Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaamistaustaa on koulussa jo ollut Jasmiinalla. Ilkeä on ollut.
Tämä!
Jasmiina oli koulukiusaaja. Eikä ole näköjään muuksi muuttunut. Tuskin muuttuukaan.
Kiusaajapersoona tuli hyvin esiin siinä miten kohteli Nooraa.
No nytpä vitsin lykkäsit! Ja Noora itsehän ei tokikaan ollut ollenkaan kiusaajapersoona? No sellaista se on.
Kuka täällä palstalla kiusaa Jasmiinaa tauotta. Mulla ainakin herää suojelushalu tyttöä kohtaan tämän kamalan nettikiusaamisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Jassu oikeesti lähihoitaja, vai joku lähihoitajan tuki. Onko puhunut lähoitajan työstään..
Mikä ihmeen lähihoitajan tuki? Tiedätkö sinä edes, mikä on lähihoitaja? On kertonut esimerkiksi työskennelleensä vanhusten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä putosiKim Sainion pisteet rajusti, kun eilisessä jaksossa tuli hyvin esiin, että Kim höpisee juttujaan koosteideen perusteella. No, ei todellakaan voi 24/7 ohjelmaa jatkuvasti seurata, mutta vaikka tämän langan kautta voisi tsekata ne kohdat kelaamalla, joista täällä eniten kohkataan. Olisi Sainio huomannut kuinka paljon Jasmiina puhuu potaskaa, vääristelee asioita. Jasmiina olisi kuulunut joutua äänetykseen pisteidensä perusteella.
Jasmiina olisi saanut olla äänestyksessä. Kyllästyttää katsella tuollaista Samin haukkujaa.
Kun ei jaksa enää Samia haukkua kaikkien kuullen, menee jatkamaan PK huoneeseen Samin haukkumista. Jassun tehtäviin kuuluu Samin nöyrryttäminen. Tuollainen ulosotto velkainen joutaisi etsimään töitä, mitä se enää talossa löhöilemässä tekee.
Meinaatko, ettei ulosottovelkaisilla ole ihmisarvoa? Tiedätkö, miten paljon ihmisiä on ulosotossa, osa ihan ilman omaa syytään? Millaisessa "nöyrryttämisen" maailmassa oikein elät, kun kaikki pitää kostaa pahalla?
Oliskos ennemminkin niin että sitä saa mitä tilaa? Jos haluaa ja odottaa muilta empatiaa ja tukea, pitäisi sitä osata itsekin kohdistaa muihin. Kukaan ei esim huijaa Kelaa ja joudu väärin perustein saaduista etuksista ulosottoon ilman omaa syytään. Jotain vastuuta aikuisella ihmisellä omista teoistaan toki on, sitä kutsutaan elämänhallinnaksi.
Siis tuota empatiaa ja tukea mitä itse juuri osoitat?
Mikäli se pitää paikkansa, kun joku kirjoitti että Jasmiina on muuttanut kotoaan jo 16- vuotiaana, niin eipä hänellä ole helppoa ollut. Kuinka monella 16-vuotiaalla on elämänhallinta kunnossa? Millainen tuki ja turva on mahtanut Jasmiinalla olla ilman vanhempiaan?
Ei hän vieläkään vanha ole, mutta noilla taustatekijöillä ihan hyvin pärjännyt.
Se on helppoa huudella silloin kun ei itse ole joutunut ottamaan opintovelkaa, toimeentulotukea ym. elääkseen. Helppo huudella että minä en koskaan menettäisi luottotietojani ja minä toimisin niin ja näin. Mitenhän olisi, jos vaikka itselläsi ei kumpikaan vanhempi olisi tukenut elämässä?Ei ole ensimmäinen eikä ainoa 16 vuotiaana kotoa pois muuttanut. Minä esim olen muuttanut omilleni 15 vuotiaana. Opintolainalla kustantanut opiskeluni eikä mitään ulosotossa vaikka olen jo 31. Ei ole koskaan ollut isää, enkä keksi tarinoita, kuoli jo ennen kuin synnyin.
BB Suomi ei ole säälittävimmän taustatarina keksimiskilpailu vaan kisa kuka pärjää talossa parhaiten. Jasmiina ei pärjää. Keksii valheita puolustuksekseen, ja ei, en arvosta enkä tunne sympatiaa Jasmiinan lailla käyttäytyvää kohtaan.
No onnea sulle että olet pärjännyt.
Koita nyt kuitenkin empatiakyvyttömyydestäsi huolimatta ymmärtää, että ihmisillä on erilaisia vaikuttavia taustatekijöitä. Se että olet muuttanut 16- vuotiaana itsekin pois, ei tee teidän taustoista samanlaisia.
Ja ei BB ei ole taustatarinan keksimiskilpailu, joten voinet myös lopettaa Jasmiinan kokemusten vähättelyn ja niiden valheiksi väittämisen, kiitos.
Kun on huono olo itsellä eikä jaksa tehtävää, niin voi syyttää muita, niin saa sympatiapisteet ja noccot ja mätöt päälle.
Ja jos sitä isää ei koskaan ole edes ollutkaan kuten on aiemmin kertonut.
Melkein kymmenen vuotta siitä, kun on kotoa muuttanut. En usko Jasmiinan itkun syynä olevan ainoastaan isä, eiköhän aistinut sen kuinka kyllästyneitä muut oli jo siihen sen valitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Jassu oikeesti lähihoitaja, vai joku lähihoitajan tuki. Onko puhunut lähoitajan työstään..
Mikä ihmeen lähihoitajan tuki? Tiedätkö sinä edes, mikä on lähihoitaja? On kertonut esimerkiksi työskennelleensä vanhusten kanssa.
Minäkin olen vanhusten parissa ollut siivoojana ja tiskaajana. Ei ole lähärin koulutusta.
Miten ihmeessä Anssi muka voitti puujalkavitsien katsojaäänestyksen? Jopa Yli laudan gallupissa Samir oli ykkönen (vaikka siellä yleensä kannatetaan Samia).
Hyvin masentavaa tämä kiusaaminen tällä palstalla. Toivottavasti tuo läyhääjä kaikkoaa täältä. Saa itselleen peukkujakin jollain tapaa. Ei noin hulluja viestejä oikeasti noin paljon peukuteta. Tulin vähän kurkkimaan palstaa ja poistun kyllä saman tien. Ei täällä normaali ihminen voi olla.
Ja kiusaaja-vainoajalle tiedoksi. Jasmiina on ykkösenä vedonlyönneissä 🙂 Jasmiina ei ole edes mun suosikki, mutta tämä kiusaaminen on niin julmaa täällä, että hänen voittonsa ei haittaisi yhtään.
tämä on jotenkin hassua, että täällä haukutaan Jassua tyhmäksi, ilkeäksi ja laiskaksi luuseriksi, jolla ei ole minkäänlaista elämänhallintaa, mutta samalla pidetään täysin mahdottomana, että hänen lapsuutensa olisi ollut vaikea. Eikö ole melko loogista, että esimerkiksi rahankäytön holtittomuus ja syömishäiriöt johtuvat nimenomaan hankalasta menneisyydestä ja traumoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiina sanoi ettei hänellä koskaan ole ollut isää, ei ollut isähahmoa minkäänaista lapsuudessa.
Muutti tarinaa itselleen edullisemmaksi. Aika moni on jo kommentoinut että lakkaa jakamasta tuota valhetta ja haukkumasta muita kommentoijjia.
Kasmiina kertoili kauan ettei hänellä ole edes ollut isää, ei koko lapsuuden aikana. Ja hups sitten keksikin tarinan jolla saa vielä enemmän sympatiapisteitä. Jodelissa todistettu jo tarina valheeksi. Eikä ole äitinsäkään kanssa ollut tekemisissä vuosiin.
Eli et ymmärrä, mikä ero niillä on. Kiitos rehellisestä vastauksesta.
Ja jodelissa "todistettu".. :D Ymmärrätköhän itsekään, mikä tuossa on ongelmana.
Ymmärrätkö sinä?
Jasmiina: minulla ei ole koskaan ollut isää lapsuudessani, ei minkäänlaisia muistikuvia isästä
Jasmiina: olen sittenkin elänyt hyvin dramaattisen nuoruuden ja taistellut itseni voittajaksi
Hah mikä valehtelija. Ja kiinni jä! Hyvä kun ihmiset kertoo totuuden. Mikä muuten on motiivisi ylistää Jassun valheita?
Kommentoin Jassusta esitettyjä asioita nyt ensimmäistä kertaa.
Vähemmälläkin ymmärryksellä luulisi tajuavan, että kyse on Jassun kokemuksesta. Siitä, että onko hän kokenut tuon siittäjänsä olevan hänelle isä. Ei ole kokenut häntä isäksi, vaikka mies on Jassun biologinen vanhempi. Syyt tähän tietää vain Jassu itse, ei naapurit tai tänne kirjoittelevat.
Ei voisi vähempää kiinnosta jonku Jasmiinan siittäjä, Jasmiinan olisi kannattanut talossa pitää suutaan soukemmalla, vaikka Alma häntä ihastuneena aina haastattelee ja antaa puheaikaa. Jotain rajaa sentään, vaikka kyseessä on BB-talon asukas.
no lopeta sitten tuo kitinä, jos se ei edes kiinnosta.
eri
No no, siittäjä ei kiinnosta, muutenhan Jasmiina on varsin valloittava ja kiinnostava persoona, eikö.
Eilen naisjuintajan asu oli kyllä riman alitus. Selvä jäi paljaaksi, eikä asun kanssa voinut käyttää rintaliivejä, rajatkin näkyivät selästä. Selvästi pelkäsi myös liikkumista asussa, että ei vilauta liikaa. Jotenkin näytti siltä, että juontajalle oli tuossa asussa epämukava olla. Kumma kun naisjuontajille ei löydy normaaleja vaatteita päälle. Sitten miesjuontaja näyttää tyyliin aina siltä kun päälle olisi laitettu kiireellä ensimmäiset löytyneet vaatteet, olisi herännyt 5 minuuttia aikaisemmin ja muutenkin todella räjäiseltä ja homssuiselta on näyttänyt.
Joillekin on vain helppoa kertoa kirkkain silmin vaikka mitä tarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen vanhusten parissa ollut siivoojana ja tiskaajana. Ei ole lähärin koulutusta.
Jahas. Joten pitäisikö tästä nyt päätellä jotain Jassuun liittyen vai miksi koit tarpeelliseksi kertoa tämän. Siivoojana ja tiskaajana tuskin olet esimerkiksi ulkoillut vanhusten kanssa, kuten Jassu on kertonut tehneensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu puhui itse ristiin omien aikaisempien puheidensa kanssa. On valehdellut monesta muustakin asiasta jo talossa. Aika jännä että jo kymmenet ihmiset samalta asuinalueelta Jassun kanssa kertoo hänen valehtelevan. Sanonta pitää paikkansa: valheella on lyhyet jäljet
Ihan oikeasti, miettikää nyt vähän. Uskotteko te ihan kaiken, mitä netissä tai jossain roska-jodeleissa lukee.
No ei tarvitse kaikkea uskoa, puoletkin riittää kertomaan tästä naisesta ihan tarpeeksi.
Taitaa olla mamma palsta ainoa jossa joku vielä on niin sinisilmäinen että uskoo Jaccun tarinat.
Niin. Me fiksut etsimme faktamme Jodelista.
Tyhmyyttä se on. Jodeliin voi kirjoittaa kuka tahansa ja ihan mitä vaan.
Anssi on huijari.
Nauroi räkäisen naurun, sanoi Pekalle kisan jälkeen, että hyvin meni huijaus läpi kun palikoita kasatessaan tiesi omien palikoiden määrän jo ajoissa, ja että Pekalla oli Anssin kasassa olevien palikoiden määrästä myös tieto, muilla asukkailla ei.Pekka oli Anssin juonessa mukana, supattivat kisan jälkeen, Pekka sanoen "teen sun puolesta likaisen työn ja keräät potin".
Miten tämä on mahdollista, kun Pekkahan yritti voittaa lahjakorttia hänelle ja Akille?Villekin antoi palikkansa Pekalle, koska sanoi toivovansa Akin pääsevän reissuun (Pekka luvannut näin Akille). Miten ihmeessä Pekka ja Anssi olikin muka tiimi?
Kannataa olla valmis ottamaan vastuu nettikiusaamisesta. Sen takia kiusatut ovat tehneet itsemurhiakin.
no lopeta sitten tuo kitinä, jos se ei edes kiinnosta.
eri