Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
78001/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä joku ärsyttävä kitisijä. Jos joku sattuu hänen lempiasukasta haukkuu, niin keksii vastakhaukkumisen jostain, jonka kuvittelee olevan ensimmäisen haukkujan inhokki.

Vierailija
78002/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän Atlantikseen ei ole oikein panostettu. Lapsellinen haipehmolelu, lastenallas ja räpylöillä tepastelua niin, että rakot tulee jalkoihin. Ruokakin köyhänlaista.

rupunen on.

muistatteko ne kalat bb:ssä männä vuosina, jotka kulkivat itsekseen pitkin taloa? ne olisi ollut hyvä lisä tuonne atlantikseen, jokaiselle oma kahluuallas, sellainen lasten, seinille liikkuvaa kuvaa yms olisi jotain voinut keksiä.

Juu, ei ole tuotannon porukka viitsinyt/jaksanut panostaa oikein mihinkään tämän tehtävän aikana. Minkähänlaisia tehtävälavasteita yms muiden maiden BB-taloissa on? Voisin veikata, että ihmettelisivät, jos näkisivät  Suomen BB-talon köyhää ja tylsää menoa.

Ruudussa on Australian BB. Ei näitä voi edes vertailla. Suomen talo ja touhu aivan käsittämättömän noloa. Lavasteista ja rekvisiitasta ei viitsi edes puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
78003/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on ihan jokainen vuorollaan tsempannut toisia asukkaita kun heillä on ollut haastavaa, Jassua varmaan tsempattu ja rohkaistu ja kannustettu ja tuettu eniten. Silti Jassu alkaa haukkua ja vidduilla eniten kun Samilla on ensimmäistä kertaa hankalaa. Ja miksi Samilla on hankalaa, onko kukaan malttanut kuunnella? Koska ei voi tehdä yhtään mitään itsenäisesti vaikka näkisi mitä pitää tehdä ja mitä voisi tehdä ei saa tehdä sitä vaan joutuu odottamaan Lasselta käskyjä.

Mitä tapahtui kun Jassu kutsuttiin pk-huoneeseen?

Lasse ja Sami alkoi vitsailla keskenään ja tsempata toisiaan rooleissa suoriutumiseen.

Mitä tapahtui kun Sami kutsuttiin pk-huoneeseen?

Jassu alkoi haukkua Samia Lasselle.

Sillä lalla! Joutaisi viimeinenkin nainen ulos.

Vierailija
78004/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minna sanoi joelin striimissä, että p anivat lass u k an kanss.a

Vierailija
78005/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeli pom Aki 🤭🤪

Vierailija
78006/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja tuota kolinaa. Ja tänään vielä piti olla ilmainen 24/7? Juu ei mene läpi.

Vierailija
78007/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami, jolla muutenkin on hieman reppana olemus, näyttää todella reppanalta ylisuuressa kokinhatussa  ja -takissa. Tekee mieli sanoa: "Voi pientä!"

Vierailija
78008/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeata kuunnella Jassun kiroilua joka toinen sana v*ttu.

Vierailija
78009/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän Atlantikseen ei ole oikein panostettu. Lapsellinen haipehmolelu, lastenallas ja räpylöillä tepastelua niin, että rakot tulee jalkoihin. Ruokakin köyhänlaista.

rupunen on.

muistatteko ne kalat bb:ssä männä vuosina, jotka kulkivat itsekseen pitkin taloa? ne olisi ollut hyvä lisä tuonne atlantikseen, jokaiselle oma kahluuallas, sellainen lasten, seinille liikkuvaa kuvaa yms olisi jotain voinut keksiä.

Juu, ei ole tuotannon porukka viitsinyt/jaksanut panostaa oikein mihinkään tämän tehtävän aikana. Minkähänlaisia tehtävälavasteita yms muiden maiden BB-taloissa on? Voisin veikata, että ihmettelisivät, jos näkisivät  Suomen BB-talon köyhää ja tylsää menoa.

Ruudussa on Australian BB. Ei näitä voi edes vertailla. Suomen talo ja touhu aivan käsittämättömän noloa. Lavasteista ja rekvisiitasta ei viitsi edes puhua.

Australian BB oli ihan uskomattoman tylsä ja totaalisen käsikirjoitettu.

Vierailija
78010/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassu voittaa koko roskan 😁☺🥳

Toivottavasti ei, mutta jos valittamalla, makoilulla, kiroilulla, noccon ja viinan himolla, jatkuvalla syömisellä ja herkkujen kerjäämisellä, tupakoimalla, läyhäämällä, ilkeilemällä jne. voitaa pääpotin, ilmoittaudun minäkin kisaan ensi vuonna mukaan.  Onnistuu scheisse, yliteatraalisuus jne. minultakin.

Vierailija
78011/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilukielto olisi hyvä loppuajaksi.

Vierailija
78012/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ole aiemmin huomanneet? Keskiviikkona alkaa Jasmiinalla ja Pekalla Samin maalittaminen, torstaina viimeistään kunnolla. Samin suuhun laitetaan sanoja ja väkisin haastetaan tyhjästä riitaa, että Sami ei muka olisi johonkin tyytyväinen. Joka ikinen viikko sama rumba.

Vierailija
78013/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minna sanoi joelin striimissä, että p anivat lass u k an kanss.a

kyllä minäkin olisin mielelläni ottanut Lassen liemet sisääni ja kasvattaisin tuon nappisilmät söpöä lasta, vaikka sitten yksin, jos lasse ei suostuisi avioliiton satamaan.

Vierailija
78014/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tunti mennä nuudeleiden teossa ja mustekalan (?) paistamisessa? Lasse laski itse ensin, et muutama minuutti menee nuudelein keittämisessä ja niiden'jäähdyttämisessä' muutama minuutti lisää...ja sitten toteaa että korkeintaan tunti menee ruuanlaitossa. Hullua.

Vierailija
78015/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jännää.

Vierailija
78016/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimeli pom Aki 🤭🤪

Todella p i m e l i pimpompimpom. Aki kotiin. Vaikka keskellä viikkoa!

Vierailija
78017/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voita Jassu ei.

Äänet menee muille ja varsinkin, jos tämä

" Jassu" on mukana finaaliviikolla.

Äänissä ei silloin säästellä.

Vierailija
78018/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, eikö se ole ihan sama mikä oma tai vanhempien tausta on?  Eikö se ole tärkeintä millainen ihminen itse on?  Mun äidinäiti on espanjalainen ja mun isänisä marokkolainen, sekä isänäiti tanskalainen.  Ihan sama.  Mä olen mä ja mä olen mielestäni suomalainen ihan tavallinen tasamaan tallaaja.

Nokun ne vanhemmat tekee sut. Sillä kulttuuriperimällä on paljon vaikutusta siihen, mitä asioita elämässä pitää tärkeänä.

Jos on Suomessa kasvanut niin eiköhän ne suomalaiset arvot ole tärkeimmät elämänohjeet.  Mun äiti on katolinen, isä uskoo mihin tahtoo, ja itse olen luterilainen.  Tumma on tukka ja rusketukseni kestää kesät talvet, mutta supisuomalainen silti olen arvoiltani, etiikaltani ja käyttäytymiseltäni.

jos jompikumpi vanhempi jostain eksoottisesta maasta niin sullahan on myös toisen vanhemman kulttuuria mitä sitten onkaan. 

Vierailija
78019/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miksi ei voi olla katsojille ääniystävällisiä tehtäviä? Meni loppukausi pilalle.

Vierailija
78020/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami ja Jassu olis aika onnettomia tuolla köökin puolella kahdestaan. Hankala tapaus tuo Sami. 

Ketju on lukittu.