Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
10141/105262 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että täällä alkaa jännitteitä muodostua, mutta en halua että joku joutuu kiusatuksi.

Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä minusta aika lähellä kiusaamista jo ollaan, kun yhden ihmisen sanomisia vääristellään jatkuvasti ja puhutaan selän takana ja alentuvasti. 

Vierailija
10142/105262 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melody nisi räkää nenästään ja jatkoi keittelyään. Kokki, joka ei ymmärrä käsienpesua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10143/105262 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melody kun sanoi, että sitä tuijotetaan Vilppulassa. Luulen että osin pitää paikkansa.

Hän on pitkä ja karskin kokoinen nainen, uskon että se kerää katseita, ei niinkään tumma ihonväri. Hän on naiseksi hyvin skrode.

Tätä on vaikeaa ymmärtää, ellei itse ole ollut siinä tilanteessa. Itsekin ajattelin ihan itsestäänselvyytenä, että tummempi iho tai aksentti puheessa eivät ole mitenkään ihmeellisiä asioita, mutta meninpäs täällä pikkukylässä (Juhanin kotipaikkakunta :D) tummaihoisen ystäväni kanssa kauppaan, niin oikeasti ihmiset kääntyivät tuijottamaan. Vaikea sitä on uskoa ennen kuin näkee. 

Ihmiset katsovat uteliaana. Tuskin heillä on mielessään hirttäjäiset, mutta Melody haluaa sellaiset nähdä mielessään. Melodylla kasvun paikka, tai terapian.

No olkoon uteliaisuutta tai mitä tahansa, niin kyllä se silti minua jaksaa hämmästyttää, että vuonna 2021 tummaihoista ihmistä pitää ihan jäädä suu auki pällistelemään. 

Vierailija
10144/105262 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on hassun kuuloista, että esim Laura ja Melody puhuvat avopuolisoista ikään kuin olisivat olleet kauankin yhdessä. Minulle tuli yllätyksenä, että ovat olleet yhdessä kumppaneidensa kanssa vasta puolisen vuotta, mutta silti puhuvat esimerkiksi elämänsä rutiineista ja seksielämästä jne ikään kuin olisivat olleet yhdessä vuosia. Ja tuollakin ikävöivät lähinnä sitä avopuolisoa eikä esimerkiksi perhettä. 

Käsittääkseni Melody on ollut miehensä kanssa nelisen vuotta, eikä puoli vuotta.

Vierailija
10145/105262 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melody kun sanoi, että sitä tuijotetaan Vilppulassa. Luulen että osin pitää paikkansa.

Hän on pitkä ja karskin kokoinen nainen, uskon että se kerää katseita, ei niinkään tumma ihonväri. Hän on naiseksi hyvin skrode.

Tätä on vaikeaa ymmärtää, ellei itse ole ollut siinä tilanteessa. Itsekin ajattelin ihan itsestäänselvyytenä, että tummempi iho tai aksentti puheessa eivät ole mitenkään ihmeellisiä asioita, mutta meninpäs täällä pikkukylässä (Juhanin kotipaikkakunta :D) tummaihoisen ystäväni kanssa kauppaan, niin oikeasti ihmiset kääntyivät tuijottamaan. Vaikea sitä on uskoa ennen kuin näkee. 

Meneppäs ihan kenen vieraamman kanssa vaan pienemmän paikkakunnan kauppaan niin johan tuijotetaan. Tämä on ihan yleinen vitsikin.

Vierailija
10146/105262 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vielä esim 5 vuotta sitten keskellä Seinäjoen keskustaa kun liikuin tummaihoisen ystäväni kanssa, niin päät kääntyi amisautoista. Olin ihan järkyttynyt! Ja nuoret ihmiset vielä tuijotti autoistaan.. Eli meloonia tuijotettiin varmasti ihonvärin ja kokonsa takia

Vierailija
10147/105262 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja tuo Jasmiina on nolo! "Voit tulla sanomaan suoraan." Siis miksi pitäisi nimenomaan Jassulle mennä sanomaan, jos sattuu jonkun muun kanssa puhumaan asiasta? 

Vierailija
10148/105262 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT: pikkupaikkakunnilla tuijotetaan, itse saan täällä Helsingin lähiössäkin jo pitempiä katseita osakseni kun laitan esim punaista huulipunaa ja panostan vaatteisiini vähän enemmän.

Vierailija
10149/105262 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin juuri, että Sami on ykkösinhokkini.

Kyllä Jasmiina on heittämällä talon ilkeämielisin juoruilija ja paskanpuhuja. Hyh.

Lähihoitaja vielä. Eikö siellä ole mitään soveltuvuustestejä.

Vierailija
10150/105262 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneppäs ihan kenen vieraamman kanssa vaan pienemmän paikkakunnan kauppaan niin johan tuijotetaan. Tämä on ihan yleinen vitsikin.

Luuletko, että en ole koskaan mennyt, kun satun tosiaan asumaan Jalasjärvellä? Ainoastaan tummaihoisen kanssa on oikeasti pysähdytty ja jääty tuijottamaan. 

Vierailija
10151/105262 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasmiina odottaa suunvuoroa, että pääsee marisemaan Samille. :D Ei luoja.. 

Norkoilee tuossa valmiina tappelemaan. Ahdistava nuori nainen.

Kaamea kanttura, jopa vaarallinen. Sillä on muutama hauska hetki talossa keksittyjen tv-ohjelmien juontajana, mutta tämä sen tyhmä ja ilkeä puoli on niin vahva että ulos tämä rasvaläjä.

Vierailija
10152/105262 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu haastaa riitaa Melody puolustaa Samia ja Samin näkökulmia, pian Melody ja Jasmin ottaa yhteen.... ruuti palaa jo.

Vierailija
10153/105262 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämäkin on tässä älytöntä, että tuossa Jasmin ja Melody jatkavat asiasta puhumista, mutta silti sanotaan, että Sami jankuttaa. 

Vierailija
10154/105262 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuosta asiasta pitää vieläkin jankata. Ja Taavi fiksuna huutaa että on täällä kokkikin joka tekee palkatta ruokaa, helvetin epäreilua xDD Niin kun kukaan muu ei pääse keittiöön tekeen mitään.

Vierailija
10155/105262 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassu haastaa riitaa Melody puolustaa Samia ja Samin näkökulmia, pian Melody ja Jasmin ottaa yhteen.... ruuti palaa jo.

Siinä läski tummuisi jos Justiina ja Melodii ottaisi nyrkein yhteen.

Vierailija
10156/105262 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi pää kiinni..!!!!

Vierailija
10157/105262 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi on ärrrrsyttävä.

Vierailija
10158/105262 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu, Melodia ja Taavi ulos.

Vierailija
10159/105262 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi on siinä oikeassa ettei Sami voi vaatia munista osuutta vaihtokauppaan kun itse on vege joille on omat juustot ym eikä niitäkään jaeta kaikille tasan kauppatavaraksi.

Vierailija
10160/105262 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas mennään...

Ketju on lukittu.