Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
77941/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Jasmiinan isä/ äiti turkkilainen?

Taavi virolainen?

Mellun jompikumpi vanhemmista vai molemmat afrikkalaisia? Vai onko adoptoitu suomeen?

Jasmiinan ja Melodyn äidit on suomalaisia. Taavin äiti virolainen.

Miksi virolainen sukunimi kuitenkin, jos isä on suomalainen?

Veikkaan että molemmat vanhemmat ovat neuvostovirolaisia. Ovat viettäneet monta hekkuman hetkeä Moskovan olympialaisten aikoihin, katsoneen mustavalkoisesta tv:stä keihäänheiton loppukilpailua, jossa portit avattiin neuvostoliittolaisten heittäjien heittojen ajaksi. Kenties Taavikin saanut alkunsa jonkun pitkän matkan juoksun aikana.

Vierailija
77942/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä siis seurataan ketjua eikä itse ohjelmaa. No ei sitten ihme, että ette tiedä Jasmiinan perhetaustoja. On kertonut avoimesti niistä.

Ei ole koosteissa tuollaisia keskusteluja näytetty. Ja kaikki koosteet olen katsonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
77943/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ihminen tuo Jassu kun taas dissaa Samia ihan huolella.  Onko hän joku wannabe koulukiusaaja vai?

Vierailija
77944/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämän kauden asukkaat ovat tylsiä, huumori ja leikkisyys puuttuu lähes täysin. 

Talon hallitsevat persoonat ovat olleet kaikki tosikkoja: Melody (hyvä että hänestä edes päästiin), Taavi ja Anssi. Pekka haluaa taas kaiken huomion itseensä aina kun mahdollista ja hän ei ole hauska.

Samir yrittää saada mukaaan leikkisyyttä, mutta ei vain lähde muu  porukka mukaan. Huomionarvoisaa on myös Aki, joka muissa porukoissa - varsinkin Jassun kanssa - on hyvinkin leikkisä ja rioninen, mutta aina kun on Anssin seurassa jäätyy patsaaksi. Anssi vissiin jähmettää sen kylmällä katseellaan, jos Aki alkaa 'hölmöilemään'. Anssi haluaa hyötyä Akista, ei upota sen mukana.

Toisessa porukassa joojooLasse ja kjäh kjäh -Sami. Huh. Jassussa on paljon vikoja, mutta kyllä hän on ollut hauskimmasta päästä asukkaita, hänellä on sekä draaman- että ironiantajua.

Vierailija
77945/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu on tsempannut tällä viikolla ihan huolella. On kiva.

Vierailija
77946/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun mädättäjät pilanneet koko ketjun. Ei täällä ole enää kiva käydä.

Niinpä. Täällä on joku joka luulee tietävänsä kaiken aina ja rupeaa riehumaan heti jos joku kysyy jotain, esim. Joku uusi tulee palstalle eikä ole ketjua seurannut.

Aa, täällä siis seurataan ketjua eikä itse ohjelmaa. No ei sitten ihme, että ette tiedä Jasmiinan perhetaustoja. On kertonut avoimesti niistä.

Toiset käy töissä tai opiskelee. Muitakin velvollisuuksia. Ilmeisesti sä kykit kotona aamusta iltaan ja 24/7 päällä koko ajan.

Vierailija
77947/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajuisin ja ystävällisin on Pekka.

Kiltti ja sopeutuva on Aki.

Älykkäin ja suorin on Anssi.

Pirullinen on Taavi.

Sopuisa ja iloinen on Ville.

Älykäs ja tasapainoisin on Samir.

Änkyrä ja hankala on Sami.

Kiroileva läyhäri on Jasmin

Ja  voittaja on Lasse.

Vierailija
77948/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu ON ainut mahdollinen voittaja. 👑

Vierailija
77949/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, eikö se ole ihan sama mikä oma tai vanhempien tausta on?  Eikö se ole tärkeintä millainen ihminen itse on?  Mun äidinäiti on espanjalainen ja mun isänisä marokkolainen, sekä isänäiti tanskalainen.  Ihan sama.  Mä olen mä ja mä olen mielestäni suomalainen ihan tavallinen tasamaan tallaaja.

Vierailija
77950/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

arde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirullinen on Taavi.

Ja  voittaja on Lasse.

Ei ole Lassesta voittajaksi. Paukut ei vaan riitä.

Vierailija
77951/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis monta tuntia tuota räpylöiden kolinaa pitäisi kuunnella? Toista kameraakaan ei pysty katsomaan, kun tulee myötähäpeä Lassen vuoksi.

Vierailija
77952/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

arde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirullinen on Taavi.

Ja  voittaja on Lasse.

Voittaja on jompi kumpi ihanan aidoista pojista eli Samir tai Aki

Vierailija
77953/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Villellä ja Taavilla on vain toisessa jalassa tuo sukellusläpyskä?

Vierailija
77954/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taavi virolainen?

Mellun jompikumpi vanhemmista vai molemmat afrikkalaisia? Vai onko adoptoitu suomeen?

Eikös ole tullut useamman kerran täällä selville Jassun isän olevan turkkilainen?

Melodyn isä on Jenkeistä, ei Afrikasta kuin korkeintaan kaukaa monen sukupolven takaa.

Vierailija
77955/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän idea on, et tehtävän ollessa tauolla muut ei saa olla keittiössä. Melodyn aikana tää olis voinut tuoda vaihtelua, mut onko nyt Soijapojat pannassa? Toisaalta kyllästytti jo Soijien jatkuva grilli-ja porilaishössötys, et tää on ihan hyvä juttu, mut jännää.

Vierailija
77956/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskain tehtävä turisteilla ja olematon sapuska.. rantalomailijoille oli kaikki herkut viimeisen päälle. Reilua

Taavi, Lasse ja Anssi hoitikin kokin työt hyvin. Mitä nyt Anssi marisi päiväkirja huoneessa tehtävästä.

Eihän Lasse ole ollut kokki, paitsi nyt. Taavi ja Anssi olivat kokkeja ja Ville oli kahtena päivänä.

Vierailija
77957/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taavi virolainen?

Jasmiinan ja Melodyn äidit on suomalaisia. Taavin äiti virolainen.

Miksi virolainen sukunimi kuitenkin, jos isä on suomalainen?

Veikkaan että molemmat vanhemmat ovat neuvostovirolaisia. Ovat viettäneet monta hekkuman hetkeä Moskovan olympialaisten aikoihin, katsoneen mustavalkoisesta tv:stä keihäänheiton loppukilpailua, jossa portit avattiin neuvostoliittolaisten heittäjien heittojen ajaksi. Kenties Taavikin saanut alkunsa jonkun pitkän matkan juoksun aikana.

Ole hyvä, muuta Moskovaan!

Vierailija
77958/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tämän päiväinen tehtävä tylsä ja pitkäveteinen.

Vierailija
77959/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, eikö se ole ihan sama mikä oma tai vanhempien tausta on?  Eikö se ole tärkeintä millainen ihminen itse on?  Mun äidinäiti on espanjalainen ja mun isänisä marokkolainen, sekä isänäiti tanskalainen.  Ihan sama.  Mä olen mä ja mä olen mielestäni suomalainen ihan tavallinen tasamaan tallaaja.

Nokun ne vanhemmat tekee sut. Sillä kulttuuriperimällä on paljon vaikutusta siihen, mitä asioita elämässä pitää tärkeänä.

Vierailija
77960/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami on kitisevä, pähkinöitä raksuttava hiiri🐁

Ketju on lukittu.