Sivut

Kommentit (104686)

Vierailija

Koskaaan ei BB ole ollut noin mukava porukkaa finaalissa  ei paljon läyhätä  koko viisikko voisi voittaa  en laittaisi pahakseni..

• ylös 22
  • alas 9
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska näyttävät asukkaille pätkää jossa Anssi kusee omaan sänkyyn?

Munatonta toimintaa tuotannolta jos eivät hyödynnä tätä

Näyttäisivät kun Jassu ottaa sohvalla makoillessaan kortongin taskusta ja heiluttaa sitä miehille sanoen samalla että haluu kunnon miestä. Tai kun kertoo miten on hyvä suihin otossa. Tai kun retostelee ulosotoistaan.

• ylös 9
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin ihmetellä Jasmiinan habitusta.
Tyhmiä juttuja jauhaa ja viina tuntuu olevan ihmeen tärkeää tälle, tuleva alkoholisti?
Pilannut koko kauden. 👎

Ja Jassun kannattajat ovat samanlaisia kehopositiivisia kapakoissa aikaansa viettäviä yleissivistymättömiä moukkia. Heidän on helppo samaistua Jassuun kun ovat itse samanlaisia.

Sä et tiedä yhtään mitään Jassun kannattajista.
Sinä senkin moukka.

mie ensin

Vierailija kirjoitti:
Koko 12 viikon ajan olen seurannut 24/7. Taavi on Voittaja! On koeteltu enemmän kuin toisia. Hyvän sydämen omaava hieno ihminen!
No pikkusen haiskahtaa itsekäälä ja kireeltä..

• ylös 14
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mummot seuraa BB:tä. Ilta-sanomissa lukua. Heitä ärsyttää kiroilu ja tupakan poltto. He tykkäsivät kovasti Pekasta ja Samirista.  Kaikkien yhteinen suosikki on kuitenkin Aki. 

Taavia ja Jasmiinaa pitävät valittajina. Aki on heidän mielestään reilun ja rehdin tuntuinen.

Kaikki sanoivat kuitenkin Akia voittajasuosikikseen.  Että näin, lukekaa itse, jos huvittaa. 

Tykkäsivät myös jassusta.

• ylös 11
  • alas 5
Vierailija

mie ensin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko 12 viikon ajan olen seurannut 24/7. Taavi on Voittaja! On koeteltu enemmän kuin toisia. Hyvän sydämen omaava hieno ihminen!
No pikkusen haiskahtaa itsekäälä ja kireeltä..
Itsekkäältä..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oon tykännyt tästä kaudesta, kun tää on ollut sellainen seksitön kausi. Ei ole paljoa peittoa heiluteltu, eikä puhuttu näistä seksiasioista. Niitäkin kausia on ollut, että koko ajan jotain pussailu juttuja, parin muodostusta jne.

Täällä sensijaan on kieli pitkällä odoteltu, josko jotain viimeinkin edes vilahtaisi. Alma hehkutti viikkokausia romanssia ja Jasmiina kyttäsi lakanoita ja miesten alushousuja, tuloksetta. Tuotannon epätoivoisin yritys, Minna taloon. Naiset yhdessä usuttivaat Minnaa, että ota Lasse vaikka väkisin.

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks aina toi tietsää kysymys. Aina tiekkö, tietsää. Eihän toisen tietämystä voi tietää ym.

No siksihän sitä kysytäänkin, kun ei voi tietää, tietääkö toinen. 

Tiätsä,mä menin eile niinku kauppaan silleen niinku tiätsä,tavallaan niinku

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Aki tarjosi toista omista panineistaan taaville. Lopulta antoi sitten omastaan myös palasen hänelle. Jassulla ja lassella molemmilla kaksi pankkia eivät tarjoutunut antamaan tai vaihtamaan taavin kolmioleipiin

Lassella oli 2 vegepaninia ja Taavi nimenomaan halusi kanapaninin.

Jassuhan antoi kanapaninin taaville ja anssille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu taas pilannut tuo ruokapöydän pesuaineella. Onpa se tehnyt rikoksen, bb-omaisuutta turmellut.

Kaikki tietävä Jasmiina on ihan tuppi huushollihommissa. 

Miten silleen, kun tulohaastattelussa toitotti että on vain naisten ja miesten työt. 🙈

argg

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin ihmetellä Jasmiinan habitusta.
Tyhmiä juttuja jauhaa ja viina tuntuu olevan ihmeen tärkeää tälle, tuleva alkoholisti?
Pilannut koko kauden. 👎

Ja Jassun kannattajat ovat samanlaisia kehopositiivisia kapakoissa aikaansa viettäviä yleissivistymättömiä moukkia. Heidän on helppo samaistua Jassuun kun ovat itse samanlaisia.

Sä et tiedä yhtään mitään Jassun kannattajista.
Sinä senkin moukka.

Todellakain moukka  mitä ihmettä tuolla  läyhäämisellä luulee  voittavansa arvostella  nyt  toisen ulkonäköä moukkien  moukka..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tykännyt tästä kaudesta, kun tää on ollut sellainen seksitön kausi. Ei ole paljoa peittoa heiluteltu, eikä puhuttu näistä seksiasioista. Niitäkin kausia on ollut, että koko ajan jotain pussailu juttuja, parin muodostusta jne.

Täällä sensijaan on kieli pitkällä odoteltu, josko jotain viimeinkin edes vilahtaisi. Alma hehkutti viikkokausia romanssia ja Jasmiina kyttäsi lakanoita ja miesten alushousuja, tuloksetta. Tuotannon epätoivoisin yritys, Minna taloon. Naiset yhdessä usuttivaat Minnaa, että ota Lasse vaikka väkisin.

En huomannut kyllä täällä mitään romanssi odotuksia. Hyvä vaan, ketä kiinnostaa katsoa jotain kyhnäystä. Jos peiton heiluttelu kiinnostaa, katsokoon Temppareita.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oliko Anssin kädet vai Jassun likaiset muovihanskat syy Jassun ompelukseen värin leviäminen?

Anssi sählää, on niin besserwisser kuin vaan voi olla, rasittava tyyppi.

• ylös 12
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jasmiina on todella ilkeä varmaan ulkopuolellakin. Tuo erimielisyyttä taloon. Kuin ilkeä vanha mummu.

Minä tunnen vain kilttejä vanhoja mummuja. Sen sijaan tunnen useita ilkeitä nuoria naisia.

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka 40-kymppinen Taavi ikämies jaksaa bilettää tuolla parikymppisten kanssa. Ite en jaksais.
Sinä ikämies, jolle ikä on selvästi ongelma ja hoet säännöllisesti Taavin ikää hoida itseäsi kuten Taavi ja lopeta itsesääli ja kadehtiminen. Kateus syö ihmistä itseään sisältä. Nelikymppinen mies on haluttu nuorten naisten keskuudessa, toisin kuin nelikymppinen nainen, olettaen ettei mies ole luuseri ja ruikuttaja.

• ylös 11
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassun naama oli näkemisen arvoinen kun häädössä Aki pelastui ensimmäiseksi. Nauroin kippurassa ja suorana. 👌👌👌👌

Samaa katsoin. Jassun suu aukesi oikein ammolleen, ja katse oli sen mukainen. Kyllähän tuo nauratti.

Luuli itse ensin pääsevänsä turvaan mutta tais olla itse se viimeinen. Hehhehhee

Ei kai oikeesti edes luule olavansa suositumpi Akia ja Anssia.

Luuli taavin olevan suosituin, siksi yllättyi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.