Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö ettei samir näytä kypäräpäiseltä apinalta, katso sen kehoa hyvä ihminen.
Kyllä väitän. IHan normaali ihmisen keho. Tietysti se voi näyttää merkilliseltä jos ei ole koskaan nähnyt muita ihmisiä ja oma keho näyttää.. hmm.. erilaiselta.
Vierailija kirjoitti:
yllätys käänne. Tänään lähteekin 2 . Jes jes jes .
Että valehtelu ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt totaalisen kyllästynyt noihin sairaalloisiin Jassua koskeviin viesteihin.
Olen laittanut viestiä tästä ketjusta ja toivon että koko ketju poistuu. Tässä ketjussahan ei enää puhuta bb-talon tapahtumista.
Jos tämä jotakuta nyt harmittaa, niin syyttävät sormet sitten vaan osoittamaan Jassusta sairaalloisesti kirjoittaville.
Hyvä juttu, mutta moderointityöntekijöitä ei kiinnosta.
Kannattaa laittaa juttuvinkkiä toimittajille, esim. Hesariin ja Yleen. Sieltä voidaan kiinnostuakin ja artikkeli aiheesta voi saada aikaan painetta keskustelukulttuurin muutokselle.
Niin, tämä on Hesarin omistama forum.
Mutta etukäteismoderointi olisi näin vilkkaalla palstalla aika hidasta ja kallista. Tehokasta toki. Pakollinen kirjautuminen olisi kyllä hyvä idea.
Korjaan sen verran, että tämä ei ole Hesarin omistama forum, vaan Sanoma Oyj:n omistama.
Sanoma Oyj omistaa mm. Hesarin, Vauva (-lehden, tämäkin oli aikakauslehden nettisivu) -keskustelupalstan, Ilta-Sanomat, RMJ:n (Raumanmeren juhannus), Tammerfestin ja monia muita festivaaleja, Aamulehden, Satakunnan Kansan ja monia muita lehtiä, Nelonen Median tv- ja radiokanavineen (Nelonen, Liv, Jim, Hero, Ruutu, Radio Suomipop, Radio Rock, HitMix, Iskelmä jne.).
Ja myös Kaiku Entertainment ja Rähinä Records
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäjillä on niin erilaiset arvot millä perusteella joku on suosikki tai inhokki. Nuo ei ole taruolentoja, vaan ihmisiä. Luulen että ne piirteet mitkä meitä täällä arjessa viehättää ihmisissä, viehättää myös asukkaissa. Esim, käytös, lähimmäisen huomioiminen, elämänhallinta, kielen käyttö, ulkoinen olemus, harrastukset jne. Ei esim.varmaan montakaan hytkäytä tuolla roolin vetäminen, kun ei se vihätä täälläkään.
Mulla ei ole noin!
Äänestän Jassua.
Talon ulkopuolella huolisin kavereiksi Taavin, Villen ja Lassen.
Jassu tuo kontenttia ja siksi Jassu.
Bb on viihdeohjelma.
Jassun kanssa meillä ei ole mitään yhteistä.
Krisun aikana opin että voittaja ei ole täydellinen mutta on viihdyttävä ja paljon ärsyttäviä piirteitä saa olla kunhan herättää tunteita.
Menen myöskin helposti kiusatun puolelle.
äänestä ihmeessä miten haluat, sinäkö jassukalle kerrot että kiusataan?
talossa se on toistaiseksi ja esittelee ihkua itseään, taitaa vähän kiusata muita, mutta mitäs pienistä.
Pekalle, villelle ja taaville nyt ääniä päästäisi edes tänään tuosta valittaja kiroilijasta. Samojen asioiden jankuttajasta.
Voi jessus tuota Anssia. Tuossa kehuu itseään, miten hienosti on oppinut rubikin kuution, mutta oli pakko päästä sanomaan, että Samir on huono opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö ettei samir näytä kypäräpäiseltä apinalta, katso sen kehoa hyvä ihminen.
Kyllä väitän. IHan normaali ihmisen keho. Tietysti se voi näyttää merkilliseltä jos ei ole koskaan nähnyt muita ihmisiä ja oma keho näyttää.. hmm.. erilaiselta.
Sitten sulla on näössä vikaa, noi kädet on suhteettoman pitkät vartaloon nähden, torso on lyhyt, pieni peppu jöpöttää pystyssä puoliselässä, johon lyhyet jalat yltävät.
Miettikää kun tuo kiipeäisi seinää pitkin kohti ikkunaanne, mollottaisi jättisilmillään ikkunasta, kyllä mulla nousee karvat pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt totaalisen kyllästynyt noihin sairaalloisiin Jassua koskeviin viesteihin.
Olen laittanut viestiä tästä ketjusta ja toivon että koko ketju poistuu. Tässä ketjussahan ei enää puhuta bb-talon tapahtumista.
Jos tämä jotakuta nyt harmittaa, niin syyttävät sormet sitten vaan osoittamaan Jassusta sairaalloisesti kirjoittaville.
Ei koko ketjua pois. Jassua äänestän ja vielä enemmän kun sitä haukutaan.
Kyllä tämä ketju joutaa poistaa, kuka noita vanhoja viestejä edes lukee?
Voisi vaikka joka viikolle avata uuden ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa juttuvinkkiä toimittajille, esim. Hesariin ja Yleen. Sieltä voidaan kiinnostuakin ja artikkeli aiheesta voi saada aikaan painetta keskustelukulttuurin muutokselle.
Hesariin vai? :D :D :D
Kyllä, Helsingin Sanomiin.
Toimittajille vinkkiä tehdä laajempi artikkeli keskustelupalstojen törkyisyydestä.
Erittäin mielenkiintoinen ja ajankohtainen aihe, joka vain odottaa laajempaan keskusteluun päätymistä. Asiassa ei ole yhtään mitään naurettavaa.On se siinä mielessä ainakin hymyilyttävää, että tämä on Hesarin oma foorumi.
Mutta kyllä kannatan vihapuheen kitkemistä kaikilla alustoilla. Ei nuo Twitterin kommentit ole sen siistimpiä kuin täälläkään.
Ei ole helppo tehtävä, koska toimittajat itse käyttävät myös melkoista vihaa artikkeleissaan tai ainakin lietsovat sitä.
Hesarin oma palsta?? Hehhee.
Just luettelin tuolla yllä Sanoma Oyj:n omistuksia.
Tämä ei ole Hesarin oma palsta. Hesari ei omista Vauva-keskustelupalstaa. Hesarin toimittajat voi aivan hyvin tehdä juttua Sanoma Oyj:n omistamista alustoista. Myös Ylen toimittajat voi tehdä juttua. Lisäksi ei se ole Sanoma Oyj:n vika minkälaisia keskustelijoita Vauva-palstalla on. Artikkelihan kertoisi törkyisestä keskustelukulttuurista ja kysyisi mitä sille olisi tehtävä. Lopulta tosin palstojen ylläpitäjätkin voisivat paineen alla tehdä muutoksia siihen minkälaista keskustelua alustoillaan sallivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, Aki kyselee Samirilta sähkörumpujen hintoja. Sanoo, että olisi mukava ruveta rumpuja soittelemaan. Kiva, että Aki on bb-talon musatehtävien myötä innostunut rummuista. Ja Samir kannustaa.
A pi na orkesteri aarniometsän suojasa harjoitteli..
Päivän parhaat naurut :D
Pekalla Tokmannin vaatteita. Itekkin ostan Tokmannilta lähes kaikki vaatteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Anssin perhekoti kuulostaa mukavalta paikalta, kun nuorille opetetaan empatiaa ja vastuunkantoa tilan hevosten kanssa puuhastelun kautta. Anssikin luultavasti osaa käsitellä hevosia, kenties osaa ratsastaa/ajaa ravihevosta? Onko puhunut näistä asioista talossa? En seurannut alkukautta, niin en tiedä.
Muhoksen perhekodista on ollut useita väärinkäytöksiä tutkinnassa. Aiheesta on uutisoitu laajasti. Paikka ei ole monille lapsille ollut millään tavalla "kiva".
Googlaa Muhos perhekoti lapset.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201809072201186258
Väärinkäytöksistä lapsia kohtaan.
Ok, kiitos. En tiennyt noista. Annettiinpas johtajasta ruusuinen kuva tuossa uusimmassa jutussa. Toisaalta muistui mieleen nekin sanat, että ravipiireissä liikkuu usein hyvin ikäviä ihmisiä, joiden teoista vaietaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo pällit ymmärrä, että häädetyn perintö kuuluu kauppatehtävään. Kusevat omaan puuroonsa, kun eivät käy vastaanotolla.
No eihän kuulu. Häädetyn perintö on ihan erillinen juttu, jonka viimeksi häädetty on langettanut jollekin.
Kyllä Melodyn perintönsä tekemättömyys mainittiin yhtenä syynä kauppatehtävän epäonnistumiseen. Mitäs muutakaan merkitystä sillä sitten olisi, voisi olla kokonaan edes aloittamatta sitä tehtävää`?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Aki missään vaiheessa tuu tajuamaan, että toi lepotuoli kuuluu potilaalle?
Bb sano kun tehtävä alkoi että tuoli on akille.
Missä BB näin sanoi? Ei tullut kuulutuksena eikä kirjeessä.
Pk huoneesta tullessa Aki sanoi et tuoli on hänelle
Eli Aki sanoi, että tuoli on hänelle. Ei BB.
Aki keksi myös ettei tuolia liikauteta mulliäkään ja senkin keksi että kaikkien oltava hiljaa eikä saa mitään tehdä mistä kuuluu ääntä kun hän hoitaa perintöään. Onkos Aki edes harjoitellut sirkustehtäviä, monikossa?
Aki on normaalisti täysin tapettina tuolla, ei puhu mitään ja hiihtelee ympäriinsä muita tuijotellen. Mutta sitten näissä joissain tehtävissä siitä kuoriutuu ihmeellinen komentelija ja möykkääjä. En millään jaksa uskoa, että BB pakottaisi toimimaan näin.
Perämetsän poika ei tiedä kuinka normaalit ihmiset toimii. Siellä yksin mölyää metsäkoneestaan karhuille ja susille normielämässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Anssin perhekoti kuulostaa mukavalta paikalta, kun nuorille opetetaan empatiaa ja vastuunkantoa tilan hevosten kanssa puuhastelun kautta. Anssikin luultavasti osaa käsitellä hevosia, kenties osaa ratsastaa/ajaa ravihevosta? Onko puhunut näistä asioista talossa? En seurannut alkukautta, niin en tiedä.
Muhoksen perhekodista on ollut useita väärinkäytöksiä tutkinnassa. Aiheesta on uutisoitu laajasti. Paikka ei ole monille lapsille ollut millään tavalla "kiva".
Googlaa Muhos perhekoti lapset.
Muhos on Muhos.
Tuo menehtynyt mies piti omaa perhekotia PULKKILASSA vuodesta 1991, kerrottu ihan selvästi tuossa artikkelissa.
Käsitykseni mukaan Anssi on ollut Muhoksella, Pohjolakodissa. Vanha laitos, kauhukertomuksia jo -80-luvulla, jolloin puhuttiin Pohjolan Poikakodista. Asukkaat kävivät karkumatkoillaan röröstelemässä Oulussa, varastelivat autoja ja mm. kännissä ajoivat rakkaan historianopettajamme kuoliaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus tuota Anssia. Tuossa kehuu itseään, miten hienosti on oppinut rubikin kuution, mutta oli pakko päästä sanomaan, että Samir on huono opettaja.
Ehkä Samir ei vaan osaa opettaa noin tyhmää tapausta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten sulla on näössä vikaa, noi kädet on suhteettoman pitkät vartaloon nähden, torso on lyhyt, pieni peppu jöpöttää pystyssä puoliselässä, johon lyhyet jalat yltävät.
Miettikää kun tuo kiipeäisi seinää pitkin kohti ikkunaanne, mollottaisi jättisilmillään ikkunasta, kyllä mulla nousee karvat pystyyn.
Niin, kuten sanoin, voi näyttää merkilliseltä, jos ei ole koskaan nähnyt muita ihmisiä kuin itsensä. Katsos kun ihmisille on erilaisia vartalonmalleja.
Vierailija kirjoitti:
Anssi kehuu että saa kohta rubikin kuution valmiiksi ja samalla sanoi Samiria huonoksi opettajaksi. Samir on suuren osan ajastaan pöyräilyn ohella antanut Anssille kuution opetukseen. Siinä taas näki, mikä se on luonteeltaan. ei oo ainakaan vielä kiitosta kuulunut Samirin suuntaan asiasta. Aika mulkku.
Anssi haluaa vaan oppia nopeasti uuden taidon, jotta voi jatkossa pröystäillä "älykkyydellään", kun osaa ratkaista rubikin kuution. Ja taidon opettaja Samir saa vain haukut päälle. Kiittämätön ihminen tuo Anssi. Samirin ei olisi kannattanut paljastaa mitään ratkaisukikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesariin vai? :D :D :D
Kyllä, Helsingin Sanomiin.
Toimittajille vinkkiä tehdä laajempi artikkeli keskustelupalstojen törkyisyydestä.
Erittäin mielenkiintoinen ja ajankohtainen aihe, joka vain odottaa laajempaan keskusteluun päätymistä. Asiassa ei ole yhtään mitään naurettavaa.On se siinä mielessä ainakin hymyilyttävää, että tämä on Hesarin oma foorumi.
Mutta kyllä kannatan vihapuheen kitkemistä kaikilla alustoilla. Ei nuo Twitterin kommentit ole sen siistimpiä kuin täälläkään.
Ei ole helppo tehtävä, koska toimittajat itse käyttävät myös melkoista vihaa artikkeleissaan tai ainakin lietsovat sitä.
Varmaan luulet päteväsi "Hesari omistaa tän" jutuillasi.
Yhtä hyvin voisit sanoa, että Wanaja Festival omistaa vauva-palstan.
Sanoma Oyj omistaa mm. Hesarin, Vauva (-lehden, tämäkin oli aikakauslehden nettisivu) -keskustelupalstan, Ilta-Sanomat, RMJ:n (Raumanmeren juhannus), Tammerfestin ja monia muita festivaaleja, Aamulehden, Satakunnan Kansan ja monia muita lehtiä, Nelonen Median tv- ja radiokanavineen (Nelonen, Liv, Jim, Hero, Ruutu, Radio Suomipop, Radio Rock, HitMix, Iskelmä jne.).
Itselläni ei sula tomaatin palat, vain tomaatti soseena.