Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö tuota keikkaa enää mistään muualta, kuin koosteesta? Piti mennä aikaisin nukkumaan enkä nähnyt sitä. Harmittaa.
24/7 voi kelata taaksepäin
Ei nää enää. 6 t taakse. Oli hyvä keikka ja kaikki onnessaan.
Ai siinä on sellainen rajoitus, tylsää. Olisin katsonut keikan jälkeiset tapahtumat kun en jaksanut valvoa kuin keikan loppuun koska aamulla töitä.
Syötiinkö sitä kalakukkoa?
Minna käyttäytyy tuon ihastumisen kans ku teinityttö, liimautuu miehen kylkeen, hihittelee kaikille jutuille, keksii kaikkia verukkeita jotta voi hiplailla Lassea vähän väliä, kiusoittelee heittelemällä jotai tavaroita Lassen päälle jne.
Illalla Lasse ei kertonut jotai juttua, ja Minna tilaa kyllä sun pitää kertoa, samalla tarraa Lassen käsistä kiinni ja tulee ihan lähelle.
Kai yli 40v naisetkin voi noin käyttäytyä, mutta itse olen mieltänyt tuollaisen käytöksen hieman nuorempiin naisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellähän jassu oli pers paljaana, Akilla vaan boxerit pysy jalassa kuvat löytyy.
pitää ringejä. Siellähän syntyy Alman iloksi uusia romansseja. Aiku ihanaa.
*Huutonaurua*, kuka lähtee veikkaukseen, milloin Alma ensimmäisen kerran mainitsee Accu- romanssin?
Vierailija kirjoitti:
Yhtään kertaa en ole kuullut jaddun laulavan, Minnan kyllä
Mikit ja äänentoisto oli surkeaa, mutta kyllä se kuului
Lasse vaikutti olevan kiinnostunut Minnasta.
Työhuoneessa oki äänentoisto paljon parempi.
Vierailija kirjoitti:
Minna käyttäytyy tuon ihastumisen kans ku teinityttö, liimautuu miehen kylkeen, hihittelee kaikille jutuille, keksii kaikkia verukkeita jotta voi hiplailla Lassea vähän väliä, kiusoittelee heittelemällä jotai tavaroita Lassen päälle jne.
Illalla Lasse ei kertonut jotai juttua, ja Minna tilaa kyllä sun pitää kertoa, samalla tarraa Lassen käsistä kiinni ja tulee ihan lähelle.Kai yli 40v naisetkin voi noin käyttäytyä, mutta itse olen mieltänyt tuollaisen käytöksen hieman nuorempiin naisiin
Onko tuo käytös häirintää?
Mitä nyt tapahtuu ? Lähteekö Minna tänään vai milloin ? Nyt ei saanut Minna sitä mitä halusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellähän jassu oli pers paljaana, Akilla vaan boxerit pysy jalassa kuvat löytyy.
pitää ringejä. Siellähän syntyy Alman iloksi uusia romansseja. Aiku ihanaa.
*Huutonaurua*, kuka lähtee veikkaukseen, milloin Alma ensimmäisen kerran mainitsee Accu- romanssin?
Ensimmäisen kymmenen minuutin aikana koosteessa.
Vierailija kirjoitti:
Lasse vaikutti olevan kiinnostunut Minnasta.
Ei vaikuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Illalla Lasse ei kertonut jotai juttua, ja Minna tilaa kyllä sun pitää kertoa, samalla tarraa Lassen käsistä kiinni ja tulee ihan lähelle.Kai yli 40v naisetkin voi noin käyttäytyä, mutta itse olen mieltänyt tuollaisen käytöksen hieman nuorempiin naisiin
Juu, tuota on kyllä todella vaivaannuttavaa katsoa. Tupakkapaikalla Aki heitti jonkun läpän Pipan sängystä ja Jassu ja Lasse nauroivat sille. Minna kysyi Akilta, mitä tämä sanoi. Toiset siinä hihittelivät ja Lasse otti askeleita hieman kauemmas ja Minna meni ottamaan käsivarresta kiinni "kerro, mikä tämä juttu on". Lasse yritti siinäkin irtautua ja sanoi, että hän ei halua selittää, joten Jassu selitti. Varmaankin Minna kuuli sanan sänky ja oletti, että siinä hihitetään hänen ja Lassen jutulle, mutta juttu olikin joku ihan tyhmä harjakaisista lähtenyt hokema. Todella läpinäkyvä tilanne, koska alun perinkin sen jutun heitti Aki, joten miksi ihmeessä Lasselta sitä yritti tivata. Ihan vain tasan tarkaan, että pääsi vähän roikkumaan.
On kiva nähdä Minna lähdön jälkeen haastattelussa, mitä kerrottavaa on talossa käynnistään, kun onkireissulla ei tullut kalaa.. 😂
Tulipa hyvin selville Juhanin ajatusmaailma kun vihdoin pääsi ärrälle, ei tuntunut kuulema miltään eikä pitänyt sitä minään koska kaikki muutkin pääsivät, ja koko kisaviikon ajan jaksoi itkeä kuinka epäreilua on ettei kaikki pääse nauttimaan.
Juhanin ajatusmaailmassa vain se on reilua ja suotavaa että Juhani nauttii etuja ja on sillä paremmalla puolella, se että kaikki muutkin nauttii vie Juhanilta nautinnon pois, ihan kuin jossain vanhassa Turhapuro elokuvassa se vanha opettajapariskunta nautti lomastaan silloin kun näki että muut joutuvat menemään töihin.
Näkee todella ihmisestä että aina on saanut olla sillä paremmalla puolella ja katsella nenänvarttaan pitkin kun huonommat jää ilman.
Luulin että bbtalo olisi hieman kasvattanut Juhaniakin mutta eilinen kiittämättömyys näytti ettei ole.
Joutas lähtee kotiinsa tuolta mokoma kiittämätön ilonpilaaja.
Jos joku mies olisi ahdistellut naista niinkuin Minna Lassea, niin katsojat olisivat jo syytettä vaatimassa. Mutta ei, on niiiiin romanttista. Hyi hitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, jos osat olisi toisinpäin niin iltapälehdetkin kirkuisivat punaisia otsikoita että bb talossa seeksuaalista häirintää!
Näin se on vain voimauttavaa ja hyväksyttävää ainakin feministien mukaan!
Hauskaa piisasi pikkutunneille asti. Lähteekö 2 poitsua su. Kiva.
Vierailija kirjoitti:
On kiva nähdä Minna lähdön jälkeen haastattelussa, mitä kerrottavaa on talossa käynnistään, kun onkireissulla ei tullut kalaa.. 😂
Niinpä. Jännä on myös se, että tuolla on talo täynnä porukkaa ja Minna saa muka uuden tilaisuuden, mutta silti hengaa vain Jassun kanssa eikä hänellä ole aikomustakaan tutustua muihin ihmisiin (nytkään). Tuohan on ihan irrallinen palikka tuolla eikä ole ollenkaan osa porukkaa, vaan Jassun maskotti, joka hakee Lassen huomiota. On myös hassua, että Jassun pitää ikään kuin pitää Minnasta tuolla huolta, niin kuin eilisessä paljupähkäilyssäkin Minnalle piti ihan erikseen sanoa, että sinne voi mennä ilman Jassuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä nyt häirinnäksi kutsuisi kuitenkaan, kyllä Lasse ois siitä pakoon päässyt tarvittaessa eikä Minna nyt sillä tavalla iholle käynyt. Eikä Lassekaan nyt varsinaisesti ahdistuneelta vaikuttanut, kuhan sai Minna pidettyä sopivan matkan päässä. Mä jotenki ajattelin että Minna ois illan aikana ymmärtänyt että ei tuu Lasselta saamaan mitää muuta, mutta pitihän se vielä yrittää samaan sänkyyn.
Nukahdin yöllä tietokoneen viereen.