Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
9781/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vammainen olo onko? Oletko sairas oletko? Oletko sekaisin oletko? Oletko vajaa oletko?

On. Olen. Olen. Olen.

t.munaminna

Vierailija
9782/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan noista ei tupakoitsijoista kiva, kun noi kaikki viltit haisee ihan tupakalle. Kun ne viltit päällä pitää istua röökillä. Eikö viltit ole kuitenkin yhteiskäytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9783/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin jos ei nyt kuin kaksi marjaa, niin ainakin kuin kaksi harjaa:

Ville - Uhrilampaiden Buffalo Bill aka Ted Levine

Anssi - yhdistetty Jani Volanen/Jake Gyllenhaal

Pekka - Jukka Porvari/Ismo Apell

Aki - Alexander Sasha Bolshunov/Matt Damon

Katja - nuori Marjo Matikainen

Jasmiina - DIandra läskipuvussa

Melody - rva Mikkoska/rva Kaulanen ilman kaulaa

Minna - norsunvttu

Sami - Klonkku

Lassellakin kyllä näyttäisi jo olevan hiusten harvenemisen merkkejä... Muutaman vuoden päästä on ihan samantyylinen kuin Sami nyt... Tuleva Klonkku 2.

Kaljut miehet on seksikkäitä jos on sänkiparta.

Vierailija
9784/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami yrittää esittää, että on iloinen avusta. Mua kyllä itse ärsyttäisi, että olisin tehnyt noin pitkään palapeliä hampaat irvessä ja pää hajoamaisillaan, viereen tulee ihminen, joka tekeekin palapelin loppuun hetkessä. 

Sami ja juontajat ovat julistaneet Samin jotenkin joksikin älyköksi, itse en vain pysty näkemään missä se suuri älymäärä piileksii, eipä tuo Samin äly ole ainakaan tehtävien suorituksessa loistanut reisille menee tehtävien ratkaisut jos ne Samin älyn varaan jätetään.

Eikä tuo äärioikeistolaisuuden julistaminen keskusteluissa heti itselle oudossa porukassa ainakaan mikään erinomainen älyn osoitus ole.

Samilla on varmasti teoreettista tietoa itseä kiinnostavista asioista ja taitoa tarkastella asioita eri näkökulmista, mutta sosiaalinen älykkyys loistaa poissaolollaan. Tämän takia joutuu hankaliin tilanteisiin muiden kanssa (kulttuuriseteli-gate ja ruokatavaroiden jako). On hienoa, että joku uskaltaa sanoa mitä ajattelee, mutta ihan kaikkea ei välttämättä kannata ääneen sanoa. Varsinkaan kun vastapuolena on tommoisia näköalattomia huutojyriä, jotka ajattelevat vain omaa kofeiiniannostaan.

Vierailija
9785/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samilla oli hyvä pointti jos käy kauppaa niin sit Samille oma kahvi annos ja voi sit vaihtaa sen johkin muuhun. Kun et ei saa mitään millä käydä kauppaa.

No niinpä, mutta näiden mielestä vain lihansyöjät ja kahvinjuojat saavat tehdä vaihtokauppaa. 

Niinpä. Ylimpänä möykkäsi änkyttävä puhevikainen Pekka miten bb-talossa ei saa olla tasa-arvoa ja kaikki eivät saa samoja oikeuksia. Kiva ambulanssikuski meillä siinä.

Vierailija
9786/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, että olen ihan pihalla. Tuleeko tänään vielä joku reality-juttu? Olin lukevinani aikaisemmin ketjussa, että tulee joku, missä on Taavi. Mutta eipä näy uutisissa mitään.

Missä uutisissa? Ne realityparodiathan on ihan puhdasta Jassu-showta, ei kai niitä ennakkoon missään uutisissa mainosteta. Tänään oli vuorossa kaikenlisäksi napakymppi.

Vierailija
9787/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt pari päivää seurannut (rehellisesti siis kyylännyt =) aika tiiviisti nimenomaan Katjan ja Pekan "romanssia" ja en ole kertaakaan nähnyt Katjan menevän ensimmäisenä halaamaan Pekkaa, vaan se on aina toisinpäin. Tänään tullut tunne, että Katja ei tod haluaisi Pekkaa lähelleen niin usein, kuin mitä tapahtuu vaan vaivaantuu jatkusvasta lääppimisestä. Näyttää vahvasti nyt siltä, että taitaa olla nyt Pekka-paran ihastus yksipuolista ja "romanssi" kuihtuu viikon loppuun mennessä. Harmittaa, olivat vielä pari päivää sitten niin söpöjä.

Pekka tasapainoilee Andyn ja Katjan välillä, jotta ei vaikuttaisi liian ilmeiseltä, että on aidosti kiinnostunut vain Andyn seurasta... Katja toimii loistavana kulissina ja näkee ihan Pekankin ilmeistä, että toisen hiplailut kyllä kelpaa, mutta ei siinä sen kummempaa kuin nostattaa omaa oksitosiinitasoaan. Ei tuossa ole tunteiden kanssa mitään tekemistä kummankaan osalta, ei edes kipinöintiä.

Vierailija
9788/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt pari päivää seurannut (rehellisesti siis kyylännyt =) aika tiiviisti nimenomaan Katjan ja Pekan "romanssia" ja en ole kertaakaan nähnyt Katjan menevän ensimmäisenä halaamaan Pekkaa, vaan se on aina toisinpäin. Tänään tullut tunne, että Katja ei tod haluaisi Pekkaa lähelleen niin usein, kuin mitä tapahtuu vaan vaivaantuu jatkusvasta lääppimisestä. Näyttää vahvasti nyt siltä, että taitaa olla nyt Pekka-paran ihastus yksipuolista ja "romanssi" kuihtuu viikon loppuun mennessä. Harmittaa, olivat vielä pari päivää sitten niin söpöjä.

Niinpä. Katjan vain täytyy antaa kaiken tapahtua koska tiedä mitä tapahtuisi jos Katja ei antaisi Pekan klähmiä. Ja tälläkin palstalla naiset vain puolustavat tuollaista Pekan käytöstä.

Vierailija
9789/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tatuoitu Laura eli Late lesbo?

On, mahtaakohan kuulua myös tähän anarkisti/elokapina hillujiin kun näyttäis vähän siltä porukalta ?

Vierailija
9790/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasmiina on vähän sellainen kävelevä katastofi. Kaikessa ärsyttävyydessäänkin silti viihdyttävä ja hauska. Ainoat kerrat kun olen nauranut ääneen tällä kaudella oli se Jasmiinan uho auton peruuttamisesta ja itse se "peruuttaminen". Myös se kun pyörähti "sementtitöiden" päälle.

Jasmiinassa ei ole mitään hauskaa. Jasmiina on kaikkein itsekkäin ihminen talossa koskaan BB kausilla!

Hän on haukkunut Melodyn ruokia, hän on kiusannut Samia, hän on inissyt kun sinistä joukkuetta ei valittu suojaan, ja sen jälkeen tupakkapaikalla jatkanut inisemistä kuinka oli muka täysin epäreilua että hänen joukkuetta ei suojeltu ja hän oli sen vuoksi vaarassa pudota (ja tiesi sen että hän lähtisi jos sininen joukkue olisi valittu häätöön, kiitos sen Samin kiusaamistapauksen), ja esimerkiksi tänään kaupassa, Jasmiina näki houkutuskorissa ihan selvällä suomenkielellä että kaikki nokot ja herkut jotka siitä otetaan olisivat henkilökohtaisia. Jassu väitti kuitenkin tupakkapaikalla muille ettei nähnyt mitä siinä luki, mikä on ihan täysi vale, koska muuten hän ei olisi siitä edes sanonut mitään, ja hän käytti viimeiset sekunnit siihen että yritti ottaa kyseisestä korista sylintäydeltä nokkoa ja herkkuja itselleen eikä yrittänyt ottaa enää muuta ruokaa muille asukkaille ja kaupassa valitti ettei ollut muka lihaa jne.

Jassu on aivan käsittämättömän itsekäs ja ilkeä ja epärehellinen! Mutta pahinta on se että tuotanto yrittää suojella tuota "maailman parasta BB asukasta" (joka tarkoittaa suomeksi, itsekkäintä, ilkeintä ja epärehellisintä narsistisinta roistoa) jättämällä näyttämättä kaikki negatiiviset tapahtumat hänestä.

Reilusti ylipainoiset ihmiset ovat usein juuri tuollaisia, ajattelevat pelkästään itseään ja miten tyydyttää sokerinhimonsa.

Vierailija
9791/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, että olen ihan pihalla. Tuleeko tänään vielä joku reality-juttu? Olin lukevinani aikaisemmin ketjussa, että tulee joku, missä on Taavi. Mutta eipä näy uutisissa mitään.

Missä uutisissa? Ne realityparodiathan on ihan puhdasta Jassu-showta, ei kai niitä ennakkoon missään uutisissa mainosteta. Tänään oli vuorossa kaikenlisäksi napakymppi.

Ok. Luulin, että ne kuuluvat BB:n tehtäviin. En ole katsonut nyt niin paljon.

Vierailija
9792/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat Laurat ihania ihmisiä.

Vierailija
9793/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samilla oli hyvä pointti jos käy kauppaa niin sit Samille oma kahvi annos ja voi sit vaihtaa sen johkin muuhun. Kun et ei saa mitään millä käydä kauppaa.

No niinpä, mutta näiden mielestä vain lihansyöjät ja kahvinjuojat saavat tehdä vaihtokauppaa. 

Ei kannata täällä myötätuohtua, kun juuri tämmöiset pikkuseikat luovat jännitteitä ja lopulta kuplahtelevaa kontenttia.

Kaikki mäntithän  tuolla näissä tilanteissa hyökkäävät joukolla Samin kimppuun, kun eivät ymmärrä mistään mitään. 

Vierailija
9794/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että Katja johtaa Pekkaa tahallaan harhaan. Pekan puolella olen ja kauhistuttaa, mitä tapahtuu kun tulee selväksi, ettei haleja enää kaivata. Käy sääliksi.

Vierailija
9795/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasmiina on vähän sellainen kävelevä katastofi. Kaikessa ärsyttävyydessäänkin silti viihdyttävä ja hauska. Ainoat kerrat kun olen nauranut ääneen tällä kaudella oli se Jasmiinan uho auton peruuttamisesta ja itse se "peruuttaminen". Myös se kun pyörähti "sementtitöiden" päälle.

Jasmiinassa ei ole mitään hauskaa. Jasmiina on kaikkein itsekkäin ihminen talossa koskaan BB kausilla!

Hän on haukkunut Melodyn ruokia, hän on kiusannut Samia, hän on inissyt kun sinistä joukkuetta ei valittu suojaan, ja sen jälkeen tupakkapaikalla jatkanut inisemistä kuinka oli muka täysin epäreilua että hänen joukkuetta ei suojeltu ja hän oli sen vuoksi vaarassa pudota (ja tiesi sen että hän lähtisi jos sininen joukkue olisi valittu häätöön, kiitos sen Samin kiusaamistapauksen), ja esimerkiksi tänään kaupassa, Jasmiina näki houkutuskorissa ihan selvällä suomenkielellä että kaikki nokot ja herkut jotka siitä otetaan olisivat henkilökohtaisia. Jassu väitti kuitenkin tupakkapaikalla muille ettei nähnyt mitä siinä luki, mikä on ihan täysi vale, koska muuten hän ei olisi siitä edes sanonut mitään, ja hän käytti viimeiset sekunnit siihen että yritti ottaa kyseisestä korista sylintäydeltä nokkoa ja herkkuja itselleen eikä yrittänyt ottaa enää muuta ruokaa muille asukkaille ja kaupassa valitti ettei ollut muka lihaa jne.

Jassu on aivan käsittämättömän itsekäs ja ilkeä ja epärehellinen! Mutta pahinta on se että tuotanto yrittää suojella tuota "maailman parasta BB asukasta" (joka tarkoittaa suomeksi, itsekkäintä, ilkeintä ja epärehellisintä narsistisinta roistoa) jättämällä näyttämättä kaikki negatiiviset tapahtumat hänestä.

Miten sä viitsit käyttää omaa aikaasi tällaiseen? Ensimmäinen rivi olisi riittänyt. Kukaan ei edes jaksa sen pidemmälle lukea.

Vierailija
9796/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata täällä myötätuohtua, kun juuri tämmöiset pikkuseikat luovat jännitteitä ja lopulta kuplahtelevaa kontenttia.

Sehän on nimenomaan osa koko iloa, että saa myötätuohtua. 

Vierailija
9797/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sauna kiinnosta?

Vierailija
9798/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat Laurat ihania ihmisiä.

Laura L osoitti eilen ilkeän puolensa, kun alkoi dissata Katjaa Melodyn kanssa. 

Vierailija
9799/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen, että Katja johtaa Pekkaa tahallaan harhaan. Pekan puolella olen ja kauhistuttaa, mitä tapahtuu kun tulee selväksi, ettei haleja enää kaivata. Käy sääliksi.

Minuakin kauhistuttaa, sillä Pekka on arvaamaton. 

Vierailija
9800/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun avaan kameran niin siellä joko tehdään ruokaa tai syödään. Kuitenkin haaveilevat jostain hyvästä ruoasta, puhuvat ihan kuin olisivat nälässä olleet. Päivä 10. Mitäs sitten, kun viikkotehtävä epäonnistuu ja rahaa on pari euroa käyttää? 

Ketju on lukittu.