Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Mua niin harmittaa, että Sami putosi. Ainoa järjen ääni talossa, joka oli reilu, sanansa mittainen ja pohdiskeleva, eikä pelännyt näyttää tunteitaan eikä varsinkaan pelannut mitään peliä. Tällaisia asukkaita minä haluan taloon, enkä mitään meemiukkoja, jotka taktikoivat ja ovat feikkejä.
Minua niin rasauttaa, että Samista leivottiin muka hankala vänkkääjä, vaikka muut asukkaat vain olivat niin lööpereitä, että söisivät sanansa ja myisivät selkärankansa heti pyydettäessä. Samissa oli munaa seistä omien arvojensa ja mielipiteidensä takana, eikä tullut mielistelemään ketään. Tässä taas nähdään, että ole vaikka kuinka daiju ihminen, sivistymätön juntti ja päällepäsmäri keskustelija niin tällaisessa formaatissa se on muka aina se ”hyvä tyyppi” ja ”koko kansan suosikki”, mutta älyä ja empatiaa ei kyllä saa kenessäkään olla tai on hankala. Hohhoijjaa. Älä vaan omaa mielipiteitä ja arvoja ja pidä niistä vielä kiinni 🤦♀️
Sami ei ollut varsinaisesti suosikkini, vaikka hänellä hetkensä oli (eniten tykkäsin Samista murkkuviikolla), mut oon samaa mieltä et 'kansalla' outo maku, esim joo Anssi oma lukunsa, mut toisaalta eilinen äänestystulos kertoi, et Anssi EI ole voittamassa tätä kisaa, mutta sitten sitä murteella puhuvaa, hiljaista sivusta seuraavaa metsäkonemiestä pidetään automaattisesti hyvänä tyyppinä....
Vierailija kirjoitti:
Yöllisestä kirjoitti:
Kajareista talossa tuli siis 0.07 Akin ja Anssin juonittelu
Aki: miulla ollu alusta asti ajatuksena että finnaalissa olis sie, mie ja Pekka.
Anssi: Ihan sama mulla!Siinä meni pasmat kolmikolla aika pahasti sekaisin.
Anssi vielä alkoi sanomaan, että ei ollut väärin tehty, saatiin sanoa noin, johon tuli isoveljen "tööt".
Aki otti raskaasti ja oli pahoillaan, Anssi ei lainkaan.
Kolmikon ulkopuoliset olivat erityisesti yllättyneitä Akista, että Aki menee juonitteluun mukaan.Akilla naurettavaa selitystä Jassulle, ettei muista puhuneensa tällaista eikä ainakaan tarkoittanut mitään. Et Jassun kanssa haluaa finaaliin, vaikka nauroi minkä kerkesi, kun Anssi parjasi Jassua ja antoi pisteitä videolla. Aki on kaksinaamainen rotta, joka toivottavasti lähtee nyt keskiviikkona talosta.
Siis Jassukka antoi Anssille häätöpisteen. Sitä ei pidä unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samir on pelannut alusta lähtien.
Hyvä vertaus oli on susi lampaan vaatteissa.👍Aika luikuri tyyppi, kehuu kaikkia kenessäkään ei pienintäkään häikkää. Sai jo musiikkitehtävässä sen mitä hakee, nostessa uralleen.
Samir on kyllä joo taitava pelaaja!
Vierailija kirjoitti:
Yöllisestä kirjoitti:
Aki: miulla ollu alusta asti ajatuksena että finnaalissa olis sie, mie ja Pekka.
Anssi vielä alkoi sanomaan, että ei ollut väärin tehty, saatiin sanoa noin, johon tuli isoveljen "tööt".
Kolmikon ulkopuoliset olivat erityisesti yllättyneitä Akista, että Aki menee juonitteluun mukaan.Akilla naurettavaa selitystä Jassulle, ettei muista puhuneensa tällaista eikä ainakaan tarkoittanut mitään. Et Jassun kanssa haluaa finaaliin, vaikka nauroi minkä kerkesi, kun Anssi parjasi Jassua ja antoi pisteitä videolla. Aki on kaksinaamainen rotta, joka toivottavasti lähtee nyt keskiviikkona talosta.
Aki myös pelkäsi tuota pommia kuin ruttoa, meni piiloon vessaan, siksi tuli kuulutus, ei saa piiloutua.
Anssi sanoi, että haluaa olla talossa niin, että ei tarvitse hävetä, lapsien takia. Johon Pekka "isi täällä vetää porealtaassa mun kanssa".
Oli jotenkin herkullinen koko tämä käänne :)
Anssi ja Pekka ovat hyviä tyyppejä.
Huippu jännä viikko tulossa ja päitä putoilee kovaan tahtiin! Jee, tätä odotettu! Asukit eivät ehdi kissaa sanoa, kun jo seuraava häädetään talosta. Siinä on melkoinen myllytys edessä nyt porukalla. 💥💯💫💨
Kaikki sinne taloon on mennyt voittamaan, touhu on sen mukaista. Ei siellä kukaan ole pelaamatta, jokainen tyylillään, ihmisen ihailu sokaisee ja peittää näkemästä suosikissaan mitään pahaa. Näin se on aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Pekka itseasiassa vaikuttaa aidosti hyväsydämiseltä ihmiseltä kaiken häslän ja sirkuksen alla.
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia pelureita, koko kauden näkynyt, viime yö selvitti ehkä jo faneillekin. Toivotaan että tulisi videona myös talossa niin hitaimmatkin tajuaisivat, missä meni pieleen :D
Hyvä kun häätöjä kolme ensi viikolla ja viimeinen vaan menee talon äänestyksen mukaan. Loppuu se Pekan väheksyminen ja sille nauraminen.
Yöllisestä kirjoitti:
Kolmikon ulkopuoliset olivat erityisesti yllättyneitä Akista, että Aki menee juonitteluun mukaan.
Harmittaa kun Aki pilasi mahdollisuutensa voittoon. Pidemmän aikaa olen seurannut kuinka Aki palvoo idoliaan ja hakee hänen hyväksyntäänsä. Voi voi.
En ymmärrä tätä valitusta pelaamisesta. Mitä ihmeen pyhimyksiä te tuonne taloon haluaisitte
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sinne taloon on mennyt voittamaan, touhu on sen mukaista. Ei siellä kukaan ole pelaamatta, jokainen tyylillään, ihmisen ihailu sokaisee ja peittää näkemästä suosikissaan mitään pahaa. Näin se on aina ollut.
Sääntörikkomus on kuitenkin sääntörikkomus.
Aki ja Anssi eivät edes myöntäneet että tuli sellainen tehtyä.
Jassu-Taavi-Lasse. Voittaja ja perintöprinssit. Tämä on mitä toivoisin, mutta saattaa olla, että Lasse putoaa aiemmin. Ja Samir on täysin villi kortti. Kukaan ei vielä tiedä yleisön mielipidettä Samirista. Jassu ja Samir saattavat olla viimeiset.
"Tiistaina ja torstaina käynnistyviin häätöihin asukkaat ratkaistaan kilpailuilla, jotka mittaavat erilaisia kykyjä." Australian BB:ssähän oli tällaisia varsin vaativia kisoja ja vastaavia olen kaivannut. Mutta eiköhän Jassun suosimiseksi ole jonkinlainen juoruvisa...
Vastaavia heittoja on muutkin heitelleet, joten oikeus ja kohtuus on, että myös niitä kuullaan.
Hauska pommiviikko tiedossa vissiin?
Minua on hämännyt kaljankaatajan ammattinimike, olen pitänyt sitä halventavana. Nykyään taitaa olla niin, että otetaan suoraan kadulta tiskin taakse, kaatamaan kaljaa. Kaikenmaailman huppareissa ja virttyniessä t-paidoissa, hiukset kampaamattomina näyttävät uutiskuvissa tosiaan kaatavan kaljaa.
Ihanan isäinpäiväkortin Anssi sai. Oli niin liikuttunut ja niin olin minäkin kyynel silmässä.❤
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä valitusta pelaamisesta. Mitä ihmeen pyhimyksiä te tuonne taloon haluaisitte
Juonittelu on vaan kielletty.
Kaksikko vielä kielsi sanomansa.
Unohtivat että täähän on bb :D
Joku "nauhoittaa" koko homman talteen :)
Aika luikuri tyyppi, kehuu kaikkia kenessäkään ei pienintäkään häikkää. Sai jo musiikkitehtävässä sen mitä hakee, nostessa uralleen.