jankkaaja-Jassu ja nälkä-Jassu. 

Ketju on lukittu.