Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Voivoi.. kuinka vähän täälläkin olisi keskustelua jos Jassu ois häädetty. Eihän täällä juuri muusta puhutakkaan kuin Jassusta!
Olipa eilinen pudotus tiukka. Harmi, että noin pieni ero Samirin ja Lassen välillä. Samir olisi saanut jäädä, fiksu kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, nimenomaan, Joppe voitti koska oli reilu ja hyvä tyyppi. Samirhan ei ollut. Erikoisesti tällä palstalla on vaaleanpunaiset Samir-lasit silmillä katseltu BB:tä mutta Samirhan petti pari lojaaleinta kaveriaan talossa ja se viime päivien mainoskampanja Samirin sometiimiltä taisi olla viimeinen pisara. Ihan sai ansionsa mukaan.
Samalla logiikalla Joppe petti lojaalin kaverin puukottamalla Sasaa selkään.
Samirille kaikkein läheisimmät on olleet Lasse ja Topi, Taavi kolmantena. Ville ei ollut, Villehän nimesi Samiria. Eikä Anssikaan. Sanoi jo alussa, että pitää Anssia ylimielisenä.
Itse en näkisi, että edes Sami olisi ollut mitenkään superläheinen Samirille. Samihan vain jostain syystä alkoi yhtäkkiä lyöttäytä siihen viereen katselemaan ja kommentoimaan, kun Lasse ja Samir kokkasivat ja grillasivat.
Samistä tuli esiin ilkeitä piirteitä siinä, kun esittivät salatehtävää ja sen nojalla Sami piikitteli koko ajan Pekkaa ja Akia. Sami mm. halusi nolata Akia pyytämällä häntä lukemaan monta kertaa ääneen ranskankielistä tuoteselostetta, vaikka tiesi hyvin, että se on Akille hankalaa, ei ole kielissä hyvä. Silti Sami vaan nöyryytti ja vaati lisää lukukertoja, vaikka Aki sanoi, ettei usko tippaakaan salatehtävään. Samir näki Samissa tämän ilkeän piirteen ja otti etäisyyttä.
No ei se ihan sama ollut. Sasa ei ollut Joelin kaveri talossa sen enempää kuin vaikka Sini tai Minnakaan.
Ja kyllä se Sami ja Samir nimenomaan hengaili keskenään jo ennen kun Samir ja Lasse aloittivat grillailun. Samin kanssa Samir hengaili jo ennen kun lyöttäyty Lassen kylkeen.
Vierailija kirjoitti:
Voivoi.. kuinka vähän täälläkin olisi keskustelua jos Jassu ois häädetty. Eihän täällä juuri muusta puhutakkaan kuin Jassusta!
Jasmiinaa vaan tungetaam kuviin, kaikkihan sen huomaa. Keittiöpsykologista ei mitään, vai Jasmiina röhki pk-huoneessa eilenkin taas omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Jassu putoaa huomenna. Ei voittajaksi henkilöä joka on pahin kiusaaja ja ottaa aina uuden kiusauskohteen. Samin jälkeen se on näköjään Aki. Tuo laiska, naama nyrpeänä oleva kitisijä ei ansaitse millään tavalla voittoa.
Ja tuotanto mukana tässä. Taavi ja Lasse kuittailee myös Akille. Kimmo pahiten mukana kertoessa joka välissä Akin mokasta. Hyi hitto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu oli törkeä Lassea kohtaan eilen kun kävivät röökillä. Lasse jankkasi kuinka hyvä jätkä lähti ja Jassu melkein ärähti että ’Joo joo’ Tämän takia tuli hiljaista niin Jassulla oli taas oiva tilaisuus aloittaa oma lässyttämisensä. Vihaan Jassun kaltaisia ihmisiä, omasta elämästäni pidän tuollaiset kaukana!
Kaikkiin Jasmiinan juttuihin en ihan usko, mutta jos vähänkään kertomastaan pitää paikkansa, tämä maa on tuhon oma. Täällä on kelkasta tipahtaneita, 50 000, nuoria jotka eivä opiskele, eivätkä käy töissä. Työttömiä on satoja tuhansia. Ei hyvältä näytä, kohta meidän pitää aidata kotimme piikkilanka-aidoilla, että uskallamme nukkua yömme.
Juu, ja omaa syytä ei ole mikään.
Kumma kun osa porukasta pärjää kuitenkin hyvin.
Ai niin, sehän on se osa nuorista jotka opiskelevat ja asettavat tavoitteita itselleen, pääsevät töihin valmistuttuaan .
Näin se menee. Niin makaa kuin petaa. Luuleeko joku että jollekin Jassulle yhtäkkiä löytyy unelmatyöpaikka, rikas mies ja täydelliset lapset.
Ei se kuulkaa mene noin, pitää itse tehdä jotain menestyksen eteen.
Sä olet kyllä varsinainen jankuti jankuti läyhääjä.
Menee muutenkin sun jutut asukkaiden yksityiselämään joka ei meille kuulu.
Päivästä toiseen jaksat jankuttaa.Te nykynuoret olette vain niin saamarin onnettomia tapauksia, että pitää vähän kommentoida. Kaikki pitäisi saada heti ja mielellään ilman oikeaa työntekoa. Itse olen maksanut asunnot sun muut ihan itse, eikä ole tullut mieleenkään mikään muu vaihtoehto kuin että itse se pitää hoitaa.
Tulette vielä huomaamaan ettei tämä hyvinvointiyhteiskunta, jossa kaikki tippuu valmiina eteen ole mikään itsestäänselvyys. Kovat ajat ovat edessä .
Te nykynuoret.
Tälläkin palstalla huonokäytöksiset ja ulkonäön haukkujat eli ihan epä-älyllisesti käyttäytyvät on usein vanhempia naisia.
Ja jos aihe koskee miehiä, niin silloin miehiäkin, jotka haukkuu naisia ja te vanhemmat naiset roikutte silloin heidän perässään, ilmeisesti jostain nuorempien naisten haukkumiseen totuttautumisenne takia.
Tuo kaikki on todella typerää käytöstä. Olette jo vanhempia, joten teillä on ollut aikaa ajatella, oppia, sisäistää asioita ja kiinnittää huomiota omaan käytökseenne ja sen taustalla oleviin ongelmiin, mutta ette ole vieläkään valmiita siihen. Olette ohittaneet itsenne kehittämisen. Siihen ratkaisu ei ole katkeruus, vaan se, että teette sen nyt. Aloitatte vihdoin, jos haluatte auttaa itseänne. Teidän pitää itse tehdä se tai sitä ei tapahdu.
Olette kuitenkin eläneet helpon työelämän ja helppojen opiskelujen aikaa, ennen nykyistä teknistä, kiireistä, kilpailua korostavaa multitasking-aikaa, minkä joutuvat kokemaan jo lapset nuorina. Toisaalta siitä huolimatta nykyiset vanhemmat ovat lapsilleen huomattavasti aiempaa enemmän läsnä, väkivalta lapsia kohtaan on vähentynyt ja välittäminen lisääntynyt. Tämä kaikki vaatii nykyisiltä nuorilta erittäin paljon aikaa ja itsensä kehittämistä.
Koetteko hajoavanne itse, jos käyttäydytte hyvin toisia kohtaan?
Se on nimittäin itse itsestänne luomanne vaikutelma.
Mistä täällä voi päätellä, että ovat vanhoja naisia, nämä kommentoijat. En minä vaan tiedä, minkä ikäiset täällä kirjoittavat. Kerro mullekin, olen kiinnostunut tietämään mm. sinun ikäsi.
Kirjoittajat ovat usein itse kertoneet ikänsä tai sen milloin ovat eläneet, esim. "kun opiskelin 80-luvulla..." tai "silloin 90-luvulla me hoidettiin omat lapset niin, että...". Lisäksi monet ovat ilmaisseet olevansa naisia.
Tottahan tuo on, sen tiedätte te vanhemmat naiset jotka luette tätä. Sitä tosiasiaa ei muuta mielipiteenne. Kirjoittelemisenne muuttaisi vain se, jos ette sitä enää tekisi.
Kun tajusin, että suuri osa huonokäytöksisimmistä kirjoittajista onkin vanhempia (yli 45v.) naisia, niin yllätyin. Yllättymistäkin suurempi reaktio oli kuitenkin pettymys.
Olisi tosi kiva voida havaita älykkäitä tai edes hyväkäytöksisiä, tai itsensä ja muut hyväksyviä, tai jopa viisaita naisia enemmän kommentoijissa ja yleisesti yhteiskunnassa!
Vähintään toivoisin, että ikävimmät ja huonokäytöksisimmät ymmärtäisivät mitä tekevät ja kuinka typerää se on ja muuttaisivat toimintaansa.
Henkilökohtaisesti itse haluaisin voida arvostaa yleisesti vanhempia naisia nettikirjoittelijoina.
Aki meni hiljaiseksi ja kiusaantuneeksi Pekan juttuja kuunnellessaan. Vaikutti, että ei tiennyt, mistä Pekka puhui.
Vierailija kirjoitti:
Nauroin ihan kippurassa eilen Lassen ja Samirin Topi-juttuihin sohvalla lähetyksen aikana hieman ennen häätöä. "Topi, lopeta välittömästi" :D
Mitä hauskaa tuossa nyt muka oli? Yrittivät kalastella ääniä katsojilta.
Aki vaikuttaa kyllä asukkaista kaikilla tavoin kaikkein kokemattomimmalta ja välillä se kyllä selvästi näkyy.
Mä olen kans Vehviläisen Kimmolle laittanu viestiä, useitakin kertoja, ja aina on vastannu. Nyttenkin tällä kaudella erityisesti siitä kuinka nuo sen kommentit saa sen näyttämään typeriltä ja siltä ettei kyl itse seuraa lainkaan BB niin vastasi ettei seuraakaan 24/7, ei aika riitä ja on täysin koostepätkien varassa.
Kimmohan on juontaja, ei ohjelman suunnittelija tai tuottaja. Kannattaa laittaa palautetta, ottaa ne esille tuotantokokouksissa eikä varmasti halua näyttää typerältä ulos päin
En jaksa enää katsoa ohjelmaa kun taloin fiksuin kaveri tippui. Eipä oikeastaan väliä kuka voittaa. Aluksi pidin Akia ennakkosuosikkina mutta en enää soisi hänelle voittoa
Tee jäähtyy nopeammin posliinimukissa kuin pahvisessa kannellisessa take away-mukissa. Take away-mukissa myös maistuu paremmalta. 24/7:aa katsoessa olen siis molemmista teetä juonut ja yllättynyt havainnoistani.
Vierailija kirjoitti:
Lasse bongattu Modan vaatekaupan ig tililtä 2018 vuodelta katsokaa ih nimi pajakka
IG tili Pajakka on tuo vaatekauppa. Lasse siellä. PS. En suosittele kauppaa! Olen asioinut ja aina niin tyrkyttävä palvelu ollut ja mulkoilu.
Anssi veti väärin, ois pitänyt kääntää Akin lippis takaisin väärinpäin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Alma poistanut hiuspidennykset?
Alma teki itselleen radikaalin muutoksen. Eli leikkautti hiuksensa. Somessa keräsi pelkkää ylistystä koska kaikki negatiiviset viestit meni heti poistoon. Mielestäni tuo lyhyt hiustyyli ei sovi Almalle yhtään mutta jos itse tykkää niin mikäs siinä.
Kyllä se menetteli kun stailattiin ip-lehteen leikkauksen jälkeen, mutta eilen kyllä homsuisen näköinen. Tyttömäinen mekko.
"Stailattiin ip-lehteen"....
Hahhah. Ikioma insta-kuva oli toimittajien haluamisen takia upotettu lehden sivustolle.
Tosiaan, olette huonokäytöksisiä vanhempia naisia. Vanhemmat naiset on tosi, tosi okei, mutta te huonokäytöksiset tällä palstalla pyörivät pilaatte itsenne.
Miten jaksatte puhua Jassusta ihan koko ajan? Mitä kiinnostavaa on siinä juoko Jassu bileissä alkoholia vai ei? Koosteet on pelkkää Jassua, joten olisi kiva, että edes täällä (jossa niitä 24/7:n katsojia on gallupin mukaan paljon) keskusteltaisiin muustakin kuin Jassusta. Kai siellä talossa muutkin tekee asioita? Ei kai Jassua näy ihan koko aikaa molemmissa kameroissa? Pidetäänkö edes parin tunnin tauko Jassusta? Ei ole oma inhokkini eikä suosikkini, mutta yksipuolinen puheenaihe ja koosteiden yhden asukkaan ylituputus ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kans Vehviläisen Kimmolle laittanu viestiä, useitakin kertoja, ja aina on vastannu. Nyttenkin tällä kaudella erityisesti siitä kuinka nuo sen kommentit saa sen näyttämään typeriltä ja siltä ettei kyl itse seuraa lainkaan BB niin vastasi ettei seuraakaan 24/7, ei aika riitä ja on täysin koostepätkien varassa.
Kimmohan on juontaja, ei ohjelman suunnittelija tai tuottaja. Kannattaa laittaa palautetta, ottaa ne esille tuotantokokouksissa eikä varmasti halua näyttää typerältä ulos päin
Laitoin viestiä J Virtaselle ja pyysin, että tuleva viikko olisi vi.. ton. Ei vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Aki vaikuttaa kyllä asukkaista kaikilla tavoin kaikkein kokemattomimmalta ja välillä se kyllä selvästi näkyy.
Mutta on myös aidoin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, nimenomaan, Joppe voitti koska oli reilu ja hyvä tyyppi. Samirhan ei ollut. Erikoisesti tällä palstalla on vaaleanpunaiset Samir-lasit silmillä katseltu BB:tä mutta Samirhan petti pari lojaaleinta kaveriaan talossa ja se viime päivien mainoskampanja Samirin sometiimiltä taisi olla viimeinen pisara. Ihan sai ansionsa mukaan.
Samalla logiikalla Joppe petti lojaalin kaverin puukottamalla Sasaa selkään.
Samirille kaikkein läheisimmät on olleet Lasse ja Topi, Taavi kolmantena. Ville ei ollut, Villehän nimesi Samiria. Eikä Anssikaan. Sanoi jo alussa, että pitää Anssia ylimielisenä.
Itse en näkisi, että edes Sami olisi ollut mitenkään superläheinen Samirille. Samihan vain jostain syystä alkoi yhtäkkiä lyöttäytä siihen viereen katselemaan ja kommentoimaan, kun Lasse ja Samir kokkasivat ja grillasivat.
Samistä tuli esiin ilkeitä piirteitä siinä, kun esittivät salatehtävää ja sen nojalla Sami piikitteli koko ajan Pekkaa ja Akia. Sami mm. halusi nolata Akia pyytämällä häntä lukemaan monta kertaa ääneen ranskankielistä tuoteselostetta, vaikka tiesi hyvin, että se on Akille hankalaa, ei ole kielissä hyvä. Silti Sami vaan nöyryytti ja vaati lisää lukukertoja, vaikka Aki sanoi, ettei usko tippaakaan salatehtävään. Samir näki Samissa tämän ilkeän piirteen ja otti etäisyyttä.
No ei se ihan sama ollut. Sasa ei ollut Joelin kaveri talossa sen enempää kuin vaikka Sini tai Minnakaan.
Ja kyllä se Sami ja Samir nimenomaan hengaili keskenään jo ennen kun Samir ja Lasse aloittivat grillailun. Samin kanssa Samir hengaili jo ennen kun lyöttäyty Lassen kylkeen.
Niinpä. Sami sanoi pudottuaan haastattelussa että talossa eniten luotti Samiriin ja Samir oli sitä aiemmin sanonut että voi täysin luottaa Samiin. Mitäs jos Taavi olisi vaikka joukkuejako viikon tehtävien perusteella antanut Lasselle yhden häätöpisteen (heillä oli silloin hyvinkin voimakkaita erimielisyyksiä ja Lassella vaikeuksia tehtävissä) ja perustellut sillä ettei Lassella nyt riittänyt taito (vaikka olikin paras ja heittäytyi täysillä) ja sen yhden pisteen takia Lasse olisi ollut häädössä ja pudonnut pois talosta.
PS: edelleen kuultuaan Samin olevan nimettynä Aki sanoi että eniten toivoo Samin jäävän ja ettei tajua miksi Sami on nimettynä edes, koska on hänelle niin hyvä ystävä. Ei kannata kuvitella asioita oman henkilömieltymyksensä mukaan.
Mikä ihmeen pikkukyylä täälla päivystää ja yrittää pestä mustaa valkoiseksi, uhoamalla ja muka analyysein saada keskustelua tyrehdytetyksi. Kuten joku jo kirjoitti, Jasmiina ei ole muuttunut tippaakaan, sama meininki kuin taloon tullessa. Yleensähän matkan varrella ihmiselle pakosti jotain takkiin tarttuu.