Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Onpa kurjaa, että Jassulle menee tämä tehtävä noin syvälle tunteisiin. Sanoi itse, että isänpäivä on yksi vuoden vaikeimmista päivistä, kun ei ole koskaan ollut mitään hyvää isässä, vaan tämä on vain tehnyt Jassun elämästä helvettiä. Aika huonoa pelisilmää osoittaa BB:ltä tämä päivätehtävä.
Jassun ois pitänyt tietää että tämä kausi päättyy isänpäivän jälkeen ja että var masti saattaa tulla tämän päiväinen juttu, niinkuin muinakin vuosina eteen. Ei sais kuitenkaan pilata muitten oloa ja esiintymistä omilla murheillaan. Tajunnut tämänkin tehtävän väärin. Negatiivinen joka asiassa. Ei tarvii leikkii mitään tiettyä isähahmoa. Voi vidyl sitä!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vituttaa tää paska tehtävä sanoo taas Jasmiina. Noinko hän kunnioittaa kivaa isä tehtävää ja isän päivää.
Jasmiina loukkaa kaikkia isiä tuolla kommentilla. Mutta eihän tuotannon suosikki joudu sanoistaan vastuuseen.
Ei Jasmiina pysty kaikkia isiä loukkaamaan, vai omia juuriaan solvaamaan.
Tänä päivänä meillä nuoret isät osallistuvat lastensa elämään, rakastavat ja hoivaavat. Sodasta tulleet isämme olivat rikki, vaikka palasivatkin kotiin kaikki jäsenet tallella. Alkoivat töihin isänmaata rakentamaan, samalla hoitivat isoja lapsikatraita jaloilleen. Tekivät varmasti parhaansa niillä eväilla mitä oli sodan jälkeen jäljellä. Olen äärettömän kiitollinen edesmenneelle isälleni, sytytän huomenna kynttilän hänen muistolleen.
Ymmärrän Jassua. Jos on vaikea traumaattinen isäsuhde. Niin aika hankalaa lähteä läpällä heittäytyyn tehtävään Talossa tuntemukset vielä ylikorostuu.Ihmisillä vaikea ymmärtää tätä joka ei ole kokenut samaa.
Eilen oli hyvä kilpailu minkä Lasse luuli voittaneen mutta viime hetkillä Anssi kokosi tornin ja voitti 2000 euron lahjakortin. Ei luovuttanut Anssi ei.
Olisiko Sami tullut toimeen edes viime kauden Minnan kanssa, joka taitaa olla eniten Samia muistuttava asukas? Tai toisaalta kauden 2019 Villen kanssa. Joka kaudella on ollut muista poikkea, hieman erikoinen, lähinnä kai asperger-tapaus asukas ihan kiintiönä talossa. Kaudella 2019 tämä asukas oli Ville ja 2020 Minna, nyt siis Sami. Sami on siis selvästi otettu taloon kiintiössä, aivan samoin kuin esim. Laura ja Ville omissa kiintiöissään.
On kyllä paha mieli Jasmiinan puolesta.
On varmaan Jassulle tämä vaikea tehtävä.
Isoveli sanoi, että Jassu esittää vaan miestä. Sääntörikkomus!
Päivätehtävä kusee Jassun takia.
Toisaalta ymmärrän Jassua hakkaaja/juoppoisän takia, mutta nyt ei ole kyse hänestä ja hänen isästään, vaan BB:n päivätehtävästä.
Onhan Jassu muita perheitä ja isiä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
kosahti jo koko homma, jassun isä-suhteen takia, ihan eilen tais poistua jassun elämästä, voi ällö.
Todella yllättävää, ettei Jasmiinan pk-huoneen määkimisen ja raivoamisen myötä Virtanen jo lopettanut tehtävää.
Ehkä siksi, että nyt filmaavat nyyhkyääniä Jasmiinalle koosteeseen. "Nyyh nyyh mulla ei oo isää, nyyhnyyh."
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän Jassua. Jos on vaikea traumaattinen isäsuhde. Niin aika hankalaa lähteä läpällä heittäytyyn tehtävään Talossa tuntemukset vielä ylikorostuu.Ihmisillä vaikea ymmärtää tätä joka ei ole kokenut samaa.
Ei olisi BB talo oikea paikka alunperinkään ollut hänelle. Tuotannon vastuu?
Talossa on vain yksi isä. Miksi tällainen tehtävä edes piti asukkaille antaa? Varsinkin, kun paikalla on ihminen, joka on kokenut väkivaltaa siltä ihmiseltä, jonka olisi pitänyt suojella häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi BB talo oikea paikka alunperinkään ollut hänelle. Tuotannon vastuu?
Toisaalta Jassukin on tasapainoisempi kuin tuo ulos joutunut juristi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli huonot välit isääni, joten ymmärrän Jassua kun sanoo ettei hänellä koskaan ollut isää, vaikka semmoinen oikeasti oli.
En ihmettele isää yhtään, jos onkin halunnut vältellä tuollaista ikuista valittajaa tyttönä.
On Jassulla ainakin isänsä sukunimi Yildiz. Suomalaisena, aika vaikea lausua.
Jasmiina päätti sitten tulla määkimään isäsuhdettaan BB-taloon sen sijaan, että olisi mennyt terapiaan käsittelemään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kurjaa, että Jassulle menee tämä tehtävä noin syvälle tunteisiin. Sanoi itse, että isänpäivä on yksi vuoden vaikeimmista päivistä, kun ei ole koskaan ollut mitään hyvää isässä, vaan tämä on vain tehnyt Jassun elämästä helvettiä. Aika huonoa pelisilmää osoittaa BB:ltä tämä päivätehtävä.
Jassun pitäisi vaan katsoa itseään peilistä ja miettiä mitä teki väärin kun on huono suhde isään.
Jaaha, Jassu päätti sitten taas kerran pilata kaikkien muidenkin tunnelman tuolla itsekkäällä vuodatuksellaan. Semmoinen se on.
BB-talo ei ole mikään moniongelmaisten ihmisten paapomistalo. Jassu ulos!
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut saman, mutta olen antanut pyytämättä anteeksi, enkä sillä hae keneltäkään säälipisteitä, kun mennyttä ei saa takasin. Iman isääni minua ei olisi juuri tällaisena olemassa. Olen parempi vampi ja rakentanut elämäni paljon työtä tekemällä hyväksi. On niin paljon lapsia joilla ei ole vanhempia ja jokainen on oman onnensa seppä.
ainoa isä tuolla joten kakkua pöytään ja lapsilta tervehdykset videoitse.