Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jasmiina osin romani vai turkkilainen vai mikä?
VASTATKAA JASSU FANIT.
Eikö Jassun inhoajat tätä tiedä? Jo on.
Mua ainakin kiinnostaa , enkä inhoa jassua, musta se voisi vaikka voittaa. Hauska tapaus.
Tästä on palstalla joka päivä puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Raskain tehtävä turisteilla ja olematon sapuska.. rantalomailijoille oli kaikki herkut viimeisen päälle. Reilua
Taavi, Lasse ja Anssi hoitikin kokin työt hyvin. Mitä nyt Anssi marisi päiväkirja huoneessa tehtävästä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Jasmiinan isä/ äiti turkkilainen?
Taavi virolainen?
Mellun jompikumpi vanhemmista vai molemmat afrikkalaisia? Vai onko adoptoitu suomeen?
Mitäköhän sillä on väliä mitkä taustat kelläkin on? Vai vaikuttaako se äänestämiseen?
Miksi Jassun äiti kuuluu Suomi ensin -ryhmään, jos on tehnyt lapset turkkilaiselle?
Huomenna tulee matka Kuuhun (Apollo), Marsiin tai keksitylle planeetalle. Ruokana varmaan jotain avaruusruokaa. Vähän epäreilut lomat näillä viikon loppupään matkustajilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jasmiina osin romani vai turkkilainen vai mikä?
VASTATKAA JASSU FANIT.
Eikö Jassun inhoajat tätä tiedä? Jo on.
Mua ainakin kiinnostaa , enkä inhoa jassua, musta se voisi vaikka voittaa. Hauska tapaus.
Tästä on palstalla joka päivä puhuttu.
No mä en ainakaan lue palstaa päivittäin,aihe on mennyt ohi ja viestejä tulee niin paljon että todella hankala on löytää jotain aihetta mistä on puhuttu. Olisi monta tuhatta sihua kahlattavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi virolainen?
Mellun jompikumpi vanhemmista vai molemmat afrikkalaisia? Vai onko adoptoitu suomeen?Mitäköhän sillä on väliä mitkä taustat kelläkin on? Vai vaikuttaako se äänestämiseen?
Ei sillä mitään väliä olekaan, ihmiset vaan on uteliaita, tajuatko?
Samilla sitte tällänen päivä taas vaihteeksi, vänkää koko ajan jostain asiasta vastaan 🙄
Vetelästi seisoo Jasmine. Ottaakohan koville tuo seisominen. Tiskit tiskaamatta. Yksi kala ja sitruunan viipalointi onpa raskaat hommat.
Ville ollut myös hyvä keittiössä. Rauhallinen ja tietääkin jotain. Nyt toivoi, että mustekalat paistettaisiin voissa valkosipulin kera. Aikovat kuitenkin keittää.
Mulla alkaa oikeasti palaa käämi tähän saman jankkaamiseen. Mä en ole kenenkään noiden fani enkä inhoa noista ketään, ihan vaan mielenkiinnosta katson. Naurettavaa tämä fanitus-systeemi täällä nyt, teinejäkö tänne kirjoittelee? Mulle ei ole mitään väliä, vaikka Samin isä olisi marsilainen ja toisaalta Pekan isä venuksesta. Me kyllä tiedämme, että Jassun isä on turkkilainen eikä sitä kukaan yritä peitellä, ei edes Jassu itse. Noloa jankuttaa tästä joka veen päivä. Varsinkin, kun ei ole muuta järkevää sanottavaa, kuin kysyä kauden lopussa, että ai, eikö Jassu olekaan romani.
Kyllä tämä ohjelma pysyy kiinnostavana korkeintaan sen parisen kuukautta. Porukan vähetessä on tämä viikko ollut jo varsin turhaa.
Olisivat vaan tehneet tänään urheilullisen miesparin häämatkan, johon olisi sisältynyt sukellusreissu. Kyllähän siinä olisi tullut mainostettua sukelluskamojakin ilman, että olisi alettu tarvitsemaan rakkolaastareita. Mukana reissussa olisi voineet olla kummankin bestmanit, ja illalla olisi voinut olla vähän discoilua.
Vierailija kirjoitti:
Samilla sitte tällänen päivä taas vaihteeksi, vänkää koko ajan jostain asiasta vastaan 🙄
Sami on just tuollainen aina, kun joutuu tekemään jotakin, mitä ei haluaisi tehdä.
Matka maailman ympäri -tehtävässä jokainen kohde on ollut Euroopan alueella, vaikka maanosia olisi tarjolla 7. Tuotannon mielikuvitus taitaa olla rajallinen.
Sami änkyröi. Hankalaa on. Sami ei kestä sitä, että yksi hlö antaa ohjeita hänelle. Toivottavasti Sami saa nimeämispisteitä tästä huonosta asenteesta.
Lasse on mun suosikki alusta asti. Silti pettynyt oon Lassen johtaja toimiin. Sami valittaa kun ei tekemistä tarpeeksi. Jassu sentään lysyy voinko tiskata tms. Mutta Sami ei tajua ryhtyä oma-aloitteisesti. Jos oma suosikki epäonnistuu tehtävässä sanon siitä jos mielipiteeni. Enkä siis aio nälviä muita jotka motkottaa suosikkiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi virolainen?
Mellun jompikumpi vanhemmista vai molemmat afrikkalaisia? Vai onko adoptoitu suomeen?Jasmiinan ja Melodyn äidit on suomalaisia. Taavin äiti virolainen.
Miksi virolainen sukunimi kuitenkin, jos isä on suomalainen?
Pelkkä kala kuudelle huhhuh. Ei leipää, perunaa, riisiä.