Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
87081/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo herätyskellokilpailu menee? Jos arvaa huonoiten yhdellä kierroksella joutuu häätöön, toinen toisella kierroksella, kolmas (huomenna) huonoiten häätöön ja lopuksi neljäs kisa ja huonoin häätöön?

Perjantain häätöön joutuu 4 kahden päivän aikana ajan huonoiten arvannutta asukasta.

Yhteisajan?

Vierailija
87082/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole biisin vika. Samir sillä kamalalla kimeällä äänellä huusi päälle koko biisin ajan.

Tuo biisi ei ole millään mittarilla hyvä, vaan melodisesti karsea. Köyhän naisen Chandelier-kopio. Lasse lauloi 24/7:ssa biisin päälle.

Se oli Samir, kuka lauloi päälle. Lasse lauloi äänettömästi biisin tahtiin. Näytti kyllä, että ihan kuin Lasse olisi laulanut, mutta Samirin ääni se oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87083/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nuo pällit ymmärrä, että häädetyn perintö kuuluu kauppatehtävään. Kusevat omaan puuroonsa, kun eivät käy vastaanotolla.

No eihän kuulu. Häädetyn perintö on ihan erillinen juttu, jonka viimeksi häädetty on langettanut jollekin.

Vierailija
87084/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nuo pällit ymmärrä, että häädetyn perintö kuuluu kauppatehtävään. Kusevat omaan puuroonsa, kun eivät käy vastaanotolla.

Etkö sinä itse pälli ymmärrä, että vastaanotto on vain silloin, kun tulee se tunnusmusiikki. 

Vierailija
87085/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Aki missään vaiheessa tuu tajuamaan, että toi lepotuoli kuuluu potilaalle?

Bb sano kun tehtävä alkoi että tuoli on akille.

Mutta onko kukaan kertonut mitä tarkoittaa "keittiöpsykologi", vai onko ohjeistettu että pitää antaa ravitsemusvinkkejä? (Näin vaan pätkän eilisessä koosteessa)

Jaksat sitten jauhaa täällä samaa asiaa tuosta Akin tehtävästä. Anna Akin hoitaa tehtävänsä ajattele järkeväästi. Hauku vaan Akia niin vastarinta täällä nousee ja äänestetään Akia Jatkoon. Joten jatka vaan Akin haukkumista ole hyvä!

Vierailija
87086/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätys käänne. Tänään lähteekin 2 .  Jes jes jes . 

Vierailija
87087/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä enää kiinnosta. Neljä odottelee häätöä ja moti nollassa. Lopuillekin niin tai näin käy tehtävässä niin eivät kuole nälkään.

Vierailija
87088/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kattonu ihan kauden alusta kovinkaan säännöllisesti 24/7, mutta Jasmiina erottui muista naisasukkaista "työhaastattelussa".

Nauroin todella.

Tuntuu, että se oli kuitenkin se suurin tähtihetki, muuten Jasmiinan toistot ja kaikesta valittaminen vievät muuten suotavan pitkästä aikaa naisvoittaja normiBB:ssä tittelin.

Myös say my name rapazziooone Pekalla on ollut punainen lanka hukassa.

Molemmat ehkä finaaliviikolle soisin, muttei voittoon.

Vierailija
87089/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nyt totaalisen kyllästynyt noihin sairaalloisiin Jassua koskeviin viesteihin.

Olen laittanut viestiä tästä ketjusta ja toivon että koko ketju poistuu. Tässä ketjussahan ei enää puhuta bb-talon tapahtumista.

Jos tämä jotakuta nyt harmittaa, niin syyttävät sormet sitten vaan osoittamaan Jassusta sairaalloisesti kirjoittaville.

Hyvä juttu, mutta moderointityöntekijöitä ei kiinnosta.

Kannattaa laittaa juttuvinkkiä toimittajille, esim. Hesariin ja Yleen. Sieltä voidaan kiinnostuakin ja artikkeli aiheesta voi saada aikaan painetta keskustelukulttuurin muutokselle.

Niin, tämä on Hesarin omistama forum.

Mutta etukäteismoderointi olisi näin vilkkaalla palstalla aika hidasta ja kallista. Tehokasta toki. Pakollinen kirjautuminen olisi kyllä hyvä idea.

Korjaan sen verran, että tämä ei ole Hesarin omistama forum, vaan Sanoma Oyj:n omistama.

Sanoma Oyj omistaa mm. Hesarin, Vauva (-lehden, tämäkin oli aikakauslehden nettisivu) -keskustelupalstan, Ilta-Sanomat, RMJ:n (Raumanmeren juhannus), Tammerfestin ja monia muita festivaaleja, Aamulehden, Satakunnan Kansan ja monia muita lehtiä, Nelonen Median tv- ja radiokanavineen (Nelonen, Liv, Jim, Hero, Ruutu, Radio Suomipop, Radio Rock, HitMix, Iskelmä jne.).

Vierailija
87090/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien se on kuulunut kauppatehtävään? :D Ei ole kyllä aiemmin kuulunut. 

Vierailija
87091/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Aki missään vaiheessa tuu tajuamaan, että toi lepotuoli kuuluu potilaalle?

Missä BB näin sanoi? Ei tullut kuulutuksena eikä kirjeessä. 

Pk huoneesta tullessa Aki sanoi et tuoli on hänelle

Eli Aki sanoi, että tuoli on hänelle. Ei BB.

Aki keksi myös ettei tuolia liikauteta mulliäkään ja senkin keksi että kaikkien oltava hiljaa eikä saa mitään tehdä mistä kuuluu ääntä kun hän hoitaa perintöään. Onkos Aki edes harjoitellut sirkustehtäviä, monikossa?

Vierailija
87092/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nyt totaalisen kyllästynyt noihin sairaalloisiin Jassua koskeviin viesteihin.

Olen laittanut viestiä tästä ketjusta ja toivon että koko ketju poistuu. Tässä ketjussahan ei enää puhuta bb-talon tapahtumista.

Jos tämä jotakuta nyt harmittaa, niin syyttävät sormet sitten vaan osoittamaan Jassusta sairaalloisesti kirjoittaville.

Mä olen myös totaalisen kyllästynyt näihin jassufaneihin, muita saa haukkua sivukaupalla ei haittaa mutta jassusta ei saa edes totuutta sanoa kun me jassufanit niin pahoitetaan mieli, kattokaa peiliin ja ottakaa ne vaalenpunaiset lasit päästänne. Ei tuo sunkaan kirjoittajia haukkuva viesti koske bb tapahtumia, pitäisköhä siitäkin tehdä ilmoitus ja alentua samaan, onnistuis kyllä.

Vierailija
87093/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Anssin perhekoti kuulostaa mukavalta paikalta, kun nuorille opetetaan empatiaa ja vastuunkantoa tilan hevosten kanssa puuhastelun kautta. Anssikin luultavasti osaa käsitellä hevosia, kenties osaa ratsastaa/ajaa ravihevosta? Onko puhunut näistä asioista talossa? En seurannut alkukautta, niin en tiedä.

Vierailija
87094/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu, mutta moderointityöntekijöitä ei kiinnosta.

Kannattaa laittaa juttuvinkkiä toimittajille, esim. Hesariin ja Yleen. Sieltä voidaan kiinnostuakin ja artikkeli aiheesta voi saada aikaan painetta keskustelukulttuurin muutokselle.

Hesariin vai? :D :D :D

Kyllä, Helsingin Sanomiin.

Toimittajille vinkkiä tehdä laajempi artikkeli keskustelupalstojen törkyisyydestä.

Erittäin mielenkiintoinen ja ajankohtainen aihe, joka vain odottaa laajempaan keskusteluun päätymistä. Asiassa ei ole yhtään mitään naurettavaa.

On se siinä mielessä ainakin hymyilyttävää, että tämä on Hesarin oma foorumi.

Mutta kyllä kannatan vihapuheen kitkemistä kaikilla alustoilla. Ei nuo Twitterin kommentit ole sen siistimpiä kuin täälläkään.

Ei ole helppo tehtävä, koska toimittajat itse käyttävät myös melkoista vihaa artikkeleissaan tai ainakin lietsovat sitä.

Vierailija
87095/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, Aki kyselee Samirilta sähkörumpujen hintoja. Sanoo, että olisi mukava ruveta rumpuja soittelemaan. Kiva, että Aki on bb-talon musatehtävien myötä innostunut rummuista. Ja Samir kannustaa.

Vierailija
87096/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä BB näin sanoi? Ei tullut kuulutuksena eikä kirjeessä. 

Pk huoneesta tullessa Aki sanoi et tuoli on hänelle

Eli Aki sanoi, että tuoli on hänelle. Ei BB.

Aki keksi myös ettei tuolia liikauteta mulliäkään ja senkin keksi että kaikkien oltava hiljaa eikä saa mitään tehdä mistä kuuluu ääntä kun hän hoitaa perintöään. Onkos Aki edes harjoitellut sirkustehtäviä, monikossa?

Aki on normaalisti täysin tapettina tuolla, ei puhu mitään ja hiihtelee ympäriinsä muita tuijotellen. Mutta sitten näissä joissain tehtävissä siitä kuoriutuu ihmeellinen komentelija ja möykkääjä. En millään jaksa uskoa, että BB pakottaisi toimimaan näin.

Vierailija
87097/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lähtee 1 ja pe 2?????

Vierailija
87098/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestäjillä on niin erilaiset arvot millä perusteella joku on suosikki tai inhokki. Nuo ei ole taruolentoja, vaan ihmisiä. Luulen että ne piirteet mitkä meitä täällä arjessa viehättää ihmisissä, viehättää myös asukkaissa. Esim, käytös, lähimmäisen huomioiminen, elämänhallinta, kielen käyttö, ulkoinen olemus, harrastukset jne. Ei esim.varmaan montakaan hytkäytä tuolla roolin vetäminen, kun ei se vihätä täälläkään.

Mulla ei ole noin!

Äänestän Jassua.

Talon ulkopuolella huolisin kavereiksi Taavin, Villen ja Lassen.

Jassu tuo kontenttia ja siksi Jassu.

Bb on viihdeohjelma.

Jassun kanssa meillä ei ole mitään yhteistä.

Krisun aikana opin että voittaja ei ole täydellinen mutta on viihdyttävä ja paljon ärsyttäviä piirteitä saa olla kunhan herättää tunteita.

Menen myöskin helposti kiusatun puolelle.

Vierailija
87099/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös totaalisen kyllästynyt näihin jassufaneihin, muita saa haukkua sivukaupalla ei haittaa mutta jassusta ei saa edes totuutta sanoa kun me jassufanit niin pahoitetaan mieli, kattokaa peiliin ja ottakaa ne vaalenpunaiset lasit päästänne. Ei tuo sunkaan kirjoittajia haukkuva viesti koske bb tapahtumia, pitäisköhä siitäkin tehdä ilmoitus ja alentua samaan, onnistuis kyllä.

Älä jaksa. Haukkuminen ei ole totuuden sanomista. Ja ei täällä muitakaan saa haukkua sivukaupalla. Minä esimerkiksi juuri kommentoin tuota kuvottavaa viestiä, jossa puhuttiin Samirin ja Taavin ulkonäöstä. 

En ymmärrä, miten on mahdollista, että maailmassa löytyy näin paljon tyhmiä ihmisiä, jotka eivät näe mitään eroa selvän törkeän haukkumisen ja neutraalin tapahtumien ruotimisen välillä. 

Vierailija
87100/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään lähtee 1 ja pe 2?????

Tänään 1

Pe 1

Su 1

Ketju on lukittu.