Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt totaalisen kyllästynyt noihin sairaalloisiin Jassua koskeviin viesteihin.
Olen laittanut viestiä tästä ketjusta ja toivon että koko ketju poistuu. Tässä ketjussahan ei enää puhuta bb-talon tapahtumista.
Jos tämä jotakuta nyt harmittaa, niin syyttävät sormet sitten vaan osoittamaan Jassusta sairaalloisesti kirjoittaville.
Voi voi Jassufania kun totuus sattuu.
Jassu on kertonut olevansa lähihoitaja. FAKTA ja se on kerrottu TALOSSSA hänen itsensä toimesta!
Talossa ammattitaitoinen lähihoitaja Jassu mollasi Katjaa "Oikeesti, Älä viitsi!", kun Katja meinasi tukehtua porkkanaan. FAKTA ja se tapahtui TALOSSA!
Sen lisäksi, ammattilainen lähihoitaja valitteli tylsyyttään, sen jälkeen kun Pekka ja tatuoitu Laura olivat pelastaneet Katjan kuolemalta. FAKTA ja se tapahtui TALOSSA ja muut asukkaat hämmentyivät ja hämmästelivät kuinka itsekkäästi Jassu voi noin sanoa kun Katja on juuri meinannut kuolla!
Jos nuo faktat eivät sinulle kelpaa, ja kun kerran sanoit jo ilmoittaneesi ketjun poistettavaksi, se tekee sinusta häirikön joka tulee saamaan bannia kunhan teen ilmoituksen viestistäsi, joka taas ei koske talon tapahtumia tai asukkaita, vaan vain ja ainoastaan palstan kirjoittajia joiden FAKTOISTA TALON TAPAHTUMISTA et satu tykkäämään!
Nuo eivät ole faktoja vaan omaa tulkintaasi. Jos joku sanoo jotain, se ei ole välttämättä mollamista. Kukaan ei myöskään sanonut Jassua itsekkääksi.
Katso uudestaan se kohta. Jassu ei mollannut mitään. Ainoastaan totesi epäuskoisena, että apua, voiko olla totta.
Se, mitä muut asukkaat kommentoivat Jassulle ei ollut mitään hämmästelyä vaan kasuaali vitsi jossa Jassun puhe muka ymmärrettiin väärin. Kaikki kuitenkin tiesivät, mitä Jassu tarkoitti ja kukaan ei sitä ymmärtänyt noin kuin sinä.
Että siinä sinun "FAKTASI".
eri
Sinusta aikaisempi viesti oli omaa tulkintaa, mutta sitten tarjoat vastineeksi pelkkää omaa tulkintaa, epäuskoisena ei ollut hämmästelyä vaan kasuaali vitsi.... Kyllä jokainen tietää että Jasmiina on sinun idolisi talossa, joten voit samantien lopettaa tuon epätoivoisen vääristelyn.
Sinä sen vääristelyn aloitit. Minä lopetan heti kun sinäkin lopetat. Minä en väittänyt mitään FAKTAKSI, kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt totaalisen kyllästynyt noihin sairaalloisiin Jassua koskeviin viesteihin.
Olen laittanut viestiä tästä ketjusta ja toivon että koko ketju poistuu. Tässä ketjussahan ei enää puhuta bb-talon tapahtumista.
Jos tämä jotakuta nyt harmittaa, niin syyttävät sormet sitten vaan osoittamaan Jassusta sairaalloisesti kirjoittaville.
Hyvä juttu, mutta moderointityöntekijöitä ei kiinnosta.
Kannattaa laittaa juttuvinkkiä toimittajille, esim. Hesariin ja Yleen. Sieltä voidaan kiinnostuakin ja artikkeli aiheesta voi saada aikaan painetta keskustelukulttuurin muutokselle.
Hesariin vai? :D :D :D
Kyllä, Helsingin Sanomiin.
Toimittajille vinkkiä tehdä laajempi artikkeli keskustelupalstojen törkyisyydestä.
Erittäin mielenkiintoinen ja ajankohtainen aihe, joka vain odottaa laajempaan keskusteluun päätymistä. Asiassa ei ole yhtään mitään naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Pekkako "pahanteossa". Toivottavasti ei Pekka tipu, Tippukoot vaikka Daavi, tuo mummojen ihannemies.
Bekka, tuo pappojen päiväuni, saa kernaasti tippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koko ketjua pois. Jassua äänestän ja vielä enemmän kun sitä haukutaan.
HYVÄ! Tuotanto kiittää rahoistasi. Voisit samantien vaikka pyytää suoraan tuotannon tilinumeroa ja laittaa sinne tarvittava rahamäärä niin toteutuu sitten ensivuoden BB varmemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Samir tekee tolla atraimella? Keihästääkö hän sillä jotain?
En jaksa edes katsoa, näyttää kypärä päässä riehuvslta simpanssilta.
Ei saisi ulkonäköä kommentoida, mutta nyt on ihan pakko ihmetellä samirin kehoa, todella kummallisen mallinen. Narukädet ulottuu melkein lattiaan ja jalat on eriparia yläosan kanssa.
Ja naamassa ne kaameat sammakon mollosilmät.Taavillakin on outo kroppa, yläosa ei sovi pieniin tikkukoipiin. Huomaa että noi treenaavat ihmiset muokkautuu jotenkin omituisen mallisiksi.
OIkeasti, mikä teitä vaivaa?! Ja joku neropatti vielä tuolla hihittelee, miten oli ketjun paras kommentti. Olette kuvottavia!
Vierailija kirjoitti:
Pekkako "pahanteossa". Toivottavasti ei Pekka tipu, Tippukoot vaikka Daavi, tuo mummojen ihannemies.
Mä en ole mummo ja silti Taavi on mun mielestä hot!!! Talon upein kundi ja ulkomaailmassakin ohittaa helposti parikymppisiä kundeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu, mutta moderointityöntekijöitä ei kiinnosta.
Kannattaa laittaa juttuvinkkiä toimittajille, esim. Hesariin ja Yleen. Sieltä voidaan kiinnostuakin ja artikkeli aiheesta voi saada aikaan painetta keskustelukulttuurin muutokselle.
Niin, tämä on Hesarin omistama forum.
Mutta etukäteismoderointi olisi näin vilkkaalla palstalla aika hidasta ja kallista. Tehokasta toki. Pakollinen kirjautuminen olisi kyllä hyvä idea.
Jashniuhvbu kirjoitti:
Akia yrittävät ottaa Lasse ja Taavi nyt keskusteluun mukaan, mutta ei paljoa Akia innosta tuo juttelu.
Eilisiltana 24/7 huomasi kyllä keittiöpsykologista että haluaa tämän illan häädössä ehdottomasti jo Taavista eroon Aki. (Peräkkäin häädössä olijat joutuivat isoveljen kuuluttamana Akin juttusille.)
Oli ihan toisenlaista se Pekalle juttelu. Silmät Akilla suorastaan tuikkivat kun Anssi yritti väliin tulla juttusille, isoveli kielsi.
Tänään varmaan kyseisistä istunnoista koosteessa. Veikkaan että ainakin Jasmiinan osuus :/ kun tämähän on nyt Jasmiinan veli -niminen formaatti
Huomasin saman eilen, kun peräkkäin oli Pekka tai Anssi ja sen jälkeen Jassu. Akin ilme ja äänensävy muuttui ja siitä oli hyväntahtoisuus kaukana. Tokihan tämäkin saadaan Jassun viaksi täällä, koska Akihan on niin rehti, ettei moiseen alentuisi.
"Tunnettu ravimies ja perhekotiyrittäjä kuoli nostaessaan laituria" https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000008412038.html
Eikös tämä ole juuri tällä viikolla menehtynyt mies Muhokselta ole saman perhekodin pitäjä, missä Anssi oli nuorena? Mainittu se työntekijän tappotapauskin vuosien takaa tässä uutisessa, eli sama paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Samir tekee tolla atraimella? Keihästääkö hän sillä jotain?
En jaksa edes katsoa, näyttää kypärä päässä riehuvslta simpanssilta.
Ei saisi ulkonäköä kommentoida, mutta nyt on ihan pakko ihmetellä samirin kehoa, todella kummallisen mallinen. Narukädet ulottuu melkein lattiaan ja jalat on eriparia yläosan kanssa.
Ja naamassa ne kaameat sammakon mollosilmät.Taavillakin on outo kroppa, yläosa ei sovi pieniin tikkukoipiin. Huomaa että noi treenaavat ihmiset muokkautuu jotenkin omituisen mallisiksi.
Taavi on upea! Voisi katsella loputtomiin, vaan Samirin kuvaus oli oikea. Noista jäljellä olevista Samirin pitäisi lähteä perjantaina. Alkuperäiselle asukkaalle voitto.
On taavi minustakin kiva, ja näyttää miltä näyttää, mutta vartalo on kuin uimarilla, jalat surkastuneet ja yläosa leveällä kuin ladon ovet. Taavista tykkään, vaikken ulkonäöstään.
Samir on karmivan näköinen olento maahan ulottuvien käsiensä kanssa jne, olen myös huomannut että ylimielisyyttä muita kohtaan löytyy, vaikka osaa teeskennellä vaatimatonta.
Koska sen sais ulos? Ja sais ottaa toisen leuhkaperseen, anssin, mukaansa.
Vähän yli 2 t ja joku häädetään. Ai kun mua jännittää. Ei latinlatia äänestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Aki missään vaiheessa tuu tajuamaan, että toi lepotuoli kuuluu potilaalle?
Bb sano kun tehtävä alkoi että tuoli on akille.
Mutta onko kukaan kertonut mitä tarkoittaa "keittiöpsykologi", vai onko ohjeistettu että pitää antaa ravitsemusvinkkejä? (Näin vaan pätkän eilisessä koosteessa)
"Aina kun vastaanotto on auki, tulee muiden asukkaiden käydä purkamassa sydäntään talon arkisista aiheista keittiöpsykologille. Keittiöpsykologin tulee analysoida kunkin vuodatuksen jokainen yksityiskohta ja tarjota arkijärjen kautta ratkaisut ongelmiin."
Miksi ihmeessä Aki antaisi ravitsemusvinkkejä?
No ei se voi diapamiakaan niille kirjoittaa.
Miksi pitäisikään? Tiedätkö sinä, mitä psykologi tekee?
No en tiedä. Tunnen yhden, mutta ei hän minulle ole työasioista puhunut. Mutta sen verran ymmärrän, että Aki ei sellainen ole, eikä hänen tarvitse tehdä niin kuin oikeat psykologit tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Hauska kun Jassu kertoi mitkä ruoka-aineet aiheuttavat refluksia. Luetteli vain sellaisia, jotka eivät yleisen tiedon mukaan aiheuta refluksia :D Jassulla taitaa mennä kaikki inhotut ruoka-aineet mukamas refluksia aiheuttaviksi. Jätti kuitenkin mainitsematta ne refluksin kannalta kaikista pahimmat; suklaa, tomaatti ja sipuli.
t. refluksia sairastava
Luulisi, että tiedät noin refluksia sairastavana, että nuo oireita aiheuttavat ruoka-aineet vaihtelee eri ihmisten kohdalla.
t. tomaattia syövä refluksia sairastava jo 15 v
Vierailija kirjoitti:
"Tunnettu ravimies ja perhekotiyrittäjä kuoli nostaessaan laituria" https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000008412038.html
Eikös tämä juuri tällä viikolla menehtynyt mies Muhokselta ole saman perhekodin pitäjä, missä Anssi oli nuorena? Mainittu se työntekijän tappotapauskin vuosien takaa tässä uutisessa, eli sama paikka.
On varmasti Anssille tärkeä ihminen edelleen, mutta tuskin menehtymisestä ilmoitetaan taloon. Kuulee ikävän uutisen sitten kun tulee ulos. Toivottavasti Anssille ei tule kuitenkaan sympatiaääniä tämän vuoksi, vaikka erittäin ikävä tapaus onkin.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo herätyskellokilpailu menee? Jos arvaa huonoiten yhdellä kierroksella joutuu häätöön, toinen toisella kierroksella, kolmas (huomenna) huonoiten häätöön ja lopuksi neljäs kisa ja huonoin häätöön?
Perjantain häätöön joutuu 4 kahden päivän aikana ajan huonoiten arvannutta asukasta.
Eikö nuo pällit ymmärrä, että häädetyn perintö kuuluu kauppatehtävään. Kusevat omaan puuroonsa, kun eivät käy vastaanotolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Aki missään vaiheessa tuu tajuamaan, että toi lepotuoli kuuluu potilaalle?
Bb sano kun tehtävä alkoi että tuoli on akille.
Mutta onko kukaan kertonut mitä tarkoittaa "keittiöpsykologi", vai onko ohjeistettu että pitää antaa ravitsemusvinkkejä? (Näin vaan pätkän eilisessä koosteessa)
"Aina kun vastaanotto on auki, tulee muiden asukkaiden käydä purkamassa sydäntään talon arkisista aiheista keittiöpsykologille. Keittiöpsykologin tulee analysoida kunkin vuodatuksen jokainen yksityiskohta ja tarjota arkijärjen kautta ratkaisut ongelmiin."
Miksi ihmeessä Aki antaisi ravitsemusvinkkejä?
No ei se voi diapamiakaan niille kirjoittaa.
Miksi pitäisikään? Tiedätkö sinä, mitä psykologi tekee?
No en tiedä. Tunnen yhden, mutta ei hän minulle ole työasioista puhunut. Mutta sen verran ymmärrän, että Aki ei sellainen ole, eikä hänen tarvitse tehdä niin kuin oikeat psykologit tekevät.
ei tarvitse tuntea yhtäkään psykologia. Kuuluu ihan yleissivistykseen tietää, että psykologi tarjoaa keskusteluapua eikä diapamia. Ja ei tarvitse olla ihan niin kuin oikea psykologi, mutta kyllä nyt jotenkin etäisesti pitäisi muistuttaa psykologia eikä esimerkiksi hevosta tai remppamiestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Pekka teki kun tuli toi kuulutus Pekka lopeta?
Miten kuulit kuulutuksen, mutta et nähnyt, mitä hän teki? :D
Hän siis nousi sohvan selkänojalle tanssimaan. En kyllä ymmärrä, miksi se on kiellettyä.
Mulla on telkkari auki olkkarissa ja olin just silloin keittiössä tekemässä ruokaa, eli kuulin vaan en nähnyt :)
Pika galluppi ja huomatkaa peukkujen järjestys!
Peukku ylös = Minulla ei ole 247:aa, katson vain koosteita.
Peukku alas = Minulla on 247 ollut ensimmäisestä päivästä lähtien.