Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Mä oon katsonut rubikin kuutiosta monia eri ratkaisuvideoita enkä ole oppinut tekniikkaa. Tämän viikon aikana olen päässyt paljon paremmin jyvälle siitä, miten homma hoituu. Joten hyvin Samir on opettanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään lähtee 1 ja pe 2?????
Tänään 1
Pe 1
Su 1
YES YES YES Jasmiina lähtee tänään 👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Aki missään vaiheessa tuu tajuamaan, että toi lepotuoli kuuluu potilaalle?
Bb sano kun tehtävä alkoi että tuoli on akille.
Missä BB näin sanoi? Ei tullut kuulutuksena eikä kirjeessä.
Pk huoneesta tullessa Aki sanoi et tuoli on hänelle
Eli Aki sanoi, että tuoli on hänelle. Ei BB.
Aki keksi myös ettei tuolia liikauteta mulliäkään ja senkin keksi että kaikkien oltava hiljaa eikä saa mitään tehdä mistä kuuluu ääntä kun hän hoitaa perintöään. Onkos Aki edes harjoitellut sirkustehtäviä, monikossa?
Ja viisaita sanoja ilmoille oistänyta
Aki on normaalisti täysin tapettina tuolla, ei puhu mitään ja hiihtelee ympäriinsä muita tuijotellen. Mutta sitten näissä joissain tehtävissä siitä kuoriutuu ihmeellinen komentelija ja möykkääjä. En millään jaksa uskoa, että BB pakottaisi toimimaan näin.
Perämetsän poika ei tiedä kuinka normaalit ihmiset toimii. Siellä yksin mölyää metsäkoneestaan karhuille ja susille normielämässään.
Olet näköjään omasta mielestäsi nero ja viisaita kirjoittanut tänne. Ihan naurattaa, Ha. Haa.haa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi kehuu että saa kohta rubikin kuution valmiiksi ja samalla sanoi Samiria huonoksi opettajaksi. Samir on suuren osan ajastaan pöyräilyn ohella antanut Anssille kuution opetukseen. Siinä taas näki, mikä se on luonteeltaan. ei oo ainakaan vielä kiitosta kuulunut Samirin suuntaan asiasta. Aika mulkku.
Anssi haluaa vaan oppia nopeasti uuden taidon, jotta voi jatkossa pröystäillä "älykkyydellään", kun osaa ratkaista rubikin kuution. Ja taidon opettaja Samir saa vain haukut päälle. Kiittämätön ihminen tuo Anssi. Samirin ei olisi kannattanut paljastaa mitään ratkaisukikkoja.
Niinpä. Minusta näytti alusta asti, että Anssia harmitti tosi paljon, kun Samir osasi jotain, mitä hän ei osannut. Tuli kova paniikki oppia sama taito itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt totaalisen kyllästynyt noihin sairaalloisiin Jassua koskeviin viesteihin.
Olen laittanut viestiä tästä ketjusta ja toivon että koko ketju poistuu. Tässä ketjussahan ei enää puhuta bb-talon tapahtumista.
Jos tämä jotakuta nyt harmittaa, niin syyttävät sormet sitten vaan osoittamaan Jassusta sairaalloisesti kirjoittaville.
Mä olen myös totaalisen kyllästynyt näihin jassufaneihin, muita saa haukkua sivukaupalla ei haittaa mutta jassusta ei saa edes totuutta sanoa kun me jassufanit niin pahoitetaan mieli, kattokaa peiliin ja ottakaa ne vaalenpunaiset lasit päästänne. Ei tuo sunkaan kirjoittajia haukkuva viesti koske bb tapahtumia, pitäisköhä siitäkin tehdä ilmoitus ja alentua samaan, onnistuis kyllä.
Älä jaksa. Haukkuminen ei ole totuuden sanomista. Ja ei täällä muitakaan saa haukkua sivukaupalla. Minä esimerkiksi juuri kommentoin tuota kuvottavaa viestiä, jossa puhuttiin Samirin ja Taavin ulkonäöstä.
En ymmärrä, miten on mahdollista, että maailmassa löytyy näin paljon tyhmiä ihmisiä, jotka eivät näe mitään eroa selvän törkeän haukkumisen ja neutraalin tapahtumien ruotimisen välillä.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus tuota Anssia. Tuossa kehuu itseään, miten hienosti on oppinut rubikin kuution, mutta oli pakko päästä sanomaan, että Samir on huono opettaja.
Oppimisen vastuu on aina opetettavalla, myös työelämässä pätee.
Kotiin voisi lähteä Jassu tai Ville.Rehellisesti olisi kiva seurata loppu aika ilman Jassua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt totaalisen kyllästynyt noihin sairaalloisiin Jassua koskeviin viesteihin.
Olen laittanut viestiä tästä ketjusta ja toivon että koko ketju poistuu. Tässä ketjussahan ei enää puhuta bb-talon tapahtumista.
Jos tämä jotakuta nyt harmittaa, niin syyttävät sormet sitten vaan osoittamaan Jassusta sairaalloisesti kirjoittaville.
Mä olen myös totaalisen kyllästynyt näihin jassufaneihin, muita saa haukkua sivukaupalla ei haittaa mutta jassusta ei saa edes totuutta sanoa kun me jassufanit niin pahoitetaan mieli, kattokaa peiliin ja ottakaa ne vaalenpunaiset lasit päästänne. Ei tuo sunkaan kirjoittajia haukkuva viesti koske bb tapahtumia, pitäisköhä siitäkin tehdä ilmoitus ja alentua samaan, onnistuis kyllä.
Tietyn kulttuurin omaavia ihmisiä ei saa haukkua🥺
Mä haluan ainakin Jasmiinan finaaliin,koska tämä kausi on itselle=Jassu.
Siitä tulen muistamaan bb2021
Enkä ole ikinä ennen edes äänestänyt tässä määrin. Eli jotain siinä naisessa on pakko olla.🙂
Muuten nämä tämän viikon häädöt naurettavia ja täyttä rahastusta.. IMO.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietyn kulttuurin omaavia ihmisiä ei saa haukkua🥺
ITsekin olen Jassusta ( kuten muistakin kyllä) tykkäävänä sanonut, että valittaa liikaa ja välillä voisi puhua muustakin kuin ruuasta. Ei siitä kukaa ole hermostunut. Mutta se on ihan eri asia kuin käyttää todella sairaita ja solvaavia nimiä. Kirjoitin eilen tänne listan siitä millä kaikilla nimillä häntä on haukuttu tässä ketjussa ja moni kommentoi, että onpa ihan karmeaa luettavaa.
ja vaikka siis Jassua koskevat haukut eniten silmille hyppääkin, niin en ole huomioimatta myöskään muihin kilpailijoihin kohdistuvia herjoja. Esim. äsken ilmoitin ylläpidolle viestin, missä Anssia kohtaan ladattiin jopa herjaukseksi luokiteltavia syytöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus tuota Anssia. Tuossa kehuu itseään, miten hienosti on oppinut rubikin kuution, mutta oli pakko päästä sanomaan, että Samir on huono opettaja.
Argh, kylläpä ärsyttää tuollainen! Ilman Samirin oppeja Anssi ei luultavasti olisi päässyt yhtä sivua pidemmälle.
ilkeitä ihmisiä siellä., ei kaikki tietenkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa. Haukkuminen ei ole totuuden sanomista. Ja ei täällä muitakaan saa haukkua sivukaupalla. Minä esimerkiksi juuri kommentoin tuota kuvottavaa viestiä, jossa puhuttiin Samirin ja Taavin ulkonäöstä.
En ymmärrä, miten on mahdollista, että maailmassa löytyy näin paljon tyhmiä ihmisiä, jotka eivät näe mitään eroa selvän törkeän haukkumisen ja neutraalin tapahtumien ruotimisen välillä.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Niin näköjään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu, mutta moderointityöntekijöitä ei kiinnosta.
Kannattaa laittaa juttuvinkkiä toimittajille, esim. Hesariin ja Yleen. Sieltä voidaan kiinnostuakin ja artikkeli aiheesta voi saada aikaan painetta keskustelukulttuurin muutokselle.
Hesariin vai? :D :D :D
Kyllä, Helsingin Sanomiin.
Toimittajille vinkkiä tehdä laajempi artikkeli keskustelupalstojen törkyisyydestä.
Erittäin mielenkiintoinen ja ajankohtainen aihe, joka vain odottaa laajempaan keskusteluun päätymistä. Asiassa ei ole yhtään mitään naurettavaa.On se siinä mielessä ainakin hymyilyttävää, että tämä on Hesarin oma foorumi.
Mutta kyllä kannatan vihapuheen kitkemistä kaikilla alustoilla. Ei nuo Twitterin kommentit ole sen siistimpiä kuin täälläkään.
Ei ole helppo tehtävä, koska toimittajat itse käyttävät myös melkoista vihaa artikkeleissaan tai ainakin lietsovat sitä.
Varmaan luulet päteväsi "Hesari omistaa tän" jutuillasi.
Yhtä hyvin voisit sanoa, että Wanaja Festival omistaa vauva-palstan.
Sanoma Oyj omistaa mm. Hesarin, Vauva (-lehden, tämäkin oli aikakauslehden nettisivu) -keskustelupalstan, Ilta-Sanomat, RMJ:n (Raumanmeren juhannus), Tammerfestin ja monia muita festivaaleja, Aamulehden, Satakunnan Kansan ja monia muita lehtiä, Nelonen Median tv- ja radiokanavineen (Nelonen, Liv, Jim, Hero, Ruutu, Radio Suomipop, Radio Rock, HitMix, Iskelmä jne.).
Pyydän vielä anteeksi töykeää vastaustani. Tämän palstan lukemisella on sellainen vaikutus, se tekee vihaiseksi. Sitten kirjoittaa itsekin töykeästi.
Kommenttisi oli ihan ok, vaikka et tiennytkään kuka omistaa ja mitä.
Nyt häivyn täältä. Palstalla on huono vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Kotiin voisi lähteä Jassu tai Ville.Rehellisesti olisi kiva seurata loppu aika ilman Jassua.
Ei olisi, loppuis monen katsominen siihen.
Jassulle ääniä!! 🥳
Hyvin Lassekin on oppinut tuota diabloa pomputtelemaan.
Kateus vie kalatkin vedestä.
P.S. Tuo yliajo tapahtui jo -70-luvulla, kauhujuttuja jo ennen -80-lukua. (Korjaus)