Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan miksi Noora suhtautui niin negatiivisesti Samiriin? Päästyään ensimmäisenä uusista asukkaista taloon, Noora aloitti heti Samirin mustamaalaamisen muille. Siksi monilla vanhoilla asukkailla oli alussa ikäviä ennakkoluuloja Samiria kohtaan.
Noora oli vaan kateellinen Samirin musikaalisesta lahjakkuudesta koska itseltä se puuttui vaikka kovasti kyllä halusi olla hyvä räppääjä.
Anssi ollut paras ja kokenein esiintyjä. Tyylikäs ja komea mies. Paras ikinä näistä.
Eikö tuo kylpytakkimies meinaa pukeutua ollenkaan? Viimeinen ilta niin voisi pukeutua toisin. Joko jassu on vaihtanut yöhousut päivähousuihin?
Vierailija kirjoitti:
Olen Tampereelta.Arvostan rehellistä ja käytöstavat omaavaa työntekijää. Samoin BB kilpailijaa. Aki on osoittanut em. piirteet omaavansa. Nyt ääniä motokuskille.
Minäkin asun Tampereella ja arvostan että asukas on viihdyttänyt katsojia.
Sitten joku kerää potin vaikka ei ole sen eteen paljoakaan vaivaa nähnyt.
Minkä virman mainos Akin lippiksessä? Onko mettävirma?? Siitä vuan aattelin ku on viheree lippalakki.
Vierailija kirjoitti:
”Joku” se vaan tänään illalla poistuu talosta 30700e rikkaampana.
Sekös on hieno juttu, onnea voittajalle jo ennakkoon!
Pisteenä iin päälle uus miniäkokelas mukkaan. Jyväskylän tyttö. :)
Oli Akille reissu ihan Jackpot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mie sie työ myö
Ja hyö.
Elä sie junttia kisassa lyö
Eläkä sie sanojasi syö.
Aki kova pelimies. John Deere lippiksineen. Pisteitä sponssorointiin ja firmalta ääniä
Anssi hurmannut minut täysibn tanssilla, toki kilpailuissa ja tehtäviässä sydämen tykytystä saanut aikaan. Komea silmälle. En yleensä diggaa tuon näköisiä että noin paljon yatskoja. Nokkela, älykäs, hoksaavainen, sujuvasanainen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas koko eilinen päivä vouhotettiin, että Jassu ja Lasse kiusaa Taavia. Katsoin viiveellä jännityksellä mitä tapahtuu. No ei tapahtunut yhtään mitään dramaattista. Leikkimielistä naljailua oli kaikilla puolin ja toisin.
Tällä palstalla kyllä liioitellaan tosi pahasti asioita. Eilisilta päättyi siihen, kun Taavi ja Lasse kahdestaan valvoivat miettien viimeistä iltaa ja hyvässä hengessä olivat.
Lopettakaa siis aikuiset ihmiset tuo jauhaminen. Kertoo jotain teistä, kun ette nää mitään muuta kuin kiusaamista talossa. paljon postiviista oli eilenkin ja teidän mielestä oli kauhea päivä.
Finalistit tulevat hyvin toimeen keskenään ja toivon kaikille hyvää jatkoa elämässä. Onnekkain voittakoon! :)
Myös Anssi on havannoinut tuolla saman minkä suurin osa katsojistakin eilen. Jaccu ja Lasse kiusasi Taavia.
Jacculla on huono vaikutus ihmisiin, myös muihin kuin Lasseen.
Rakastan tuota Taavin herkkyyttä
no jo on.. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tämä sponsorijuttu nyt on? Mulla ei ole 24/7.
Lieksalaiset yrittäjät, varsinkin k-market, sponsoroivat akia. Eli maksavat tuolle voiton.
Kiitos vastauksesta! Onko Aki siis itse pyytänyt heitä toimimaan näin jo ennen taloon lähtöään?
No ei ole. Se kauppias oli facebookkiin kirjoittanu että oottehan huomanneet että lieksalainen Aki jne......
Kauppias saa ilmaista mielipiteen niinhän työkin teette täällä ja facebookissa ym. lieksassa osaavat ajatella itse kuten täällä kiukuttelijat
En tiedä mitä täällä on jauhettu, mutta outoa mustamaalaamista osui heti silmiin. Akin tukijoilta rehellistä ja avointa toimintaa. Ei vaikuta mihinkään. Oletko ottanut selvää, mistä muiden tukijat tulevat ja miten paljon pistävät rahaa äänestyksiin. Menevätkö jonkun äänestykseen esim. oman firman rahoja pimeästi tai onko tukijana juuri oikeudessa ollut epämääräinen henkilö, kuten Jassulla.
Viimeksi Aki pääsi turvaan ekana, ennen kuin tuli se yrityksen ilmoitus tukea Akia.[/quote]
Aki voittaa, minkä te sille mahdatte.
Vierailija kirjoitti:
no jo on.. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lieksalaiset yrittäjät, varsinkin k-market, sponsoroivat akia. Eli maksavat tuolle voiton.
Kiitos vastauksesta! Onko Aki siis itse pyytänyt heitä toimimaan näin jo ennen taloon lähtöään?
No ei ole. Se kauppias oli facebookkiin kirjoittanu että oottehan huomanneet että lieksalainen Aki jne......
Kauppias saa ilmaista mielipiteen niinhän työkin teette täällä ja facebookissa ym. lieksassa osaavat ajatella itse kuten täällä kiukuttelijat
Kauppiaskin saa mainosta Akin kautta vaikka törsäisikin Akille ääniä kymmeniä tuhansia.
viime vuonna oli järjetön ulina siitä kun joku pikku kahvila sponsoroi jotain mitätöntä asukasta ja nyt kun Akin kohdalla on samoin niin se onkin katsojille ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no jo on.. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppiaskin saa mainosta Akin kautta vaikka törsäisikin Akille ääniä kymmeniä tuhansia.
Kesko tuon kaupan mainosmaksut maksaa, ei Lieksa.
Pistetään siis kaikki k-kaupat boikottiin
Vierailija kirjoitti:
hö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki ei puhu karjalaa, vaan leveää savoa.
Minusta siihenkin on soluttanut nunnukamaisia elementtejä.Pohjois-Karjalan muretta tuo on..
Ei ne puhu karjalan murretta siellä, vaan savvoo viäntävät.
Aki on tyhmä. Kuvittelee tuota karjalaksi.
Kyllä Aki puhuu Pohjois-Karjalan murretta joka on paljolti erilaista kuin E-K murre. Minulla on tuttavia Lieksassa ja juuri noin puhuvat. Kaukana Savon murteesta, ehkä Kainuun murre lähempänä. Viime kaudella Joel, joka oli Jyväskylästä, ei todellakaan puhunut "jyväskylää", jostain Savosta lienee lähtöisin. Jassu puhuu Jyväskylän murretta, jos se nyt on murretta.
Vierailija kirjoitti:
Taavi ja Lasse ovat vähiten itsekkäitä, mutta toivon näistä kahdesta, että mieluummin Taavi voittaa, koska 1e ja koska Taavi on vaikuttanut olevan eniten oma itsensä, rehellisesti sellainen kuin on. Osaa myös ottaa muut parhaiten huomioon tuosta nyt talossa olevasta jengistä.
Taavi itsekkäin! Vaihtoi itsensä häädöstä. Byebye Katja. :(
Miten tämä tunnutaan unohtaa Taavin kohdalla. Törkeä temppu, olisi laittanut jonkun itseään vastaavan, kovan kisaajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no jo on.. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lieksalaiset normaalit ihmiset ei tykkää että tuo kauppias tukee akia. Ei kaikki lieksalaiset fanita akia. 😟
Tosi ikävää, että lieksalaisia jaotellaan täällä normaaliksi ja ei normaaliksi.
Leviämisalueella ravintolat joissa ei koronapassi käytössä suljettava klo 18:00. Muualla passi käytössä. Missä se jassu ilman rokotuksia juhlii?
Taavi ja Lasse ovat vähiten itsekkäitä, mutta toivon näistä kahdesta, että mieluummin Taavi voittaa, koska 1e ja koska Taavi on vaikuttanut olevan eniten oma itsensä, rehellisesti sellainen kuin on. Osaa myös ottaa muut parhaiten huomioon tuosta nyt talossa olevasta jengistä.