Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pieraisi märän kuuloisen pierun 1 cam, klo 16:45
Vieläkin naurattaa kevään vip-kaudella se Roosa Meriläisen hirvee töräys yöllä makkarissa. Se oli kyllä sen kuuloinen että tuli varmasti laahuksen kanssa.
Minua nauratti se Rosan paskainen nauru studiossa, kun nauroi Juhanin mökötyksille ja lapsellisuudelle.
Silloin ei vielä edes ollut tuota kisan päätöstä ollut.
Mietin vaan miten paljon Rosa olisi nauranut noille Juhanin eilisille sekoiluille.
Olisi varmaan nauranut LMAO tyyliin ja laahukset ja kaikki olisi vaan tullu pihalle.
Mievaan kirjoitti:
Luulen ällötyksesi johtuvan Anssin mustista hampaista🥴
Vierailija kirjoitti:
Miksi mua ällöttää toi Anssi.
Mua ällöttää Anssissa öykkärimäisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pieraisi märän kuuloisen pierun 1 cam, klo 16:45
Olisiko miina
Kuka?
🥕🐳🐽
Vierailija kirjoitti:
Kermaa kahvin kanssa 🤮
kerman kera siitä saa, kaksinverroin parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhanille ei sovi tuo BB talo.
Juhanilla voi olla ikävä perhettä ei vain ilkeä tunnustaa..
Eilenhän tuo tokaisi jossain vaiheessa että alkaa tekemään lasten kanssa jotain uutta ja repäisevää kun pääsee takasin kotiin. Eli kaukaisuuteen tuijotellessa on kotia ainakin jossain määrin miettinyt viime päivinä.
Lapsia ikävä tottakai!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora on änkeämässä joka hemmetin juttuun. Ikinä ei ota huomioon, että haluaako joku muu. Tosin kauppaan olisi Nooran voinut päästää. Nooran pisteet laskevat. Itsekäs ipana. Ihan kuin pikku lapsi. Lasse luopui nyt aamukahvistaan tuon penteleen takia.
Miksi Nooran sivuunjättäminen tehtävistä ym. ei täällä aiheuta yhtä lailla pahennusta, kuten Samin saama samanlainen kohtelu?
Onhan tuo selvä, ettei kukaan joukkueesta halua Nooraa valita mihinkään ja erityisesti Melody on päättänyt ottaa tämän sorsimisen elämäntehtäväkseen.
Ehkäpä siksi, että ei onnistu missään ja jos pääsee ei jaksa tehdä sitä loppun ja tuntuu, ettei ymmärrä mitään. Kyselee koko ajan noita ohjeitakin ja ei mene helposti " kaaliin". Siinä varmaan syy.
Vierailija kirjoitti:
Mievaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin luulen. Mätä noussu jo aivoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mievaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi muuttaa uuteen kerrostaloon, kaksioon, keittiö ei oo mieleinen joten laittaa uusiksi kertoili illalla.
Kuinka monella on vastaamisongelmia (lainaaminen) tässä ketjussa? On ongelmia ⬆️ ja ei ole ongelmia ⬇️
Ei joudu häätöön Noora ei pomo.
Huvittaa täällä lasten haukkumiset.. Se on raha mikä ratkaisee. Se on jo nähty.
Vierailija kirjoitti:
Taavi on kamalan ylimielinen...
Niin on en ymmärrä miksi komea hän on mutta jne..!
Vierailija kirjoitti:
Mievaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää Akin hampaat myös! HYI!!!!!! Osa jo tippunut kun on niin mädät!
hampaat kannattaa hoidatuttaa heti kun ilmenee häikkää ja käydä tarkituksissa säännöllisesti. Tupakka kellastuttaa hampaita ja tee, entä kaffe?
Vierailija kirjoitti:
Mievaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää Akin hampaat myös! HYI!!!!!! Osa jo tippunut kun on niin mädät!
Mun syynä ei ole nuo hampaat, vaan Anssin puhetyyli. Mä en oikeasti pysty kuuntelemaan, kun ärsytyskynnys ylittyy. On nyt yllättäen nousemassa mun ykkösinhokiksi Nooran ja Pekan yläpuolelle. Yksinkertaisesti jätkä on leuhka ja kuvittelee olevansa jotakin suurta. Ihan saamarin tylsä myös. Mitään kiinnostavaa tai hauskaa en ole koskaan kuullut Anssin suusta. Hirveä koviksen rooli päällä.
Haluaisin vastata tuolle, joka sanoi, että Nooraa ei päästetä sen takia tekemään mitään, kun epäonnistuu kaikessa. Mistä me siis tiedämme, että Noora epäonnistuu kaikessa, kun hän ei ole osallistunut oikein mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Taavi on kamalan ylimielinen...
Testi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa se Jussi onkin entinen eukko , miesten pöksyissä 🤭
Olen nähnyt asukkaista tasan kaksi penisvilautuskuvaa.
Toinen Taavista (aika iso) ja toinen Juhanista.
Ero on kuin yöllä ja päivällä.
En noiden kuvien perusteella yhtään ihmettele Juhanin huonoa itsetuntoa.
Juhanilla on söpö vaimo. Tuskin on itsetunto-ongelmia. Löysä muna ei kerro erektiopituudesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan te täällä mainostatte miten maalaiset tekee kovaa työtä ja siksi bbvoitto pitäisi ojentaa Akille tai Juhanille. Kaupungissa tehdään huomattavasti rankempaa duunia ja ilman tukiaisia.
Aki on tasan tylsä bbasukki ei tuota mitään katsojille ja Juhani vain mököttää masentuneena, kumpikin voisi lähteä yhtä aikaa sinne maaseudun iloihin, terve menoa ei tule ikävä eikä kukaan muista viikon päästä että tuollaisia on talossa ollutkaan.Aki on ihan kiva. Mutta se on totta, että hän ei kyllä jättäisi tuonne mitään sen suurempaa aukkoa. Tuskin huomaisi koko asiaa.
Tykkään Akista. Ei ole ketään tallonut. Rehti mies. 💚
Rehtiys voisi voittaa kaikki muut kategoriat on jo BB voitettu!
Ei kai noilla enää ole mitään hemmotteluhoitoja. Eikö ne ole jo nähty?
Eilen oli mennyt kermaa liikaa mutta Melodia laittoikin vettä kermaan, on niinku maitoa sitten kertoili Villelle. Kätevä toi Melodia.