Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin masentavaa tämä kiusaaminen tällä palstalla. Toivottavasti tuo läyhääjä kaikkoaa täältä. Saa itselleen peukkujakin jollain tapaa. Ei noin hulluja viestejä oikeasti noin paljon peukuteta. Tulin vähän kurkkimaan palstaa ja poistun kyllä saman tien. Ei täällä normaali ihminen voi olla.
Ja kiusaaja-vainoajalle tiedoksi. Jasmiina on ykkösenä vedonlyönneissä 🙂 Jasmiina ei ole edes mun suosikki, mutta tämä kiusaaminen on niin julmaa täällä, että hänen voittonsa ei haittaisi yhtään.
Samaa mieltä ja mun äänet saa Jassu.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin on vain helppoa kertoa kirkkain silmin vaikka mitä tarinoita.
Niin näyttää, mut Jodel nyt onkin sellainen anonyymi juorujen pesä, et vähän ihmetyttää miten yksinkertainen täytyy olla, että uskoo jodlauksiin ihan kirkkain silmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiina sanoi ettei hänellä koskaan ole ollut isää, ei ollut isähahmoa minkäänaista lapsuudessa.
Muutti tarinaa itselleen edullisemmaksi. Aika moni on jo kommentoinut että lakkaa jakamasta tuota valhetta ja haukkumasta muita kommentoijjia.
Kasmiina kertoili kauan ettei hänellä ole edes ollut isää, ei koko lapsuuden aikana. Ja hups sitten keksikin tarinan jolla saa vielä enemmän sympatiapisteitä. Jodelissa todistettu jo tarina valheeksi. Eikä ole äitinsäkään kanssa ollut tekemisissä vuosiin.
Eli et ymmärrä, mikä ero niillä on. Kiitos rehellisestä vastauksesta.
Ja jodelissa "todistettu".. :D Ymmärrätköhän itsekään, mikä tuossa on ongelmana.
Ymmärrätkö sinä?
Jasmiina: minulla ei ole koskaan ollut isää lapsuudessani, ei minkäänlaisia muistikuvia isästä
Jasmiina: olen sittenkin elänyt hyvin dramaattisen nuoruuden ja taistellut itseni voittajaksi
Hah mikä valehtelija. Ja kiinni jä! Hyvä kun ihmiset kertoo totuuden. Mikä muuten on motiivisi ylistää Jassun valheita?
Kommentoin Jassusta esitettyjä asioita nyt ensimmäistä kertaa.
Vähemmälläkin ymmärryksellä luulisi tajuavan, että kyse on Jassun kokemuksesta. Siitä, että onko hän kokenut tuon siittäjänsä olevan hänelle isä. Ei ole kokenut häntä isäksi, vaikka mies on Jassun biologinen vanhempi. Syyt tähän tietää vain Jassu itse, ei naapurit tai tänne kirjoittelevat.
Ei voisi vähempää kiinnosta jonku Jasmiinan siittäjä, Jasmiinan olisi kannattanut talossa pitää suutaan soukemmalla, vaikka Alma häntä ihastuneena aina haastattelee ja antaa puheaikaa. Jotain rajaa sentään, vaikka kyseessä on BB-talon asukas.
no lopeta sitten tuo kitinä, jos se ei edes kiinnosta.
eri
No no, siittäjä ei kiinnosta, muutenhan Jasmiina on varsin valloittava ja kiinnostava persoona, eikö.
Minähän en sinun puolestasi pysty tähän vastaamaan. Omasta mielestäni hän on ihan yhtä kiinnostava persoona kuin muutkin talon asukkaat. En tiedä, mitkä sinun motiivisi kommentointiin tai ohjelman seuraamiseen ovat, ellei kukaan asukas kiinnosta sinua lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen Pekka ei ärsytä enää lainkaan.
Pitäisiköhän hankkia oma Pekka-hattu?
Vierailija kirjoitti:
Ville tietää että tänään on lähtö. Liian kovia nimiä vastassa. Tykkään Villestä mutta talossa ei ole tarpeeksi viihdyttävä.
Mä taas oon sitä mieltä et Anssi vois lähtee. Hän sai jo yhden palkinnon se riittää hänelle. On ilkeän ja leuhkan oloinen kaveri ei kun perheen luo isänpäivää viettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu puhui itse ristiin omien aikaisempien puheidensa kanssa. On valehdellut monesta muustakin asiasta jo talossa. Aika jännä että jo kymmenet ihmiset samalta asuinalueelta Jassun kanssa kertoo hänen valehtelevan. Sanonta pitää paikkansa: valheella on lyhyet jäljet
Ihan oikeasti, miettikää nyt vähän. Uskotteko te ihan kaiken, mitä netissä tai jossain roska-jodeleissa lukee.
No ei tarvitse kaikkea uskoa, puoletkin riittää kertomaan tästä naisesta ihan tarpeeksi.
Taitaa olla mamma palsta ainoa jossa joku vielä on niin sinisilmäinen että uskoo Jaccun tarinat.
Niin. Me fiksut etsimme faktamme Jodelista.
Tyhmyyttä se on. Jodeliin voi kirjoittaa kuka tahansa ja ihan mitä vaan.
Taisi olla sarkasmia tuo edellinen.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Anssi on huijari.
Nauroi räkäisen naurun, sanoi Pekalle kisan jälkeen, että hyvin meni huijaus läpi kun palikoita kasatessaan tiesi omien palikoiden määrän jo ajoissa, ja että Pekalla oli Anssin kasassa olevien palikoiden määrästä myös tieto, muilla asukkailla ei.Pekka oli Anssin juonessa mukana, supattivat kisan jälkeen, Pekka sanoen "teen sun puolesta likaisen työn ja keräät potin".
Miten tämä on mahdollista, kun Pekkahan yritti voittaa lahjakorttia hänelle ja Akille?Villekin antoi palikkansa Pekalle, koska sanoi toivovansa Akin pääsevän reissuun (Pekka luvannut näin Akille). Miten ihmeessä Pekka ja Anssi olikin muka tiimi?
Ei tuossa palikkakisassa tiimi, Pekalla oli vain tieto, että Anssi huijaa, viimeistään siinä sohvalla, kun he kisaa sen jälkeen puivat (24/7 perjantaina). Anssihan muuten varsinkin tällä viikolla on kovasti jarrutellut Pekkaa, ettei "ilmiantaisi" Anssia missään asiassa, siksi perjantai-iltana Pekka lähti pihalle karkkipussikeissin jälkeen, kun oli harmissaan, kuinka Anssi Pekkaakin käyttää pelinappulana taloreissulla, samoin kuin Akia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu puhui itse ristiin omien aikaisempien puheidensa kanssa. On valehdellut monesta muustakin asiasta jo talossa. Aika jännä että jo kymmenet ihmiset samalta asuinalueelta Jassun kanssa kertoo hänen valehtelevan. Sanonta pitää paikkansa: valheella on lyhyet jäljet
Ihan oikeasti, miettikää nyt vähän. Uskotteko te ihan kaiken, mitä netissä tai jossain roska-jodeleissa lukee.
No ei tarvitse kaikkea uskoa, puoletkin riittää kertomaan tästä naisesta ihan tarpeeksi.
Taitaa olla mamma palsta ainoa jossa joku vielä on niin sinisilmäinen että uskoo Jaccun tarinat.
Tyhmyyttä se on. Jodeliin voi kirjoittaa kuka tahansa ja ihan mitä vaan.
nimenomaan. Tarkoitin tuon kommentin sarkasmiksi.
Moni talossa olija ei edes lue jotain aihe vapaata. Varmaan niillä muutakin tekemistä kun ruveta lukemaan jotain ketjua.
Samat tyypit täällä läyhää ja osa viesteistä toistuu päivittäin.
Mikäli itse olisin talossa niin en lukisi mitään viestejä eli ihan sama mitä kirjoitetaan.
Tuleekohan ensi viikolla ,että kaikki asukkaat on häädössä ? Jassu olisi voinnut olla ihan hyvin nyt häädössä.Muijaa vaan kehutaan koosteissa.
oli miten oli, onko ihan viisasta hölöttää kaikki asiansa teeveessä? joka käänteessä muistaa sanoa että meemit laulaa ja paskamyrsky talon jälkeen.
ei paljon älli päätä pakota.
jassu ei ansaitse voittoa, ikävä ja ilkeä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
tämä on jotenkin hassua, että täällä haukutaan Jassua tyhmäksi, ilkeäksi ja laiskaksi luuseriksi, jolla ei ole minkäänlaista elämänhallintaa, mutta samalla pidetään täysin mahdottomana, että hänen lapsuutensa olisi ollut vaikea. Eikö ole melko loogista, että esimerkiksi rahankäytön holtittomuus ja syömishäiriöt johtuvat nimenomaan hankalasta menneisyydestä ja traumoista.
Nimenomaan! Toivottavasti hakeutuu traumaterapiaan. Mutta koska puhuu koko ajan läpiä päähänsä, ei osaa reflektoida käytöstään, syyttelee muita, läyhää koko ajan jne....., ei todellakaan käyttäytymisellään ansaitse voittoa. Tuotanto on suosinut kohtuuttomasti. Viikon päästä Jasmiina kotiin kasvamaan ja ottamaan vastuuta elämästään! Käytös on 24-vuotiaalle todella lapsellista, mutta terapian ja moniammatillisen työryhmän avulla voisi saada elämänsä hallintaan. Missään tapauksessa ei kiusaamisineen ym. ansaitse voittoa.
Muutama tuttu nainen kärähti valeopettajana. Oli tuttavan maisterin papereilla saanut töitä. Kärähti ja titteli muuttui toiseksi. Voihan sitä ammatikseen kertoa mitä vaan, niin kauan kun paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Moni talossa olija ei edes lue jotain aihe vapaata. Varmaan niillä muutakin tekemistä kun ruveta lukemaan jotain ketjua.
Samat tyypit täällä läyhää ja osa viesteistä toistuu päivittäin.
Mikäli itse olisin talossa niin en lukisi mitään viestejä eli ihan sama mitä kirjoitetaan.
Juu, eihän näitä fiksua ole tietenkään lukea, kun tulee vain paha mieli, mutta on kyllä minusta tosi omituinen oletus, että ketään ei yhtään kiinnostaisi, mitä heistä on kirjoitettu. Ovathan ainakin Melody ja Katja kommentoineet asioita, joita heistä on somessa kirjoitettu, joten minusta on hieman lapsellista ja noloa tuudittautua sellaiseen harhaluuloon, että näitä kommentteja ei kukaan lukisi eikä niistä myöskään siksi pahastuisi.
Kannattaa muistaa, että kyse ei ole pelkästään asukkaista, vaan myös heidän läheisensä lukevat näitä ja sitä kautta nämä jutut voivat kantautua asukkaiden tietoon.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Jassu oikeesti lähihoitaja, vai joku lähihoitajan tuki. Onko puhunut lähoitajan työstään..
Koulutukseltaan lähihoitaja, mutta ollut osa-aikaisena myyjänä. Tulot 2020 oli 13000€.
Vierailija kirjoitti:
oli miten oli, onko ihan viisasta hölöttää kaikki asiansa teeveessä? joka käänteessä muistaa sanoa että meemit laulaa ja paskamyrsky talon jälkeen.
ei paljon älli päätä pakota.
jassu ei ansaitse voittoa, ikävä ja ilkeä ihminen.
Mukava nainenhan Jasmiina on ja mukavia ovat muutkin talon asukkaat. Kaikissa ihmisissä on omat puutteemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä on jotenkin hassua, että täällä haukutaan Jassua tyhmäksi, ilkeäksi ja laiskaksi luuseriksi, jolla ei ole minkäänlaista elämänhallintaa, mutta samalla pidetään täysin mahdottomana, että hänen lapsuutensa olisi ollut vaikea. Eikö ole melko loogista, että esimerkiksi rahankäytön holtittomuus ja syömishäiriöt johtuvat nimenomaan hankalasta menneisyydestä ja traumoista.
Nimenomaan! Toivottavasti hakeutuu traumaterapiaan. Mutta koska puhuu koko ajan läpiä päähänsä, ei osaa reflektoida käytöstään, syyttelee muita, läyhää koko ajan jne....., ei todellakaan käyttäytymisellään ansaitse voittoa. Tuotanto on suosinut kohtuuttomasti. Viikon päästä Jasmiina kotiin kasvamaan ja ottamaan vastuuta elämästään! Käytös on 24-vuotiaalle todella lapsellista, mutta terapian ja moniammatillisen työryhmän avulla voisi saada elämänsä hallintaan. Missään tapauksessa ei kiusaamisineen ym. ansaitse voittoa.
Mitenkäs paljon sinä olet viime viikkojen aikana reflektoinut omaa käytöstäsi? Oletko hakeutunut traumaterapiaan?
Ihan oikeasti hassua, että täällä jaksetaan kantaa huolta Jassun "läyhäämisistä", kun itse suolletaan tänne sontaa minkä ehditään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä mä ainakin olen niin fiksu että uskon Jassua. Ei haittaa että tarina muuttuu viikosta toiseen. Siitähän uskossa on kysymys, luotetaan sokeasti.
Miksi tuo Pekka on niin paniikissa? Pyörii ympyrää...
ei ole edes häätöäänestyksessä.
Ja joillekin on helppoa kertoa vaikka mitä tarinoita netissä kasvottomana vieraista ihmisistä.