Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Samir tosiaan iski "puukon" Samiin, luulin että ovat kavereita, Taavi, Lasse, Samir ja Sami. Kaikille tuli selväksi mkyös Samirille mikä oli Lassen tehtävä.
Samir selitteli seli, seli, huomas itekin ettei olis kantsinut Samia häätää. Näyttää pahalta koska oli niin kaveria.
Olisihan ollut mukava, jos Sami olisi viettänyt talossa syntymäpäiviään, mutta kun ei.
Katsojat eivät ilmeisesti halunneet nähdä Samin synttäreitä talossa. Sami oli monen talossa asuvan toimesta hyljeksitty, etenkin Jasmiinan.
Jassun älyttömän typerät haukkumiset, joka kohdistui Samiin, saattoi aiheuttaa Samin tippumisen.
Koska Jassu oli lellipentu, jolle kaikki annetaan anteeksi, niin jonkun mielestä Sami kiusasi Jassua, minun mielestä asia oli ihan toisinpäin.
Soijapojat tykittää Anssia ja Pekkaa. Lasse olisi pannut jo ulos kun keltaiset joutui häätöön. Laura L ei taas mutta taipui Lasselle. Olivatkin hyvää pataa keskenään siihen asti kun Laura ällä tippui, Minnan kanssa sylitysten nuklkuivat yöt niin pitkään kun sitä iloa kesti.
Samir, Taavi ja Topi finaaliin, muut voivat poistua nyt heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samir tosiaan iski "puukon" Samiin, luulin että ovat kavereita, Taavi, Lasse, Samir ja Sami. Kaikille tuli selväksi mkyös Samirille mikä oli Lassen tehtävä.
Samir selitteli seli, seli, huomas itekin ettei olis kantsinut Samia häätää. Näyttää pahalta koska oli niin kaveria.
Olisihan ollut mukava, jos Sami olisi viettänyt talossa syntymäpäiviään, mutta kun ei.
Katsojat eivät ilmeisesti halunneet nähdä Samin synttäreitä talossa. Sami oli monen talossa asuvan toimesta hyljeksitty, etenkin Jasmiinan.
Jassun älyttömän typerät haukkumiset, joka kohdistui Samiin, saattoi aiheuttaa Samin tippumisen.
Koska Jassu oli lellipentu, jolle kaikki annetaan anteeksi, niin jonkun mielestä Sami kiusasi Jassua, minun mielestä asia oli ihan toisinpäin.
Minusta on jotenkin typerää alkaa haukkua Jassua sen takia, että Sami putosi. Sami oli minunkin ehdoton suosikkini, mutta syytän hänen putoamisestaan tyhmiä äänestäjiä, jotka äänestivät tapetti-Villeä.
Lasse on kokenut tuolla naisen lämpimän kosketuksen viikkoja sitten. Välillä näyttänyt pahantuuliselta, ei se Lassekaan aivan hymypoitsu oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tekeekö psykiatri tehtävä(kin) jassulle traumoja
Keittiöpsykologi voisi antaa dieettivinkkejä.
Ei keittiöpsykologikaan ehkä mitään vihjeitä ja ohjeita anna, kuuntelee vaan tarkalla korvalla ja tarjoaa tarvittaessa nenäliinaa.
Illalla keittiöpsykologi aika monelle suositteli jotain safkaa, teetä tms. Siis kirjaimellisesti keittiöpsykologi.
*
Mellu oli keittönatsi, Jassu tuntuu olevan tiskikonenatsi, veitsi tiskikoneessa, voi, voi.
En tiedä muista katsojista, mutta ainakin minä nautin eniten siitä viihteestä, mitä Samir antaa talossa.
Älykäs, lahjakas ja ketterä, jota ei kyllästy katsomaan. Sen lisäksi sydän paikallaan, joka nähdään mm. siinä, ettei hän tahallaan ärsytä muita ja syöttää Topi lintua pihalla.
Kuulinko oikein, että Sami sanoi hänelle kerran, että hänen pitäisi 'himmata' vähän. Ei todellakaan pidä himmata omia lahjojaan kun esiintyy TV:ssä ! Voittona on iso määrä rahaa ja sen eteen kuuluu tehdä jotain.
Kiva katsoa, kun kerrankin on BB-talossa joku, joka tekee tehtävät aidolla luovuudella ja innolla. Tympeää katsoa luovuttajia jotka eivät yritä kunnolla. Alma Hätönen sanoi kerran puolivitsillä, että 'ärsyttää' kun Samir on niin lahjakas. En minä ainakaan ärsyynny toisten lahjoista, vaan päinvastoin se on kivaa katsoa TV:stä, kun joku oikeasti osaa vaikka mitä. Samir tuottaa laadukkaampaa viihdettä kuin moni muu ölisijä ja marmattaja talossa. Ihmettelen, ettei häntä ole nähty missään ohjelmissa tätä ennen !
Samirista tulee mieleen takavuosien suuri lahjakkuus Sammy Davis Jr. Hänkin oli fyysisesti ketterä tanssija ja musikaalinen laulaja, hoikkarakenteinen. Kasvot kylläkin erilaiset heillä. Hänet voi nähdä YouTubessa.
Samirista tulee myös mieleen muskettisoturi; 'yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta' - mentaliteetti.
(Se olisikin kiva pukuleikki talossa.)
Ainoa miinus Samirissa on, että hän heitti saunassa isä-tehtävässä Jeesus-vitsin. Taivaan Isältä hän on saanut runsaat lahjansa ja toivon, että hän ymmärtää siitä kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku nyt kertoa sen ajankohdan, jolloin Sainio puhuu, että Anssi näkee nimeämisperusteet. Olen nyt hinkannut tuota koostelähetystä edestakaisin, enkä löydä tätä kohtaa ollenkaan.
Asialliseen kysymykseen kaksi alapeukkua, mutta ei yhtäkään vastausta. Minä ihan oikeasti haluaisin vain tietää, mistä täällä puhutaan. Pitäisikö näistä alapeukuista nyt päätellä, että Sainio ei koskaan sitten sanonutkaan mitään ja on siksi väärin edes yrittää miettiä, mitä hän sanoillaan tarkoitti..?
Vierailija kirjoitti:
Lasse on kokenut tuolla naisen lämpimän kosketuksen viikkoja sitten. Välillä näyttänyt pahantuuliselta, ei se Lassekaan aivan hymypoitsu oo.
Mihin tämä liittyy? Meinaatko, että voittajan pitää olla neitsyt, joka ei saa olla koskaan pahalla tuulella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami oli eilen Alman haastattelussa kun jossain piinapenkissä.Alma näki vain Samin negatiiviset puolet.Miksi halusit haastaa riitaa jne.Ymmärrän kun olisi kysynnyt sen yhden kerran.Kierrellen ja kaarrellen Alma johti samaan aiheeseen.Jos Jassu putoaa niin Alma hihkuu kun sä niin ihana ja voi voi.
Koko bb kaudenhan juontajat ovat Samia haukkuneet ja nimitelleet riidankylväjäksi, ainoa joka siellä riitaa haastaa on Jassu jonka Samin haukkumis puheet PK:ssa oli siistitty rankalla kädellä.
Tämä on totta. Kun ei riitä, että Samia haukuttiin talossa suurimmaksi osaa Jassun toimesta.
Kuinka kehtasi Alma-täti ottaa vielä Samin hampaisiinsa. Naureskellen ja virnuillen Alma kyseli, miksi, miksi Sami vaan riiteli talossa. Sami sai niin paljon kuraa niskaansa jo talossa, että heikompia hirvittää ja samanlaista kuraa Alman suusta tuli. Alma siis ei nähnyt mitään hyvää Samissa, moitteita vain.
Samir on kyllä tällä hetkellä mun suosikki. Heittää niin hyvää läppää koko ajan, käyttäytyy kaikkia kohtaan hyvin ja heittäytyy kaikkeen 110 prosenttisesti. Ei todellakaan ole mikään tapetti.
Samiriin liittyen.
Anssi oli tänä aamuna keittiöpsykologin juttusilla ja sanoi että harmittaa kun Samir on niin hyvä kaikessa.
Oliko Akille vink vink ääni Samirille nimeämisissä? Katsotaan lauantai-iltana.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kuka voittaa kunhan se ei ole anssi, samir tai aki.
Mikä Samirissa on vikana
Vierailija kirjoitti:
Instaseuraajat 16.11. (Suluissa tilanne 25.9.)
*SamirmusiikkiAki 1648 (570)
Anssi 35.400 (33.700)
Jassu 3490 (936)
Lasse 5479 (3549)
Pekka 3247 (2579)
Samir* 3816 (ei tietoa)
Taavi 5055 (2832)
Ville 1012 (1015)
No sit esim. Petra Ollilla on instassa 32 000 , ja Pinkku Pinskulla 284 000 . Tsi en tiiä oliko nyt ton tarkoitus jotenkin kertoa mahdollisista äänestäjistä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tämä liittyy? Meinaatko, että voittajan pitää olla neitsyt, joka ei saa olla koskaan pahalla tuulella?
Lasse oli vähän blondi eilen tietovisassa, joutui tiastelemaan kahden Jassun kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kuka voittaa kunhan se ei ole anssi, samir tai aki.
Mikä Samirissa on vikana
En ole tuo, jolta kysyit, mutta minun silmissäni Samir on ainoa, joka on puukottanut kaveriaan selkään. Samir on loistoheppu ja viihdyttävä, mutta tuota Samin nimeämistä en vain pysty käsittämään mitenkään päin. Samir itse sanoi, että häntä harmitti, kun Sami lähti sille tielle (kun puhui kauppatehtävän pilaamisesta), niin minusta tuntuu ihan samalta nyt Samirin kohdalla, että harmittaa, kun meni pilaamaan koko pelin.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku nyt kertoa sen ajankohdan, jolloin Sainio puhuu, että Anssi näkee nimeämisperusteet. Olen nyt hinkannut tuota koostelähetystä edestakaisin, enkä löydä tätä kohtaa ollenkaan.
Asialliseen kysymykseen kaksi alapeukkua, mutta ei yhtäkään vastausta. Minä ihan oikeasti haluaisin vain tietää, mistä täällä puhutaan. Pitäisikö näistä alapeukuista nyt päätellä, että Sainio ei koskaan sitten sanonutkaan mitään ja on siksi väärin edes yrittää miettiä, mitä hän sanoillaan tarkoitti..?
Katso lauantain koosteesta neljän minuutin kohdalta eteenpäin: Sainio:"saakin tänään..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, voin, minä oon siis se , joka on eniten asiasta nyt ketjussa jankannut, mutta en oo tätä kysymystä nähnyt. Oota etsin.
Vierailija kirjoitti:
Samir on kyllä tällä hetkellä mun suosikki. Heittää niin hyvää läppää koko ajan, käyttäytyy kaikkia kohtaan hyvin ja heittäytyy kaikkeen 110 prosenttisesti. Ei todellakaan ole mikään tapetti.
Juu, hänen ystävänsä Sami on varmaankin samaa mieltä, että Samir oli häntä kohtaan tosi kiva.
Mitä dissaamista se on, jos toteaa ihan totuudenmukaisesti, että Akin kanssa tehty tehtävä, meni huonosti ja se toinen tehtävä meni paremmin? Ei kai siinä välttämättä Akia tarkoiteta vaan siinä ainoastaan täsmensi, että tarkoitti tehtävää, jota oli tekemässä Akin kanssa.
eri