Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Siis monta tuntia tuota räpylöiden kolinaa pitäisi kuunnella? Toista kameraakaan ei pysty katsomaan, kun tulee myötähäpeä Lassen vuoksi.
Alkanut joo oleen aika nolo jätkä. Samat toistot ja jutut ja epäselvä puhe.
Vierailija kirjoitti:
Onpa tämän päiväinen tehtävä tylsä ja pitkäveteinen.
Samir kyllä on riemastuttavan nokkelaälyinen, sanavalmis ja vetää hyvin roolinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet mollaavat Taavia koska kadehtivat häntä. En ollenkaan ihmettele sillä onhan hän komea kauniin värisine silmineen, ilo meidän naisten silmille. Jasmiinako sanoi syövänsä pieniä annoksia? Niinhän pikkulinnutkin tekevät; syövät kaksi kertaa oman painonsa vuorokaudessa.
Taavi ei näytä päivääkään yli 55-vuotiaalta neuvosto-Viron mieheltä.
No nythän se selvisi! Antipatiaa ei tällä Taavi-pakkomielteisellä olekaan Taavia kohtaan ollenkaan. Somessa pyörii muuallakin juuri samanlainen Viron vihaaja, juuret vihaan ovatkin jossain paljon syvemmällä sielussa. Kipupiste paljastui. Ole rauhassa hyvä Taavi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun mädättäjät pilanneet koko ketjun. Ei täällä ole enää kiva käydä.
Niinpä. Täällä on joku joka luulee tietävänsä kaiken aina ja rupeaa riehumaan heti jos joku kysyy jotain, esim. Joku uusi tulee palstalle eikä ole ketjua seurannut.
Aa, täällä siis seurataan ketjua eikä itse ohjelmaa. No ei sitten ihme, että ette tiedä Jasmiinan perhetaustoja. On kertonut avoimesti niistä.
Toiset käy töissä tai opiskelee. Muitakin velvollisuuksia. Ilmeisesti sä kykit kotona aamusta iltaan ja 24/7 päällä koko ajan.
Jasmiina jo esittelyvideolla kertoo. Tämä ketju ei ole mikään totuuden torvi, monen asiat on valehdeltu.
On jo Sami todella noin helvetin ärsyttävä, vai onko sillä salatehtävä.
Onko toi Sami omasta mielestä hauska? Iso mies ja helv....lapsellinen. Ärsyttävä. Ei pidä tehtävästä (roolista), mutta ei ole valmis tekemään itse asian eteen mitään. Vali vali ja nauraa päälle.
Pekka kakkonen.
Vaikuttaa hyvin hankalalta tyypiltä. (ehkä se on Samin huumoria). Blääh...
Vierailija kirjoitti:
JASMIINAN ISÄ ON TURKKILAINEN.
Ei ole turkkilaisen näköinen, Turkin mustalaisen näköinen, kunnon hame vain ylle je menoksi.
Kolmatta päivää Pekan tyhjäpäistä huutoa jo... eikö jo riitä...
Mikä se Suomi ensin puolue on, en ole kuullutkaan?
Onko Jassukin puolueen jäsen, niin kuin äitinsä?
Entä se turkkilainen isä onko myös jäsen??
Vierailija kirjoitti:
On jo Sami todella noin helvetin ärsyttävä, vai onko sillä salatehtävä.
Miten tää jäänyt epäselväksi Samista? Joku ihmetteli sen käkättävää nauruakin, et 'alkanut' nyt nauraa ärsyttävösti. Se on ollut KOKOAJAN samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, eikö se ole ihan sama mikä oma tai vanhempien tausta on? Eikö se ole tärkeintä millainen ihminen itse on? Mun äidinäiti on espanjalainen ja mun isänisä marokkolainen, sekä isänäiti tanskalainen. Ihan sama. Mä olen mä ja mä olen mielestäni suomalainen ihan tavallinen tasamaan tallaaja.
Nokun ne vanhemmat tekee sut. Sillä kulttuuriperimällä on paljon vaikutusta siihen, mitä asioita elämässä pitää tärkeänä.
Jos on Suomessa kasvanut niin eiköhän ne suomalaiset arvot ole tärkeimmät elämänohjeet. Mun äiti on katolinen, isä uskoo mihin tahtoo, ja itse olen luterilainen. Tumma on tukka ja rusketukseni kestää kesät talvet, mutta supisuomalainen silti olen arvoiltani, etiikaltani ja käyttäytymiseltäni.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, eikö se ole ihan sama mikä oma tai vanhempien tausta on? Eikö se ole tärkeintä millainen ihminen itse on? Mun äidinäiti on espanjalainen ja mun isänisä marokkolainen, sekä isänäiti tanskalainen. Ihan sama. Mä olen mä ja mä olen mielestäni suomalainen ihan tavallinen tasamaan tallaaja.
No voi voi. Mitä pahaa siinä on, jos joku kysyy ihan vaan uteliaisuuttaan? Ovatko nuo eri ihmisten "taustat" olevinaan jotain suuria tabuja ja salaisuuksia, joista ei saisi kysyä ja puhua mitään? Itseänikin kiinnostaa tietää muiden ihmisten taustoista. Ei siinä ole mitään rasismia.
Lasse taitaa olla sellainen tyyppi, että mielellään tekee itse tai tehdään yhdessä. Omatoiminen tyyppi. Onneksi Lasse kestää Samin "huumoria".
Lopettais Jasmiini sen Samin nokittelun. Pikkupentumaista käytöstä.
Salaliittoteoreetikot alkaa olla jo aika puhki, ei paljon kysymyksiä tule.
Ääh, mulla on ikävä sitä Krisu-kauden palstahullua, joka löysi talosta merkkejä salaliitoista tai ihme järjestöistä. Hänkin loi viihdyttävämpää keskustelua kuin tämä Jassun perhe -jankutus.
Vierailija kirjoitti:
Lasse taitaa olla sellainen tyyppi, että mielellään tekee itse tai tehdään yhdessä. Omatoiminen tyyppi. Onneksi Lasse kestää Samin "huumoria".
Lasse on varmaan tottunut olemaan käskettävänä ei käskijänä.
Aika jännää, että aikuinen ihminen, joka ihan koko ajan haluaa olla äänessä, ei kuitenkaan ole vieläkään oppinut puhumaan kunnolla. Missä siis vika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi voi. Mitä pahaa siinä on, jos joku kysyy ihan vaan uteliaisuuttaan? Ovatko nuo eri ihmisten "taustat" olevinaan jotain suuria tabuja ja salaisuuksia, joista ei saisi kysyä ja puhua mitään? Itseänikin kiinnostaa tietää muiden ihmisten taustoista. Ei siinä ole mitään rasismia.
Tämä on jokapäiväinen puheenaihe, niin on jo rasittavaa.
rupunen on.
muistatteko ne kalat bb:ssä männä vuosina, jotka kulkivat itsekseen pitkin taloa? ne olisi ollut hyvä lisä tuonne atlantikseen, jokaiselle oma kahluuallas, sellainen lasten, seinille liikkuvaa kuvaa yms olisi jotain voinut keksiä.