Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
9741/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmiina on vähän sellainen kävelevä katastofi. Kaikessa ärsyttävyydessäänkin silti viihdyttävä ja hauska. Ainoat kerrat kun olen nauranut ääneen tällä kaudella oli se Jasmiinan uho auton peruuttamisesta ja itse se "peruuttaminen". Myös se kun pyörähti "sementtitöiden" päälle.

katastrofi*

Vierailija
9742/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä jokin ruokaformaatti? Koko ajan tienataan sekunteja ostoksiin. Pikajuoksulla haetaan muutamia ruokatarpeita. Sitten vain odotellaan. Ensi viikolla sama. - Mitä järkeä tällaista on katsoa?

No mitäpä luulet?

Pääsen taas sanomaan: mitäs mä sanoin. Ennustin ekana iltana, että suurimmat riidat tänä vuonna saadaan aikaan ruuasta. No ei tarvinnut tosin olla ruudinkeksijä tuon arvaamiseen, heh, kun asukkaat näki. 

Mutta hupiahan tästä irtoaa: suurin filosofi ja epäoikeudenmukaisuuden vastainen don Quijote on umpioikeistolainen kokkaripenikka  -Sami (yhteinen ruoka ei ole kaupanteon väline! Pliiiiiiis Sami, kerro tämä kokkarikavereillesi jotka myyvät vaikka äitinsä jos joku älyää ostaa, saati sitten meidän yhteisen infrastruktuurin, maan ja puhtaan veden ja vissiin kohta ilmankin). Suurin ruualla nirsoilija ja hifistelijä on Jasmiina, joka näyttää siltä että on syönyt kaupan tyhjäksi ja jätesilppurin siihen päälle. Entinen huippu-urheilija murtuu unen puutteeseen ja saa lähes hermoromahduksen paineiden alla, samalla kun rikkinäisen kodin katukasvatti porskuttaa tunnin unilta herätettynäkin vain eteenpäin. Jne jne

On tämä lupaava kausi.

Jep, paras kausi selvästi tuloillaan uuden tulemisen aikaan. Pohjavireeltään hyvähenkinen, mutta onhan tuolla useita joista voi jo aistia konfliktiherkkyyttä. Toivottavasti tuotanto olisi terästäytynyt aiemmasta, eikä mennä niin lastentarhameiningillä. Nälällä leikittely on ihan hyvä kantava teema kaudelle, varsinkin kun suurempi tai pienempi laihis tekee puolelle noista vain hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9743/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea saavat varastohuoneesta ruokatarpeikseen ?

Tällä viikolla ainakin kaurahiutaleita, puuroriisiä, pastaa erilaisia, papuja, kikherneitä, soijarouhetta ja -suikaleita, pastaa, tomaattimurskaa, juureksia (kaalia, lanttua, porkkanaa, perunaa) ym, mitä en ole nähnyt. Kahdella edellisellä kaudella saivat myös jauhelihaa ja tonnikalaa ainakin.

Ihan hyvä vaan, että ovat kiristäneet tuota ruokien saantia, nythän pari viime kautta ovat saaneet tosiaan jauhelihat ynnämuut varastohuoneesta eikä viikkotehtävän voitolla ole ollut niin suurta merkitystä.

Vierailija
9744/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Juhanin jaarittelut 😂 Kaikkia alkaa nukuttaa.

Vierailija
9745/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmiina on vähän sellainen kävelevä katastofi. Kaikessa ärsyttävyydessäänkin silti viihdyttävä ja hauska. Ainoat kerrat kun olen nauranut ääneen tällä kaudella oli se Jasmiinan uho auton peruuttamisesta ja itse se "peruuttaminen". Myös se kun pyörähti "sementtitöiden" päälle.

Jasmiina on ylivoimaisesti viihdyttävin naisasukeista ja viikon aikana noussut jopa talon viihdyttävimmäksi sekä keskushahmoksi. En tiedä miksi hän ei ole edes niin ärsyttänyt kuin ensimmäisellä viikolla.

Vierailija
9746/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Taavi pahoittanut muelen? Melodi paasaa tuolla. Ulos.

Vierailija
9747/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Katja ja Sami valvoneet kaksi yötä. Hieman "epäkiitollinen" yleisö :D

Vierailija
9748/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasmiina on ylivoimaisesti viihdyttävin naisasukeista ja viikon aikana noussut jopa talon viihdyttävimmäksi sekä keskushahmoksi. En tiedä miksi hän ei ole edes niin ärsyttänyt kuin ensimmäisellä viikolla.

Minä ”ihastuin” Jasmiinaan jo muutaman päivän jälkeen. Repesin hänen jutuilleen. Hyvässä ja pahassa aika luonnonlapsi .

Vierailija
9749/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norsu posliinikaupassa 😂

Vierailija
9750/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävän hidastyyli puhua. Menee pitkään ennenkuin pääsee asiaan.

Vierailija
9751/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävän hidastyyli puhua. Menee pitkään ennenkuin pääsee asiaan.

Monotoninen asmr-ääni. Krooooh pyyyh!

Vierailija
9752/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toncalla taas ainoastaan ruoka mielessä.

Vierailija
9753/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin jos ei nyt kuin kaksi marjaa, niin ainakin kuin kaksi harjaa:

Ville - Uhrilampaiden Buffalo Bill aka Ted Levine

Anssi - yhdistetty Jani Volanen/Jake Gyllenhaal

Pekka - Jukka Porvari/Ismo Apell

Aki - Alexander Sasha Bolshunov/Matt Damon

Katja - nuori Marjo Matikainen

Jasmiina - DIandra läskipuvussa

Melody - rva Mikkoska/rva Kaulanen ilman kaulaa

Minna - norsunvttu

Sami - Klonkku

Vierailija
9754/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samilla oli hyvä pointti jos käy kauppaa niin sit Samille oma kahvi annos ja voi sit vaihtaa sen johkin muuhun. Kun et ei saa mitään millä käydä kauppaa.

Vierailija
9755/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toncalla taas ainoastaan ruoka mielessä.

Kuka on Tonca?

Vierailija
9756/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako Sanni edes olla talossa? Tuntuu ettei haluaa...

Vierailija
9757/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu on huvittava tapaus - tilannekomiikan kruunaamaton kontenttikuningatar. Sattuu & tapahtuu draamaa koko ajan kuin itsestään. Ehdottomasti pidettävä talossa tilanteiden luomisen takia, vaikka elekielensä onkin hieman vastenmielistä seurattavaa.

Vierailija
9758/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ensin talosta lähteä kaikki tietävä Melody ,kun Jassu.Tänään tuo kokki pitännyt jotain keskutelu tiimiä vessassa.Meni maku.Jassu nyt on mikä on.Pisteet temppareista ja maajussi morsian jutuista.

Vierailija
9759/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaako Sanni edes olla talossa? Tuntuu ettei haluaa...

Näyttää että on nukahtamassa hetkellä millä hyvänsä. Oliko se viime yön hereillä tehtävähuoneessa?

Vierailija
9760/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tatuoitu Laura eli Late lesbo?

Ketju on lukittu.