Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
87021/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko jännitellään kuka häädetään???? Alma tietenkin tutiossa. Aiku ihanaa, Alma vielä niin romanttinen. 

Vierailija
87022/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finaaliviikolla kuuntelisin mieluiten

Aki

Anssi

Pekka

Samir

Selvästikin tykkäät kiusaajista.

Samir ainoa tuosta porukasta joka saisi olla finaalissa.

Samaa mieltä. Voi jösses mikä älämölö siellä olis kun Aki, Pekka ja Jassu jois siellä viikon bissee.

pimpeli pompelia tulisi tuutin täyveltä ja mikä älämölö Pekalla ja Jassulla kai alitukset. valitukset

Anssi kusisi sänkyynsä, Jassu sänkyynsä, Aki pönttöön. Pekka ölisisi.

Tarkoitin oksentaisivat Jassu ja Aki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87023/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Aki missään vaiheessa tuu tajuamaan, että toi lepotuoli kuuluu potilaalle?

Bb sano kun tehtävä alkoi että tuoli on akille.

Mutta onko kukaan kertonut mitä tarkoittaa "keittiöpsykologi", vai onko ohjeistettu että pitää antaa ravitsemusvinkkejä? (Näin vaan pätkän eilisessä koosteessa)

"Aina kun vastaanotto on auki, tulee muiden asukkaiden käydä purkamassa sydäntään talon arkisista aiheista keittiöpsykologille. Keittiöpsykologin tulee analysoida kunkin vuodatuksen jokainen yksityiskohta ja tarjota arkijärjen kautta ratkaisut ongelmiin." 

Miksi ihmeessä Aki antaisi ravitsemusvinkkejä? 

tT

Tämä ei ole todellinen lääketieteellinen vastaanotto vaan vaan vain leikisti Aki on psykologi-tehtävässä. Älkää nyt odottako samanlaista vastaanottoa kuin itsellänne on ollut.

Vierailija
87024/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei psykologi määrää lääkkeitä. Ilmeisesti voi antaa alku hätään. 

Vierailija
87025/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big Brother on minulle ohjelma, jossa finaalissa ja varsinkin voittajan pitää:

A) Tulla muiden kanssa toimeen ja pystyä elämään talossa monen muun kanssa.

B) Ottaa KAIKKI tehtävät tosissaan eli olla tiimihenkeä.

Näiden perusteella valitsen suosikkini.

Yksinkertaista!

Vierailija
87026/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki saa paljon kokemusta Lieksaan vietäväksi. Eiköhän siellä löyVy ennen pitkää Akille emäntä immeinen, sydämen sulattaja. 

Vierailija
87027/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samir voisi häipyä perjantaina. Viimeinen kasvinsyöjä. Olisi helppo ostaa ruuat vikalle viikolle. Lasse vaan leikkii soijan syöjää, alkuaikoina kelpasi liha ihan hyvin.

Vierailija
87028/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vastenmieliseksi on muuttunut nyt ilmapiiri tuolla. Kultapojat Jassun ja Villen johtamina halveksivat Akia ja Pekkaa. Ja Samir-parkakin loikkasi vahvemmaksi luulemaansa porukkaan, vaikka joutuu siitä ensimmäisenä susien ruuaksi, kun vähemmistö on saatu tiputettua.

Vierailija
87029/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nyt totaalisen kyllästynyt noihin sairaalloisiin Jassua koskeviin viesteihin.

Olen laittanut viestiä tästä ketjusta ja toivon että koko ketju poistuu. Tässä ketjussahan ei enää puhuta bb-talon tapahtumista.

Jos tämä jotakuta nyt harmittaa, niin syyttävät sormet sitten vaan osoittamaan Jassusta sairaalloisesti kirjoittaville.

Voi voi Jassufania kun totuus sattuu.

Jassu on kertonut olevansa lähihoitaja. FAKTA ja se on kerrottu TALOSSSA hänen itsensä toimesta!

Talossa ammattitaitoinen lähihoitaja Jassu mollasi Katjaa "Oikeesti, Älä viitsi!", kun Katja meinasi tukehtua porkkanaan. FAKTA ja se tapahtui TALOSSA!

Sen lisäksi, ammattilainen lähihoitaja valitteli tylsyyttään, sen jälkeen kun Pekka ja tatuoitu Laura olivat pelastaneet Katjan kuolemalta. FAKTA ja se tapahtui TALOSSA ja muut asukkaat hämmentyivät ja hämmästelivät kuinka itsekkäästi Jassu voi noin sanoa kun Katja on juuri meinannut kuolla!

Jos nuo faktat eivät sinulle kelpaa, ja kun kerran sanoit jo ilmoittaneesi ketjun poistettavaksi, se tekee sinusta häirikön joka tulee saamaan bannia kunhan teen ilmoituksen viestistäsi, joka taas ei koske talon tapahtumia tai asukkaita, vaan vain ja ainoastaan palstan kirjoittajia joiden FAKTOISTA TALON TAPAHTUMISTA et satu tykkäämään!

Nuo eivät ole faktoja vaan omaa tulkintaasi. Jos joku sanoo jotain, se ei ole välttämättä mollamista. Kukaan ei myöskään sanonut Jassua itsekkääksi. 

Katso uudestaan se kohta. Jassu ei mollannut mitään. Ainoastaan totesi epäuskoisena, että apua, voiko olla totta. 

Se, mitä muut asukkaat kommentoivat Jassulle ei ollut mitään hämmästelyä vaan kasuaali vitsi jossa Jassun puhe muka ymmärrettiin väärin. Kaikki kuitenkin tiesivät, mitä Jassu tarkoitti ja kukaan ei sitä ymmärtänyt noin kuin sinä. 

Että siinä sinun "FAKTASI". 

eri

Vierailija
87030/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki se ei vaan osaa olla hauska. Ei vaikka tarjotaan nenän eteen mahdollisuutta. Ei toi pelkkä typerä murre riitä.

Niinpä. Eihän tuo keksi normaalistikaan mitään keskusteltavaa ja sanottavaa, niin miten keksisi tuollaisessa tehtävässäkään, kun pitäisi miettiä vähän sisältöäkin. 

Typerä murre… hahhaaa. Se vasta typerää on kun haukkuu jonkun murretta.

Ja hei, ihmiset on erilaisia. Joillakin on puheenlahjoja ja toisilla vaikka kädentaidot.

Ei Aki tuota roolia itse valinnut…

Minulle riittää Akissa se, että on empaattinen ja maalaisjärjellä varustettu symppistyyppi.

Sillä pärjää jo pitkälle.

Vierailija
87031/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että Akia on varmaa neuvottu pysymään aika arkisella tasolla, ja suorastaan kielletty millään tavalla ronkkimasta mitään oikeasti psyykkistä. Varmaan monestakin syystä. Ei anna hyvää vaikutelmaa leikkiä asialla, toiset asukkaat saattaisivat pahastua ihan oikeasti, kenenkään oikeita traumoja ei tartte herätellä...

Vierailija
87032/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nyt totaalisen kyllästynyt noihin sairaalloisiin Jassua koskeviin viesteihin.

Olen laittanut viestiä tästä ketjusta ja toivon että koko ketju poistuu. Tässä ketjussahan ei enää puhuta bb-talon tapahtumista.

Jos tämä jotakuta nyt harmittaa, niin syyttävät sormet sitten vaan osoittamaan Jassusta sairaalloisesti kirjoittaville.

Hyvä juttu, mutta moderointityöntekijöitä ei kiinnosta.

Kannattaa laittaa juttuvinkkiä toimittajille, esim. Hesariin ja Yleen. Sieltä voidaan kiinnostuakin ja artikkeli aiheesta voi saada aikaan painetta keskustelukulttuurin muutokselle.

Vierailija
87033/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samir voisi häipyä perjantaina. Viimeinen kasvinsyöjä. Olisi helppo ostaa ruuat vikalle viikolle. Lasse vaan leikkii soijan syöjää, alkuaikoina kelpasi liha ihan hyvin.

sai lihhaa alkuaikoina ja kelepas hyvin 

Vierailija
87034/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Aki missään vaiheessa tuu tajuamaan, että toi lepotuoli kuuluu potilaalle?

Bb sano kun tehtävä alkoi että tuoli on akille.

Mutta onko kukaan kertonut mitä tarkoittaa "keittiöpsykologi", vai onko ohjeistettu että pitää antaa ravitsemusvinkkejä? (Näin vaan pätkän eilisessä koosteessa)

"Aina kun vastaanotto on auki, tulee muiden asukkaiden käydä purkamassa sydäntään talon arkisista aiheista keittiöpsykologille. Keittiöpsykologin tulee analysoida kunkin vuodatuksen jokainen yksityiskohta ja tarjota arkijärjen kautta ratkaisut ongelmiin." 

Miksi ihmeessä Aki antaisi ravitsemusvinkkejä? 

tT

Tämä ei ole todellinen lääketieteellinen vastaanotto vaan vaan vain leikisti Aki on psykologi-tehtävässä. Älkää nyt odottako samanlaista vastaanottoa kuin itsellänne on ollut.

No siis en ole koskaan keittiöpsykologin vastaanotolla ollutkaan enkä kovin kummoisia tästä odottanutkaa. Pointtini oli, mistä kenellekään tuli ylipäätään mieleen ravitsemusvinkit. Onko Aki itse puhunut jotain sellaista vai mistä tuo oletus tuli? 

Vierailija
87035/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asukkailla tyhmiä syko loki käyntejä niin sen mukainen vastaus

Tehtävänannon mukaan piti puhua arkisista ongelmista. Äskenkin olisi saanut kehiteltyä vaikka mitä, kun Taavi kertoi, että pitäisi tietää kellonaikoja ja Jassu sanoi, että haluaa meikata. Olisi voinut puhua Taaville ajan merkityksestä ja hetkessä elämisestä ja Jassulle ulkonäköpaineista, mutta puhui mieluummin, että naiset ovat mukavan näköisiä kun viitsivät laittautua. 

Se nyt on ihan sama mitä tuossa höpöttää. Eipä ne muutkaan häädetyn perinnöt ole menneet ihan priimasti. Jos muistat

Ei minua tehtävän onnistuminen kiinnostakaan vaan kommentoin Akin olematonta huumorintajua ja heittäytymiskykyä. Se kai tämän ohjelman pointti on. 

Näkyy olevan se että sitä omaa inhokkia saa haukkua mistä vaan kunnei se sit osaa muka mitään oikein tehä mut se mun oma suosikki joka on niin ihanaaa, niin ihanaaa.

Vierailija
87036/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu, mutta moderointityöntekijöitä ei kiinnosta.

Kannattaa laittaa juttuvinkkiä toimittajille, esim. Hesariin ja Yleen. Sieltä voidaan kiinnostuakin ja artikkeli aiheesta voi saada aikaan painetta keskustelukulttuurin muutokselle.

Hesariin vai? :D :D :D

Vierailija
87037/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivausrummuissa on kellonaika ainakin minulla.

Vierailija
87038/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aikaarvaus on kyllä aika riskialtista, yksikin täysin myydään mennyt arvaus voi heittää yhtäkkiä johtoasemasta viimeiseksi.

Esim. Lasse oli kahden ekan arvauksen jälkeen ihan johtavia, nyt tämä viimenen heitti yhtäkkiä tunnilla(?!?), niin sen jälkeen onkin häätöuhan alla.

Mietin että oisko Lassella voinut tulla epähuomiossa väärä kellonaika, laittoi 16.00, ajatteliko 17.00? Kuitenkin ovat tänään nii paljon ajasta puhuneet ja muut arvaukset on mennyt aika lähelle oikeaa aikaa...

Vierailija
87039/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Samir tekee tolla atraimella? Keihästääkö hän sillä jotain?

En jaksa edes katsoa, näyttää kypärä päässä riehuvslta simpanssilta.

Ei saisi ulkonäköä kommentoida, mutta nyt on ihan pakko ihmetellä samirin kehoa, todella kummallisen mallinen. Narukädet ulottuu melkein lattiaan ja jalat on eriparia yläosan kanssa.

Ja naamassa ne kaameat sammakon mollosilmät.

Taavillakin on outo kroppa, yläosa ei sovi pieniin tikkukoipiin. Huomaa että noi treenaavat ihmiset muokkautuu jotenkin omituisen mallisiksi.

Vierailija
87040/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kellonaikaa gtullut ja Aki johtaa lähimmäksi oikeaa. Oisko Anssi toinen. 

Ketju on lukittu.