Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuotanto saa rahhaa. iänestäkää naiset Jassua.
En todellakaan. Haluan naisena pestä käteni täysin tuommoisesta tapauksesta.
Vierailija kirjoitti:
näin kirjoitti:
uote=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nuo Rosenttiluvut tasoittuu, nyt Aki johtaa ylivoimalla. Mistä lie ääniä saanee?
Tuo aki, rapupalloraiscaaja on saanut itselleen lieksalaisia yrityksiä sponsoriksi, sieltä sataa ropisee lieksan rotan äänet.
Höpö höpö… Akilla on äänestäjiä yli koko Suomenniemen ja ulkomaillakin. Ei auta narista tässä☺️
Karjanmurre on näköjään kova pala porukoille ...ihan kun Liekasta eivät saisi äänestää karjalaiset pitää aina yhtä se on selvä..Akissa ei ole mitään vikaa parjaajissa kyllä .Kiva joukko muuten finaalissa..
Heh, Akin murre ei kyllä ole karjalaa nähnytkään, savon murretta on.
"iänestys", "hiän",, ei todellakaan karjalaa hää virka.
Niin tuo hää sitä ja hää tätä on varmaan enempi etelä-karjalasta mm. Imatralla ehkä ja Lappeenrannassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista jos sponsoriaki voittaa.
Meni maku katsoa kokonaan sen jälkeen kun selvis ton sponsorit. Ihan turha tuhlata paria euroa omalle suosikille.Voi raukkaa. Jos se pienen kyläkaupan pari kymppiä äänestykseen takaa Akille voiton, niin vähissä on ohjelmalla äänestäjät.
Ai sä tiedät summankin.
Entä jos se summa on tuhat euroa?Näin kyläkauppias kirjoitti, että kyseessä muutama kymppi.
Vaikka summa olisi miljoona, niin ne on ihan kauppiaan omia rahojaan.Totta kai kirjotti kun asia nousi esille. Minä en usko ollenkaan 7 kymppiin, lisäksi vielä ysutti muut lieksalaiset yrittäjät ja ihmiset mukaan. Ihan kuin lieksalaiset olisi joku massa joka automaattisesti kannattaa tuota rapupalloraiscaajaa js luontovihaajaa, Lieksassa asuu myös normaaleja ihmisiä, ei kaikki ole akin kaltasia.
Huhhuh. No nyt se selvisi miksi kirjoituksesi on sairaita. Paljastuit syyttämällä Akia luontovihaajaksi… eli siellä kirjoittaa vihreän aatteen äärilaitaa edustava höyrypää.
En ole äänestänyt vihreitä koskaan.
Akin petoviha ja pelko luontoa kohtaan on käynyt ilmi niissä vähissä jutuissa millon on arvojaan jakanut. En arvosta pätkääkään. Pedot vaan hengiltä "niitä tullee lissee venäjjältä", metsät sileeksi, niitä suojellaan liikaa vai miten se meni. Tommosta mopojonnea vielä kuvaillaan "luontoihmiseksi" ja "metsien mieheksi" , jo on helvetti harhat kohillaan. 🤣
Nämä on kyllä niin säälittäviä mustamaalaamisyrityksiä. Voisin lyödä vetoa, että sinä et tiedä metsien suojelusta tai metsästyksestä yhtään mitään, mutta silti nyt esität jotenkin olevasi huolissasi.
eri
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuosta nyt tuloveroprosentin mukaan nipsasta?
Minkäs mukaan sitten? Ennen ainakin mennyt ihan perinteisen oman henkilökohtaisen veroprosentin mukaan.
Karjalan murre on sitä mitä karjalan evakko mummoni virkkoi, karjalaa puhutaan nykyään esim Imatralla ja Lappeenrannassa.
Akin suoltama ääni on savvua. Jota savosta kotoisin ollut mummini puhui, tosin ei noin leveää kuin Aki.
Ihan eri murteita.
Jytky jytky!!!! Jassu on mennyt Akin ohi terveisin eräs...
Vierailija kirjoitti:
1. Aki
2. Jasmiina
3. Taavi
4. Lasse
5. Anssi
Mun lottorivi
Ei tätä lotota vaan ÄÄNESTETÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuotanto saa rahhaa. iänestäkää naiset Jassua.
Naisena äänestän Akia, Anssikin käy, riippuu tilanteesta. Talon parhaimmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiinan käsivarressa näyttää olevan joku arabin kielinen tatuointi, mitähän siinä mahtaa lukea, onko joku lainaus koraanista vai jotain muuta?
Samaa olen miettinyt
On näköjään Jassun haukkuja herännyt ja jaksaa nyt vastailla itselleen 🤣
Ota vainoharhalääkkeesi, kiitos. En vastannut itselleni. Haluaisinpa vain tietää mitä se arabin kieleltä näyttävä tatuointi merkitsee. Yleensä niissä on katkelmia koraanista ja ovat useinkin hyvin henkisiä.
Vierailija kirjoitti:
Karjalan murre on sitä mitä karjalan evakko mummoni virkkoi, karjalaa puhutaan nykyään esim Imatralla ja Lappeenrannassa.
Akin suoltama ääni on savvua. Jota savosta kotoisin ollut mummini puhui, tosin ei noin leveää kuin Aki.Ihan eri murteita.
On se levveetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiinan käsivarressa näyttää olevan joku arabin kielinen tatuointi, mitähän siinä mahtaa lukea, onko joku lainaus koraanista vai jotain muuta?
Samaa olen miettinyt
On näköjään Jassun haukkuja herännyt ja jaksaa nyt vastailla itselleen 🤣
Ota vainoharhalääkkeesi, kiitos. En vastannut itselleni. Haluaisinpa vain tietää mitä se arabin kieleltä näyttävä tatuointi merkitsee. Yleensä niissä on katkelmia koraanista ja ovat useinkin hyvin henkisiä.
Onko Jassulla nyt itsensäräjäytyspommit talossa.
Vierailija kirjoitti:
mie sie työ myö
Ja hyö.
"Tämä on Big Brother, Topi hae mikrofonisi"😆
Vierailija kirjoitti:
Jytky jytky!!!! Jassu on mennyt Akin ohi terveisin eräs...
Typerä vale.
no jo on.. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tämä sponsorijuttu nyt on? Mulla ei ole 24/7.
Lieksalaiset yrittäjät, varsinkin k-market, sponsoroivat akia. Eli maksavat tuolle voiton.
Kiitos vastauksesta! Onko Aki siis itse pyytänyt heitä toimimaan näin jo ennen taloon lähtöään?
No ei ole. Se kauppias oli facebookkiin kirjoittanu että oottehan huomanneet että lieksalainen Aki jne......
Kauppias saa ilmaista mielipiteen niinhän työkin teette täällä ja facebookissa ym. lieksassa osaavat ajatella itse kuten täällä kiukuttelijat
Eikö Suomessa ole mielipidevapaus?
Lasse:'voi jukopliut mä oon loppunu tähän mun elämään'. 😂 Ikuinen Alias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista jos sponsoriaki voittaa.
Meni maku katsoa kokonaan sen jälkeen kun selvis ton sponsorit. Ihan turha tuhlata paria euroa omalle suosikille.Voi raukkaa. Jos se pienen kyläkaupan pari kymppiä äänestykseen takaa Akille voiton, niin vähissä on ohjelmalla äänestäjät.
Ai sä tiedät summankin.
Entä jos se summa on tuhat euroa?Näin kyläkauppias kirjoitti, että kyseessä muutama kymppi.
Vaikka summa olisi miljoona, niin ne on ihan kauppiaan omia rahojaan.Totta kai kirjotti kun asia nousi esille. Minä en usko ollenkaan 7 kymppiin, lisäksi vielä ysutti muut lieksalaiset yrittäjät ja ihmiset mukaan. Ihan kuin lieksalaiset olisi joku massa joka automaattisesti kannattaa tuota rapupalloraiscaajaa js luontovihaajaa, Lieksassa asuu myös normaaleja ihmisiä, ei kaikki ole akin kaltasia.
Huhhuh. No nyt se selvisi miksi kirjoituksesi on sairaita. Paljastuit syyttämällä Akia luontovihaajaksi… eli siellä kirjoittaa vihreän aatteen äärilaitaa edustava höyrypää.
En ole äänestänyt vihreitä koskaan.
Akin petoviha ja pelko luontoa kohtaan on käynyt ilmi niissä vähissä jutuissa millon on arvojaan jakanut. En arvosta pätkääkään. Pedot vaan hengiltä "niitä tullee lissee venäjjältä", metsät sileeksi, niitä suojellaan liikaa vai miten se meni. Tommosta mopojonnea vielä kuvaillaan "luontoihmiseksi" ja "metsien mieheksi" , jo on helvetti harhat kohillaan. 🤣
On kirjoittajalla melkoset harhat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pitää Pekkaa ihan pöljänä. Harmittaa, mut toki antoi itsestään vähän erilaisen kuvan mitä oikeasti on.
No onhan sekin pöljää antaa itsestään todellisuutta pöljempi kuva. Itse tätä ihmettelin jo silloin pari viikkoa sitten, kun selitettiin, miten tyhmiä ihmiset eivät ole, kun eivät tajua Pekan pelaamista. Mitä siinä pelissä sitten oli sellaista, mitä olisi pitänyt tajuta? Ihminen teki itsestään pellen ja kukaan ei tykkää pelleistä eikä pelleksi tekeytyvistä.
Kuopiossa meneillään äänestys Vuoden kuopiolainen, jossa mm. Pekka ehdokkaana. Aiomme mieheni kanssa äänestää häntä. Jipii!
Siinäpä Pekalle oivaa meriittiä jos voiton nappaa sieltä 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Akin suoltama ääni on savvua. Jota savosta kotoisin ollut mummini puhui, tosin ei noin leveää kuin Aki.Ihan eri murteita.
Kyllä on Pohjois-Karjan muretta asun täällä olen pöyristynyt etteivät porukar tunne murteita ..Ps.Aki voittoon!
Kauppias saa ilmaista mielipiteen niinhän työkin teette täällä ja facebookissa ym. lieksassa osaavat ajatella itse kuten täällä kiukuttelijat