Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Voi helvetti tuota möykkäeukkoa. Anssi vielä "palkitsi" sen tupakkakartsalla. Itse olisin antanut sen kitua nikotiinituskissaan.
Mukava, että huomenna on vielä ihan kunnon maanantailähetys ja Pekka tulee vieraaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitää vain varmistaa, ettei Lieksan Mätähammas tai Anssi voita.
Tai jyväskylän lahna.
Toi lahna oli hyvä : )))))
Taavi on niin rauhallinen, vaikka on selvinnyt kaikista viikon häädöistä. :D
jassun ystävillä jassun pankkitunnukset, pelkää että vinguttaneet korttia? Heh tyhjää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Katja tuolla yleisössä? Itse en huomannut.
Kuka eturivistä ekana halasi Pekkaa. Minnako?
Kaverin lisäksi Late.
Toivottavasti kaikki Pekan, Juhanin, Samin ja Nooran fanit pitää huolen ettei ainakaan Jasmiina voita.👍
Ai että hymyilyttää kun Jassu meni viimeiselle viikolle ja se meuhkaava Jassuvihaaja on ihan turhaan täällä mesonnut koko kauden. Jassu pärjäsi todella hyvin. 😁
Vierailija kirjoitti:
Nyt voi Jassu tuulettaa taas tunkkaista jalkoväliään sohvalla. Läskit heilumaan, tästä se kansa Jassun mielestä tykkää.
Näin. Tuotanto ja fant tykkäävät, kun se uskaltaa kiusata ja luoda negatiivista ilmapiiriä. Ei taloon kannata kenenkään Pekan kaltaisen enää hakeutua.Erilaisuus ja lapsenomainen innostuneisuus ei ole trendikästä. Tuotanto haluaa mukaan ilkeitä Jassuja tai kiiltokuvapoikia, joilla on vaan tyhjä kuori.
Vierailija kirjoitti:
Pekka oli parasta, ei ollut kenellekään ilkeä.
Hyvä sydän on Pekalla eikä ole mikään piikittelijä kuten Taavi.
Harmi et Pekka lähti.💝
Mulle on jäänyt mieleen, että oli Samille jostain suuttunut ja haukkui tosi ikävällä tavalla. Lusikoi ruokaa suuhunsa ja vuorotteli samia haukkuen ja ruokaa lapaten ja Samia haukkui, ruokaa välillä suuhunsa lapaten. Silmät leimui raivoa. ;)
Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun seuraan BB:tä jos Jasmiina voittaa. Silloin ymmärrän mihin tämä maa on vajonnut.
Hyvvee yötä ja hölökyn kölökyn.
Ai kun hienoa että Jassu ja Aki finaali viikolla 🥰💖💝💖💝
Tuotanto ei uskaltanut jättää naista pois finaaliviikolta. Vellihousut.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa TAAVI! jäi.
Rutisija ja retee valittaja.
Niin kuin Aki sanoi, T on kaiken saanut, rikas jo ja ei tarvia rahaa eikä voittoa.
Ylimielinkin vielä, olen pettynyt niille, jotka ovat mokomaa leuhkaa äänestäneet.
No onhan tuo tuonut viihdettä. Aito miesbimbo, joka jostain syystä yrittää profiloitua fiksuna. :D
Vierailija kirjoitti:
Taas ensiviikolla feikki menkat naisella. 🐽
Kivuliaammat kuin synnytys?
Onko jo tietoa miten pe häätö tapahtuu? Millä perusteella siis jos ei enää nimeämisiä?