Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Kukaan muu tuolla ei luule eikä ole niin varmana voitostaan kuin Anssi. Tänäänkin sanoi painonnostopaikalla ettei halua rikkoa jalkojaan vaan olla kunnossa finaaliviikolla.
Kaikki muut puhuvat aina tyyliin: "jos olen täällä vielä ensi viikolla".
Siksi olisi hienoa ihan kenen tahansa muun voitto kuin Anssin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulinko oikein? kirjoitti:
Anssihan sanoi kisan alkutiimellyksessä että Aki pääsee reissuun jos hän voittaa.
Nyt puhuukin että olipas kiva päästä perheen kanssa reissuun.Se oli Pekka, joka sanoi niin. Eikä odottanut vastavuoroisuutta.
Anssi sanoi jo silloin kun availivat arkkuja vasta että vie Akin reissuun jos voittaa. Pekka alkoi saman puheen vasta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
anssi finaalissa 80 % äänistä, tällaista porukka on!
Arvaa mitä? Jos Anssi haluaa voittaa BB:n niin Anssi voi sen ihan itse varmistaa.
Anssilla on sekä rahaa, että seuraajia somessa enemmän kuin muilla yhteensä.
Ei ne seuraajat merkitse sitä että äänestävät ja niitä pitäisi olla erittäin paljon.
Sen verran tarkkanäköinen olen että voittaja on Pekka tai Jassu.
Anssi ei ole mitenkään hahmo mitä esimerkiksi Pekka on. Jassu on taas koomikko.
Bb voittaa aina vähän erikoinen.Vertaa oikeaan koomikkoon, ja puhu sitten. Aki voittaa, sille ei kukaan voi mitään. Haukkumiset ristiin rastiin on turhaa. 👍
Itse pidin Akista mutta kun alkoi kaveraamaan ylimielisten Anssin ja Pekan kanssa meni maku . Ei jatkoon .
Harmi Akin puolesta , pisteet laskee kun on porukassa Pekan ja Anssin kanssa .
Luulee raukkaparka näitä kahta kavereikseen. Ei huomaa moniilmeistä virnuilua hänen selän takana.
Bbvoittaja21 kirjoitti:
Kukaan muu tuolla ei luule eikä ole niin varmana voitostaan kuin Anssi. Tänäänkin sanoi painonnostopaikalla ettei halua rikkoa jalkojaan vaan olla kunnossa finaaliviikolla.
Kaikki muut puhuvat aina tyyliin: "jos olen täällä vielä ensi viikolla".Siksi olisi hienoa ihan kenen tahansa muun voitto kuin Anssin.
Urheilussakin aina pitää uskoa voittoon, mikä ihmeen kampanja on Anssia vastaan.
Rehti kisa, pulinat pois.
Onnea Anssille, myös jatkossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole yhtään mukava katsoa Anssia ja Pekkaa kun ilkkuvat Lassen häviöstä . Voisivat olla pyytettömästi iloisia kun voitto tuli .
Silloin kun voitto tulee, saa ihan kunnolla nauttia voitosta. Olipa sitten 2000 euron matkalahjakortti, puulaakipeli tai jääkiekon mm-loppuottelu Ruotsia vastaan. Ei tarvitse miettiä harmittaako vastustajaa.
Kannattaa iloita omasta voitosta eikä naureskella toisten häviöstä . Sellainen on reilun pelin henki .
Esimerkki kuinka ilkutaan hävinneelle: 1995 suomen jääkiekkojoukkue lauloi Globenilla ruotsalaisten itselleen tekemää voittolaulua Den glider in. Ja minä ainakin nautin siitä, että se ärsytti ruotsalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän PölhöPekka ja Anssi tarkoittivat,kun Pölhö sanoi että hän tekee likaisen työn ja Anssi korjaa voiton?Olikohan vilppiä TAAS mukana pelissä
Pekka sanoi palikoita olevan hällä enempi kuin olikaan, lukeman että saisi Lassen laittamaan yhden ja sorruttamaan torninsa.
Nyt varsin valehtelet! Ei kannattaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa mitä? Jos Anssi haluaa voittaa BB:n niin Anssi voi sen ihan itse varmistaa.
Ei ne seuraajat merkitse sitä että äänestävät ja niitä pitäisi olla erittäin paljon.
Bb voittaa aina vähän erikoinen.Vertaa oikeaan koomikkoon, ja puhu sitten. Aki voittaa, sille ei kukaan voi mitään. Haukkumiset ristiin rastiin on turhaa. 👍
Itse pidin Akista mutta kun alkoi kaveraamaan ylimielisten Anssin ja Pekan kanssa meni maku . Ei jatkoon .
Täällä taas Akin pisteet vaan nousee, on se vaan niin ihana ja symppis mies.
Missä vaiheessa Akista tuli Team Pekka ja Anssi?
Joukkuejaon aikanahan se jurnotti aina Juhanin kanssa kuinka kamalia Pekka ja Anssi on.
Ehkä kokee heidät läheisemmiksi kuin sen toisen tiimin.
Mä en oikein tiiä et mikä Ville paikka on talossa, tai siis ketkä on sille läheisiä ja ketkä etäisimpiä.
Selvästikin on Anssin ja Pekan puolella, mutta usein on silti kritisoinut tai muuten nillittänyt Anssin ja Pekan käytöksestä.
Nimeämisissä pommittaa Taavia ja nyt myös Samiria, Lassea ei kuitenkaan ole koskaan nimennyt. Selvästi oli joku klikki Melodyn kanssa, mutta nyt taas hakeutuu paljon Lassen seuraan, eikä kauheasti Anssin ja Pekan seurasta välitä, vaikka näyttääkin että on heidän puolellaan. Jassun kanssa toki hengaa paljon , mutta ei hekään mitenkään läheisiä ole. Taitaa Taavi, Lasse ja Aki olla kaikki Jassulle läheisempiä kuin Ville.
Ville on jotenki mulle sellanen väliinputoaja, rooliton pelaaja tuolla välissä jolla ei oikein ole omaa selvää paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justiina ja Sami ulos sunnuntaina.
Ei kun Pekka ja Anssi .
Eiku Jassu ja Taavi.
Eikun Lasse ja Taavi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulee raukkaparka näitä kahta kavereikseen. Ei huomaa moniilmeistä virnuilua hänen selän takana.
Pelkkää valetta tämäkin panettelu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri kun mietin, ettei Anssi ole enää ärsyttänyt mua niin paljon... Mutta tääkin oli tälläinen Hannu Hanhien kilpailu. Voihan v, miksi yhden ihmisen pitää aina saada kaikki! Varsinkaan kun sillä nyt olisi itselläänkin varaa matkalle lähteä! No positiivista tässä päivässä on ollut se, että pitkästä aikaa Taavin ja Lassen välillä on näkynyt sitä samaa lämpöä ja ystävyyttä, joka on saanut hyvää mieltä aikaan.
Raha tulee rahan luo. Näin se on, viime vuoden tulot 180 000 euroa.
Eli: köyhien ei kannata lotota, tai tuhlata viimeisiään äänestykseen, jolla ei edes voi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän Samia taas vaivaa? Söikö edes mitään?
Haittais varmaan sinuakin, jos ihmiset ignooraisivat sinua!!?
Vierailija kirjoitti:
Kuulinko oikein? kirjoitti:
Anssihan sanoi kisan alkutiimellyksessä että Aki pääsee reissuun jos hän voittaa.
Nyt puhuukin että olipas kiva päästä perheen kanssa reissuun.Pekka sanoi Akille ennen palikkakisaa että jos voittaa kustantaa Tukholman reissun Akille, sitten suureen ääneen ettävie Akin ulkomaille. Villeltä houkutteli Villen palikat että jos voittaa niin Ville saa 400e ja jos einiin 50e. Taavi antoi ja Samir palikkansa Lasselle. Eipä Anssi antanut edes Pekalle vaikka oli palikoita eniten ja yli tarpeen. Anssi on ahne.
Miksi olisi antanut, koska silloinhan Anssin olisi pitänyt luovuttaa peli? Eihän niitä saanut lahjoittaa toiselle ja jatkaa omaa peliään?
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän Samia taas vaivaa? Söikö edes mitään?
Samille iski iltakiukku päälle.
Anssi voitti 2000 euron matkalahja kortin . Nokkela kaveri. Kelaan 24/7 vähän jäljessä.
Saakohan tänään vielä tietää häädössä olijat, tarviiko katsella vielä. Ei viitsis tuijotella, ellei jotain tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Anssi on ylimielin ja tykkää leveillä rahoillaan, mutta täytyy myöntää, että hän on hyvä näissä tehtävissä ja selvästi terävin asukas koko poppoosta.[/
Missä leveilee?
Anssin naama ärsyttää.