Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (100348)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onhan se hyvä että taas Jassua naurattaa. Kun Anssi tulee ja nauraa kaikki kattoo ihmeissään ja leikkivät etteivät kuule ja näe mitään. Toi on yhteisön ulkopuolelle sulkemista. Mahtais jokainen tykätä kun asettuu kiusatun asemaan. On teillä kiusaajilla pokkaa. Mutta sen itse saatte mitä teette lähimmäiselle.

Mitäs se anssi tekikään nooralle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miks aina toi tietsää kysymys. Aina tiekkö, tietsää. Eihän toisen tietämystä voi tietää ym.

No siksihän sitä kysytäänkin, kun ei voi tietää, tietääkö toinen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taaville kävi nolosti, sai kolmioleivät, ei huomannut paniineita, ei tykännyt mitä sai. 

Paremmat eväät joka tapauksessa Ärrällä kuin sekatavarapuodissa Virossa tai Neuvostoliitossa.

Hus! Siperiaan kasvamaan siitä parjaamasta aina Taavia ja alkuperäänsä. Toivottavasti joudut joskus kärsimään oman alkuperäsi vuoksi. Ehkä se aika vielä tulee..

Jos kärsin alkuperäni vuoksi eli suomalaisuuden vuoksi, se tarkoittaa sitä, että myös sinä kärsit.

Ei tarkoita. Sinä kärsit pahuutesi vuoksi.

Ota nappi tuohon paranoiaasi, tilasi kuulostaa huolestuttavalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan tuo Jassu kiroilee arjessa talon ulkopuolella ? Kuinka usein tulee tuo vi%& ? Vissiin aika hurja määrä.

Harmi, että suomalainen monipuolinen kirosanojen kirjo on häviämässä ärräpäineen ja korvattu tylsällä ja jo niin kuluneella veellisellä. Pkele!

Vierailija

Mummot seuraa BB:tä. Ilta-sanomissa lukua. Heitä ärsyttää kiroilu ja tupakan poltto. He tykkäsivät kovasti Pekasta ja Samirista.  Kaikkien yhteinen suosikki on kuitenkin Aki. 

Taavia ja Jasmiinaa pitävät valittajina. Aki on heidän mielestään reilun ja rehdin tuntuinen.

Kaikki sanoivat kuitenkin Akia voittajasuosikikseen.  Että näin, lukekaa itse, jos huvittaa. 

• ylös 12
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiina tuo edelleen huonoa energiaa taloon. Aiheutta erimielisyyttä miesten välille asiattomilla kuiteillaan.

Ihan silloin aluksi tykkäsin Jasmiinasta, mutta se kun haukkui kanssakilpailijoitaan ja valitti kaikesta ja puhui huutamalla, niin ei kuulu  minun suosikeihin. 

Sitten vielä sekin, millainen on ihminen, kun   jättää asiansa ulosottoon, miten niitä voi olla niin mahtava summa.  Kaiken lisäksi huijannut kelaa, josta sai rahaa väärin perustein.

Onkohan tuolle neidolle kovin paljon työt maittaneet. Miten muuten kaikki on ulosotossa. 

Miksi täällä koko ajan jankutetaan jostain Jasmiinan veloista ja ulosotosta? Mitä se kenellekään kuuluu? Suomessa on yli 400 000 ihmistä ulosotossa, kuka nyt mistäkin syystä. Kotitalouksien keskimääräinen velkaantumisaste on yli 130 prosenttia, vaikka suurin osa on siis vain velkaa ilman ulosottoa.

Jasmiinan velka on melko mitätön ja häviää nopeasti, kunhan hän pääsee töihin.

Nyt vähän jäitä hattuun näihin tyhjänpäiväisiin jankutuksiin, jotka eivät liity BB:hen mitenkään.

No mikä sinun mielestäsi liittyy BB:hen? 

Yli 400 000 ulosottovelkaista ei ole tosi-tv-ohjelmassa kaiken kansan katsottavissa kuten Jasmiina, joka on lisäksi itse kailottanut kovaan ääneen veloistaan. Joten lopeta tuo hurskastelu, mene vaikka ulos lenkille. Olisikin ensimmäinen kerta sinulta ulkoilmassa tällä viikolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jassu taas pilannut tuo ruokapöydän pesuaineella. Onpa se tehnyt rikoksen, bb-omaisuutta turmellut.

Kaikki tietävä Jasmiina on ihan tuppi huushollihommissa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvät geenit ja perusfysiikka oltava Taavilla! Mies on jo nelikymppinen ja vartalo vielä 3 kk BB-talossa makoilun jälkeenkin noin timmi! Uskomatonta! Miten rintalihakset voi ylipäätään säilyä noin pitkään ilman aktiivista treeniä?

Hyvä että Taavista on meille naiskatsojillekin jotakin silmänruokaa, muut talon miehet Samiria lukuunottamatta kun on vartaloiltaan olleet joko täysiä olmeja tai löysiä pullapoikia.

Tuollahan on punttisali ja kaikki ja Taavi on treenannut koko ajan melko normaalisti. :-O Samirkin treenasi jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Jassu ottaa pari tahraa noin raskaasti? Anssi yrittää parhaansa mukaan auttaa ja yksi jaksaa suuttua tuollaisesta pienestä jutusta.

Niinpä, tosi yllättävää. Kun Jassu on muuten ollut niin iloinen, reipas ja hyväntahtoinen koko bb-talossa olemisensa ajan. Ei ole yhtä valituksen sanaa kuulunut tuosta suppusuusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Jassu lähtee huomenna.

Ei toivottavasti, kun melko varmasti myös lähtee. 

Tulee edes parempi pari päivää taloon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jassu taas pilannut tuo ruokapöydän pesuaineella. Onpa se tehnyt rikoksen, bb-omaisuutta turmellut.

Ai kauheeta, no nyt en kyllä enää äänestä Jassua. On se kauhee, BB menee nyt vararikkoon eikä enää toivu tästä. Ruokapöytä kun menee käyttökelvottomaksi niin se ei ole mikään leikin asia se. 😮

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassun naama oli näkemisen arvoinen kun häädössä Aki pelastui ensimmäiseksi. Nauroin kippurassa ja suorana. 👌👌👌👌

Samaa katsoin. Jassun suu aukesi oikein ammolleen, ja katse oli sen mukainen. Kyllähän tuo nauratti.

Luuli itse ensin pääsevänsä turvaan mutta tais olla itse se viimeinen. Hehhehhee

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassun naama oli näkemisen arvoinen kun häädössä Aki pelastui ensimmäiseksi. Nauroin kippurassa ja suorana. 👌👌👌👌

Samaa katsoin. Jassun suu aukesi oikein ammolleen, ja katse oli sen mukainen. Kyllähän tuo nauratti.

Luuli itse ensin pääsevänsä turvaan mutta tais olla itse se viimeinen. Hehhehhee

Ei kai oikeesti edes luule olavansa suositumpi Akia ja Anssia.

Sivut