Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
77981/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuo foliopäät etsivät, marsilaisia vai?

Vierailija
77982/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän Atlantikseen ei ole oikein panostettu. Lapsellinen haipehmolelu, lastenallas ja räpylöillä tepastelua niin, että rakot tulee jalkoihin. Ruokakin köyhänlaista.

rupunen on.

muistatteko ne kalat bb:ssä männä vuosina, jotka kulkivat itsekseen pitkin taloa? ne olisi ollut hyvä lisä tuonne atlantikseen, jokaiselle oma kahluuallas, sellainen lasten, seinille liikkuvaa kuvaa yms olisi jotain voinut keksiä.

Juu, ei ole tuotannon porukka viitsinyt/jaksanut panostaa oikein mihinkään tämän tehtävän aikana. Minkähänlaisia tehtävälavasteita yms muiden maiden BB-taloissa on? Voisin veikata, että ihmettelisivät, jos näkisivät  Suomen BB-talon köyhää ja tylsää menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
77983/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka ja Anssi eivät kuuluu talon asukkaista suosikkeihini, mutta nyt tuo Sami on noussut vahvasti samaan ryhmään. 

Kaikki erilaisia..Pekkaa ei jaksa kuunnella (ärsyttävä ääni, turhaa huutamista ja jatkuvaa pelaamista, erityisesti sen esille tuonti ja  kieroilee, vaikuttaa tyhmältä), Anssi (ylpeä, ei kunnioita muita, omasta mielestään parempi kuin muut, tosikko), Sami, omintakeinen huumori, jota vain harva ymmärtää. Ärsyttävä näsäviisas.

Mielipiteitä on monenlaisia, kuten meitä katsojiakin. Kuka tykkää mistäkin. Näistä minä en erityisesti pidä.

Tässä BB:tä seurailleena, oppii ihmisistä paljon ja oppii itsekin.

Työelämässä olen huomannut, että tuo Lassen joo joo- on tarttunut minuun.

Vierailija
77984/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka ja Anssi eivät kuuluu talon asukkaista suosikkeihini, mutta nyt tuo Sami on noussut vahvasti samaan ryhmään. 

Kaikki erilaisia..Pekkaa ei jaksa kuunnella (ärsyttävä ääni, turhaa huutamista ja jatkuvaa pelaamista, erityisesti sen esille tuonti ja  kieroilee, vaikuttaa tyhmältä), Anssi (ylpeä, ei kunnioita muita, omasta mielestään parempi kuin muut, tosikko), Sami, omintakeinen huumori, jota vain harva ymmärtää. Ärsyttävä näsäviisas.

Mielipiteitä on monenlaisia, kuten meitä katsojiakin. Kuka tykkää mistäkin. Näistä minä en erityisesti pidä.

Tässä BB:tä seurailleena, oppii ihmisistä paljon ja oppii itsekin.

Työelämässä olen huomannut, että tuo Lassen joo joo- on tarttunut minuun.

Ytimekäs Joo tälle.

Vierailija
77985/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo Sami nyt valittaa joka asiasta. 

Vierailija
77986/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse taitaa olla sellainen tyyppi, että mielellään tekee itse tai tehdään yhdessä.  Omatoiminen tyyppi. Onneksi Lasse kestää Samin "huumoria".

Lasse on varmaan tottunut olemaan käskettävänä ei käskijänä.

Juuri näin, tuon on Lasse sanonut itsekin. Lasse haluaa touhua ja tehdä ja tekeekin ahkerasti. Lasse voisi tulla asumaan vaikka meille.

Vierailija
77987/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon aneemisempi päivä tänään olisi ollut talossa ilman Pekkaa. Vaikka hän ärsyttää monia, ilman häntä tämäkin kauppatehtävä olisi ollut paljon vaisumpi ja tylsempi. Harmittaa se, ettei Pekkaa arpaonni suosinut ja hänestä olisi tullut kuhnuri murkkutehtävässä. Hän ja Aki yhdessä olisivat saaneet tehtävästä paljon enemmän irti.

Vierailija
77988/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämän tehtävän epäonnistujat Pekka (huutaa, ei jaksa kuunnella) ja Sami (narisee  ja kitisee, tehtävä ei ole mieluinen).

Vierailija
77989/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko toi Sami omasta mielestä hauska? Iso mies ja helv....lapsellinen. Ärsyttävä. Ei pidä tehtävästä (roolista), mutta ei ole valmis tekemään itse asian eteen mitään. Vali vali ja nauraa päälle.

Pekka kakkonen.

Vaikuttaa hyvin hankalalta tyypiltä. (ehkä se on Samin huumoria). Blääh...

Olen tuohon Samiin helvetin kyllästynyt. Jossain vaiheessa tunsin sympatiaa häntä kohtaan, mutta esim tänäänkin kun 24/7 katsoin, niin rupes todella ärsyttämään. Hänen pitäisi olla aikuinen ja todellakin kitisee joka asiasta, että hän haluaisi tehdä tehtävissä mitä hän itse haluaa... haloo, eihän siellä muutkaan saa. En yhtään ihmettele, jos Jassu hermostuu tuohon vinkujaan. Joutais pois koko talosta. En ymmärrä, kuka sitä äänestää. Tuolla on monta paljon mielenkiintoisempaa ja joustavampaa asukasta. 

No minun puolestani saisi lähteä sekä Sami että Jassu. Ja kun samalla oven avauksella häipyisivät myös Pekka, Ville ja Anssi (joka ei edes tarvi sitä voittorahaa), niin avot.

Vierailija
77990/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtiko Lasse äsken, että mustekalojen kanssa piti tulla paistettuja nuudeleita? Kun selosti äsken tulevat työvaiheet, joissa sanoi, että nuudelit on valmiit kun ne on kypsiä ja keitinvesi on kaadettu pois. Paistovaihetta ei mainittu.

Vierailija
77991/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko aivovaurioon jatkuva huutaminen?

Olet todella ihana ja lämmin ihminen ja ymmärrät erilaisiakin ihmisiä erinomaisen hyvin.

Mun kaikissa audiolaitteissa on säädin, josta ääntä saa hiljemmalle. Jopa sellaisiakin on, joka leikkaa kovat äänet pois.

Vierailija
77992/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi Sami omasta mielestä hauska? Iso mies ja helv....lapsellinen. Ärsyttävä. Ei pidä tehtävästä (roolista), mutta ei ole valmis tekemään itse asian eteen mitään. Vali vali ja nauraa päälle.

Pekka kakkonen.

Onkohan se sen vaimokin samanlainen vikisijä? Yhdessä esileikkinä sitten kinaavat sängyssä. 

Vierailija
77993/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka kakkonen.

Olen tuohon Samiin helvetin kyllästynyt. Jossain vaiheessa tunsin sympatiaa häntä kohtaan, mutta esim tänäänkin kun 24/7 katsoin, niin rupes todella ärsyttämään. Hänen pitäisi olla aikuinen ja todellakin kitisee joka asiasta, että hän haluaisi tehdä tehtävissä mitä hän itse haluaa... haloo, eihän siellä muutkaan saa. En yhtään ihmettele, jos Jassu hermostuu tuohon vinkujaan. Joutais pois koko talosta. En ymmärrä, kuka sitä äänestää. Tuolla on monta paljon mielenkiintoisempaa ja joustavampaa asukasta. 

Tuo ei ole kiukuttelua nähnytkään. Talossa on edelleen henkilö, Jassu itse,  joka on kiukuttelun maailmanmestari. Aina ei tarvii naureskella ja hymistellä. 

Vierailija
77994/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän Sami panee? Vikiseekö koko ajan samalla lailla kuin hiiri?

Vierailija
77995/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka kakkonen.

Tuo ei ole kiukuttelua nähnytkään. Talossa on edelleen henkilö, Jassu itse,  joka on kiukuttelun maailmanmestari. Aina ei tarvii naureskella ja hymistellä. 

Jep. Yksi kiukuttelee ja valittaa joka ikinen päivä. Toinen on yhtenä päivänä vähän ärsyyntynyt, niin nousee paskamyrsky

Vierailija
77996/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka kakkonen.

Jep. Yksi kiukuttelee ja valittaa joka ikinen päivä. Toinen on yhtenä päivänä vähän ärsyyntynyt, niin nousee paskamyrsky

Lasse sanoi, että Sami saa vaikka näsäviisastella hänelle ja heillä on ihan loistava keskinäinen huumori. Heti kun Jassu läksi pois tilanteesta keveni tunnelma huomattavasti. Ei kaikkea kannata ottaa niin tosissaan, pipoja löysemmälle vaan. Ne on roolissa suorittamassa BB:n antamaa tehtävää.

Vierailija
77997/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassu on tsempannut tällä viikolla ihan huolella. On kiva.

Tämä tehtävä olisi ollut erityisen tylsä ja pitkäpiimäinen ilman Jassun, Pekan ja Samirin suorituksia. Nyt ei taida tätä päivää pelastaa enää sekään.

Lasse ei osaa olla päällikkö, sukeltajien tehtävä on tähän asti ollut tylsä ja se näkyy naamoista. 

Vierailija
77998/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu voittaa koko roskan 😁☺🥳

Vierailija
77999/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ihan jokainen vuorollaan tsempannut toisia asukkaita kun heillä on ollut haastavaa, Jassua varmaan tsempattu ja rohkaistu ja kannustettu ja tuettu eniten. Silti Jassu alkaa haukkua ja vidduilla eniten kun Samilla on ensimmäistä kertaa hankalaa. Ja miksi Samilla on hankalaa, onko kukaan malttanut kuunnella? Koska ei voi tehdä yhtään mitään itsenäisesti vaikka näkisi mitä pitää tehdä ja mitä voisi tehdä ei saa tehdä sitä vaan joutuu odottamaan Lasselta käskyjä.

Vierailija
78000/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on kyllä ihan kypsiä tohon tallusteluun.

Ketju on lukittu.