Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
75201/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassuvihaaja pilaa koko ketjun. Joku raja herjaamisellakin.

Vierailija
75202/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse on alkanut olla koko ajan Samirin kanssa, ja Taavi on jäänyt vähän ulkopuolelle. Taavi ei ole tuntunut myöskään pitävän Lassen, Samin ja Samirin feikkisalatehtävistä, joilla ovat kiusanneet Akia ja Pekkaa. Ehkä Taavi on nähnyt nyt myös Lassen läpi sen, miten laskelmoiva ja ilkeä Lasse pohjimmiltaan on. Toki Taavi itsekin on peluri, ja ajatellut, että finaalissa olisi helpompaa voittaa Mellu kuin Lasse.

Ei herranjumala, mitä kiusaamista tuo muka on. Pekka ihan itse valitsi lähteä vainoharhailemaan ja spekuloimaan salatehtävällä. Muka talon kovin ja ovelin peluri, mutta sitten tuleekin itku, kun toiset antavat miettimiseen aihetta. 

Ja Akiakaan ei ole kyllä missään vaiheessa kiusattu. En tiedä, mistä tämäkin valhe on lähtöisin. 

Lasse itse kertoi siitä Jassulle sanomalla "päätettiin kiusata Pekkaa" ja sitten kertoi mitä tekivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75203/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu on jäänyt lapsen tasolle.

Vierailija
75204/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt saadaan sit taas lukea Jassuvihaajan pakkomielteisiä törkyherjoja satoja päivässä...

Niinpä. Kannattaa ilmoitella niistä, eilen hetkeksi siivoutui ketju.

Enkä tarkoita arvostelua vaan sitä että suurin osa on todellakin törkyviestejä Jassun liittyen.

Vierailija
75205/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun Mellu lähti niin toivotaan ,että tajuu sen miten typerää oli sen käytös Akia kohtaan, kun Aki kokkaili vanhemmilleen.Se oli juuri sellaista hih hih sä et osaa mitään.

Minulle on lopulta ihan sama, tajuaako hän tätä vai ei. Kunhan tietää, että häntä ei poistettu neutraaliutensa, sukupuolensa tai ihonvärinsä takia. Tuskin tuo näkee, mikä hänen toiminnassaan oli väärää vaan eiköhän siellä ala selittely "ku mun pointti oli se.." 

Kyllähän Melodyn käytös on ihan harkitusti ylimielistä ja ilkeää. Haastattelussa muuttui kuin eri ihmiseksi ja puheäänikin muuttui ylikiltiksi. Tietää siis ettei oma käytöksensä ole ok. Muutoinhan sitä ei olisi haastattelussa pitänyt peitellä.

Vierailija
75206/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietityttää tuo Taavi. Toki olivat Melodyn kanssa läheisiä alusta asti, mutta yllätti silti, että Melodyn lähtö olisi kuitenkin kovempi paikka, vaikka ei halunnut alka vertailemaan kun molempien kanssa erilaiset ystävyyssuhteet.

Ajatteliko Taavi, että Melodyn lähtö todennäköisempää kun naiset lähtee ja yritti saada ääniä Melodylle ja ajatteli että kyllä Lasse selviää kun pääsi viimeksi turvaankin?  Vai onko koko bromance Lassen kanssa enemmän ns. peliliike? Tähän en kyllä usko, niiden yhteys on sen oloinen että ei näytä feikatulta. Onko Taavi mustis kun Lasse ollut niin paljon Samirin kanssa eikä pidä siksi Lassea enää niin tärkeänä kun luulee ettei ole enää niin tärkeä Lasselle?

Alkaa kuulostamaan jo ihan Taavin fundeerauksilta. Tykkään kyllä hänestä.

Vierailija
75207/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan näe Lassen näyttelemistä? Osaa hienosti feikkihymyn, mikä loppuu kuin seinään kun luulee, ettei kukaan huomaa. Katsoi silmiä räpäyttämättä toisten itkiessä liikutuksesta. Perusilme päällä silloinkin välillä kun toiset nauraa jollekin hauskalle asialle.

Toinen asia toi Jassu. Nauroin ääneen ekan kerran, kun Jassu sanoi polttavansa kaikki järvet....

Aikasemmin en ole voinut sietää sitä valitusta ja kiroilua.

Vierailija
75208/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ensi häätökerralla nuttura tutisee... 🤣😄😂🤣😄😂🤣😄😂

Vierailija
75209/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saadaan katsella miten Jassu osallistuu yhteisiin töihin.😂👍

Vierailija
75210/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt saadaan katsella miten Jassu osallistuu yhteisiin töihin.😂👍

Mielestäni olisi väärin jos voitto menee omien elämäntapojensa  takia ulosottoon joutuneelle tyypille.

Moraalisesti olisi oikeaa että joutuisi työllään maksamaan kaiken.

Aki olisi oikea voittaja. Käy töissä, arvostaa työtään ja on saanut kunnollisen kasvatuksen ja arvostaa vanhempiaan.

Eiköhän näin käykin.

Vierailija
75211/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä osallistun ut. Env tiedä mitä vaatetta Aki laittoi eilen pesukoneeseen, luuli että pesuaine loppu mutta sitä olikin ja Pekka työnsi sinne bokserit. Tilannekomiikkaa oli.  Rento tunnelma köökin puolella ja Taavi möksyttää. 

Vierailija
75212/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein eilen illalla järkyttävän havainnon: Pekka ei ärsytä minua juuri ollenkaan. Itse asiassa huomasin ajattelevani, että talo olisi hyvin paljon tylsempi ilman hermoilevaa Pekkaa.

Itse asiassa Akin seura on tehnyt Pekalle hyvää, hän on siedettävämpi, kiltimpi. Hupaisaa sinänsä, koska Akin seurassa olo on Pekalta peliliike, mutta luulenpa että hän viihtyy kuitenkin paremmin Akin seurassa kuin esim. Anssin. Anssin ja Pekan bromance oli kyllä jo tuossa välillä sortua täydellisesti keskinäisiin riitoihin ja ärsytykseen, mutta heput ovat tajunneet, ettei kannata nysvätä toisen kanssa koko ajan, alkaa vain käydä hermoille. Pekalla on Aki, mutta Anssi on kyllä aika yksinäinen tuolla. Mutta eipä hän ole sanallakaan valittanut. On hyvin itsenäinen luonne muutenkin. 

Vierailija
75213/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se noloa naisena katsoa, jos talon ainoa nainen ei osallistu ruuan laittoon, suunnitteluun, ruoka ostoksiin. Joen kääri Jassu hihat ja ruokaa väsäämään.

Noloa naisena katsoa kun nainen ei ole keittiössä??? Terkkuja sinne 50-luvulle.

Jassu itse julisti hakupapereissa, että on naisten ja miesten työt hänen mielestä. Nyt olisi näytön paikka. 👍

Vierailija
75214/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vaan taloon jäi nainen jolla ei oo silareita, pulska tyttö. 

Vierailija
75215/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle jäi jotenkin sellainen vaikutelma, että Melody ei tajua yhtään, minkä takia joutui talosta ulos. Haastatteluissa puhui, että oli ehkä liian neutraali ja että tällä kaudella naisia on äänestetty ulos. Hieman jostain sanakäänteestä tulkitsin, että oletti myös ihonvärinsä vaikuttavan. Piti siis itseään talossa mukavana kaikkien kaverina ja siksi huomaamattomana ja neutraalina, mutta oletti, että ihonväri ja sukupuoli vei kannatusta. 

Näin tuntui olettavan myös Ville, joka muuttui jotenkin todella koppavaksi, kun sai tietää olevansa häädössä. Nähdäänköhän Villestä nyt toisenlainen puoli, jos hän on ensi viikollakin häädössä. Melody ja Villehän heti tiesivät, että jompikumpi heistä lähtee, mikäli katsojat saavat päättää. Eivät ihan varmasti ajatelleet syyksi niitä oikeita syitä vaan varmasti molemmat kuvittelevat, että katsojat olevat vain homofoobisia, sovinisteja ja rasisteja. Villen viittaus Naistenhuoneeseenkin tarkoitti varmasti, että siellä älähdetään naisten (ja tummaihoisen) syrjinnästä. 

olen samaa mieltä, olisin hieman jatkanut mutta jäi moderaattorin rattaisiin.

mun pointti on :) kuitenkin se että ko tapaukset haluavat uhriutua, eivät muuttaa käytöstään koska on niin helppo vedota muiden fobioihin.

sama muuten koskee liikalihavia, se sentään on korjattavissa, mutta ei ole pakko jos ei tahdo.

Vierailija
75216/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin vaan taloon jäi nainen jolla ei oo silareita, pulska tyttö. 

Siinäpä miehille aamulla pesuhuoneessa yön jäjeltä silmänruokaa... Huohhh..

Vierailija
75217/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmp kirjoitti:

Eikö kukaan näe Lassen näyttelemistä? Osaa hienosti feikkihymyn, mikä loppuu kuin seinään kun luulee, ettei kukaan huomaa. Katsoi silmiä räpäyttämättä toisten itkiessä liikutuksesta. Perusilme päällä silloinkin välillä kun toiset nauraa jollekin hauskalle asialle.

Toinen asia toi Jassu. Nauroin ääneen ekan kerran, kun Jassu sanoi polttavansa kaikki järvet....

Aikasemmin en ole voinut sietää sitä valitusta ja kiroilua.

Voisikohan johtua siitä, että rauhanturvajoukoissa ei ehkä pärjää mikään pellenaama, joka vääntää joka tunteesta jotain ilmettä. On varmasti kova koulutus takana tunteiden hallintaan, että kestää kaiken näkemänsä. Sotilas. Ei tuo merkitse mitenkään sitä, etteikö tuntisi mitään, Topin hoito kyllä osoitti senkin. Tutustuppa johonkin rauhanturvaajaan ja kysele vähän, mitä kaikkea se pitää sisällään, ei tulis kevyin perusteluin arvosteltua jotain naaman ilmeitä.

Vierailija
75218/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se noloa naisena katsoa, jos talon ainoa nainen ei osallistu ruuan laittoon, suunnitteluun, ruoka ostoksiin. Joen kääri Jassu hihat ja ruokaa väsäämään.

Noloa naisena katsoa kun nainen ei ole keittiössä??? Terkkuja sinne 50-luvulle.

Jassu itse julisti hakupapereissa, että on naisten ja miesten työt hänen mielestä. Nyt olisi näytön paikka. 👍

Jospa keittiöhommat on Jasmiinan mielestä miesten hommia.

Vierailija
75219/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä hyvä, että Jassu jäi, koska hän on mielestäni talossaolleista naisista aidoin niin hyvässä kuin pahassakin. En ole mikään Jassu-fani, kunhan totesin.

Vierailija
75220/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassulle pitäisi määrätä kiroilukielto. Aivan tyhmää vouhkaamista tuon ikäiseltä naiselta.

Jassu on 24 v. Sen ikäinen on vielä nuorisoa.

Ai nuorisoa. Ei todellakaan. Itselläni oli saman ikäisen kolme lasta. Ei siinä itse olla enää mikään keskenkasvuinen kakara.

Ei mee hyvin sullakaan. Kolmen lapsen äiti alle 25v ja nyt täällä trollaamassa....

Mielummin perheen äiti tuossa iässä kuin Jassunkaltainen valittaja. Eri

Ketju on lukittu.