Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
63141/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kiva nähdä Minna lähdön jälkeen haastattelussa, mitä kerrottavaa on talossa käynnistään, kun onkireissulla ei tullut kalaa.. 😂

Talon ulkopuolella. 😉

Vierailija
63142/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lassella selvästi olikin tarkoituksena, että pystyisi hengailla Minnan kans ihan kaverina ilman mitään kiusallista jännitettä.

Lassen puolelta tuo näytti onnistuva ihan hyvin, mutta eihän Minna pysty mitän niin viatonta ajattelemaan. Kokoajan hirveä yritys päällä.

Miten joillain ihmisillä vaan ei ole mitään käsitystä siitä onko joku henkilö kiinnostunut heistä vai ei. Väkisin vaan pusketaan vaikka toinen välittää jatkuvasti enemmän tai vähemmän signaalia että ei nyt kiinnosta. Vai eivätkö nämä vain välitä mitä se toinen henkilö on mieltä, kun minä haluan niin minä haluan, vähät väliä mitä se toinen haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63143/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe ja onko noilla tänään mitään erikoisempaa muuta kun siivous . Nimeämiset? Minnan vaikutus niihin ja pois lähtö vai meneekö huomiseen.

Vierailija
63144/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Lassella onki melkein koko kauden ollut joku perässä hiihtäjä? Ensin oli Minna ja Laura L, sit tuliki Noora ja Nooran lähdettyä samalla oven avauksella taas Minna.

Vierailija
63145/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasse on vissiin niin hyväntahtoinen että hänen on vaikeaa kieltäytyä mistään ettei pahoittaisi toisen mieltä . Onneksi välillä pystyy pitämään puoliaan . Jotenkin sympaattinen ja hellyyttävä kaveri  , tahtoo että kaikilla on hyvä mieli  , välillä omalla kustannuksellaan .  Lasse saisi voittaa .

Lassea ei estä mikään muu kuin kamerat. On liian tietoinen siitä, mikä vaikuttaa hänen peliinsä negatiivisesti.

Myöhäistä, oli tilaisuutensa käyttäytyä suoraselkäisesti. Ei minkäänlaista kunnioitusta naisia kohtaan.

Vierailija
63146/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lassella selvästi olikin tarkoituksena, että pystyisi hengailla Minnan kans ihan kaverina ilman mitään kiusallista jännitettä.

Lassen puolelta tuo näytti onnistuva ihan hyvin, mutta eihän Minna pysty mitän niin viatonta ajattelemaan. Kokoajan hirveä yritys päällä.

Miten joillain ihmisillä vaan ei ole mitään käsitystä siitä onko joku henkilö kiinnostunut heistä vai ei. Väkisin vaan pusketaan vaikka toinen välittää jatkuvasti enemmän tai vähemmän signaalia että ei nyt kiinnosta. Vai eivätkö nämä vain välitä mitä se toinen henkilö on mieltä, kun minä haluan niin minä haluan, vähät väliä mitä se toinen haluaa.

Jopa vähän pelottava koko Munis. Jospa sille on tullut pakkomielle Lassesta ja alkaa stalkkaamaan sitä ulkomaailmassa.

Vierailija
63147/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun mummo pääsee talosta ulos niin lasti pamahtaa niin kovaa että joku kortteli vapisee.

Vierailija
63148/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minna käyttäytyy tuon ihastumisen kans ku teinityttö, liimautuu miehen kylkeen, hihittelee kaikille jutuille, keksii kaikkia verukkeita jotta voi hiplailla Lassea vähän väliä, kiusoittelee heittelemällä jotai tavaroita Lassen päälle jne.

Illalla Lasse ei kertonut jotai juttua, ja Minna tilaa kyllä sun pitää kertoa, samalla tarraa Lassen käsistä kiinni ja tulee ihan lähelle.

Kai yli 40v naisetkin voi noin käyttäytyä, mutta itse olen mieltänyt tuollaisen käytöksen hieman nuorempiin naisiin

Onko tuo käytös häirintää? 

En minä nyt häirinnäksi kutsuisi kuitenkaan, kyllä Lasse ois siitä pakoon päässyt tarvittaessa eikä Minna nyt sillä tavalla iholle käynyt. Eikä Lassekaan nyt varsinaisesti ahdistuneelta vaikuttanut, kuhan sai Minna pidettyä sopivan matkan päässä. Mä jotenki ajattelin että Minna ois illan aikana ymmärtänyt että ei tuu Lasselta saamaan mitää muuta, mutta pitihän se vielä yrittää samaan sänkyyn.

Siis yrittikö Minna mennä Lassen sänkyyn? En pystynyt katsomaan niin myöhään enää.

Eri

Vierailija
63149/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku mies olisi ahdistellut naista niinkuin Minna Lassea, niin katsojat olisivat jo syytettä vaatimassa. Mutta ei, on niiiiin romanttista. Hyi hitto.

Höpöhöpö nyt taas. Ei ole ahdistelua.

63150/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on ihmetyttänyt koko kauden miten Ville sipsuttaa kuin primadonna, hassun näköistä. Eilen Arrällä Aki juuttui niille sijoilleen kun näki kainuun poika ehkä ensi kerran R-kioskin. Hän oli vaikuttunut ja ihan kuin kunnioituksen vallassa tällaisen ihmeen nähdessään.

Vierailija
63151/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkäs bileet ne on, jos kukaan ei saa turpaansa ja ketään ei laiteta.

Vierailija
63152/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ollu hääppönen yhtyeä , ikinä kuullutkaan.Joo Minna on ärsyttävä lehmä 🐮

Aina parempi kuin joku elastinen tai jvg.

Vierailija
63153/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt herätys ja nimeämiset heti aamutuimaan!

Vierailija
63154/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minna käyttäytyy tuon ihastumisen kans ku teinityttö, liimautuu miehen kylkeen, hihittelee kaikille jutuille, keksii kaikkia verukkeita jotta voi hiplailla Lassea vähän väliä, kiusoittelee heittelemällä jotai tavaroita Lassen päälle jne.

Illalla Lasse ei kertonut jotai juttua, ja Minna tilaa kyllä sun pitää kertoa, samalla tarraa Lassen käsistä kiinni ja tulee ihan lähelle.

Kai yli 40v naisetkin voi noin käyttäytyä, mutta itse olen mieltänyt tuollaisen käytöksen hieman nuorempiin naisiin

En minä nyt häirinnäksi kutsuisi kuitenkaan, kyllä Lasse ois siitä pakoon päässyt tarvittaessa eikä Minna nyt sillä tavalla iholle käynyt. Eikä Lassekaan nyt varsinaisesti ahdistuneelta vaikuttanut, kuhan sai Minna pidettyä sopivan matkan päässä. Mä jotenki ajattelin että Minna ois illan aikana ymmärtänyt että ei tuu Lasselta saamaan mitää muuta, mutta pitihän se vielä yrittää samaan sänkyyn.

Siis yrittikö Minna mennä Lassen sänkyyn? En pystynyt katsomaan niin myöhään enää.

Eri

Yritti. Sitten heitti Lassea unilelullaan vielä. Lasse nakkas takasin.

Vierailija
63155/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako Jassu puhua muusta kuin viinasta ja syömisestä?

Röökipaikalla läyhää muista asukkaista.🤮

Vierailija
63156/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36339 kirjoitti:

Minua on ihmetyttänyt koko kauden miten Ville sipsuttaa kuin primadonna, hassun näköistä. Eilen Arrällä Aki juuttui niille sijoilleen kun näki kainuun poika ehkä ensi kerran R-kioskin. Hän oli vaikuttunut ja ihan kuin kunnioituksen vallassa tällaisen ihmeen nähdessään.

Sellaisia havaintoja ja ihmettelyn aiheita... Oliko vielä jotain muuta tärkeää?

Ps. Lieksa on Itä-Suomessa, Pohjois-Karjalassa ja Google kertoi kaupungissa olevan 2 Ärrää.

Ville pääse sipsuttelemallakin hyvin eteen päin.

Vierailija
63157/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Yritti. Sitten heitti Lassea unilelullaan vielä. Lasse nakkas takasin.

Ajatteli varmaan et menee unilelu varjolla Lassen sänkyyn kiehnämään. Onneksi Lasse oli valppaana heittämään lelun takaisin. Onkohan Lasse nukkunut koko yön toinen silmä auki varalta.

Vierailija
63158/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma ja Minna sviittiin tyttöjen kesken kielikoulun. Kontenttia kehiin.. 🙈

Vierailija
63159/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku mies olisi ahdistellut naista niinkuin Minna Lassea, niin katsojat olisivat jo syytettä vaatimassa. Mutta ei, on niiiiin romanttista. Hyi hitto.

Höpöhöpö nyt taas. Ei ole ahdistelua.

Ahdistelua, jos juttelevat vierekkäin paljussa? Olisko jo aika heittää kullahattu menemään?

Molemmat hyvännäköisiä ihmisiä ja jonkinlaista vetovoimaa on puolin ja toisin, eivät ole suoraan puhuneet mitä viime kerralla tapahtui, siksi hieman varovaisia miten toisiaan lähestyvät.

Vierailija
63160/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi näytti kyllä taas eilen todellisen luontonsa. Myönsi itsekin saunassa olevansa todella itsekäs (paitsi tyttäriensä suhteen) ja että tekee pahaa katsoa, miten jotkut ovat niin epäitsekkäitä kuin Sami ja Late. Minna kiherteli koko illan Lassen kyljessä. Pekka yritti vetää tyypillistä show'taan ("Ei ole varmaan kukaan ollut Suomessa keikalla kalakukko kädessä!"), mutta sitten suutahtamisen kautta rauhoittui vähän, kun kukaan ei enää jaksa hänen juttujaan. Aki oli vaivaannuttavan nolo niin kuin aina saadessaan vähänkään alkoholia. Ymmärrän hyvin, miksi Juhani ja Ville puhuivat siitä, etteivät haluaisi olla Akin seurassa tämän juodessa. Melody ja Sami juttelivat sohvalla ja ajattelin, että hieno homma, mutta sitten kävi ilmi, että Melody vain kertoi omasta burnoutistaan ja hänelle olisi ollut ihan sama, kuka siinä vastapäätä olisi istunut.

Tuo talo näyttää aina vain useammin sen, miten itsekkäitä ihmiset pohjimmiltaan ovat. Kaikki haluavat vain puhua omista asioistaan, eivätkä muiden asiat tai kokemukset tunnu kiinnostavan lainkaan. Nyt olisi hyvä, jos tulisi sellainen Selviytyjistä tuttu tietokilpailu siitä, kuka tietää eniten kanssakilpailijoistaan. Luulen, että Sami, Samir ja Ville olisivat vahvoilla.

Ketju on lukittu.