Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
9061/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on tyypillinen aakkosmafialainen.

"Twerkki muka naisia halventavaa, mitä vttua!" venyvällä äänellä. Irvailee kun bb-ville oli näin sanonut.

Ei tietenkään ole twerkki eikä tissien paljastelu villestä mitenkään outoa käytöstä, sehän on voimaannuttavaa. Koskahan ville paljastaa omat miestissinsä ja twerkkaa peräsuoli pitkällä. 

Näyttää nelikymppiseltä mutta jutuista huomaa oikean iän, vaikka äänikin on vanhempi mitä on.

Vierailija
9062/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassella on paljon hajuvesiä. Yllätys.

Minna nuuhkii Lassen vaatetta kuin omistaisi Lassen.

Voi hyvää päivää.

Ainakin 12 pulloa hajuvesiä.

Hyi, en voi sietää hajuvesiä, tuolla talossa on varmaan kivat hajut kun kaikilla tökötit päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9063/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"hyi helvetti!"

Jasmiina panojutuille muiden aikana.

Hyvä jassu!!! Jasmiina onneksi sanoo suoraan että se on halventavaa muita kohtaan.

Panominna "Ei kai nyt seksi voi olla halventavaa." 

"Mut siis mua ei oksettas, mua ei kiinnostais, ihan sama.."  Yllätys, munahaukka pitää panemista muiden aikana coolina ja hienona.. Minna 17veee.

Häiriintynyt ja täysin sivistymätön nainen, jonka henkinen kehitys pysähtynyt teinikovisaikoihinsa. Käytöstapoja hällä tuskin on koskaan ollutkaan.

Vierailija
9064/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

keski-ikästä teinipissistä ei kiinnosta mikään. 

paitsi muna ja makailu.

Vierailija
9065/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"hyi helvetti!"

Jasmiina panojutuille muiden aikana.

Hyvä jassu!!! Jasmiina onneksi sanoo suoraan että se on halventavaa muita kohtaan.

Panominna "Ei kai nyt seksi voi olla halventavaa." 

"Mut siis mua ei oksettas, mua ei kiinnostais, ihan sama.."  Yllätys, munahaukka pitää panemista muiden aikana coolina ja hienona.. Minna 17veee.

Häiriintynyt ja täysin sivistymätön nainen, jonka henkinen kehitys pysähtynyt teinikovisaikoihinsa. Käytöstapoja hällä tuskin on koskaan ollutkaan.

Hyvin käyttäytyy ja kaunis hymy kasvoilla.

Vierailija
9066/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paitsi muna ja makailu.

Onpa kauhea että nuoret miehet tykkäävät.

Vierailija
9067/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole taidettu näyttää muita ratkaisemassa tehtävää kuin Andy ja Pekkaa? Jos ei, tule vähän sellainen fiilis, että muut yritettiin laittaa nauramaan heidän kustannuksellaan, mutta hups, Andy ja Pekka osasivatkin ratkaista narutehtävän. 

Vierailija
9068/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa tämä talteen. Ennen kuin häätöäänet edes annettu kerron, että sunnuntaina talosta putoaa Sanni. Muistakaa tämä.

Vierailija
9069/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikaminna yrittää saada lassea mustasukkaiseksi kun sanoi sille "sano sille suffelille että tulee tänne!"

Lassea ei vois vähempää kiinnostaa vaikka tuo panetuttais itseään kaikilla talolaisilla keskellä lattiaa.

Mahtaa ton teinipojat olla äitiään kehityksessä paljon edellä. Sääliksi käy noin yököttävä äiti.

Vierailija
9070/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös Ville ja Sanna nauroivat katketakseen Akille.

Edessäpäin kyllä ollaan hyvää pataa. Luodaan toki katseita.

Että ihmiset osaavatkin olla ILKEITÄ!

Villen ei kannattaisi nauraa kenellekään. Kun katsoo sen palleron tyttömäistä perhospomppimista, ja räpyläkäsien baletti liikkeitä, ja hytkymistä. Siinä olisi ihan kyllin Nauramista. Sanna In voisi etsiä itsestään niitä naurun aiheita. 🙄

Ville on hauska uniikki tapaus. Minusta nuo luettelemasi piirteet eivät ole mitenkään negatiivisia 'ominaisuuksia' vaan ne sopii hyvin Villen persoonaan. En usko että Ville olisi pahantahtoinen selkään puukottaja, vaan kokee juoruilun ja naureskelun vain bondauksena, täysin ymmärtäen että joku voi ajatella että myös hänestäkin löytyy jotain naurun aihetta.

Olen homo. Minullakin näitä neitimäisisiä ominaispiirteitä, joista on naurettu porukoissa. Kuitenkin olen itse niin fiksu etten naura muitten ominaispiirteille, koska se on moukka maista.

Saanko kysyä sinulta tyhmän kysymyksen? Ovatko homojen ns. neitimäiset piirteet synnynnäisiä vai opittuja? 

Minun neitimäiset piirteet ovai olleet lapsesta saakka. Omaan vahvan omantunnon arvon, ja hyväksyn itseni tällaisena.

Kiitos vastauksesta. Ei kysymyksenikään toki  mitenkään tarkoittanut, ettenkö hyväksyisi, olen vain utelias ja kiinnostunut.

Vierailija
9071/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten fiksu Katja voi antaa tuon Pekka Puupään klähmiä itseään? Hiukka itsekunnioitusta nyt nainen!

Vierailija
9072/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita asukkaita ei näytä häiritsevän nuo pari tyyppiä niinkuin meitä..ainakaan se ei näy mitenkään..

Hyvät syyt löytyy aina kaikkiin kipuihin kannattais käydä ulkona muutenkin kuin röökillä!

Vierailija
9073/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paitsi muna ja makailu.

Mitä muuta voi parturikampaajalta odottaa?

Vierailija
9074/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee Katjasta mieleen Kaisa Mäkäräinen, skarppi, vaalea ja urheilullinen

Vierailija
9075/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kleljandelj, Pekka lausui presidentti Relanderin nimen.

Vierailija
9076/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassulla kauniit ja älykkäät silmät

Onko Jassu romaani, kun näyttää ihan siltä?

Vai oisko esseekokoelma?

No on täällä pahempiakin kirjoitusvirheitä nähty, muttei kukaan voinut vastata tähän kysymykseen asiallisesti.

Tuskin on kirjoitusvirhe.

Kuullostaa henkilöltä joka ei osaa kirjottaa yhdys sanojakaan oikein.

Vierailija
9077/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasmiina valehteli Jopesta ja Artusta. Arttu on kesän kiertänyt Suomea, eikä vissiin asu missään ja kuulemma joka päivä Jopen kanssa lonkerot kädessä Jassu naapurissa.

Eikö Arttu oo enää siinä samassa paikassa töissä, saiko fudut vai lopettiko itse? Vai opiskeleeko, Artustahan piti tulla AMK/insinööri.  Onko Joelilla töitä? Opiskeleeko Kristiina Insinööriksi? Onko OP vielä roskakuskina???? Paula kai työtön vielä.? 

Varmaan työkaverit naljailleet Artulle tranzzeksuaalin panemisesta, että on alkanut kuumottaa liikaa ja irtisanoutunut. 

Vierailija
9078/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks noille kahdelle tuli noin helppo tehtävä?

Vierailija
9079/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten fiksu Katja voi antaa tuon Pekka Puupään klähmiä itseään? Hiukka itsekunnioitusta nyt nainen!

Katja taitaa lukea vaan ja osaa juristin hommat muuta ei..kyllä se on tuollakin jo nähty!

Vierailija
9080/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee Katjasta mieleen Kaisa Mäkäräinen, skarppi, vaalea ja urheilullinen

Kaisa on ykkönen, Katjasta tulee aina enää mieleen se kakkonen...

Ketju on lukittu.