Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
101101/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki ostaa itselleen voiton, en arvosta pätkääkään tuollasta.

Akin palkki ei kerro suosiosta vaan sponsoreista.

Oksettavaa toimintaa.

mistä sinä sen tiedon olet saanut että Aki tietää yrittäjien tuesta ja äänistä? Ihan itse äänestävät ja saavat laittaa omat rahans mihin haluaa

Viimeksi Aki pääsi turvaan ekana, ennen kuin tuli se yrityksen ilmoitus tukea Akia.

Vierailija
101102/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mie sie työ myö

Ja hyö.

Elä sie junttia kisassa lyö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
101103/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas koko eilinen päivä vouhotettiin, että Jassu ja Lasse kiusaa Taavia. Katsoin viiveellä jännityksellä mitä tapahtuu. No ei tapahtunut yhtään mitään dramaattista. Leikkimielistä naljailua oli kaikilla puolin ja toisin. 

Tällä palstalla kyllä liioitellaan tosi pahasti asioita. Eilisilta päättyi siihen, kun Taavi ja Lasse kahdestaan valvoivat miettien viimeistä iltaa ja hyvässä hengessä olivat.

Lopettakaa siis aikuiset ihmiset tuo jauhaminen. Kertoo jotain teistä, kun ette nää mitään muuta kuin kiusaamista talossa. paljon postiviista oli eilenkin ja teidän mielestä oli kauhea päivä.

Finalistit tulevat hyvin toimeen keskenään ja toivon kaikille hyvää jatkoa elämässä. Onnekkain voittakoon! :)

Vierailija
101104/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista jos sponsoriaki voittaa.

Meni maku katsoa kokonaan sen jälkeen kun selvis ton sponsorit. Ihan turha tuhlata paria euroa omalle suosikille.

Voi raukkaa. Jos se pienen kyläkaupan pari kymppiä äänestykseen takaa Akille voiton, niin vähissä on ohjelmalla äänestäjät.

Ai sä tiedät summankin.

Entä jos se summa on tuhat euroa?

Näin kyläkauppias kirjoitti, että kyseessä muutama kymppi.

Vaikka summa olisi miljoona, niin ne on ihan kauppiaan omia rahojaan.

Totta kai kirjotti kun asia nousi esille. Minä en usko ollenkaan 7 kymppiin, lisäksi vielä ysutti muut lieksalaiset yrittäjät ja ihmiset mukaan. Ihan kuin lieksalaiset olisi joku massa joka automaattisesti kannattaa tuota rapupalloraiscaajaa js luontovihaajaa, Lieksassa asuu myös normaaleja ihmisiä, ei kaikki ole akin kaltasia.

Huhhuh. No nyt se selvisi miksi kirjoituksesi on sairaita. Paljastuit syyttämällä Akia luontovihaajaksi… eli siellä kirjoittaa vihreän aatteen äärilaitaa edustava höyrypää.

En ole äänestänyt vihreitä koskaan.

Akin petoviha ja pelko luontoa kohtaan on käynyt ilmi niissä vähissä jutuissa millon on arvojaan jakanut. En arvosta pätkääkään. Pedot vaan hengiltä "niitä tullee lissee venäjjältä", metsät sileeksi, niitä suojellaan liikaa vai miten se meni. Tommosta mopojonnea vielä kuvaillaan "luontoihmiseksi" ja "metsien mieheksi" , jo on helvetti harhat kohillaan. 🤣

Nämä on kyllä niin säälittäviä mustamaalaamisyrityksiä. Voisin lyödä vetoa, että sinä et tiedä metsien suojelusta tai metsästyksestä yhtään mitään, mutta silti nyt esität jotenkin olevasi huolissasi. 

eri

Petosuojelusta tiedän. Ja olen tuollasten akejen kanssa joutunut paljon tekemisiin tämän työn puolesta.

Miksi olet niin huolissasi kommentoinnistani, jos olen " säälittävä" ja "mustamaalaaja".

Kerroin vain mikä aki on, ei mikään "metsien mies" saati että tietäisi luonnosta yhtään mitään, että miten tuo toimii. Aki näkee luonnossa vain vihollisia ja pelkää oikeaa mettää.

Vierailija
101105/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa toimintaa.

mistä sinä sen tiedon olet saanut että Aki tietää yrittäjien tuesta ja äänistä? Ihan itse äänestävät ja saavat laittaa omat rahans mihin haluaa

Viimeksi Aki pääsi turvaan ekana, ennen kuin tuli se yrityksen ilmoitus tukea Akia.

Akin ilme lienee kullan arvoinen kun se kuulutetaan ekana ulos talosta.

Vierailija
101106/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Tampereelta.Arvostan rehellistä ja käytöstavat omaavaa työntekijää. Samoin BB kilpailijaa. Aki on osoittanut em. piirteet omaavansa. Nyt ääniä motokuskille.

Vierailija
101107/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa toimintaa.

Onhan se tukenut tuota alusta asti. Samoin se lippifirma.

Älä ole tyhmä.

Vierailija
101108/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vähän liian hempeitä nää pari poikaa

Liian hempeitä mihin? Luulitko että tämä on jotain vapaapainia tai nälkäpeli? 

No sitähän tämä kausi juuri ollut.

Vierailija
101109/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no jo on.. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tämä sponsorijuttu nyt on? Mulla ei ole 24/7.

Lieksalaiset yrittäjät, varsinkin k-market, sponsoroivat akia. Eli maksavat tuolle voiton.

Kiitos vastauksesta! Onko Aki siis itse pyytänyt heitä toimimaan näin jo ennen taloon lähtöään?

No ei ole. Se kauppias oli facebookkiin kirjoittanu että oottehan huomanneet että lieksalainen Aki jne......

Kauppias saa ilmaista mielipiteen niinhän työkin teette täällä ja  facebookissa ym. lieksassa osaavat  ajatella itse  kuten   täällä kiukuttelijat

Eikö Suomessa ole mielipidevapaus?

On ikävä kyllä kun lukee täällä läyhääjiä!

Vierailija
101110/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irma 40.v. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karjalan murre on sitä mitä karjalan evakko mummoni virkkoi, karjalaa puhutaan nykyään esim Imatralla ja Lappeenrannassa.

Akin suoltama ääni on savvua. Jota savosta kotoisin ollut mummini puhui, tosin ei noin leveää kuin Aki.

Ihan eri murteita.

Kyllä on  Pohjois-Karjan muretta asun täällä olen  pöyristynyt  etteivät porukar tunne murteita ..Ps.Aki voittoon!

Raja Karjalan murre ei ole sama kuin Akin murre vaikka paljon muistuttaakin. Sitä rajan takaista murretta ei osaa monikaan, muutama evakon jälkeläinen.

Vierailija
101111/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa ihanaa kun rapupalloaki tippuisi ekana.

Vierailija
101112/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Joku” se vaan tänään illalla poistuu talosta 30700e rikkaampana.

Sekös on hieno juttu, onnea voittajalle jo ennakkoon!

Vierailija
101113/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jo on.. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lieksalaiset yrittäjät, varsinkin k-market, sponsoroivat akia. Eli maksavat tuolle voiton.

Kiitos vastauksesta! Onko Aki siis itse pyytänyt heitä toimimaan näin jo ennen taloon lähtöään?

No ei ole. Se kauppias oli facebookkiin kirjoittanu että oottehan huomanneet että lieksalainen Aki jne......

Kauppias saa ilmaista mielipiteen niinhän työkin teette täällä ja  facebookissa ym. lieksassa osaavat  ajatella itse  kuten   täällä kiukuttelijat

Kauppiaskin saa mainosta Akin kautta vaikka törsäisikin Akille ääniä kymmeniä tuhansia.

Vierailija
101114/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irma 40.v. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karjalan murre on sitä mitä karjalan evakko mummoni virkkoi, karjalaa puhutaan nykyään esim Imatralla ja Lappeenrannassa.

Akin suoltama ääni on savvua. Jota savosta kotoisin ollut mummini puhui, tosin ei noin leveää kuin Aki.

Ihan eri murteita.

Kyllä on  Pohjois-Karjan muretta asun täällä olen  pöyristynyt  etteivät porukar tunne murteita ..Ps.Aki voittoon!

Raja Karjalan murre ei ole sama kuin Akin murre vaikka paljon muistuttaakin. Sitä rajan takaista murretta ei osaa monikaan, muutama evakon jälkeläinen.

Joo mutta tuo akin murre ei ole karjalan murretta, pohjois-"karjalassa" viännetään savoa.

Karjalaa puhutaan esim Lappeenrannassa. Jouni Hynynen puhuu karjalaa.

Vierailija
101115/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa toimintaa.

Akin ilme lienee kullan arvoinen kun se kuulutetaan ekana ulos talosta.

Tämä ei kyllä toteudu!

Vierailija
101116/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki suap mennä Lieksoon takssi. Ei tule ikävä.

Vierailija
101117/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no jo on.. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppiaskin saa mainosta Akin kautta vaikka törsäisikin Akille ääniä kymmeniä tuhansia.

Lieksalaiset normaalit ihmiset ei tykkää että tuo kauppias tukee akia. Ei kaikki lieksalaiset fanita akia. 😟

Vierailija
101118/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sponsoreita siellä, sponsoreita täällä, Ponsseja…ei vaan John Deereja siellä ja täällä.

Rapuja ja petoja siel sun tääl.

Ps. Folio on kiva asuste.

Vierailija
101119/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no jo on.. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesko tuon kaupan mainosmaksut maksaa, ei Lieksa.

Vierailija
101120/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

murteen tuntija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näin kirjoitti:

uote=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nuo Rosenttiluvut tasoittuu, nyt Aki johtaa ylivoimalla. Mistä lie ääniä saanee? 

Tuo aki, rapupalloraiscaaja on saanut itselleen lieksalaisia yrityksiä sponsoriksi, sieltä sataa ropisee lieksan rotan äänet.

Höpö höpö… Akilla on äänestäjiä yli koko Suomenniemen ja ulkomaillakin. Ei auta narista tässä☺️

Karjanmurre on näköjään  kova pala porukoille ...ihan kun Liekasta eivät saisi äänestää karjalaiset pitää aina yhtä se on selvä..Akissa ei ole mitään vikaa parjaajissa kyllä .Kiva joukko  muuten finaalissa..

Heh, Akin murre ei kyllä ole karjalaa nähnytkään, savon murretta on.

"iänestys", "hiän",, ei todellakaan karjalaa hää virka.

On kyllä  pohjois-karjalan murretta eli on nähyt asun PK..ssa enköhän mie nyt tuon murteen tunne...etelä-karjaln murre on pikkusen erilaista![/quot

Savon ja Pohjois-Karjalan murre eroaa jonkun verran. Tuttuni savosta ja paljon on eroavaisuutta.

Ketju on lukittu.