Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Mää olin unohtanut jo kokonaan tämän emännän. oliks tää se joka piti itseään nuoremman näköisenä kun oikeasti on
Vierailija kirjoitti:
Lassella meni pupu pöksyyn!
Niin kai, kun munahaukka hyökkää kimppuun kuin sika limppuun. Lasse parka. Toivottavasti pääsee karkuun.
Minna on talossa varmaa 2viikkoa puhistamassa maineensa
Kuulen jo korvissani, että pian alkaa huuto "aaa, mun pää räjähtäää.."
Vierailija kirjoitti:
Voiko tuosta tehdä rikosilmoituksen?
Mistä teet? Ei voi voittaa antaa ääniä.
Pitäisiköhän kohta äänestää tuotanto ulos pelistä?
Vierailija kirjoitti:
Tällä miinoitetaan Lassen ja Jassun tie. Aki voittaa. Kiitti ja näkemiin.
Saas näkee yrittääkö Minna myös iskeä varattua Samiria. Sehän ei olisi Minnalle mikään este, vain itseasiassa haaste. Toivottavasti Samir ei lähde siihen mukaan.
Voi v. Minna on tähän mennessä häädetyistä ainoa, jonka lähdöstä oon oikeasti ollut iloinen
Naistenvihaajanaiset peruuttelevat jo Ruutu-tilauksiaan. Hahahaahaahahaaaa. Ihana, suloinen Minna tuli takaisin.
Kertokaa sitten kun Minna on lähtenyt. Palaan _ehkä_ katsojaksi.
Saako rahat takaisin äänestyksistä?
Ihan paskaa!! Voi ku ois tullu joku ed.kauden asukas! Onneks ei voi voittaa.
Onkohan BB on luvannut Minnalle jonkun bonuksen jos saa houkuteltua Lassen seksiin.? Joko ovat lusikassa tänään
No onneksi BB määrittää Minnan talossaoloajan
Harmittaa et rahat meni hukkaan, mikä idea äänestää?
Siis oikeasti se luuhas kaiket päivät viltissä tupakalle ja sohvalle ja yöt vikitteli tota nuorta jätkää ja siinä se mikä oli Minnan tarjonta ohjelmalle. Tätäkö Isoveli haluaa tarjota katsojille? Ei Minnaa syyttä äänestetty ulos.
Kukaan ei innostunut ton ämmän tulosta ku Jassu ja Ville ...
Talossa jäljellä olevista Minnaa häätöön nimesivät:
2 p Juhani ja 2 P Taavi
1 p Aki ja 1 p Anssi
Jännä nähdä miten Minna näihin suhtautuu
Minna ei voi edes voittaa, ketään ei ole huijattu tyhmät. Ohjelman tekijät päättää mitä tuolla tapahtuu.
Koska se sai huomiota ihanalta Lasselta.