Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Jotta sukupuolijakauma ei nyt täysin vinoutuisi talossa heti alkuunsa niin, seuraavaksi pitäisi pudota miespuolisen asukkaan. Ei kukaan jaksa kuunnella pelkkiä miesten juttuja.
Olisin valmis luopumaan Juhanista, Taavista, Samista tai Villestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi on mun mieleen. Jämäkkä, kantaa itsensä hyvin eikä laahusta eteenpäin niinkuin suurin osa meistä suomalaisista, terve itsetunto ( en koe että on ylpeileva vaan tuntee itsensä), yrittäjä kun on niin huomaa kuinka haluaa tehdä asioita ja turhautuu jossei sitä tekemistä ole.
Ulkonäöllisesti ihan kuin joku Keski-Euroopan kuninkaallinen.
Minä tykkään. Luonne kuitenkin lemppari. Ei mikään tossukka.Sellainen arjalainen vaalea viikinki 😍 Ihan eri tasoa ulkoisesti kuin nuo talon "suomimiehet"...
Tosi miehekäs kun vetypreoksidilla valkaistu etutukka. :D
Taavilla on kyllä mielestäni selvästi venäläiset piirteet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Taavi dissaa ja kyttää Pekkaa koko ajan. Kävi mussuttamassa hillosta. Taavi on selvädti ottanut Pekan hampaisiinsa ja yrittää saada muitakin äänestämään Pekkaa.
Tajusi Elinan hiillostamisesta sekä Pekan perusteluista, että on saanut tältä ääniä... Selvästikin "kosto elää", vaikkei siitä ääneen tuolla huutelekaan... Ans kattoo, onko toimiva taktiikka!
Laura valittaa, kun koko ajan kaikki valittaa.
Laurakin vänkää hillosta, kuten valitti juuston käytöstä. Lasselle pointsit, kun ei lähtenyt mukaan, totesi, että riittää siitä. Tuossa makaa kuin lahna ja valittaa.
Monella ihmisellä on näköjään aika vääristynyt kuva itsestään, niin kuin Minna nyt on tietenkin ihan kujalla itsensä kanssa, mutta ihmettelen, että Lassekin oli sitä mieltä, että hänellä on aika isot silmät kun tuolla jossain vaiheessa kyseltiin ihmisten silmien väriä. Siis oikeasti, miten Lasse ei tajua, että hänellä on pienet silmät ja isoa vain se nenä, mikä näyttää kasvavan koko ajan.
Kyllähän Laura puhuu asiaa, mutta hänen on vaikea ilmaista asiansa neutraalisti. Kaikki menee kiukuttelun kautta ja kyynelsilmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mehmet pääsi hiukan hiplaamaan Jasmiinan ja Melodyn tisuja. Tuleekohan näistä kolmen kimppa?
Mikä ihmeen Mehmet???
Melody Mehmet
Pressley
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi on mun mieleen. Jämäkkä, kantaa itsensä hyvin eikä laahusta eteenpäin niinkuin suurin osa meistä suomalaisista, terve itsetunto ( en koe että on ylpeileva vaan tuntee itsensä), yrittäjä kun on niin huomaa kuinka haluaa tehdä asioita ja turhautuu jossei sitä tekemistä ole.
Minä tykkään. Luonne kuitenkin lemppari. Ei mikään tossukka.Sellainen arjalainen vaalea viikinki 😍 Ihan eri tasoa ulkoisesti kuin nuo talon "suomimiehet"...
Mäkin oon alkanut heräämää Taavin suhteen, vaikka ekat 2vkoa meni jotenkin ihan ohi koko tyyppi. Nyt tuntuu, että tyyppi saattaa mennä aika pitkälle. Ei ole oma suosikki, mutta eipä toisaaltaan ärsytäkään.
Laura valittaa ku muut valittaa, kyllä mää ymmärrän et se ärsyttää et muut valittaa. Mutta toisaalta oon kyllä Lassen kans samaa mieltä, et sille ei voi mitään ja sit vaa pitää koittaa jättää valitus huomioimatta, eikä triggeröitä muiden valittamisesta. Voishan tuostaki nyt joku yhtälailla suuttua et et kuin ärsyttää ku Laura valittaa aina siitä ku muut valittaa.
Mun mielestä Lauraki vois ihan hyvin sanoa niille valittajille, että en jaksa kuunnella tuota valitusta jos se itselleen on niin iso asia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Laura puhuu asiaa, mutta hänen on vaikea ilmaista asiansa neutraalisti. Kaikki menee kiukuttelun kautta ja kyynelsilmin.
Se siitä fiksuudesta, kun ei saa edes asiaansa esitettyä neutraaliin sävyyn... Itkun kautta luulee saavansa asian paremmin perille?
Eihän tuolla kukaan muu ole valittanut ruoasta, kuin Jassu. Ei tuossa Lauran kiukuttelussa ole mitään järkeä. Meni hermot, kun ei saa itselleen raejuustoa ja muuta proteiinia.
Sunnuntaina juuri sanoi jollekkin, etä lopettaa valittamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavilla on kyllä mielestäni selvästi venäläiset piirteet.
Taavin suku on Viron Venäläisiä, Taavi on siis Venäläinen kuten piirteistäänkin näkee, sitä ei blondatut hiukset ja oiotut hampaat miksikään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se siitä fiksuudesta, kun ei saa edes asiaansa esitettyä neutraaliin sävyyn... Itkun kautta luulee saavansa asian paremmin perille?
Laurahan on sanonut olevansa itkuherkkä, ei se tee siitä vähemmän fiksua.
Pointtihan tuossa oli, eikä yllätä että just Laura saa katsojiltakin eniten lokaa niskaan, vaikka valtaosa tuolla jengistä valittaa koko ajan. Ja kyllähän tuo Jassun jatkuva valittaminen luo negatiivista ilmapiiriä tuonne.
Kylläpä nyt nostattaa tunteita ja keskustelua Pekan puurolautanen mihin oli ilmeisesti laittanut Taavin mielestä liian ison hillosilmän. Melody ja Laura L. ressaa kahvin ja kahvimaidon riittämisestä, kun näitä on käytetty vapaasti milloin kukin haluaa. Lauraa itkettää jatkuva ruoasta valittaminen eikä mahakaan toimi normaalisti heikosta ravinnonsaannista johtuen. Lasse ja Sanni toimivat neuvottelijoina riitaisten osapuolien välillä ja komppaavat Lauraa. Jasmiina vaatii muilta peruskäytöstapoja :D
Suurimmalle osalle ensimmäinen yö ulkona takana ja mieli on jo kovin apea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan komea, mutta aika sirot kasvot. Anssi on asteen verran komeampi ja maskuliinisempi.
Milloin ne "hyvät hommat" oikein alkaa, vai onko tämä vain jotain pelkkää leirielämää...? Tuntikaupalla olleet jo pystyssä tekemättä yhtään mitään - ylös, ulos ja töihin!
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuolla kukaan muu ole valittanut ruoasta, kuin Jassu. Ei tuossa Lauran kiukuttelussa ole mitään järkeä. Meni hermot, kun ei saa itselleen raejuustoa ja muuta proteiinia.
Sunnuntaina juuri sanoi jollekkin, etä lopettaa valittamisen.
Ehkä nuo paikalla olevat kuulevat sitä valitusta katsojia enemmän, kun katsojilla on vaan kaksi ruutua käytössä. Olihan tuossa Lauran kanssa moni samaa mieltä, joten kaipa siellä oikeasti muutkin valittaa kuin Jassu.