Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo teillä ihon alle menee joku bb asukas. Antaa kaikkien kukkien kukkia.
ja sinulla menee ihon alle nettikeskustelu.
huvittavaa seurata kui9nka jotkut ottaa nii9n tosissaan, rauhaa rauhaa
Vierailija kirjoitti:
Missä se jassu kertoi että on ulosotossa 12.000., ja että luottotiedot menneet. En ole alusta seurannut.
BB-talossa.
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmettelen että miten tuo ville on vielä tuolla talossa, siis sehän ei tee mtn, ei tunnu olevan kiinnostunut mistään..olla möllöttää vaan ja toisten siivellä jatkoon vaan...voi vittuli
Anssi omi Villen tontin, ehkä hieman keljuuttaa, täytyy olla aktiivinen
Kohta taas koosteessa pk huoneessa ruudun täydeltä valtavaa ahteria huuli pitkällä. En jaksa tätä samaa joka ilta. Nyt on kyllä sillä kohtaa tauko. Huohhhh,,, Huohhhh..
Jasmiina esittää kuin kovakin käen kukunta ollu yöllä. Yhden kerran vain heräsi kukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmettelen että miten tuo ville on vielä tuolla talossa, siis sehän ei tee mtn, ei tunnu olevan kiinnostunut mistään..olla möllöttää vaan ja toisten siivellä jatkoon vaan...voi vittuli
Niinpä. Tämän tehtävän pitäisi olla nimenomaan hänen mukavuusaluettaan ja vahvuuttaan, mutta Anssihan tuota porukkaa vetää. Ei edes osannut opettaa kunnolla.
Ihana Anssi vie tekohampaat suusta. Meidän varttuneempien mammojen suosikkipoika.
Vierailija kirjoitti:
Jasmiina esittää kuin kovakin käen kukunta ollu yöllä. Yhden kerran vain heräsi kukkumaan.
Onko sillä herätyskello, mihin herätä?
Ei oo naisia häädössä nyt. Poikia alkaa tippumaan.
Miksi Lassella on hame päällä. Esittääkö hän naisrokkaria?
Vai onko hän piiloutunut Minnalta?
v
Eikö Jassu ole saanut edes ohjeita tuon kellon käyttöön?
Vierailija kirjoitti:
mä varmaan piilottaisin ton mitan, miksei samalla juo kattilasta
Ai suatana, jos pääsis tonne taloon silloin kun sinne tulee ole päivä jonakin toisena asukkaana. Krisuhan oli helvetin hauska kun imuroi koko ajan.
Minä kaivaisin tuolta komeroista sen viiden litran viilipurkin, täyttäisin sen vedellä, ottaisin noka kohti kattoa ja sitten tuon Melody jäykillä, suorilla jaloilla tepastelun ja joisin siitä viiden litran ämpäristä vettä keskellä kaikkea toisten tiellä, väistelemättä. Päälleni haluaisin mustan t-paidan, jossa lukisi vain rinnuksella valkoisella 'anti'. Jos joku puhuisi minulle, pyörittelisin puoli minuuttia silmiäni ja sitten alkaisin lauseen joko 'tie-DÄN' tai 'joo joo mut mä tarkoitan...'.
Toinen herkullinen matkittava olisi Juhani tietenkin, tekisin hänet tällaiseksi nyyhkiväksi jameshetfieldiksi. Kädet puuskassa, naama nollalukemilla istuisin sohvalla, sitten myksähtäisin jostain jonkun asukkaan sanomasta, ryntäisin tupakkipaikalle tyrskimään. Sitten painaisin pääni kiusaantuneen Akin syliin aina välillä ja nyyhkisin, että 'ilman sua mä olisin jo täältä lähteny'.
Vierailija kirjoitti:
Onko Jasmiina ja Minna tehneet ruokia talon porukoille?
Tänään kokkasivat koko porukalle kun Melly oli treeneissä pitkään.
Onko Jassu pahemmin ollut keittiössä tekemässä ruokaa ? Nyt on kun Minna on siellä.
Nyt Taaville vaikka triangeli tai rytmimuna tai tamburiini ja pois tuo kitara. Niillä on bändissä jo vaaditut soittimet, joten Taavi vois vaikka vain olla mikkiteline tai tanssipoika...
Vierailija kirjoitti:
Miksi Lassella on hame päällä. Esittääkö hän naisrokkaria?
Vai onko hän piiloutunut Minnalta?
v
On lainannut Jassun rahtihametta.
Tuo bändihomma menisi paljon paremmin, jos Melody olisi hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Taaville vaikka triangeli tai rytmimuna tai tamburiini ja pois tuo kitara. Niillä on bändissä jo vaaditut soittimet, joten Taavi vois vaikka vain olla mikkiteline tai tanssipoika...
Sai eniten ääniä. Ei mulla muuta. 🤗❤️