Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Luulen et Pekka on varmasti seuraavassa äänestyksessä Lauran puheista päätellen, Laura ja Taavi ainakin antaa 2pojoo Pekalle ja ehkä Sannaltakin jos on silloin vielä talossa irtoaa ainakin 1 pojo sen verran pitkään Laura jaksoi Pekkaa mollata.
2 pojoo Sanni antaa Jassulle ja Laurakin yhden.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen jos nuo kaksi eivät ole häädössä, erityisesti bimbo.
Hauku miksi lystäät, mutta häädössä ovat Jasmiina, Melody ja kolmas on arvoitus. Nämä minäkin haluan pois. Perustelut koko Suomi tietää.
MItä tuo Taavi nyt raivoaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä oikeasti taas ole mitään muuta keskusteltavaa kuin sissibarbijutut?
Laurahan on johtohahmo, joka ei turhista valita. Tottakai sellaisesta keskustellaan.
No keskustele sitten. Olet nyt näköjään koko päivän hokenut vain noita samoja lauseita. Tuota en laske keskusteluksi.
Ei pidä paikkaansa. Otin välillä pitkät päiväunet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#88 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Sanni ja Laura oikein ovat? Jos vain nukkuivat sisätiloissa niin kyllä heidän jo pitäisi olla takaisin ulkona muiden kanssa kun kello on jo kohta puoli yksitoista.
Kummallista että kumpikaan kamera ei näytä mitä he oikein tekevät. Ovatko he lähteneet talosta vai onko heidät poistettu?Toivottavasti sanni on viety mielisairaalaan saamaan hoitoa. Sitä hän tarvitsee, EI bb taloa. Miksi hänet otettiin tuonne. Kaikki me olemme lukeneet hänen haastattelunsa netistä/lehdistä ! MT joka sanoo kuulevansa ääniä. Ja tämä otetaan BB taloon !! Älytöntä !
En oo tiennyt noista mt-ongelmista kuin vähän aikaa, täältä vain olen saanut selville.
On kyllä väärin että on sairaana otettu tonne.
Olen kyllä ihmetellyt välillä Sannin käytöstä ja ilmeitä, ihan kuin ei olisi aina ihan tässä maailmassa. 🙁
Toivottavasti on oikea lääkitys ja on noudattanut sitä talossa.
Vaikka eipä lääkkeetkään aina autuaaksi tee, oikean löytäminen veisi aikaa, eikä terveydenhuollossa nyt ole aikaa. Voi olla että syö lääkkeitä jotka ei auta ollenkaan.No, turha tätä on spekuloida, mutta sanonpa vaan mt-ongelmaisena, että sympatiani ovat Sannin puolella. Jos haluaa jatkaa niin pitää antaa jatkaa, mutta seurata tarkkaan tilannetta.
Mutta eikö Sanni ole lehdissä antanut ymmärtää, että on lääkityksiä vastaan.
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/94aabbfc-e540-4eb3-a44a-56eaa5d…
Mitähän Virtanen tuumaa nyt, Tämän valinnasta BB asukkaaksi ?! No, virhehän se oli..
peilaaja.fitnes kirjoitti:
Yli-inhokit nyt : Muoviblondi-fitneskana . Itku-sami, ja Cancel-melody !! Siinä mun top3. Entä teidän top3 inhokit ???
Tämän hetken inhokit
Feikkifit
Pekka spede
Kullikatja
Taavi oikeassa muut Melody etunenässä lisäämässä painoja ahneilla paskanen loppu!
Pekka on söpö kuin mongoloidi pienenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vammainen olo onko? Oletko sekaisin oletko? Oletko sairas oletko? Oletko vajaa oletko?
Missäs lienee nyt se vastaaja jota tympii tämä vakiotyyppi joka meitä käy huvittamassa täällä? Kas kun ei ole vielä kommentoinut asiaa.
Töissä olin. Kokeile sinäkin joskus.
Kokeiltu on, varsin monet kerrat. Tekemistä riittää aina. Mites päivä meni töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura haukkui muira asukkaita 2 tuntia. Oli jopa vähä juonittelun makua. Sanni vaan hymisi vieressä nukahtamispisteessä ja välillä yritti mukavaa sanoa joistain asukkaista.
Ja ei kyllä mielestäni haukkunut, ihan faktaa puhui, esim Pekka on todella itsekäs, olen samaan asiaan itsekin kiinnittänyt huomiota (katson saikulla 24/7 paljon). Ja tuo mitä puhui Jasmiinasta on todellakin totta, ei kestä ollenkaan muiden mielipiteitä ja jos joku uskaltaa olla eri mieltä hänen kanssaan, hyökkää heti sanallisesti (esim Samin kimppuun). Ja tuo, että Jasmiina itse sanoo, että hän on niin suora, no tilanne tajua hänellä ei ole lainkaan, ei kaikkea tarvitse suoraan sanoa.
Inhottavaa tuollainen seläntakana jauhaminen. Sanoisi suoraan, jos asiat vaivaa tai olisi hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihailtavaa heittäytymistä oli kyllä havaittavissa näiden kahden neidon osalta.
Heti kun varpuleita alkoi hieman paleltaa niin heittäytyivät lämpimän makkarin pehmeille patjoille makoilemaan. Ja ennenkaikkea läyhäämään, vailla rangaistuksen pelkoa.
Tämä☝️
peilaaja.fitnes kirjoitti:
Yli-inhokit nyt : Muoviblondi-fitneskana . Itku-sami, ja Cancel-melody !! Siinä mun top3. Entä teidän top3 inhokit ???
Ykkösenä taitaa loistaa yksinkertaisesti kamala ihminen eli Jassu, seuraavana ällö teeskentelijä vihervassari (ja sitä suunapäänä korostamassa koko ajan) Ville, sekä täysin näkymätön ja tylsä Laura R, joka kuvittelee ilmeisesti olevansa jännittävä ja mielenkiintoinen jo pelkästään lepakkoilunsa (vanha ja kulunut juttu jo, jopa BB-talossa), sekä noiden kokopään tatuointiensa varassa, vaikka selvästi se pää on sisältä tyhjää täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Taavi oikeassa muut Melody etunenässä lisäämässä painoja ahneilla paskanen loppu!
Siis mikä idea tuossa tehtävässä oli? Jos niitä piti laittaa siihen tietty määrä, eihän se olisi kuitenkaan kestänyt, vaikka olisi miten nopeasti laittanut painoja. Tuon narun vahvuudestahan se oli kiinni eikä siitä, miten niitä siihen kiinnitetään. Vai olenko ymmärtänyt väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura ulos.Juuri tuollaiset.Hänen feikki itkut ja tämän päivän ilkeä puhuminen muista !!
Mitä se idari läyhäs? Katotaan vaan niin koosteessa ei tulla näyttämään mitään. Selvästi yritetään pitää talossa väkisin.
Jasmiinasta ja Pekasta lähinnä kiertoteitse suolsi paskaa oikein olan takaa.
Ihan puhui totta, ihan joka sana. Onko nyt Jasmiinan kiusaaminen jo unohtunut? Siitä puhuivat mm, että miten kaikki kolme naista Pippa, Minna ja Jassu hyökkäsivät porukassa Samin kimppuun. Ja älkää haukkuko ihmisten ulkonäköä anonyyminä.
Tosin Sannilla kyllä viiraa mutta muovi on törkee!
Miksi mua ärsyttää tuo Pekka? Yritän miettiä. Yrittääkö liikaa olla tuollainen reilu ja rento johtaja. Se ei tunnu aidolta. Tuntuu, että Pekalla raksuttaa koko ajan päässä ohjekirja.
Välillä sanoo jotain sellaista ovelasti/hienovaraisesti, mikä asettaa toisen huonoon valoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vammainen olo onko? Oletko sekaisin oletko? Oletko sairas oletko? Oletko vajaa oletko?
Missäs lienee nyt se vastaaja jota tympii tämä vakiotyyppi joka meitä käy huvittamassa täällä? Kas kun ei ole vielä kommentoinut asiaa.
Kokeiltu on, varsin monet kerrat. Tekemistä riittää aina. Mites päivä meni töissä?
Ihan normaalisti meni. Huomenna taas etäpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Koska talossa nähdään homonussintaa?
Luultavasti silloin, jos Anssi ja Pekka ovat molemmat finaaliviikolla.