Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
91421/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Joel olis viime vuonna antanut nimeämispisteitä Timolle tai Artulle, se ois voitu rinnastaa Samirin tekoon Samille. 

Vierailija
91422/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kans Vehviläisen Kimmolle laittanu viestiä, useitakin kertoja, ja aina on vastannu. Nyttenkin tällä kaudella erityisesti siitä kuinka nuo sen kommentit saa sen näyttämään typeriltä ja siltä ettei kyl itse seuraa lainkaan BB niin vastasi ettei seuraakaan 24/7, ei aika riitä ja on täysin koostepätkien varassa.

Kimmohan on juontaja, ei ohjelman suunnittelija tai tuottaja. Kannattaa laittaa palautetta, ottaa ne esille tuotantokokouksissa eikä varmasti halua näyttää typerältä ulos päin

Laitoin viestiä J Virtaselle ja pyysin, että tuleva viikko olisi vi.. ton. Ei vastannut.

Mitä kautta laitoit? Ja onko kukaan ikinä mitään kautta saanut Virtaselta vastausta?'

Itse olen instan lisäksi saanut Vehviläiseltä vastauksia twitterissä ja myös on Vehviläinen osallistunut keskusteluketjuihin joihin hänet tägätty mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91423/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi on kyllä tämän kauden talon sydän ja järjen ääni.

Liikuttui todella eilisestä Samirin häädöstä. Oikeudenmukainen ajatusmaailma, samaa mieltä minäkin, että väärä lähti eilen.

Paneutuu kaikkiin tehtäviin kunnolla.

Fiksu tyyppi, pitää huolen myös "talon ällötyksistä", eilen illalla kertoi, että vessapaperi on tosi lopussa, oli vienyt toiseen vessaan vähän paperia, ettei isolla hädällä tule kenellekään ongelmaa.

Sanoo napakasti, kun on syytä. Ainoa aikuinen talossa. Vähän kummalliselta itsestäni tuntuu se, että näiltä kaikilta yli parikymppisiltä puuttuu alkeelisimmatkin omien jälkien korjaamiseen liittyvät taidot.

Pahimpana olemattoman kasvatuksen saanut Anssi, joka ylimielisesti odottaa, että joko Aki tai Pekka korjaa hänen tekemänsä sotkut.

Jasmiina ja Lasse ovat ottaneet sentään onkeensa ja kasvaneet ehkä hieman talossa, samoin Pekka.

Vierailija
91424/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JUp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli tuo perjantain Alman kooste vähän asiallisempaa, kuin torstaina Kimmon kooste. 

Kimmo vaan hehkutteli jassua ja Jassun faneja, kuinka niitä Kimmon mielestä on koko suomi täynnä.

Eikö juontajan pitäisi olla puolueeton, eikä ikäänkuin yllyttää äänestämään juontajan suosikkia. 

Laitoin Vehviläiselle instagramissa viestiä ja vastasi että jo Melodyn ollessa talossa alkoivat suosia kahta viimeistä naisasukasta etteivät olisi pudonneet. Silloinhan esim Sainion mielipiteet Melodysta muuttuivat yhtäkkiä ihan päinvastaisiksi mitä olivat olleet aiemmin. Samoin Samin kääntäminen pahikseksi ja Jassun esittäminen hyvässä valossa vaikka talon tapahtumat kertoivat ihan toista on Vehviläisen mukaan yritys pitää nyt ainoa naisasukas talossa loppuun asti. Puolusti sillä ettei Mellu ja Jassu ole saaneet asukkailta nimeämispisteitä.

Mitä sä höpötät, ai että juontaja vastaa sulle tuollaisilla kommenteilla.???

Kyllä vain. Ihan pitkä ja suora keskustelu käytiin Vehvläisen kanssa. Siitä kun laitoin ekan viestin hänelle meni muutama päivä että vastasi. Sen jälkeen parina päivänä viestiteltiin. Kannattaa kysyä Vehviläiseltä itseltään.

Lähetin nyt nämä sun kaksi viestiä Vehviläiselle.

Kerro sitten mitä vastaa, mullahan nää Kimmon viestit on tässä instassa tallessa edelleen.

Vierailija
91425/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki vaikuttaa kyllä asukkaista kaikilla tavoin kaikkein kokemattomimmalta ja välillä se kyllä selvästi näkyy.

Jassu taas on kertonut niitä juopottelu ja suihinotto kokemuksia mikä näkyy että loppusuorallakin kinuaa taloon viinaa. Nämäkö on kokemuksia.🙈

Vierailija
91426/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu oli törkeä Lassea kohtaan eilen kun kävivät röökillä. Lasse jankkasi kuinka hyvä jätkä lähti ja Jassu melkein ärähti että ’Joo joo’ Tämän takia tuli hiljaista niin Jassulla oli taas oiva tilaisuus aloittaa oma lässyttämisensä. Vihaan Jassun kaltaisia ihmisiä, omasta elämästäni pidän tuollaiset kaukana!

Kaikkiin Jasmiinan juttuihin en ihan usko, mutta jos vähänkään kertomastaan pitää paikkansa, tämä maa on tuhon oma. Täällä on kelkasta tipahtaneita, 50 000, nuoria jotka eivä opiskele, eivätkä käy töissä. Työttömiä on satoja tuhansia. Ei hyvältä näytä, kohta meidän pitää aidata kotimme piikkilanka-aidoilla, että uskallamme nukkua yömme.

Juu, ja omaa syytä ei ole mikään.

Kumma kun osa porukasta pärjää kuitenkin hyvin.

Ai niin, sehän on se osa nuorista jotka opiskelevat ja asettavat tavoitteita itselleen, pääsevät töihin valmistuttuaan .

Näin se menee. Niin makaa kuin petaa. Luuleeko joku että jollekin Jassulle yhtäkkiä löytyy unelmatyöpaikka, rikas mies ja täydelliset lapset. 

Ei se kuulkaa mene noin, pitää itse tehdä jotain menestyksen eteen.

Sä olet kyllä varsinainen jankuti jankuti läyhääjä.

Menee muutenkin sun jutut asukkaiden yksityiselämään joka ei meille kuulu.

Päivästä toiseen jaksat jankuttaa.

Te nykynuoret olette vain niin saamarin onnettomia tapauksia, että pitää vähän kommentoida. Kaikki pitäisi saada heti ja mielellään ilman oikeaa työntekoa. Itse olen maksanut asunnot sun muut ihan itse, eikä ole tullut mieleenkään mikään muu vaihtoehto kuin että itse se pitää hoitaa. 

Tulette vielä huomaamaan ettei tämä hyvinvointiyhteiskunta, jossa kaikki tippuu valmiina eteen ole mikään itsestäänselvyys. Kovat ajat ovat edessä .

Te nykynuoret.

Tälläkin palstalla huonokäytöksiset ja ulkonäön haukkujat eli ihan epä-älyllisesti käyttäytyvät on usein vanhempia naisia.

Ja jos aihe koskee miehiä, niin silloin miehiäkin, jotka haukkuu naisia ja te vanhemmat naiset roikutte silloin heidän perässään, ilmeisesti jostain nuorempien naisten haukkumiseen totuttautumisenne takia.

Tuo kaikki on todella typerää käytöstä. Olette jo vanhempia, joten teillä on ollut aikaa ajatella, oppia, sisäistää asioita ja kiinnittää huomiota omaan käytökseenne ja sen taustalla oleviin ongelmiin, mutta ette ole vieläkään valmiita siihen. Olette ohittaneet itsenne kehittämisen. Siihen ratkaisu ei ole katkeruus, vaan se, että teette sen nyt. Aloitatte vihdoin, jos haluatte auttaa itseänne. Teidän pitää itse tehdä se tai sitä ei tapahdu.

Olette kuitenkin eläneet helpon työelämän ja helppojen opiskelujen aikaa, ennen nykyistä teknistä, kiireistä, kilpailua korostavaa multitasking-aikaa, minkä joutuvat kokemaan jo lapset nuorina. Toisaalta siitä huolimatta nykyiset vanhemmat ovat lapsilleen huomattavasti aiempaa enemmän läsnä, väkivalta lapsia kohtaan on vähentynyt ja välittäminen lisääntynyt. Tämä kaikki vaatii nykyisiltä nuorilta erittäin paljon aikaa ja itsensä kehittämistä.

Koetteko hajoavanne itse, jos käyttäydytte hyvin toisia kohtaan?

Se on nimittäin itse itsestänne luomanne vaikutelma.

Mistä täällä voi päätellä, että ovat vanhoja naisia, nämä kommentoijat. En minä vaan tiedä, minkä ikäiset täällä kirjoittavat. Kerro mullekin, olen kiinnostunut tietämään mm. sinun ikäsi.

Kirjoittajat ovat usein itse kertoneet ikänsä tai sen milloin ovat eläneet, esim. "kun opiskelin 80-luvulla..." tai "silloin 90-luvulla me hoidettiin omat lapset niin, että...". Lisäksi monet ovat ilmaisseet olevansa naisia.

Tottahan tuo on, sen tiedätte te vanhemmat naiset jotka luette tätä. Sitä tosiasiaa ei muuta mielipiteenne. Kirjoittelemisenne muuttaisi vain se, jos ette sitä enää tekisi.

Kun tajusin, että suuri osa huonokäytöksisimmistä kirjoittajista onkin vanhempia (yli 45v.) naisia, niin yllätyin. Yllättymistäkin suurempi reaktio oli kuitenkin pettymys.

Olisi tosi kiva voida havaita älykkäitä tai edes hyväkäytöksisiä, tai itsensä ja muut hyväksyviä, tai jopa viisaita naisia enemmän kommentoijissa ja yleisesti yhteiskunnassa!

Vähintään toivoisin, että ikävimmät ja huonokäytöksisimmät ymmärtäisivät mitä tekevät ja kuinka typerää se on ja muuttaisivat toimintaansa.

Henkilökohtaisesti itse haluaisin voida arvostaa yleisesti vanhempia naisia nettikirjoittelijoina.

Kiva kun yleistät. Olen 50 v nainen ja järkyttynyt keskustelun tasosta. En ymmärrä ulkonäköön kohdistuvia herjoja saati kunnianloukkauksia, enkä suoranaisia valheita, joita täällä ihmisistä keksitään. Omat tyttöni ovat suunnilleen Jassun ikäisiä ja tekee todella pahaa lukea sitä vihaa, jota Jassu täällä saa osakseen. Luulen, että taustalla on kateus. Harva alle 25v uskaltaa olla niin rennosti oma itsensä, kuin Jassu on.

Vierailija
91427/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilukierto ens viikoksi taloon.Siinä olis twistiä.

Vierailija
91428/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JUp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli tuo perjantain Alman kooste vähän asiallisempaa, kuin torstaina Kimmon kooste. 

Kimmo vaan hehkutteli jassua ja Jassun faneja, kuinka niitä Kimmon mielestä on koko suomi täynnä.

Eikö juontajan pitäisi olla puolueeton, eikä ikäänkuin yllyttää äänestämään juontajan suosikkia. 

Laitoin Vehviläiselle instagramissa viestiä ja vastasi että jo Melodyn ollessa talossa alkoivat suosia kahta viimeistä naisasukasta etteivät olisi pudonneet. Silloinhan esim Sainion mielipiteet Melodysta muuttuivat yhtäkkiä ihan päinvastaisiksi mitä olivat olleet aiemmin. Samoin Samin kääntäminen pahikseksi ja Jassun esittäminen hyvässä valossa vaikka talon tapahtumat kertoivat ihan toista on Vehviläisen mukaan yritys pitää nyt ainoa naisasukas talossa loppuun asti. Puolusti sillä ettei Mellu ja Jassu ole saaneet asukkailta nimeämispisteitä.

Kyllä vain. Ihan pitkä ja suora keskustelu käytiin Vehvläisen kanssa. Siitä kun laitoin ekan viestin hänelle meni muutama päivä että vastasi. Sen jälkeen parina päivänä viestiteltiin. Kannattaa kysyä Vehviläiseltä itseltään.

Olisit laittanut mukaan muutaman noista kymmenistä ja kymmenistä jossa ihmetellään Vehviläisen puolueellisuutta ja katsojien ohjailua tiettyyn suuntaan. Uskoisin kiinnostavan.

Vierailija
91429/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JUp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vehviläisen Kimmo varmasti paneutuu viesteihisi.

On tosi kivaa saada paljon viestejä työpaikalle.

Lähetithän kaikki kommentit erillisissä viesteissä, että näyttää tulevan enemmän postia?

Kirjoitithan, että terveisiä täältä vauva-palstalta?

Vierailija
91430/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JUp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sillä Vehviläisellä ole nuo aiemmin mainitut viestit jo kun ovat keskustelleet asiasta. Vehviläinen on kuule rehti ja suoraselkäinen mies ja myös mulle vastannut kiittäen kun olen hänelle 24/7 perusteella tapahtumia kertonut ja ihmetellyt miksi Jassua tuodaan esiin noin hyvässä valossa koosteissa kun totuus on ihan toinen. Samoin mainitsi myös minulle että Jasmiina, viimeisenä naisena, koetetana tietoisesti pitää mukana mahdollisimman kauan.

Vierailija
91431/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Velkansa on aikonut maksaa ja bemarin ostaa.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöhään eilen Lasse yritti toppuutella Jasmiinan viinanhimoa. Kumpikin toivoi siis hauskaa lauantaita, mutta Jasmiinan toiveissa viina oli pääasiassa. Lassen mielestä hauska päivä voisi olla ilman viinaakin.

Jassuhan lupasi ettei talossa enää juo! Valehteleva itsekeskeinen juoppo.

Kertoi miehille, että jos voittaa niin rahat menee viinaan kavereitten kanssa. 😵😵😵

Vierailija
91432/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JUp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitas tästä kolmas:

Kimmo Vehviläinen vastasi minullekin instagramissa että on itse koosteiden varassa ja että tuotanto koettaa pitää ainoan naisasukin talossa loppuun asti. Siihen en saanut vastausta että miksi, koska jopa suuri osa naiskatsojia olisi toivonut oikeudenmukaisempaa toteutusta eikä pelkkien miehien jääminen taloon olisi haitannut yhtään. 

Vierailija
91433/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmiinan puheet ei pidä paikkaansa koski se sitten juomattomuutta tai opiskelun aloittamista.

Ei pysty mihinkään sitoutumaan pelkkää uhoamista.

Tommoset ihmiset on ärsyttäviä. Uhoavat vaan uhoamisen tarpeesta, kun eivät muuta osaa.

Vierailija
91434/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JUp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro sitten mitä vastaa, mullahan nää Kimmon viestit on tässä instassa tallessa edelleen.

Sitten vaan todisteet tänne. Sä kyllä valehtelet.

Vierailija
91435/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kans Vehviläisen Kimmolle laittanu viestiä, useitakin kertoja, ja aina on vastannu. Nyttenkin tällä kaudella erityisesti siitä kuinka nuo sen kommentit saa sen näyttämään typeriltä ja siltä ettei kyl itse seuraa lainkaan BB niin vastasi ettei seuraakaan 24/7, ei aika riitä ja on täysin koostepätkien varassa.

Kimmohan on juontaja, ei ohjelman suunnittelija tai tuottaja. Kannattaa laittaa palautetta, ottaa ne esille tuotantokokouksissa eikä varmasti halua näyttää typerältä ulos päin

Voisivat joskus kokeilla laittaa juontajiksi sellaiset, joilla olisi aikaa ja kiinnostusta seurata myös 24/7:aa. Sellaiset, jotka voisivat keskittyä vain tähän pestiin koko bb-kauden ajan. Kimmolla ja Almalla on liian monta rautaa tulessa samaan aikaan ja se näkyy. Itseäni hävettäisi juontaa ohjelmaa, jonka tapahtumista en tietäisi tarpeeksi (etenkin kun on tiedossa miten väärä konanaiskuva syntyy pelkkien koosteiden perusteella). Olisi kivempi keskittyä yhteen työhön hyvin, eikä tehdä mahdollisimman monta duunijuttua hutiloiden ja aiheeseen perehtymättä.

Tai sitten koostelähetyksissä pitäisi olla juontajan apuna asiantuntija, jolla on aikaa seurata 24/7:aa. Tämä asiantuntija-aisapari voisi perehdyttää juontajan viimeisimpiin käänteisiin ja korjata, jos koosteissa jokin asia vääristyy. Esim. Kristian Heiskari seurasi viime kautta 24/7:n tahtiin, tänä syksynä ei kai ole ehtinyt.

Lisäksi toivoisin, että kooste olisi erillinen tunnin mittainen katkeamaton (ei analyysejä välissä) ohjelma, kuten Subin aikoina. BB-extra vieraineen olisi erilinen puolen tunnin ohjelma alkuillasta, kuten Subilla. Silloin Extrassa näytetyt suorat käänteet (bileiden aloitukset, häätöäänestykseen juotuvien julkistukset, häädetyn herjat ja muut käänteet tulivat juuri hyvään katseluaikaan eikä puolilta öin).

Vierailija
91436/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttäisi nyt isoveli Jassun viimeisen toiveen ennen lähtöä ja antaisi naiselle viinaa. Mässyjä on kyllä ulisemalla saanut. Kannatetaan. 👍

Vierailija
91437/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sitten selitti sen, miksi Ville putosi Jasmiinan sijasta. Tulokset oli manipuloitu.

Vierailija
91438/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu oli törkeä Lassea kohtaan eilen kun kävivät röökillä. Lasse jankkasi kuinka hyvä jätkä lähti ja Jassu melkein ärähti että ’Joo joo’ Tämän takia tuli hiljaista niin Jassulla oli taas oiva tilaisuus aloittaa oma lässyttämisensä. Vihaan Jassun kaltaisia ihmisiä, omasta elämästäni pidän tuollaiset kaukana!

Kaikkiin Jasmiinan juttuihin en ihan usko, mutta jos vähänkään kertomastaan pitää paikkansa, tämä maa on tuhon oma. Täällä on kelkasta tipahtaneita, 50 000, nuoria jotka eivä opiskele, eivätkä käy töissä. Työttömiä on satoja tuhansia. Ei hyvältä näytä, kohta meidän pitää aidata kotimme piikkilanka-aidoilla, että uskallamme nukkua yömme.

Juu, ja omaa syytä ei ole mikään.

Kumma kun osa porukasta pärjää kuitenkin hyvin.

Ai niin, sehän on se osa nuorista jotka opiskelevat ja asettavat tavoitteita itselleen, pääsevät töihin valmistuttuaan .

Näin se menee. Niin makaa kuin petaa. Luuleeko joku että jollekin Jassulle yhtäkkiä löytyy unelmatyöpaikka, rikas mies ja täydelliset lapset. 

Ei se kuulkaa mene noin, pitää itse tehdä jotain menestyksen eteen.

Sä olet kyllä varsinainen jankuti jankuti läyhääjä.

Menee muutenkin sun jutut asukkaiden yksityiselämään joka ei meille kuulu.

Päivästä toiseen jaksat jankuttaa.

Te nykynuoret olette vain niin saamarin onnettomia tapauksia, että pitää vähän kommentoida. Kaikki pitäisi saada heti ja mielellään ilman oikeaa työntekoa. Itse olen maksanut asunnot sun muut ihan itse, eikä ole tullut mieleenkään mikään muu vaihtoehto kuin että itse se pitää hoitaa. 

Tulette vielä huomaamaan ettei tämä hyvinvointiyhteiskunta, jossa kaikki tippuu valmiina eteen ole mikään itsestäänselvyys. Kovat ajat ovat edessä .

Te nykynuoret.

Tälläkin palstalla huonokäytöksiset ja ulkonäön haukkujat eli ihan epä-älyllisesti käyttäytyvät on usein vanhempia naisia.

Ja jos aihe koskee miehiä, niin silloin miehiäkin, jotka haukkuu naisia ja te vanhemmat naiset roikutte silloin heidän perässään, ilmeisesti jostain nuorempien naisten haukkumiseen totuttautumisenne takia.

Tuo kaikki on todella typerää käytöstä. Olette jo vanhempia, joten teillä on ollut aikaa ajatella, oppia, sisäistää asioita ja kiinnittää huomiota omaan käytökseenne ja sen taustalla oleviin ongelmiin, mutta ette ole vieläkään valmiita siihen. Olette ohittaneet itsenne kehittämisen. Siihen ratkaisu ei ole katkeruus, vaan se, että teette sen nyt. Aloitatte vihdoin, jos haluatte auttaa itseänne. Teidän pitää itse tehdä se tai sitä ei tapahdu.

Olette kuitenkin eläneet helpon työelämän ja helppojen opiskelujen aikaa, ennen nykyistä teknistä, kiireistä, kilpailua korostavaa multitasking-aikaa, minkä joutuvat kokemaan jo lapset nuorina. Toisaalta siitä huolimatta nykyiset vanhemmat ovat lapsilleen huomattavasti aiempaa enemmän läsnä, väkivalta lapsia kohtaan on vähentynyt ja välittäminen lisääntynyt. Tämä kaikki vaatii nykyisiltä nuorilta erittäin paljon aikaa ja itsensä kehittämistä.

Koetteko hajoavanne itse, jos käyttäydytte hyvin toisia kohtaan?

Se on nimittäin itse itsestänne luomanne vaikutelma.

Mistä täällä voi päätellä, että ovat vanhoja naisia, nämä kommentoijat. En minä vaan tiedä, minkä ikäiset täällä kirjoittavat. Kerro mullekin, olen kiinnostunut tietämään mm. sinun ikäsi.

Samaa mietin, eihän talossa kuukausia asuneiden henkilöllosyyttä ja nimeäkään tiedetä.

Vierailija
91439/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JUp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetä tämäkin ja pyydä, että vastais mulle vaikka tähän ketjuun koska mulla ei ole insta eikä fb.

Kimmo terve!

Olet loistava juontaja ja hauskan tuntuinen heppu. Ammattitaitoasi hieman epäilen kun päästelet suustasi puolueellista propagandaa ja vieläpä ihan tuotannon ohjaamana. Älä anna tehdä itsestäsi sätkyukkoa jatkossa, voin alkaa raportoida sulle Big Brother talon oikeat käänteet niinkuin näkyvät 24/7:n katselijoille joita niin hassusti kyttääjiksikin kutsutte.

Ihanaa joulun odotusta!

t. Maire

Vierailija
91440/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä Jassu osaa olla oma itsensä ,mutta miksi hänelle pitäisi olla kateellinen ja mistä ? Siitä kun juo paljon ja kertoo siitä vai mistä pitää olla.

Ketju on lukittu.