Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
9041/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin unta että olin BB-talossa ja muhinoin Lassen kanssa :'D

Uuh, mäki haluaisin nähdä tollasen unen Lassesta. Se on ihana, positiivinen hymypoika, jolla myös hauskat jutut ka kivasti pilkettä kauniissa silmissään. ;)

Miks ihmeessä joku alapeukuttaa? Kyse oli mun fantasiasta ja joku laittaa peukkua alas. En vissiin saa ite enää päättää mistä unelmoin ku tuntematon tekee sen mun puolesta. :D

😳 Mitä sä niitä alapeukkuja lasket.  Niitä viljelee sarja-alalajiin kuuluvat henkilöt, joiden elämässä ei ole juurikaan mitään sisältöä.  Eivät ole koskaan kokeneet tai pystyneet unelmointiin.  Anna heille edes se ainoa ilo kiertää alapeukuttamassa jokaisessa keskusteluketjussa.  Kaikki tarvitsevat jonkun harrastuksen mihin koulutus/taidot yltävät. 😩 

Vierailija
9042/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä ohjeen tuohon palapeliin voi muka saada? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9043/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan Jassu ja Minna päätyivät lojumaan makuuhuoneeseen.

Vierailija
9044/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että toi mean girl minna ällöttää minua, kamala tapaus. Joku päivä se letitti jonkun päätä, ja joku toinen kysy voiko letittää senkin pään, sanoi tylysti että ei voi, täytyy päästä tupakalle. Joku muu sanoi sitten sille pyytäjälle että "minä voin letittää".

Tyly laiska sika.

Vierailija
9045/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pippa oli kyllä mukavan tuntuinen, olisi saanut jäädä taloon.  Mun mielestä talosta saisi lähteä Laura R. 

Miten ihminen voi  ja naisihminen piirrätyttää kehonsa täyteen tatuointeja. Ne näyttää ihan hirveältä. 

Sääliksi käy. Onkohan tuo ihminen ollenkaan ajatellut, miltä  hän näyttää elämänsä ehtoo puolella.

Olisiko toivonut, että hän olisi syntynyt sinisenä kauttaaltaan, koska  sinisenä hän haluaa olla, mikä onkin hänen kehonsa pääväri. 

Huom... kukaan äiti ei toivo, että hänen lapsensa syntyy sinisenä.

Paitsi jos sattuu olemaan hindu ja lapsi syntyy sinertävänä Krishnan inkarnaationa. Se olisi hieno juttu.

Vierailija
9046/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnan unelmatehtävä "sais olla aamusta iltaan sängyssä".. naama väärinpäin taas ämmällä.

Vierailija
9047/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei luoja tuon Jassun elämä on vaikeaa. Ihan ravintoterapeutin kanssa on opetellut syömään ja silti ei pysty syömään oikein mitään. 

Miten hemmetissä on sitten noin tuhdissa kunnossa jos ei kerran pysty syömään juuri mitään....?

Samaa mietin kun huonoja ruokahalujaan valitti, sitten äskenkin veti kaks lautasellista keittiötason ääressä ja yhden lautasellisen seistessään pesukoneen edessä ennenkuin laittoi lautasen sinne.

Eli on sellainen joka nirsoilee kun pitäisi ruokailla muiden kanssa mutta vetää sitten salaa nopeesti senkin edestä.

Vierailija
9048/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LohnaMinna on taas mieliaiheessaan ...nussimisessa..

Vierailija
9049/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna minnaa ei haittaa yhtään jos jotkut nussii hänen vieressä.

Yllätys, ei tietenkään munahaukkaa haittaa, varmaan osallistuisi menoon mukaan.

Jasmiina onneksi sanoo suoraan vaikka on ton kullitäin kaveri, että hän ei sellasta kattele.

Vierailija
9050/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekan ja Anssin ystävyys ei ole palannut enää viimeisen niitin jälkeen eli sen jälkeen, kun Anssi suuttui Pekalle kahvista. Tässä vaiheessa Alma Hätönenkin vielä hehkutti bromancea vaikka selkeästi oli jo alkanut rakoilemaan välit.

Milläköhän avuilla Hätönen on päässyt juontamaan ohjelmaa? Jos kerran miehensä on BB-talon ääni, niin antaa se aihetta epäillä kyseiseen tehtävään olevan pätevämpiäkin ihmisiä.

Kun ohjelma pyörii 24/7:na tarvitaan monia henkilöitä isoveliääneksi.  Nehän on siellä duunissa, kuten Hätönenkin.  En ymmärrä miten sun mielestä tämänkaltaisessa ohjelmassa ei saisi olla palkattuna muita kuin yksi per/ ruokakunta.  Vielä en ole itse kuullut sellaista ns. kunnon isoveli-ääntä.  Moni kuulostaa pikkupojan ääneltä.  Se näyttelijä joka opasti Pekkaa, siitä että ylijääneet juhlajuomat pitää palauttaa varastoon, oli lähes säälittävän kuuloista.  Missä kanavan äänellä hurmaavat henkilöt piileskelee.  Olen nyt myös katsonut BB-Australian 2000 vuoden sarjaa.  Siellä on mmm. jollakin aika hyvä ääni. 💙

Voi apua, mikä moka.  Australian jaksot ovat vuodelta 2020. 💙

Vierailija
9051/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vilttihiihtäjä tepsutteli näköjään sänkyyn makamaan vaihteeksi valittamaan.

Tarkoitit varmaan, että löntysteli.

Vierailija
9052/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hyi helvetti!"

Jasmiina panojutuille muiden aikana.

Hyvä jassu!!! Jasmiina onneksi sanoo suoraan että se on halventavaa muita kohtaan.

Panominna "Ei kai nyt seksi voi olla halventavaa." 

"Mut siis mua ei oksettas, mua ei kiinnostais, ihan sama.."  Yllätys, munahaukka pitää panemista muiden aikana coolina ja hienona.. Minna 17veee.

Vierailija
9053/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin unta että olin BB-talossa ja muhinoin Lassen kanssa :'D

Uuh, mäki haluaisin nähdä tollasen unen Lassesta. Se on ihana, positiivinen hymypoika, jolla myös hauskat jutut ka kivasti pilkettä kauniissa silmissään. ;)

Miks ihmeessä joku alapeukuttaa? Kyse oli mun fantasiasta ja joku laittaa peukkua alas. En vissiin saa ite enää päättää mistä unelmoin ku tuntematon tekee sen mun puolesta. :D

😳 Mitä sä niitä alapeukkuja lasket.  Niitä viljelee sarja-alalajiin kuuluvat henkilöt, joiden elämässä ei ole juurikaan mitään sisältöä.  Eivät ole koskaan kokeneet tai pystyneet unelmointiin.  Anna heille edes se ainoa ilo kiertää alapeukuttamassa jokaisessa keskusteluketjussa.  Kaikki tarvitsevat jonkun harrastuksen mihin koulutus/taidot yltävät. 😩 

En mä niitä laske, yhden huomasin ja huvitti se. :D

Vierailija
9054/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmiina valehteli Jopesta ja Artusta. Arttu on kesän kiertänyt Suomea, eikä vissiin asu missään ja kuulemma joka päivä Jopen kanssa lonkerot kädessä Jassu naapurissa.

Eikö Arttu oo enää siinä samassa paikassa töissä, saiko fudut vai lopettiko itse? Vai opiskeleeko, Artustahan piti tulla AMK/insinööri.  Onko Joelilla töitä? Opiskeleeko Kristiina Insinööriksi? Onko OP vielä roskakuskina???? Paula kai työtön vielä.? 

Vierailija
9055/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassulla kauniit ja älykkäät silmät

Onko Jassu romaani, kun näyttää ihan siltä?

Vai oisko esseekokoelma?

No on täällä pahempiakin kirjoitusvirheitä nähty, muttei kukaan voinut vastata tähän kysymykseen asiallisesti.

Vierailija
9056/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eihän sitä nyt seksissä tarvi vaatteita riisua, tossa nyt vähän laskee housuja. Kyllä mä tiedän!"

Jokainen voi arvata kuka sanoi tämän.

On hän niin milffi.

Vierailija
9057/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekan ja Anssin ystävyys ei ole palannut enää viimeisen niitin jälkeen eli sen jälkeen, kun Anssi suuttui Pekalle kahvista. Tässä vaiheessa Alma Hätönenkin vielä hehkutti bromancea vaikka selkeästi oli jo alkanut rakoilemaan välit.

Milläköhän avuilla Hätönen on päässyt juontamaan ohjelmaa? Jos kerran miehensä on BB-talon ääni, niin antaa se aihetta epäillä kyseiseen tehtävään olevan pätevämpiäkin ihmisiä.

Kun ohjelma pyörii 24/7:na tarvitaan monia henkilöitä isoveliääneksi.  Nehän on siellä duunissa, kuten Hätönenkin.  En ymmärrä miten sun mielestä tämänkaltaisessa ohjelmassa ei saisi olla palkattuna muita kuin yksi per/ ruokakunta.  Vielä en ole itse kuullut sellaista ns. kunnon isoveli-ääntä.  Moni kuulostaa pikkupojan ääneltä.  Se näyttelijä joka opasti Pekkaa, siitä että ylijääneet juhlajuomat pitää palauttaa varastoon, oli lähes säälittävän kuuloista.  Missä kanavan äänellä hurmaavat henkilöt piileskelee.  Olen nyt myös katsonut BB-Australian 2000 vuoden sarjaa.  Siellä on mmm. jollakin aika hyvä ääni. 💙

Muuhun en ota kantaa, mutta ei kai niitä isoveliääniä nyt niin paljon tarvita. Nehän nauhoitetaan etukäteen. Ei siellä ketään päivystämässä ole. 

Alman miehen ääni on selkeä ja miellyttävä, eikö hän oo näyttelijä???, 

Vierailija
9058/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasmiina valehteli Jopesta ja Artusta. Arttu on kesän kiertänyt Suomea, eikä vissiin asu missään ja kuulemma joka päivä Jopen kanssa lonkerot kädessä Jassu naapurissa.

Eikö Arttu oo enää siinä samassa paikassa töissä, saiko fudut vai lopettiko itse? Vai opiskeleeko, Artustahan piti tulla AMK/insinööri.  Onko Joelilla töitä? Opiskeleeko Kristiina Insinööriksi? Onko OP vielä roskakuskina???? Paula kai työtön vielä.? 

Voitaisko keskustella tästä kuluvasta kaudesta ja jättää nuo Artut ja Pertut unohduksiin?

Vierailija
9059/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eeviksen touhu talossa sai katsojilla nousemaan niskakarvat pystyyn. Se rupesi olemaan niin älöttävää touhua ne kaksi, että eiköhän tuotanto jo ne halunnut talosta ulos.

yksinkö EEvis touhusi? Eikö siinä ollut poika nimeltä en nyt muista. 

Vierailija
9060/105262 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnasta on tullut yllättäen suosikki. Hänen tekemisiään katsoo mielellään pitkäänkin. Huikea tyyppi.

Ketju on lukittu.