Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Eniten tulee seurattua räppiryhmää, vaikka on rytmitajultaan heikoin lenkki.
Rock -ryhmä on vaan yksinkertaisen tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattelin et en jaksa kahtoo Minnan takia 24/7, mut kätsysti töitten jälkeen pystyy hyppimään ohi kaikki missä Minna pyörii.
mä aattelin kanssa, mutta laps lähetti koodin , millä voin jatkaa ilmaiseksi.
Mun lapset eivät taatusti antaisi mulle mitään koodeja BB:hen, vaikka varmasti käyvät sivustoilla, missä tällaisia jaellaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Anssi vie tekohampaat suusta. Meidän varttuneempien mammojen suosikkipoika.
Anssilla on siihen hyvä syy. Omat hampaansa niin huonot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattelin et en jaksa kahtoo Minnan takia 24/7, mut kätsysti töitten jälkeen pystyy hyppimään ohi kaikki missä Minna pyörii.
Mun lapset eivät taatusti antaisi mulle mitään koodeja BB:hen, vaikka varmasti käyvät sivustoilla, missä tällaisia jaellaan.
Mitä ihmiset vinkuu jostain ilmaiskoodeista, siis eihän tuo ruutu plussa ole kuin alle kympin kuukaudessa. Tommonen summa on aivan yks hailee.
Ei toi Melody ookkaan niin melody kun ei musiikin teko luista.
Samir on huippu. Toivon että on finaalissa.
Ihan varmasti Cheek seuraa silmä kovana tuota Jassun "räppäystä".
Tää tehtävä ois ollut niin Nooralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Anssi vie tekohampaat suusta. Meidän varttuneempien mammojen suosikkipoika.
Anssilla on siihen hyvä syy. Omat hampaansa niin huonot.
Hyvä kumminkin että rahaa on. Kaunis koti. Hyvin pyyhkii, ei ole elämä ULOSOTOSSA, EIKÄ MEMETTÄNYT LUOTTOTIETOJA, PLUSSANA EI OLE SIKALIHAVA. 😂😂😂😂😂❤️
Vierailija kirjoitti:
Hommaa taustalaulajaksi satunnaisiin keikkoihin. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmiset vinkuu jostain ilmaiskoodeista, siis eihän tuo ruutu plussa ole kuin alle kympin kuukaudessa. Tommonen summa on aivan yks hailee.
Mietin kans ja en sitä ruutu plussaa edes pelkän bbn takia ottais, on sielä muutakin ja ei mainoksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se välttämättä ole esim opiskelijalle tai työttömälle.
Kas kun ei yllättänyt, että Pekka nuolee siellä minnan persusta siksi ettei joutuisi häätöön. Iso huokaus! Voi kun tuon esittäjän saisi sieltä pois samalla oven avauksella minnan kanssa!
Vierailija kirjoitti:
EIIII! Kyllä ne Nooran räjäytykset on niin nähty. Epävireistä sontaa ja joka toinen sana v:llä alkava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On yleisössä odottamassa levytyssopparin kanssa kun Jassu poistuu talosta.
-Tero- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIIII! Kyllä ne Nooran räjäytykset on niin nähty. Epävireistä sontaa ja joka toinen sana v:llä alkava.
Nooran räpäytykset, ei räjäytykset!😁
Jassu sais voittaa tuon BB:n niin vois maksaa ulosotot pois. Ei ole hyvä jos valmiiksi hyvin toimeentuleva voittaisi BB:tä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti Jasmiinan innoittamana Cheek tekee comebackin ja kutsuu Jasmiinan bändiinsä fiittaamaan.
Taavi yrittää soittaa rumpuja koosteessa. :D