Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Uusi naisjuontaja nopeesti.
Portion boys "pää"esiintyjänä festareilla.
Odotettava käänne.
Vierailija kirjoitti:
Näytettäisiin paljon Minnaa koosteessa.
Varmaan taas Lötsmiinan parkua ja sen muuta öllötystä.
Vieläkö palannut on talossa? Että tarviiko avata telkkua
Vierailija kirjoitti:
Nyt Taaville vaikka triangeli tai rytmimuna tai tamburiini ja pois tuo kitara. Niillä on bändissä jo vaaditut soittimet, joten Taavi vois vaikka vain olla mikkiteline tai tanssipoika...
Mä niin fiilaan Taavia. Jos ei ole sävelkorvaa niin on ihan mahdoton pysyä tahdissa. Sitä jää kuuntelemaan muiden soittoa ja omat ladkut menee seksisin. Taavin kannattsis vsikka jalalla iskee neljään js ytityää sulkee muu ulkopuolelle.
Vau mikä outo aamutyyli Jäsmiinalla.
Taavi saisi ottaa mallia Lasselta. Ei osaa, mutta ihan mahtava yritys!
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin seuraavaksi pois Pekan, Jasmiinan ja Anssin.
Hahaa et saa.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin seuraavaksi pois Pekan, Jasmiinan ja Anssin.
Jasmiina pois, ei mitään uutta sillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi. Tuu ens syksynä taas takas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Taaville vaikka triangeli tai rytmimuna tai tamburiini ja pois tuo kitara. Niillä on bändissä jo vaaditut soittimet, joten Taavi vois vaikka vain olla mikkiteline tai tanssipoika...
Sai eniten ääniä. Ei mulla muuta. 🤗❤️
Olet säälittävä.
Taavilla on vaan tapana ottaa itsensä ja kaikki liian vakavasti. Jos menee vikaan, show pelastaisi. Ihan turha tuolla pikkujuttuihin tarttua.
Vierailija kirjoitti:
Uusi naisjuontaja nopeesti.
Alma just paras
Vierailija kirjoitti:
On talossa, sunhan piti poistua myös keskustelusta.
Ei muuta kuin Taavin kitaran piuha irti vahvistimesta, voi mallata soittamista. Pilaa koko bändin esiintymisen, ei jarrumies osaa soittaa kuin suutaan.
Vierailija kirjoitti:
Taavilla on vaan tapana ottaa itsensä ja kaikki liian vakavasti. Jos menee vikaan, show pelastaisi. Ihan turha tuolla pikkujuttuihin tarttua.
Jep. Tuolla iskelmäporukalla on siinä mielessä rennompaa, että jo sanoivat porukalla, että jos menee väärin, niin jatkaa vain ja aina voi ottaa lopussa 'vielä kerran pojat' tai muuta vastaavaa.
Mutta toisaalta Taavin tosikkous on useimmiten vain hauskaa.
Yritän kirjoittaa tänne jotain positiivista. Öö, en keksi juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Taavi vois tanssia ja paukuttaa tamburiinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä kumpi on pahempi, minna vai noora talossa. Jos pitäisi valita
Minä valitsisin koska tahansa Nooran. Hänellä oli jotain muutakin annettavaa kuin hihittäminen.
Ai tyhmyys vai?
Näytettäisiin paljon Minnaa koosteessa.