Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
57421/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt syyt kaikesta kaadetaankin Nooran niskaan, hiukan ärsyttää kun Noora oli ainoa joka pyysi käytöstään anteeksi! Vain koska hän tuntee jäävänsä ulkopuoliseksi, eihän se tunne voi tyhjästä tulla.

Vierailija
57422/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Ville on kyllä outo. On monta kertaa talossa selittänyt, miten paljon tykkää tapella ja tekisi mieli haastaa riitaa, mutta silti tuolla ei mitään muuta kuin nuolee p*rseitä. Eilen olisi ollut tuhannen taalan paikka lähteä draamailemaan Nooran kanssa, mutta oli tuossa kaikkein sovittelevin koko talossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57423/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ollut viime vuonnakin, että kukaan ei antanut Ellalle nimeämispisteitä pitkään aikaan, joten häntä ei saatu ulos millään. Ja heti kun hän joutui äänestykseen, lensi ulos niin kuin leppäkeihäs. 

Eiiiiii, älkää mainitko Eetua. Olin jo unohtanut koko hahmon. Meni päivä nyt pilalle.

Vierailija
57424/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora suuttui eilen kun ei pelissä tienyt vastausta, tuli mieleen oma tyttö n.3- 4 vuotiaana, kun suuttui, jos ei voittanut tai tienyt jotain. Ihmeen lapsellinen Noora ikäisekseen.

Vierailija
57425/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36339 kirjoitti:

Olen oppinut pitämään Jasmiinasta oikein kovasti. Hän on komiikan luonnonlahjakkuus ja todella sujuvasanainen. Uusi tähti on syttynyt!

Mikä tähti, missä se tähti näkyy. Komiikka, ei sitä ainakaan talossa ole ollut. Elikkä se ei ole tosi. 

Jasmiina on tosi rääväsuu, tuskin ajattelee sanojaan aina. Jasmiina huutaa, kun  uskoo  olevansa huutokaupassa. En tykkää.

Vierailija
57426/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt vaikuttaa siltä, että Minna tulee takaisin:)

Vierailija
57427/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää mainosta pesulalle, lakanat kuulema paskasia kun tulee takaisin

Vierailija
57428/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt syyt kaikesta kaadetaankin Nooran niskaan, hiukan ärsyttää kun Noora oli ainoa joka pyysi käytöstään anteeksi! Vain koska hän tuntee jäävänsä ulkopuoliseksi, eihän se tunne voi tyhjästä tulla.

No ei tuo anteeksipyyntö kovin vilpitön ollut, kun koko ajan ällistelee, että ai sanoinko mä jotain ja selittelee, olihan mulla ihan hauskaa, enhän mä koko iltaa ollut semmonen, ai jaa, en mä tiedä mitä mä oon sanonut. Miten voi pyytää anteeksi asioita joita ei edes muista eikä myönnä tapahtuneen. 

Vierailija
57429/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan hän miettinyt mistä se voisi johtua, jos aina jää ulkopuoliseksi? Onko aina vika muissa? Eilinen käytös ei ainakaan parantanut hänen osakkeitaan. Minun kaveripiirissäni tuolla tapaa käyttäytyvät olisivat myös nopeasti ulkopiirillä.

Vierailija
57430/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anssi nimesi Nooran häätöäänestykseen, kumpa Noora tietäisi sen. Aki sai Jasmiinalta häätöäänen ja on nyt äänestyksessä vain Jasmiinan äänellä. Kumpa Aki tietäisi tämän. Niin olevinaan kaveerataan ja sitten isketäänkin selkään heti kun tilaisuus. Samoin Pekka nimesi Taavin kuten ekaviikoillakin. Pekka mölyää ja vitsuillee kaikille, mölyapina.

Mitä tietämistä tuossa on nimeämisistä ei voi kieltäytyä eikä yksikään asukas ole talossa niin pyhä ettei häntä voi nimeta ellei bb anna jostain syystä nimeämis suojaa.

Miksi Jassu ei olisi saanut antaa Akille pistettä mutta jollekin toiselle asukkaalle kylläkin?

Sun jutuissa ei ole mitään logiikkaa.

Aki on selvästi tykännyt Jassusta,  ja antoi jopa  pusun poskelle "talon kauneimmalle naiselle" siksikin on outoa että Jassu nimesi Akin.

Anteeksi mitä? Nainen ei saisi nimetä miestä häätöön, koska tämä on kehunut naista talon kauneimmaksi naiseksi?? Ottipa feminismi taas takapakkia muutaman kymmenen vuotta...

Vierailija
57431/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille tämä ohjelma on valitettavasti vain naisasukkaiden parjaamista. Tämän ketjun 50.000 viestiä vahvistavat sen.

Olen nainen ja suosikkejani ovat Melody ja Jasmiina. Ylläripylläri.

Vierailija
57432/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen höpöttäjä kirjoitti:

Pekan ja Lassen viimeyön keskustelu (klo 4-5) näytti että Pekan normi puhetapa on ihan tavallinen, mikä pakko on meuhkata kuin tyhjäpäinen aina päiväsaikaan. Kun ihminen on aito, eikä vedä showta, silloin "ansaitsee" voiton. Pekan riehuminen vie tämän ohjelman katsojat.

Juuri näin se on. Ei ohjelmaa jaksa katsoa muut kuin vinosilmäpoimuiset, jotka läpyttävät aggressiivisen oloisina kämmeniään vastakkain, sormet tönkösti suorina.

Vierailija
57433/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse annan ääniä Juhanille jotta Noora saadaan ulos.

Samaa  mieltä. Juhanille menee äänet. Pohjanmaan poika jatkoon. 

Juhani on topakka, rehellinen,  oikeudenmukainen ja  työhön, kuin työhön tottunut mies. 

Vierailija
57434/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sietää Jassun ja Melodin perseilyä ?

Tai Anssin ja Pekan ??

Vierailija
57435/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noora suuttui eilen kun ei pelissä tienyt vastausta, tuli mieleen oma tyttö n.3- 4 vuotiaana, kun suuttui, jos ei voittanut tai tienyt jotain. Ihmeen lapsellinen Noora ikäisekseen.

Ja tämän jälkeen muutaman minuutin kuluttua suuttui Juhanille ja Samille, kun nämä puhuivat lautapeleistä eikä hän itse osannut keskustella mukana. 

Vierailija
57436/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo anteeksipyyntö kovin vilpitön ollut, kun koko ajan ällistelee, että ai sanoinko mä jotain ja selittelee, olihan mulla ihan hauskaa, enhän mä koko iltaa ollut semmonen, ai jaa, en mä tiedä mitä mä oon sanonut. Miten voi pyytää anteeksi asioita joita ei edes muista eikä myönnä tapahtuneen. 

Vähän ohi aiheen: Pekalla on samanlaiset selitykset ja "anteeksipyynnöt".

Niin ja sen takia Pekkaa inhotaan talossa ja sen ulkopuolella. Miksi Nooraa pitäisi kohdella toisin? 

Vierailija
57437/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on aina ällöttänyt ne ihmiset ketkä puhuvat noisten ihmisten lyttäämisestä tai kehumatta jättämisestä tyyliin, see että et vaan sitten ylypistyisi.

Olen aina halveksinut tuollaista mentaliteettia. Juhani teki tuota Samirille. Se on todella typerää Samirin kohdalla, koska ei ole mitään vaaraa, että hänellä nousisi hattuun, jos ihan miehekkäästi myöntäisi, että kova jätkä on. Juhani ei vaan siihen kykene.

Nyt kuitenkin on tapahtunut ajattelussani muutos. Olen vihdoin ymmärtänyt mistä tuo hirveä "ei saa ylypistyä, niin painetaan alas" kulttuuri on mahdollisesti saanut alkunsa.

Nooran kaltaisista tapauksista.

Noora on täysin kyvytön hahmottamaan ja tajuamaan omia rajoitteitaan. Hän on totaalisen dunning-kruger koko tapaus.

Omasta mielestään hän osaa kaiken paremmin kuin muut. On maailman paras räppääjää, on muita parempi muurahainen, osaa parhaiten ihan mitä vaan. Minä osaan, minä osaan, minä osaan. Paremmin kuin te. Te ette osaa, vaan minä osaan.

Tuollaisten yksilöiden kehittymistä on varmaan yritetty estää, kun on otettu käyttöön "ylypistymisen estäminen".

Ainut vaan, seee että että pohojaaanmaalaiset ovat paskoneet pilalle alunperin hyvän idean, käyttämällä sitä liikaa ja vääriin kohteisiin. Pahaa saivat aikaan, vaikka tarkoitus oli hyvä.

Se ei oikein johda mihinkään hyvään, että lahjakkaita ja kyvykkäitä painetaan alas (vaikka samirin kaltaiset), jotta heikommat ja lahjattomat iq60-70 Noorat tulisivat ylöspäin.

Eikä se johda mihinkään, että iq60 ihmisiä kehutaan ja ylistetään peruusteetta, kyllä sinä olet paras, joo sinä olet hieno ja paras. Ihan olet muita parempi niiih.

Siitä tulee vain tuollaisia Nooria jotka nolaavat itsensä ja pilaavat elämänsä osallistumalla tositeeveeseen, kun luulevat olevansa muita parempia ja osaavansa.

Sitten vastaavasti ne oikeasti lahjakkaat Samirit joita tasapuolisuuden ja "ylypistymisen" nimissä väheksytään ja painetaan alemmas päin, masentuvat pikkuhiljaa, eivätkä jaksa enää antaa itsestään täyttä potentiaalia.

Tämä kirjoitus on yleisellä tasolla. Ja nuo Samir ja Noora olivat esimerkit.

Vierailija
57438/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö rappäreillä oo hyvä ulosanti, Noorasta ei ainakaan voi sanoa.

Hyvinhän sieltä tulee v*ttu sitä ja v*ttu tätä ja vielä kerran v*ttu. Eikös tuo ole juuri sitä mitä räppärit yleensä sanoituksissa ja myös puhuessaankin viljelee. Tietysti jou joun säestyksellä. Ei siinä kovin kummoinen ulosanti tarvitse olla.

Vierailija
57439/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse annan ääniä Juhanille jotta Noora saadaan ulos.

Samaa  mieltä. Juhanille menee äänet. Pohjanmaan poika jatkoon. 

Juhani on topakka, rehellinen,  oikeudenmukainen ja  työhön, kuin työhön tottunut mies. 

Eri mieltä. Noora saa ääneni. Muut asukkaat kurkkuaan myöten täynnä Juhanin negailua ja kiukuttelua, kuten nimeämisvideoista nähtiin. Juhani sai häätöäänet kaikilta muilta paitsi Anssilta. Lisäksi Juhani haluaa itse kotiin, kuten sanonut useasti tällä viikolla.

Vierailija
57440/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän jälkeen muutaman minuutin kuluttua suuttui Juhanille ja Samille, kun nämä puhuivat lautapeleistä eikä hän itse osannut keskustella mukana. 

Möö! Olen vammainen.

Noora ei ole tehnyt mitään ärsyttävää, vaan se on kato tää kun naiset, nää palstalaiset haluu äänestää Nooran pois, koska hän on kaunis.

Möö!

Ketju on lukittu.