Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Kyl se vaan nyt niin on että Jassun pisteet vaan laskee kun Minna on tuola..
Jasmiina ei ole kertaakaan pitänyt jaloissaan käkipukuun kuuluvia räpylöitä. Ulos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu sais voittaa tuon BB:n niin vois maksaa ulosotot pois. Ei ole hyvä jos valmiiksi hyvin toimeentuleva voittaisi BB:tä.
Ei tää oo mikään hyväntekeväisyysskaba.
Eikä jassun ulosotot kuulu kellekään.En mä ainakaan mitään valmiiksi hyvätuloista äänestä.
Näin just ja mitä enemmän Jassua haukutaan, niin sitä enemmän mä sitä äänestän voittoon.
Vierailija kirjoitti:
-Tero- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää tehtävä ois ollut niin Nooralle.
EIIII! Kyllä ne Nooran räjäytykset on niin nähty. Epävireistä sontaa ja joka toinen sana v:llä alkava.
Nooran räpäytykset, ei räjäytykset!😁
No kyl se vähän räjähteliki
Ai että, onpa hauska tuo käki ha-ha-ha-haa, hauska käki lololol
Alkaa ei vaan voi kestää, eikä Minnaakaan. Vaivaannuttavat hahmot
Hapansilakka on niin teennäinen ja varovainen. Yhtä tylsä toki kuin aiemmallakin kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu sais voittaa tuon BB:n niin vois maksaa ulosotot pois. Ei ole hyvä jos valmiiksi hyvin toimeentuleva voittaisi BB:tä.
Eikä jassun ulosotot kuulu kellekään.
Kyllä kuuluvat, jos Jassu itse kailottaa niitä 300 000 katsojalle. Samoin kuin kailotti senkin, että on Kelan asiakas.
Pitää ottaa hatun pois päästä ja kumartaa kohteliaasti Anssin suuntaa. Ei olisi uskonut, että on näin hyvä musikaalisen luovuuden taitaja.
BB- tuotanto menee kyllä nyt vähän liian pitkälle. Ei anna ihmisen edes nukkua. Kidutusta. Ei pysty kattoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä jassun ulosotot kuulu kellekään.En mä ainakaan mitään valmiiksi hyvätuloista äänestä.
Mikä ihmeen logiikka tää on?
Ois joku hirvee kusipää niin siltikö äänestäisit ku ei oo tyypillä rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei toi Melody ookkaan niin melody kun ei musiikin teko luista.
Hän kyllä kertoi kauden alussa, että hänen sisällään soi musiikki.
Taavi on kamala. Ensin uhkailee sodanjulistuksella, jos Jassu valitsee hänet ja nyt pahoittaa mielensä Lassen puolesta. Nyt vaavi kotiin.
Mitä ihmettä Taavi taas kilaroi? Kaikki muut nauraa katketakseen mutta Taavi heittäytyy lattialle huutamaan kuin uhmaikäinen
Onneksi Minna,Jassu ja Pekka on samassa bändissä.Ei tarvi katsoa niiden harjoittelua.