Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Melody kun sanoi, että sitä tuijotetaan Vilppulassa. Luulen että osin pitää paikkansa.
Hän on pitkä ja karskin kokoinen nainen, uskon että se kerää katseita, ei niinkään tumma ihonväri. Hän on naiseksi hyvin skrode.
MIten tuo Jassu kääntää kaiken siihen kauppareissuun, kun se ei liity asiaan mitenkään. eikö hän ymmärrä, mitä tuossa yhteydessä tarkoitetaan kaupankäynnillä.
Ja Sami ei nytkään sanonut yhtään mitään vaan heitti vitsiä eilisestä riidasta, niin MInna tuolla mouhaa, että "ei ole vitsi jos sitä jatkaa". Kyllä Minna on. Rauhoitu. Nämä itse vetävät kierroksia ja syyttävät, miten muut eivät lopeta.
Onkohan Samilla asperger? Juhani nyt on vain tuollainen päällepäsmäri.
Vierailija kirjoitti:
Läyhäystä röökipaikalla, tosin asiasta läyhäävät Minna ja Justiina etupäässä. Samin vinkumisesta avautuvat. Samilla on ollut helppo elämä kun pitää jankata jostan pikkuasioista päiväkausia.
Pikku Sami on tottunut saamaan mitä pikku Sami haluaa ja BB talossa se ottaa koville kun siellä elämä ei ole reilua pikku Samille.
Noillehan tuo koville ottaa kun aina vain jatkavat kitisemistä.
Ilmeisesti oikeasti varsin älykäs ja koulutettu Katja ei tee itsestään kovinkaan suurta numeroa. Sen sijaan Juhani ja Sami yrittävät kovasti esittää älykkäämpiä tärkeilijöitä kun oikeasti ovatkaan. Moni muu sen sijaan myöntää avoimesti ”tyhmyytensä”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melody väitti että häntä tuijotetaan Vilppulassa ja että silloin ei mukamas tuijotettu kun oli lapsi. En usko sen sanoja ensinkään, Suomi on muuttunut kyllä avarakatseisemmaksi sinä aikana ja tummiin ihmisiin on totuttu. Melodylla voi olla päässään tunne että tuijotetaan, mutta se ei välttämättä ole totuus.
Tuossa esittelyssä sanoi kotipaikakseen Helsinki. Onko hän siis kotoisin Vilppulasta?
Enpä ole Vilppulan kylillä ainakaan itse tuijottanut, kun en muista ikinä mokomaa nähneeni. Luulen itsekin, että se tuijotusjuttu on vain hänellä korvien välissä, sillä näillä seuduin on totuttu mustimpiinkin ihmisiin, koska heitä asustelee täällä aika paljon.
Melodyn mummola on vilppulassa.
Aki tai Sami varmaan tippuu seuraavaksi. Jotenkin kiusallista katsella noita tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melody väitti että häntä tuijotetaan Vilppulassa ja että silloin ei mukamas tuijotettu kun oli lapsi. En usko sen sanoja ensinkään, Suomi on muuttunut kyllä avarakatseisemmaksi sinä aikana ja tummiin ihmisiin on totuttu. Melodylla voi olla päässään tunne että tuijotetaan, mutta se ei välttämättä ole totuus.
Tuossa esittelyssä sanoi kotipaikakseen Helsinki. Onko hän siis kotoisin Vilppulasta?
Enpä ole Vilppulan kylillä ainakaan itse tuijottanut, kun en muista ikinä mokomaa nähneeni. Luulen itsekin, että se tuijotusjuttu on vain hänellä korvien välissä, sillä näillä seuduin on totuttu mustimpiinkin ihmisiin, koska heitä asustelee täällä aika paljon.
Melodyn mummola ilmeisesti siellä. Vastaanottokeskus varmasti vaikuttaa tuon seudun ihmisiin ja kyllähän valitettava tosiasia on se, että noissa maaseutupitäjissä suhtautuminen monikulttuurisuuteen ja erilaisuuteen on mitä on.
Jos Melody olisi fiksu, se tervehtisi tuijottajaa ja sanoisi jotain selvällä suomen kielellä mikä hänellä on. Mutta ei, kun pitää uhriutua ja nähdä pahuutta kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Melody kun sanoi, että sitä tuijotetaan Vilppulassa. Luulen että osin pitää paikkansa.
Hän on pitkä ja karskin kokoinen nainen, uskon että se kerää katseita, ei niinkään tumma ihonväri. Hän on naiseksi hyvin skrode.
Tätä on vaikeaa ymmärtää, ellei itse ole ollut siinä tilanteessa. Itsekin ajattelin ihan itsestäänselvyytenä, että tummempi iho tai aksentti puheessa eivät ole mitenkään ihmeellisiä asioita, mutta meninpäs täällä pikkukylässä (Juhanin kotipaikkakunta :D) tummaihoisen ystäväni kanssa kauppaan, niin oikeasti ihmiset kääntyivät tuijottamaan. Vaikea sitä on uskoa ennen kuin näkee.
Jasmiina odottaa suunvuoroa, että pääsee marisemaan Samille. :D Ei luoja..
Vierailija kirjoitti:
No aivan varmasti jossain Vilppulassa tuijotetaan ketä tahansa, siellä on joku 5000 asukasta vaan näköjään. Pikkupikkupikku paikka.
Naurettavaa tuo "kommenttisi hyväksytään vasta ..." , vaikka kirjoittaa ihan asiallisesti, eikä hyväksytä sittenkään.
Tuollaisia mammoja kuin Melody on täällä koko kylä puolillaan, joten en usko. Paikkakunta on ajat sitten yhdistetty Mänttään eli on Mänttä-Vilppula. Mäntässä on vaikka minkä värisiä ihmisä paljon, eikä niistä kukaan enää välitä tuon taivaallista. Yksi Melody hukkuu joukkoon helposti.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Vilppulassa mietitään onko kylille tullut joku naisten moukarinheiton olympiavoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Norkoilee tuossa valmiina tappelemaan. Ahdistava nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt voisi isoveli pyytää Juhanin päiväkirjahuoneeseen.
Tajusin juuri, että Sami on ykkösinhokkini.
Hyvä että täällä alkaa jännitteitä muodostua, mutta en halua että joku joutuu kiusatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se viimeinen tehtävä, jossa piti tietää syntymäpäivä todella vähin tiedoin ilman mitään numerovihjeitä on jäänyt vaivaamaan. En ymmärrä, miten tuon tehtävän voi ratkaista, mutta olenkin tyhmä. Itse olisin ajatellut vastauksen olevan joku juhlapyhä, mutta mikään vaihtoehdoista ei tietenkään ollut juhlapyhä.
Siinä pitää sulkea pois vaihtoehtoja sen mukaan, voiko toinen tietää päivämäärän vai ei.
Eli alussa Tuomo sanoi tietävänsä, että Jami ei tiedä. Tuomo siis käytännössä sanoo, että päivämäärä ei ole sellainen, joka on vaihtoehdoissa vain kerran. Tuomo voi tietää tämän ainoastaan siinä tapauksessa, että hänen tietämässään kuukaudessa ei ole sellaista vaihtoehtoa. Eli toukokuu ja kesäkuu putoavat pois, koska niissä on päivämäärät, joita esiintyy vain kerran. Jäljelle jää heinäkuu ja elokuu.
Sen jälkeen Jami sanoo, että ei tiennyt syntymäpäivää, mutta nyt Tuomon puheesta tietää. Tästä voidaan päätellä, että päivämäärä ei voi olla sellainen, joka esiintyy sekä heinäkuussa että elokuussa. Eli numero 14 putoaa pois. Jäljelle jää heinäkuulle yksi ja elokuulle kaksi päivämäärää. Tuomo ei tiennyt päivämäärää, mutta kun hän nyt sanoo, että tietää syntymäpäivän, hänen tietämänsä kuukauden on pakko olla heinäkuu, koska jos hänen tietämänsä kuukausi olisi elokuu, hän ei tietäisi, koska olisi vielä kaksi vaihtoehtoa.
Noh, eipä tuollaisella tehtävällä ole mitään merkitystä elämässä selviytymisen kanssa ja tuskinpa oikeassa elämässä joutuu tilanteeseen, jossa tuollainen pitää ratkaista.. Myönnän tyhmyyteni, mutta näissäkin tehtävissä olisi voinut olla jotain käytännöllisempää.
Kuka nyt on väittänytkään, että olisi merkitystä selviytymisen kanssa :D Nuo pulmathan ovat aivojumppaa ja ajanvietettä . Ei oikeassa elämässä tarvitse myöskään leikkiä lehmä- tai kanapuvussa, mutta sellainen tehtävä nyt vain sattui viime vuonna olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on pitkä ja karskin kokoinen nainen, uskon että se kerää katseita, ei niinkään tumma ihonväri. Hän on naiseksi hyvin skrode.Tätä on vaikeaa ymmärtää, ellei itse ole ollut siinä tilanteessa. Itsekin ajattelin ihan itsestäänselvyytenä, että tummempi iho tai aksentti puheessa eivät ole mitenkään ihmeellisiä asioita, mutta meninpäs täällä pikkukylässä (Juhanin kotipaikkakunta :D) tummaihoisen ystäväni kanssa kauppaan, niin oikeasti ihmiset kääntyivät tuijottamaan. Vaikea sitä on uskoa ennen kuin näkee.
Ihmiset katsovat uteliaana. Tuskin heillä on mielessään hirttäjäiset, mutta Melody haluaa sellaiset nähdä mielessään. Melodylla kasvun paikka, tai terapian.
Olin pudota tuoliltani, kun Janne Porkka eilen koosteessa kehui Jasminen maasta taivaaseen ja hänen mukaansa tämä lady on ihan kärkikahinoissa mukana.
Jassu haluaa taas haastaa riitaa.