Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
91441/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan todisteet tänne. Sä kyllä valehtelet.

Tännehän ei voi laittaa kuvalinkkejä. T. Eri

Vierailija
91442/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi oli aamulla ennen muita hereillä (Jasmiina yski eikä Taavi saanut sitten enää unen päästä kiinni) Keittk kahvint, haki postin, mutta jätti sen luettavaksi (Anssi luki, kuten aina)

Nyt muuten Anssin kirjeenluku ei ole enää samaa tasoa kuin ennen, musteläiskäkirjeen joutui lukemaan kahteen kertaan, rypisti kulmiaan kiusaantuneena. (Luki mustekäsi kun luki musteläiskä.)

Nytkin olisi tänä aamuna voinut lukea ihan rallienglannilla se PAUSE. Kuka oikeesti sanoo pooos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91443/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JUp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli tuo perjantain Alman kooste vähän asiallisempaa, kuin torstaina Kimmon kooste. 

Kimmo vaan hehkutteli jassua ja Jassun faneja, kuinka niitä Kimmon mielestä on koko suomi täynnä.

Eikö juontajan pitäisi olla puolueeton, eikä ikäänkuin yllyttää äänestämään juontajan suosikkia. 

Laitoin Vehviläiselle instagramissa viestiä ja vastasi että jo Melodyn ollessa talossa alkoivat suosia kahta viimeistä naisasukasta etteivät olisi pudonneet. Silloinhan esim Sainion mielipiteet Melodysta muuttuivat yhtäkkiä ihan päinvastaisiksi mitä olivat olleet aiemmin. Samoin Samin kääntäminen pahikseksi ja Jassun esittäminen hyvässä valossa vaikka talon tapahtumat kertoivat ihan toista on Vehviläisen mukaan yritys pitää nyt ainoa naisasukas talossa loppuun asti. Puolusti sillä ettei Mellu ja Jassu ole saaneet asukkailta nimeämispisteitä.

Mitä sä höpötät, ai että juontaja vastaa sulle tuollaisilla kommenteilla.???

Kyllä vain. Ihan pitkä ja suora keskustelu käytiin Vehvläisen kanssa. Siitä kun laitoin ekan viestin hänelle meni muutama päivä että vastasi. Sen jälkeen parina päivänä viestiteltiin. Kannattaa kysyä Vehviläiseltä itseltään.

Lähetin nyt nämä sun kaksi viestiä Vehviläiselle.

Lähetä tämäkin ja pyydä, että vastais mulle vaikka tähän ketjuun koska mulla ei ole insta eikä fb.

Kimmo terve!

Olet loistava juontaja ja hauskan tuntuinen heppu. Ammattitaitoasi hieman epäilen kun päästelet suustasi puolueellista propagandaa ja vieläpä ihan tuotannon ohjaamana. Älä anna tehdä itsestäsi sätkyukkoa jatkossa, voin alkaa raportoida sulle Big Brother talon oikeat käänteet niinkuin näkyvät 24/7:n katselijoille joita niin hassusti kyttääjiksikin kutsutte.

Ihanaa joulun odotusta!

t. Maire

Ei kiinnosta sun viestit. Osaat varmasti itsekkin hoitaa viestisi.

Vierailija
91444/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä ihminen tuo Taavi. Taittaa peittää tuolla ilkeydellä läpi tunkevaa naisellisuuttaan jota ei ole hyväksynyt itsessään. Istuu kuin naiselliset naiset jalat yhdessä, syö leipää pikkurilli pystyssä. Näissä mitään kummallista jos sen itsessään tunnistaa.7

Vierailija
91445/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu oli törkeä Lassea kohtaan eilen kun kävivät röökillä. Lasse jankkasi kuinka hyvä jätkä lähti ja Jassu melkein ärähti että ’Joo joo’ Tämän takia tuli hiljaista niin Jassulla oli taas oiva tilaisuus aloittaa oma lässyttämisensä. Vihaan Jassun kaltaisia ihmisiä, omasta elämästäni pidän tuollaiset kaukana!

Kaikkiin Jasmiinan juttuihin en ihan usko, mutta jos vähänkään kertomastaan pitää paikkansa, tämä maa on tuhon oma. Täällä on kelkasta tipahtaneita, 50 000, nuoria jotka eivä opiskele, eivätkä käy töissä. Työttömiä on satoja tuhansia. Ei hyvältä näytä, kohta meidän pitää aidata kotimme piikkilanka-aidoilla, että uskallamme nukkua yömme.

Juu, ja omaa syytä ei ole mikään.

Kumma kun osa porukasta pärjää kuitenkin hyvin.

Ai niin, sehän on se osa nuorista jotka opiskelevat ja asettavat tavoitteita itselleen, pääsevät töihin valmistuttuaan .

Näin se menee. Niin makaa kuin petaa. Luuleeko joku että jollekin Jassulle yhtäkkiä löytyy unelmatyöpaikka, rikas mies ja täydelliset lapset. 

Ei se kuulkaa mene noin, pitää itse tehdä jotain menestyksen eteen.

Sä olet kyllä varsinainen jankuti jankuti läyhääjä.

Menee muutenkin sun jutut asukkaiden yksityiselämään joka ei meille kuulu.

Päivästä toiseen jaksat jankuttaa.

Te nykynuoret olette vain niin saamarin onnettomia tapauksia, että pitää vähän kommentoida. Kaikki pitäisi saada heti ja mielellään ilman oikeaa työntekoa. Itse olen maksanut asunnot sun muut ihan itse, eikä ole tullut mieleenkään mikään muu vaihtoehto kuin että itse se pitää hoitaa. 

Tulette vielä huomaamaan ettei tämä hyvinvointiyhteiskunta, jossa kaikki tippuu valmiina eteen ole mikään itsestäänselvyys. Kovat ajat ovat edessä .

Te nykynuoret.

Tälläkin palstalla huonokäytöksiset ja ulkonäön haukkujat eli ihan epä-älyllisesti käyttäytyvät on usein vanhempia naisia.

Ja jos aihe koskee miehiä, niin silloin miehiäkin, jotka haukkuu naisia ja te vanhemmat naiset roikutte silloin heidän perässään, ilmeisesti jostain nuorempien naisten haukkumiseen totuttautumisenne takia.

Tuo kaikki on todella typerää käytöstä. Olette jo vanhempia, joten teillä on ollut aikaa ajatella, oppia, sisäistää asioita ja kiinnittää huomiota omaan käytökseenne ja sen taustalla oleviin ongelmiin, mutta ette ole vieläkään valmiita siihen. Olette ohittaneet itsenne kehittämisen. Siihen ratkaisu ei ole katkeruus, vaan se, että teette sen nyt. Aloitatte vihdoin, jos haluatte auttaa itseänne. Teidän pitää itse tehdä se tai sitä ei tapahdu.

Olette kuitenkin eläneet helpon työelämän ja helppojen opiskelujen aikaa, ennen nykyistä teknistä, kiireistä, kilpailua korostavaa multitasking-aikaa, minkä joutuvat kokemaan jo lapset nuorina. Toisaalta siitä huolimatta nykyiset vanhemmat ovat lapsilleen huomattavasti aiempaa enemmän läsnä, väkivalta lapsia kohtaan on vähentynyt ja välittäminen lisääntynyt. Tämä kaikki vaatii nykyisiltä nuorilta erittäin paljon aikaa ja itsensä kehittämistä.

Koetteko hajoavanne itse, jos käyttäydytte hyvin toisia kohtaan?

Se on nimittäin itse itsestänne luomanne vaikutelma.

Mistä täällä voi päätellä, että ovat vanhoja naisia, nämä kommentoijat. En minä vaan tiedä, minkä ikäiset täällä kirjoittavat. Kerro mullekin, olen kiinnostunut tietämään mm. sinun ikäsi.

Kirjoittajat ovat usein itse kertoneet ikänsä tai sen milloin ovat eläneet, esim. "kun opiskelin 80-luvulla..." tai "silloin 90-luvulla me hoidettiin omat lapset niin, että...". Lisäksi monet ovat ilmaisseet olevansa naisia.

Tottahan tuo on, sen tiedätte te vanhemmat naiset jotka luette tätä. Sitä tosiasiaa ei muuta mielipiteenne. Kirjoittelemisenne muuttaisi vain se, jos ette sitä enää tekisi.

Kun tajusin, että suuri osa huonokäytöksisimmistä kirjoittajista onkin vanhempia (yli 45v.) naisia, niin yllätyin. Yllättymistäkin suurempi reaktio oli kuitenkin pettymys.

Olisi tosi kiva voida havaita älykkäitä tai edes hyväkäytöksisiä, tai itsensä ja muut hyväksyviä, tai jopa viisaita naisia enemmän kommentoijissa ja yleisesti yhteiskunnassa!

Vähintään toivoisin, että ikävimmät ja huonokäytöksisimmät ymmärtäisivät mitä tekevät ja kuinka typerää se on ja muuttaisivat toimintaansa.

Henkilökohtaisesti itse haluaisin voida arvostaa yleisesti vanhempia naisia nettikirjoittelijoina.

Kiva kun yleistät. Olen 50 v nainen ja järkyttynyt keskustelun tasosta. En ymmärrä ulkonäköön kohdistuvia herjoja saati kunnianloukkauksia, enkä suoranaisia valheita, joita täällä ihmisistä keksitään. Omat tyttöni ovat suunnilleen Jassun ikäisiä ja tekee todella pahaa lukea sitä vihaa, jota Jassu täällä saa osakseen. Luulen, että taustalla on kateus. Harva alle 25v uskaltaa olla niin rennosti oma itsensä, kuin Jassu on.

Ihanaa kuulla, että täällä on joku hyväkäytöksisempikin vanhempi nainen.

Olen pahoillani siitä, että aiheeseen puuttuessa myös he, jotka eivät ole mitään ikävää tehneet voivat tuntea, että heistä puhutaan. Sinusta ja muista hyväkäytöksisistä ei kuitenkaan silloin puhuta, kun mainitaan huonokäytöksiset ihmiset.

Ehkä sinäkin voisit ottaa asian puheeksi kertomalla, kuinka vanhempien naisten huono käytös loukkaa muitakin naisia heidän luodessaan stereotypiaa ikävistä ja muita loukkaavista vanhoista naisista. Niin tehdesdäsi olen ehdottomasti sinun puolellasi!

Yleistäminen ei ikinä pidä täysin paikkaansa siksi, että poikkeuksia on aina. Asiaan on kuitenkin hyvä kiinnittää huomiota.

Aiemmassa kommentissa mainitsinkin, että muuten vanhemmat naiset on tosi okei ja olisi ihanaa, jos täällä näkyisi enemmän hyväkäytöksisiä naisia. Viisas vanhempi nainen on suuresti arvostettava ihminen!

Huonon käytöksen puheeksi ottamisen syy ei ole kuitenkaan siihen huomiota kiinnittäneen, vaan sen tekijän. Toivoisin, että ihmiset itse kiinnittäisivät huomiota omaan käytökseensä myös täällä netissä.

Vierailija
91446/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä tuleeko ensi maanantaina häädetyn herja x 3

Vierailija
91447/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pause vaan kirjoitti:

Taavi oli aamulla ennen muita hereillä (Jasmiina yski eikä Taavi saanut sitten enää unen päästä kiinni) Keittk kahvint, haki postin, mutta jätti sen luettavaksi (Anssi luki, kuten aina)

Nyt muuten Anssin kirjeenluku ei ole enää samaa tasoa kuin ennen, musteläiskäkirjeen joutui lukemaan kahteen kertaan, rypisti kulmiaan kiusaantuneena. (Luki mustekäsi kun luki musteläiskä.)

Nytkin olisi tänä aamuna voinut lukea ihan rallienglannilla se PAUSE. Kuka oikeesti sanoo pooos?

Nyt muutkin lukemaan niitä kirjeitä. Ehkä eivät edes halua.

Vierailija
91448/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä On häädössä?

Vierailija
91449/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tämä tehtävä jo riittämään. Suunnilleen asukkaiden heräämisestä asti on jo jatkunut. Ei tässä mitään hauskaa ole.

Vierailija
91450/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä Jassu osaa olla oma itsensä ,mutta miksi hänelle pitäisi olla kateellinen ja mistä ? Siitä kun juo paljon ja kertoo siitä vai mistä pitää olla.

Ei mistään. Luottotiedot menneet, ulosotossa. Työtön. Ym mistä törystä itse kertonut. Olisi korkein aika tehdä ryhtiliike.

Vierailija
91451/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu oli törkeä Lassea kohtaan eilen kun kävivät röökillä. Lasse jankkasi kuinka hyvä jätkä lähti ja Jassu melkein ärähti että ’Joo joo’ Tämän takia tuli hiljaista niin Jassulla oli taas oiva tilaisuus aloittaa oma lässyttämisensä. Vihaan Jassun kaltaisia ihmisiä, omasta elämästäni pidän tuollaiset kaukana!

Kaikkiin Jasmiinan juttuihin en ihan usko, mutta jos vähänkään kertomastaan pitää paikkansa, tämä maa on tuhon oma. Täällä on kelkasta tipahtaneita, 50 000, nuoria jotka eivä opiskele, eivätkä käy töissä. Työttömiä on satoja tuhansia. Ei hyvältä näytä, kohta meidän pitää aidata kotimme piikkilanka-aidoilla, että uskallamme nukkua yömme.

Juu, ja omaa syytä ei ole mikään.

Kumma kun osa porukasta pärjää kuitenkin hyvin.

Ai niin, sehän on se osa nuorista jotka opiskelevat ja asettavat tavoitteita itselleen, pääsevät töihin valmistuttuaan .

Näin se menee. Niin makaa kuin petaa. Luuleeko joku että jollekin Jassulle yhtäkkiä löytyy unelmatyöpaikka, rikas mies ja täydelliset lapset. 

Ei se kuulkaa mene noin, pitää itse tehdä jotain menestyksen eteen.

Sä olet kyllä varsinainen jankuti jankuti läyhääjä.

Menee muutenkin sun jutut asukkaiden yksityiselämään joka ei meille kuulu.

Päivästä toiseen jaksat jankuttaa.

Te nykynuoret olette vain niin saamarin onnettomia tapauksia, että pitää vähän kommentoida. Kaikki pitäisi saada heti ja mielellään ilman oikeaa työntekoa. Itse olen maksanut asunnot sun muut ihan itse, eikä ole tullut mieleenkään mikään muu vaihtoehto kuin että itse se pitää hoitaa. 

Tulette vielä huomaamaan ettei tämä hyvinvointiyhteiskunta, jossa kaikki tippuu valmiina eteen ole mikään itsestäänselvyys. Kovat ajat ovat edessä .

Te nykynuoret.

Tälläkin palstalla huonokäytöksiset ja ulkonäön haukkujat eli ihan epä-älyllisesti käyttäytyvät on usein vanhempia naisia.

Ja jos aihe koskee miehiä, niin silloin miehiäkin, jotka haukkuu naisia ja te vanhemmat naiset roikutte silloin heidän perässään, ilmeisesti jostain nuorempien naisten haukkumiseen totuttautumisenne takia.

Tuo kaikki on todella typerää käytöstä. Olette jo vanhempia, joten teillä on ollut aikaa ajatella, oppia, sisäistää asioita ja kiinnittää huomiota omaan käytökseenne ja sen taustalla oleviin ongelmiin, mutta ette ole vieläkään valmiita siihen. Olette ohittaneet itsenne kehittämisen. Siihen ratkaisu ei ole katkeruus, vaan se, että teette sen nyt. Aloitatte vihdoin, jos haluatte auttaa itseänne. Teidän pitää itse tehdä se tai sitä ei tapahdu.

Olette kuitenkin eläneet helpon työelämän ja helppojen opiskelujen aikaa, ennen nykyistä teknistä, kiireistä, kilpailua korostavaa multitasking-aikaa, minkä joutuvat kokemaan jo lapset nuorina. Toisaalta siitä huolimatta nykyiset vanhemmat ovat lapsilleen huomattavasti aiempaa enemmän läsnä, väkivalta lapsia kohtaan on vähentynyt ja välittäminen lisääntynyt. Tämä kaikki vaatii nykyisiltä nuorilta erittäin paljon aikaa ja itsensä kehittämistä.

Koetteko hajoavanne itse, jos käyttäydytte hyvin toisia kohtaan?

Se on nimittäin itse itsestänne luomanne vaikutelma.

Mistä täällä voi päätellä, että ovat vanhoja naisia, nämä kommentoijat. En minä vaan tiedä, minkä ikäiset täällä kirjoittavat. Kerro mullekin, olen kiinnostunut tietämään mm. sinun ikäsi.

Kirjoittajat ovat usein itse kertoneet ikänsä tai sen milloin ovat eläneet, esim. "kun opiskelin 80-luvulla..." tai "silloin 90-luvulla me hoidettiin omat lapset niin, että...". Lisäksi monet ovat ilmaisseet olevansa naisia.

Tottahan tuo on, sen tiedätte te vanhemmat naiset jotka luette tätä. Sitä tosiasiaa ei muuta mielipiteenne. Kirjoittelemisenne muuttaisi vain se, jos ette sitä enää tekisi.

Kun tajusin, että suuri osa huonokäytöksisimmistä kirjoittajista onkin vanhempia (yli 45v.) naisia, niin yllätyin. Yllättymistäkin suurempi reaktio oli kuitenkin pettymys.

Olisi tosi kiva voida havaita älykkäitä tai edes hyväkäytöksisiä, tai itsensä ja muut hyväksyviä, tai jopa viisaita naisia enemmän kommentoijissa ja yleisesti yhteiskunnassa!

Vähintään toivoisin, että ikävimmät ja huonokäytöksisimmät ymmärtäisivät mitä tekevät ja kuinka typerää se on ja muuttaisivat toimintaansa.

Henkilökohtaisesti itse haluaisin voida arvostaa yleisesti vanhempia naisia nettikirjoittelijoina.

Kiva kun yleistät. Olen 50 v nainen ja järkyttynyt keskustelun tasosta. En ymmärrä ulkonäköön kohdistuvia herjoja saati kunnianloukkauksia, enkä suoranaisia valheita, joita täällä ihmisistä keksitään. Omat tyttöni ovat suunnilleen Jassun ikäisiä ja tekee todella pahaa lukea sitä vihaa, jota Jassu täällä saa osakseen. Luulen, että taustalla on kateus. Harva alle 25v uskaltaa olla niin rennosti oma itsensä, kuin Jassu on.

Mua häiritsee Jassussa ainoastaan sen huono sosiaalinen käytös. Se ei ole sosiaalisuutta, että jos joillakin on hyvät keskustelut menossa, niin sinne on mentävä heti keskeyttämään ja hölisemään suureen ääneen omia juttuja. Siinä vaiheessa jos ei ymmärrä asiasta mitään, niin vois aivan hyvin antaa toisten rauhassa jutella. Muiden huomioiminen ois ihan kiva juttu.

Vierailija
91452/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

akista paljastui kieron savolaisuuden stereotyyppi, toivottavasti ei voita kisaa, en vi sietää tuollaista käytöstä, voisi painua takaisin sinne metsäänsä ja hivelemään metsäkoineta. Näin lapsena noita tyyppjä niin paljon, että taisin traumatisoitua iäksi. Pekka on liian  varma omasta voitostaan, ei jatkoon häntäkään. Jasmiina valittaa liikaa ja juonittelee hänkin, ei jatkoon. Ville olisi voinut olla potent. voittaja, mutta tippui jo, joten... Lasse on tapettia.

Vierailija
91453/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi äsken voiteli Pekan kasvoja voilla ku Pekka oli pausessa. Nyt pekka yrittää häiritä/ naurattaa Anssia pausen aikana. Taavi käskee lopettaa, on kuulemma lapsellisen miehen käytöstä.

Siinä näkee ton Taavin kaksinaismoralismin. Ulos sunnuntaina!!

Vierailija
91454/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeä ihminen tuo Taavi. Taittaa peittää tuolla ilkeydellä läpi tunkevaa naisellisuuttaan jota ei ole hyväksynyt itsessään. Istuu kuin naiselliset naiset jalat yhdessä, syö leipää pikkurilli pystyssä. Näissä mitään kummallista jos sen itsessään tunnistaa.7

Sä tässä olet ilkeä ihminen. 

Ei, sä et ole edes ihminen.

Vierailija
91455/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Villen tippumisen jälkeen äänestämästä. Pitäkööt juntin talossa, mulle riitti tämä pelleily.

Ohjelma olisi huomattavasti parempi, kun olisi oikeudenmukainen, missä ei sukupuolilla ole mitään merkitystä vaan puhtaasti katsojien ja asukkaiden äänillä.

No Virtanen ja kumppanit ei siihen pysty. Ei ole kunnianhimoa älystä puhumattakaan.

Tehtävät oli omituisia välillä ja niistä näki ettei olleet yhden ja saman keksimiä. Tyhmät ideat olisi voinut karsia pois ja antaa asukkaille vaikka keskustelun aiheita.

Vierailija
91456/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tehdä koosteen jassun yöllisistä sekoiluista, hän puhuu ja hilluu unissaan niin paljon. Oli silloin kerrankin seisonut keskellä makuuhuonetta ja selvittänyt jotain.

Vierailija
91457/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse toivoi aikaisemmin parempaa siisteyttä taloon kun on enää noin vähän asukkaita. Kyllähän talossa on kuitenkin yhä sotkijoita, jotka eivät pahemmin välitä. Kauden edetessä on käynyt selväksi muutenkin, että Lasse pitää siisteyden lisäksi myös rauhasta ja hiljaisuudestakin, vaikka sosiaalinenkin on ja omaa sosiaalisia taitoja ja tilannetajua.

Vierailija
91458/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisen unen Pekka viime yönä nähny...

Mitähän unitutkija siitä sanoisi?

Vierailija
91459/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JUp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli tuo perjantain Alman kooste vähän asiallisempaa, kuin torstaina Kimmon kooste. 

Kimmo vaan hehkutteli jassua ja Jassun faneja, kuinka niitä Kimmon mielestä on koko suomi täynnä.

Eikö juontajan pitäisi olla puolueeton, eikä ikäänkuin yllyttää äänestämään juontajan suosikkia. 

Laitoin Vehviläiselle instagramissa viestiä ja vastasi että jo Melodyn ollessa talossa alkoivat suosia kahta viimeistä naisasukasta etteivät olisi pudonneet. Silloinhan esim Sainion mielipiteet Melodysta muuttuivat yhtäkkiä ihan päinvastaisiksi mitä olivat olleet aiemmin. Samoin Samin kääntäminen pahikseksi ja Jassun esittäminen hyvässä valossa vaikka talon tapahtumat kertoivat ihan toista on Vehviläisen mukaan yritys pitää nyt ainoa naisasukas talossa loppuun asti. Puolusti sillä ettei Mellu ja Jassu ole saaneet asukkailta nimeämispisteitä.

Mitä sä höpötät, ai että juontaja vastaa sulle tuollaisilla kommenteilla.???

Kyllä vain. Ihan pitkä ja suora keskustelu käytiin Vehvläisen kanssa. Siitä kun laitoin ekan viestin hänelle meni muutama päivä että vastasi. Sen jälkeen parina päivänä viestiteltiin. Kannattaa kysyä Vehviläiseltä itseltään.

Lähetin nyt nämä sun kaksi viestiä Vehviläiselle.

Lähetä tämäkin ja pyydä, että vastais mulle vaikka tähän ketjuun koska mulla ei ole insta eikä fb.

Kimmo terve!

Olet loistava juontaja ja hauskan tuntuinen heppu. Ammattitaitoasi hieman epäilen kun päästelet suustasi puolueellista propagandaa ja vieläpä ihan tuotannon ohjaamana. Älä anna tehdä itsestäsi sätkyukkoa jatkossa, voin alkaa raportoida sulle Big Brother talon oikeat käänteet niinkuin näkyvät 24/7:n katselijoille joita niin hassusti kyttääjiksikin kutsutte.

Ihanaa joulun odotusta!

t. Maire

Oletko tosissasi?

Oletteko vieraantuneìta todellisuudesta? Oikeasti. BB:a tuottaa iso ihmisjoukko, missä kaikilla on omat työtehtävänsä. Juontajilla ei varmasti ole mielenkiintoa käydä näin törkyisellä palstalla lukemassa kommentteja. Palstan törkyisyyden huomaa jo yhden sivun lukemalla. Lisäksi BB:n somekanavana käytetään täysin eri alustoja.

Juontajilla on avustajia, jotka tekevät taustatyötä. Julkisuuden henkilöt saavat todella paljon palautetta, eikä heillä ole palautteen perusteella intressejä muuttaa omaa työntekoaan toisenlaiseksi. Vasta vakavien rikkomusten tai huonon käytöksen perusteella työnantaja voi selvittää onko kohteella edellytyksiä jatkaa työssään. Nykyään myös "somemyrsky" aiheuttaa puuttumista paineen luomisen kautta kohteen itsensäkin taholta. Muuten televisiotyöntekijöillä ei ole aikaa ja kiinnostusta lukea kaikkia kommentteja. Ennen oli ehkä toisin, kun palaute tuli fyysisinä kirjeinä ja sen määrä oli kohtuullinen.

Vierailija
91460/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Jassu kertonut että äitinsä oli sanonut että jos menee BB, niin ei saa enää ikinä töitä. Siinä sanomisessa varmaan tarkoitti että käyttäytyisi nätisti, ja ei päästelisi suustaan sammakoita koko Suomelle. Hyvää tarkoitti.

Ketju on lukittu.