Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Itse annan ääniä Juhanille jotta Noora saadaan ulos.
Mitäpä jos Aki lähtisi.
Juhani saisi vielä hajoilla yhden viikon ja toivottavasti räjähtää kiukusta. Sanoo Pekalle suorat sanat jostain noccopurkin puolikkaasta ja saadaan hullut draamat taloon.
Noora on tuonut hyvät sekoilut taloon.
Taavin ja Lassen viritykset jatkukoon. Tuleeko Noora mustasukkaiseksi vai meneekö sandwichiin väliin.
Noora oli ainoa joka pyysi käytöstään anteeksi ja vain sitä että kertoi ääneen kokevansa ulkopuolisuuden tunnetta!! Mihin hän siis syyllistyi? Jassu ja Mellu olivat kumpikin ikäänkun kaiken yläpuolella, hämmästelivät ja syyttivät Nooraa itseään jälleen kerran. Ville ei sanonut mitään. Harmittaa Nooran puolesta.
Haluan pitää Noora talossa, vaikka on aika ärsyttävä käytöksinen ja nolo.
Haluan Juhanin pois talosta, koska on sietämätön.
T: Naiskatsoja
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuonne ei tule mitään eläintä. Sehän saa jonkun sydärin tuosta desibelitasosta, jota jo Pekka yksin ylläpitää.
Veikka jotain nukkea, tai robottia.
Eläimen tuonne tuonti olisi jo rääkkäystä.
Käyttäjä36339 kirjoitti:
Noora 23 vuotta ja noin kakara vielä. Minä olin 22 vuotiaana kahden lapsen äiti, olin ja oli tietysti pakkokin olla aikuinen ja järkevä. Alma sanoi eilen jotenkin ettei asukkaat tänään vähene, jätti jotenkin ilmaan roikkumaan että tarkoittiko että tulee takaisin joku jo häädetyistä, valehäädetäänkö joku tänään, vai tuleeko tänään joku uusi asukas. Se selviää tänään, jos jo häädetty tulee takaisin toivon ettei ainakaan Katja tai Minna palaa. Sanni olisi mieluinen yllätys.
No sinullakin lienee ollut ongelmasi, jos olet noin nuorena hankkiutunut raskaaksi. Ehkäisykö petti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Juhanille menee äänet. Pohjanmaan poika jatkoon.
Juhani on topakka, rehellinen, oikeudenmukainen ja työhön, kuin työhön tottunut mies.
Ehkä hänen paikkansa onkin sitten siellä työn ääressä Pohjanmaalla eikä BB-talossa makoilemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Juhanille menee äänet. Pohjanmaan poika jatkoon.
Juhani on topakka, rehellinen, oikeudenmukainen ja työhön, kuin työhön tottunut mies.
Eri mieltä. Noora saa ääneni. Muut asukkaat kurkkuaan myöten täynnä Juhanin negailua ja kiukuttelua, kuten nimeämisvideoista nähtiin. Juhani sai häätöäänet kaikilta muilta paitsi Anssilta. Lisäksi Juhani haluaa itse kotiin, kuten sanonut useasti tällä viikolla.
Niinpä. En tajua, miksi Juhani halutaan väkisin pitää talossa, kun hän itsekin haluaa tuolta pois. Minusta olisi hyvä, että tänään olisi sinisille joku ärrähemmottelu palkinnoksi eilisestä ja sitten Juhani voisi lähtiä hyvillä mielin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Noora oli ainoa joka pyysi käytöstään anteeksi ja vain sitä että kertoi ääneen kokevansa ulkopuolisuuden tunnetta!! Mihin hän siis syyllistyi? Jassu ja Mellu olivat kumpikin ikäänkun kaiken yläpuolella, hämmästelivät ja syyttivät Nooraa itseään jälleen kerran. Ville ei sanonut mitään. Harmittaa Nooran puolesta.
Pisteet Nooralle anteeksipyynnöstä ja sitä tosiaan ei ole muualta kuulunut, mutta oikeasti "Anteeksi jos..." ei ole vilpitön anteeksipyyntö.
Suomalaiset (naiset) rakastavat mykkiä, ujoja miehiä kuten Aki. Jotka kännissä ehkä jotain räväyttävät. Näin on Akin suosiosta pääteltävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora suuttui eilen kun ei pelissä tienyt vastausta, tuli mieleen oma tyttö n.3- 4 vuotiaana, kun suuttui, jos ei voittanut tai tienyt jotain. Ihmeen lapsellinen Noora ikäisekseen.
Ja tämän jälkeen muutaman minuutin kuluttua suuttui Juhanille ja Samille, kun nämä puhuivat lautapeleistä eikä hän itse osannut keskustella mukana.
Möö! Olen vammainen.
Noora ei ole tehnyt mitään ärsyttävää, vaan se on kato tää kun naiset, nää palstalaiset haluu äänestää Nooran pois, koska hän on kaunis.
Möö!
Eiköhän tuo eilisilta tehnyt ihan selväksi kaikille sen miksi Noora halutaan pois tuolta eikä sillä ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Noora miltei onnistui pilaamaan bileet kiukuttelemalla kaikille kun joutui häätöäänestykseen. Ei tuollaista huomionhakuista ilonpilaajaa jaksa katsella.
Vierailija kirjoitti:
Minulta on nyt kyllä mennyt kokonaan ohitse, milloin Noora on pyytänyt anteeksi keneltäkään muulta kuin Melodylta ja Villeltä. Mihin aikaan tämä on tapahtunut? Onko pyytänyt anteeksi esimerkiksi Samilta, Juhanilta, ja Taavilta? Näille kaikille huusi eilen, kun nämä eivät ota häntä keskusteluun mukaan.
Melody onkin puheittensa mukaan keittiöpäällikkö, eikös se Rocks ole bubi?
Pijetään vuan Nuura Talosa, on se semmonen nätti flikka vuan. On tässä silimäniloa kun kahtelloo, semmottii vuan.
Voipi olla että Juhanille tulee lähdöt. Kuka tuota äänestää.
Toisaalta haluaisin nähdä senkin tilanteen, että kaikki naiset tiputetaan yhteen putkeen ulos. Ei ole varmaan ikinä käynnyt niin minkään maan BBtalossa! :D
Äänestetään Pekka tänään ulos!
Vierailija kirjoitti:
anssi pyysi anteeksi, että kutsui nooraa dajuiksi :D
noora oli todella lapsellinen eilen, karjui muille aivan syyttä. Käyttäyty koko illan kuin kolme-neljä vuotias lapsi, jonka maailmaan mahtuu vain hän itse. Ei ota muita huomioon yhtään. Noora ei kiinnostaa muu kun hän itse. Jos muut on häädössä "niin se on sellasta".
Vierailija kirjoitti:
Eikö rappäreillä oo hyvä ulosanti, Noorasta ei ainakaan voi sanoa.
Jos vee sana jätetään pois niin ei siinä paljon jää jäljelle .
Tais aamulla ainakin Jassulta pyytää anteeksi ja tupakkapaikalla Mellulta.
Vierailija kirjoitti:
Voipi olla että Juhanille tulee lähdöt. Kuka tuota äänestää.
Toisaalta haluaisin nähdä senkin tilanteen, että kaikki naiset tiputetaan yhteen putkeen ulos. Ei ole varmaan ikinä käynnyt niin minkään maan BBtalossa! :D
Ja taloon on vieläpä lisätty kaksi naisasukasta.
Ja Nooran viimeöisen käytöksen takia kukaan ei uskalla enää nimetä Nooraa. Noora oli oikea ankeuttaja.