Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
15341/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villestä tulee mieleen Hemuli. Samanlaiset hiukset. Eikä Hemulikaan varsinaisesti mikään supermiehekäs ole violetissa mekossaan.

Lassesta tulee mieleen yhden sadun täti, ei sen noita ollut, mutta hassu. Muistaakseni amerikkalaisessa leffassa lasten kanssa puuhaili

Kippura hauska nenä, kuten Lassella. Harmittaa kun en muista.

Vierailija
15342/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taavi on mun mieleen. Jämäkkä, kantaa itsensä hyvin eikä laahusta eteenpäin niinkuin suurin osa meistä suomalaisista, terve itsetunto ( en koe että on ylpeileva vaan tuntee itsensä), yrittäjä kun on niin huomaa kuinka haluaa tehdä asioita ja turhautuu jossei sitä tekemistä ole.

Ulkonäöllisesti ihan kuin joku Keski-Euroopan kuninkaallinen.

Minä tykkään. Luonne kuitenkin lemppari. Ei mikään tossukka.

Sellainen arjalainen vaalea viikinki 😍 Ihan eri tasoa ulkoisesti kuin nuo talon "suomimiehet"...

Tosi miehekäs kun vetypreoksidilla valkaistu etutukka. :D

Taavilla on kyllä mielestäni selvästi venäläiset piirteet.

Taavin suku on Viron Venäläisiä, Taavi on siis Venäläinen kuten piirteistäänkin näkee, sitä ei blondatut hiukset ja oiotut hampaat miksikään muuta.

Taavi on virolainen nimi, ei venäläinen nimi. Lopeta trollaus.

Taavi putkahti maailmaan Neuvostoliitosta 1981.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15343/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt reipas, liikunnallinen ulkotehtävä, jossa kaikki joutuvat koville. Jospa Jassun painokin vähän putoaisi.

Vierailija
15344/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taavi on mun mieleen. Jämäkkä, kantaa itsensä hyvin eikä laahusta eteenpäin niinkuin suurin osa meistä suomalaisista, terve itsetunto ( en koe että on ylpeileva vaan tuntee itsensä), yrittäjä kun on niin huomaa kuinka haluaa tehdä asioita ja turhautuu jossei sitä tekemistä ole.

Sellainen arjalainen vaalea viikinki 😍 Ihan eri tasoa ulkoisesti kuin nuo talon "suomimiehet"...

Mäkin oon alkanut heräämää Taavin suhteen, vaikka ekat 2vkoa meni jotenkin ihan ohi koko tyyppi. Nyt tuntuu, että tyyppi saattaa mennä aika pitkälle. Ei ole oma suosikki, mutta eipä toisaaltaan ärsytäkään.

Mulla alkaa Taavi nousta inhokkina kärkeen. Jotenkin päsmäröivä ja kireä. Sellainen tyyppi, jonka ympärillä pitää kävellä munankuorilla, ettei ärähdä.

Ei myöskään vaikuta miltään älyn jättiläiseltä. Kun juontaja yritti sitä su-iltana jututtaa, niin silmien takana ei näyttänyt liikkuvan yhtään mitään.

Taitaa monet täällä viehättyä lähinnä sen ulkonäöstä. Itselle tuollainen tyyppi ei oikein iske, joten keskityn enemmän käytökseen, ja on alkanut miehen luonne vähän kylmiä.

No, seuraan vaan koosteita, joten voin olla ihan pihalla.

Et ole pihalla, Taavi ei pahemmin halua paljastaa itsestään mitään. Hieman on päsmöröivä ja äreä ajoittain. On sillä hvviäkin hetkiä mutta itse laittaisin luiskaan

Vierailija
15345/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Jasmiinan sukunimi ? Kertokaa ??

Vierailija
15346/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti noi saa polvisuojat jos tota louhimista tehdään 4 päivää. Muutoi kaikilla on bursiitit polvissa :D

Vierailija
15347/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämän pitäisi kestää torstaihin asti? Kun alkuinnostus päättyy, vain muutama tietty tyyppi jaksaa jatkaa hakkaamista. Röökitauot alkavat venyä ja sitten ollaan kohta jo ihan hirveän kipeitä. 

Vierailija
15348/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon alkanut heräämää Taavin suhteen, vaikka ekat 2vkoa meni jotenkin ihan ohi koko tyyppi. Nyt tuntuu, että tyyppi saattaa mennä aika pitkälle. Ei ole oma suosikki, mutta eipä toisaaltaan ärsytäkään.

Oikeassa olet, nuo pitävät täysin paikkansa Taavin suhteen.

t. Paljon 24/7 katsova

Mulla alkaa Taavi nousta inhokkina kärkeen. Jotenkin päsmäröivä ja kireä. Sellainen tyyppi, jonka ympärillä pitää kävellä munankuorilla, ettei ärähdä.

Ei myöskään vaikuta miltään älyn jättiläiseltä. Kun juontaja yritti sitä su-iltana jututtaa, niin silmien takana ei näyttänyt liikkuvan yhtään mitään.

Taitaa monet täällä viehättyä lähinnä sen ulkonäöstä. Itselle tuollainen tyyppi ei oikein iske, joten keskityn enemmän käytökseen, ja on alkanut miehen luonne vähän kylmiä.

Vierailija
15349/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pälä pälä pälä Juhani tykkää omasta äänestään. Joutaisi pois.

Miksi ihmisiä ärsyttää niin paljon, että Juhani on viimein lähempänä omaa elementtiään ja uskaltaa avautua rennosti juttelemaan? Mitä illalla katselin, niin sehän yritti kaiken lisäksi kysellä muiltakin juttuja ja opettaa porukalle erätaitoja ja solmuja. Onpas kerrassaan kauhea ihminen.

Vaikka Juhani puhuisi kolme päivää aivan tauotta, se ei yltäisi niin koviin puhemimuutteihin kuin porukan äänekkäin vähemmistö, joka on aivan jatkuvalla syötöllä nyt pari viikkoa hölöttänyt, kiikannut ja huutanut toistensa päälle.

Henk. koht. rasauttaa paljon enemmän nuo alusta lähtien puhumisen ilosta puhujat, joiden keskusteluista on ensinnäkin vaikea saada välillä päälle puhumisen takia selvää, ja joiden ulosanti ja sisältö on välillä jotain niin käsittämättömän triviaalia, että parempi olisi olla hiljaa.

En voi vastata miksi muita ärsyttää, mutta itseäni on hiljalleen alkanut ärsyttämään se jatkuva jaaritus asiasta kuin asiasta. Olen alusta asti tykännyt Juhanista, koska hän on omalla tavallaan viisas, sillä on hyvä yleistietämys, mielipiteitä ja hyvät keskustelutaidot. Sikäli en kyllä näe, että Juhani olisi nyt vasta alkanut avautumaan rennosti jutusteluun, vaan kyllä tuota tarinaa on tullut alusta asti. Nyt on toki elementissään ulkona ja hänen & Akin erätaitoja arvostetaan ihan uudella levelillä. Joko mikkimiehet pistävät Juhanin mikit liian kovalle, tai sitten sillä vain on niin iso ääni, että kuuluu vähän väliä muiden keskusteluiden yli. Nytkin aamulla oli tunteita nostattava keskustelu kahvimaidon riittämisestä, mutta ainoa mitä kuului oli Juhanin jutut. Toisinaan kaivataan myös pientä pelisilmää ja tilannetajua minkälaisia juttuja ja miten laveasti niitä selittää. Samaa ajattelen myös Samista, Jassusta ja Melodysta. Juhani erottuu positiivisesti näistä sillä, että hän pystyy keskustelemaan hermostumatta, pysyä asialinjalla eikä turhaan provosoi/provosoidu asiasta.

Vierailija
15350/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole pihalla, Taavi ei pahemmin halua paljastaa itsestään mitään. Hieman on päsmöröivä ja äreä ajoittain. On sillä hvviäkin hetkiä mutta itse laittaisin luiskaan

Tosikko ja takakireä. Ja ruoka-asiat menevät hänelle tunteisiin siinä määrin, että vielä kunnolla kilahtaa aiheesta.

Vierailija
15351/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöstä en ole mitään mieltä, mutta hyvä asukas se on. Tekijä, eikä mikään tapetti. Taavin kuiva huumori etenkin on aivan loistavaa ja se näkyi myös siinä sunnuntain suorassa. Ehkä siinä on se, että joko sitä ymmärtää tai ei. 

Kyllä tuolla on jotku muut jotka päsmäröi joka ikisessä tehtävässä ja asiassa. 

Pelkästään Taavin huumori ei ole kuivaa, koko mies on. Sille pitäisi antaa enemmän märkää niin ehkä jututkin parantuisi.

Vierailija
15352/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki meuhkaa täällä Anssin kiroilusta, mutta on vähentynyt huomattavasti, joskus lipsahtaa.

Sitten Jasmiina joka noituu ihan joka lauseessa karskisti ja joka kuullostaa järkyltä tollaisen  irvikuvan suusta. Ikuinen nälkä muka ruokarajoitteisena, vain burgerit ja lohi kelpaa. 

Pekka ja Katja, voi jösses. Katja iilimatona Pekassa kiinni eikä sitä kiinnosta tuo lässyttävä albiino pätkän vertaa, haluaisi irti Katjan hipelöinneistä mutta ei ole pokkaa sanoa suoraan että häivy nyt iholta. 

Melody kyllä kaikkein ärsyttävin muka-pomo talossa. Ohjeistaa aivan kaikessa ja etsii kamera-aikaa näkyvästi. Se juuston katoaminen omalle riisikakulle VIITENÄ viipaleena oli ahmatilta kunnon puhallus, ei ollut luonnetta tunnustaa. Kokkaillessa maistelee vatsan täyteen ja on epähygieeninen.

Vierailija
15353/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että tänä vuonna voittaisi BB:n nainen, esim. jompikumpi Lauroista.

Miksi aina mies voittaa ? Ihan kuin miesasukkailla olisi sanaton sopimus joka vuosi nimetä häätöön ensin naiset, sitten vähemmistöt.

Katsojat ovat enimmäkseen naisia ja äänestävät voittajaksi miehiä. Eivätkö naiset voisi olla kerrankin naisten puolella ??

Molemmat Laurat ovat kivoja ihmisiä ja suhtautuvat hyvin muihin asukkaisiin ja tehtäviin.

Eivät ole mielestäni kuitenkaan värittömiä.

Olen samaa mieltä, että ovat ihan kivoja ja ystävällisiä. Kuitenkin Bb-voittajassa yleensä kaivataan jotain syvyyttä ja persoonaa. 

Pidin aluksi Laura L: stä mutta pisteet laski tuosta Akin kohtelusta " ei edes katsele tällaista junttia silmiin".

Luulin myös, että hän on aidosti herttainen ja kiltti, mutta selvästi omaa "naamakertoimen" niin kuin monet muutkin somessa pyörivät ulkonäkökeskeiset vaikuttajat... Lasse ja Taavi saavat hymyjä ja katseita, mutta Akille ei voi muka edes katsettaan suoda - kuvottavaa!

Mielestäni Akin tulkinta Laurasta kuulosti vähän siltä, että siihen saattoi vaikuttaa vahvasti hänen oma itsetuntonsa ja ajatusvinoumansa. Aki tuntee olevansa epävarma Lauran seurassa - ihan hyvin asia voi olla myös toisin päin. Laurat ja Akit aika harvoin kohtaavat toisiaan irl, joten kumpikaan ei luultavasti osaa toimia toisen kanssa ja siksi kommunikaatio on niin kömpelöä: Aki sanoo, ettei Laura halua jutella tai katso silmiin, Laura sanoo, ettei tiedä mistä puhua Akin kanssa. Mielestäni Laura on tottunut olemaan pirteä, suora ja sosiaalinen, mutta epävarmana käyttäytyykin sitten päinvastoin, eli välttelee ja katselee muualle, minkä Aki sitten tulkitsee niin, ettei tuo hieno kaupunkilaisnainen halua edes katsoa silmiin tällaista junttia - ja sulkeutuu vain enemmän.

Lasse ja Taavi on ns. Lauran maailmasta, Juhani taas Akin maailmasta, ja näiden kanssa homma pelittää luonnollisesti paremmin.

Muutoin vois uskoakin, mit se silmien pyörittely Akin tanssiessa oli paljonpuhuvaa.

Sinänsä tuollaista kuvailemaasi kuitenkin käy, ihan niinkin, että ne sosiaaliset taidothan parantuisi, jos uskaltaisi enemmän, ja siten sitten tulisi kohdatuksi paremmin. Mut se onkin joskus aikamoinen paradoksi.

Aki on pärjännyt talossa hyvin, kun ottaa huomioon miten erilainen ympäristö hänellä tavallisesti ilmeisesti on.

Laura ei pyöritellyt silmiään Akin tanssille. Tämä on tarkistettu jo moneen kertaan. Laura oli mukana kannustamassa ihan kuten muutkin paikalla olleet, alkoivat vaan ottamaan pyykkejä koneesta kesken tanssin ja käänsivät tanssiesitykselle selän. Kummasti vaan Laura tuntuu saavan tästäkin negaa niskaan vaikka tilanteessa oli muitakin. Anssi ja Pekka ei edes vaivautuneet katsomaan tanssia varastohuoneeseen, miksei heitä mollata?

Vierailija
15354/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan korostaa että Taavi on Neuvostoliittolainen tuote, käy vodkalla. t: suomalainen mies

Ulkonäöstä en ole mitään mieltä, mutta hyvä asukas se on. Tekijä, eikä mikään tapetti. Taavin kuiva huumori etenkin on aivan loistavaa ja se näkyi myös siinä sunnuntain suorassa. Ehkä siinä on se, että joko sitä ymmärtää tai ei. 

Kyllä tuolla on jotku muut jotka päsmäröi joka ikisessä tehtävässä ja asiassa. 

Pelkästään Taavin huumori ei ole kuivaa, koko mies on. Sille pitäisi antaa enemmän märkää niin ehkä jututkin parantuisi.

Vierailija
15355/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisiä ärsyttää niin paljon, että Juhani on viimein lähempänä omaa elementtiään ja uskaltaa avautua rennosti juttelemaan? Mitä illalla katselin, niin sehän yritti kaiken lisäksi kysellä muiltakin juttuja ja opettaa porukalle erätaitoja ja solmuja. Onpas kerrassaan kauhea ihminen.

Vaikka Juhani puhuisi kolme päivää aivan tauotta, se ei yltäisi niin koviin puhemimuutteihin kuin porukan äänekkäin vähemmistö, joka on aivan jatkuvalla syötöllä nyt pari viikkoa hölöttänyt, kiikannut ja huutanut toistensa päälle.

Henk. koht. rasauttaa paljon enemmän nuo alusta lähtien puhumisen ilosta puhujat, joiden keskusteluista on ensinnäkin vaikea saada välillä päälle puhumisen takia selvää, ja joiden ulosanti ja sisältö on välillä jotain niin käsittämättömän triviaalia, että parempi olisi olla hiljaa.

En voi vastata miksi muita ärsyttää, mutta itseäni on hiljalleen alkanut ärsyttämään se jatkuva jaaritus asiasta kuin asiasta. Olen alusta asti tykännyt Juhanista, koska hän on omalla tavallaan viisas, sillä on hyvä yleistietämys, mielipiteitä ja hyvät keskustelutaidot. Sikäli en kyllä näe, että Juhani olisi nyt vasta alkanut avautumaan rennosti jutusteluun, vaan kyllä tuota tarinaa on tullut alusta asti. Nyt on toki elementissään ulkona ja hänen & Akin erätaitoja arvostetaan ihan uudella levelillä. Joko mikkimiehet pistävät Juhanin mikit liian kovalle, tai sitten sillä vain on niin iso ääni, että kuuluu vähän väliä muiden keskusteluiden yli. Nytkin aamulla oli tunteita nostattava keskustelu kahvimaidon riittämisestä, mutta ainoa mitä kuului oli Juhanin jutut. Toisinaan kaivataan myös pientä pelisilmää ja tilannetajua minkälaisia juttuja ja miten laveasti niitä selittää. Samaa ajattelen myös Samista, Jassusta ja Melodysta. Juhani erottuu positiivisesti näistä sillä, että hän pystyy keskustelemaan hermostumatta, pysyä asialinjalla eikä turhaan provosoi/provosoidu asiasta.

Kumma kyllä että erätaidoillaan kehuskellut mies paleltui makuupussissa jo ensimmäisenä yönä. Väitti niitä kesäpusseiksi, joissa ulkolämpötilan pitää olla +15, että ne toimii. Makuupussit on kuitenkin tähän vuodenaikaan todella hyvät ja toimivat, jos niitä vaan osaa käyttää. 

Taavi ja Lasse nukkui boxereissa ja eivät valitelleet kylmää ollenkaan. Lähes tulkoon kaikki muut oli paleltuneet ja ongelma oli juuri siinä että olivat lisänneet vaatteita sitä mukaa päälle kun kuvittelivat jäätyvänsä. 

Vierailija
15356/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden pitäisi tehdä tuohln nytv joku kiertävän työjärjestys jolloin jokainen saisi vuorollaan pidemmän tauon kun kaiki eivät mahdu tekemään yhtäaikaa. Nyt hakkaavat innoissaan ikuisuuden ja sitten väsähtävät kaikki yhtäaikaa.

Vierailija
15357/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma kyllä että erätaidoillaan kehuskellut mies paleltui makuupussissa jo ensimmäisenä yönä. Väitti niitä kesäpusseiksi, joissa ulkolämpötilan pitää olla +15, että ne toimii. Makuupussit on kuitenkin tähän vuodenaikaan todella hyvät ja toimivat, jos niitä vaan osaa käyttää. 

Taavi ja Lasse nukkui boxereissa ja eivät valitelleet kylmää ollenkaan. Lähes tulkoon kaikki muut oli paleltuneet ja ongelma oli juuri siinä että olivat lisänneet vaatteita sitä mukaa päälle kun kuvittelivat jäätyvänsä. 

Paleltui? Sehän on todella vakavaa!! Onko tämä henkilö evakuoitu BB talosta?

Vierailija
15358/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavilla tuntuu paineen alla pinna kiristyvän ja hermot mennä. Eilen tulenteossa puhu jo aika kireään sävyyn Melodille, kun oli neuvomassa kokoajan. Osan tiuskimisesta sai myös tulentekokaveri Lasse, joka ei kyllä ollut moksiskaan Taavin tiuskimisesta.

Aikaisemmin sementtitehtävässä, myös Melodin kanssa, alkoi pinna kiristymään.

Vierailija
15359/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisilta pihalla oli kivaa seurattavaa, jotenki erilainen tunnelma kun ovat tuolla pihalla.

Kaikilla oli hyvä ja rempseä fiilis ja jengin kääriytyminen makuupusseihin oli aika koominen näky :D

Oon alkanut tykätä yllättäen Lassesta tosi paljon, vaikka alkuun ja varsinkin Minna-keissin johdosta oli hetken jopa inhokkini... Hauska, huumorintajuinen, toiset huomioiva tsemppari. Eikä ota itseään liian vakavasti. Myös Taavista olen alkanut tykätä alun kankeuden jälkeen :)

Kyllä! Jospa tästä pääsisi jotenkin siitä negatiivisuuden kehästä irti, kun Minna ulkona ja Lasse enemmän vapautunut. Jasmiinakaan tuskin lähtee läyhäämään suurempia, kun paras läyhäyskaveri äänestettiin tylysti kotiin. Myös Sami näyttää olevan paremmin porukassa, vaikka en kyllä tiedä onko sillä joku läheisin kaveri tuolla. Ehkä eniten näistä hiihtelee siellä kuuluisalla ulkokehällä ja etsii vielä paikkaansa.

Vierailija
15360/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota, että kaikki jankuttavat, että jokaisella on oma tyyli hakata betonia. Eikö noiden todella kannattaisi tehostaa toimintaa ja luoda eräänlainen ketju, jossa paikkoja voisi vaihdella?

Ketju on lukittu.