Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
54721/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä risoo toi Nooran kitinä.

Vierailija
54722/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän siniset pääsee katsoo, miten alku kannattaa tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54723/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB vois antaa peli-illan, ja pistää taloon Afrikan tähden.😅

Vierailija
54724/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi p..ka, JVG esiintyy tänään.

Oikeesti? Hyvä valinta tuonne piristämään ilmapiiriä. Tosin Juhani varmaan mököttää tästäkin. :D

Juhania on ärsyttänyt se kuinka muutama asukas on saanut muiden asukkaiden siunauksella kiusata Samia ja Nooraa.

Juhani ja Samir puhuvat Samista ja Noorasta tupakkapaikalla. Viime sunnuntaina klo 22:51

Samir "Ja Sami on tosi mahtava tyyppi. Sen kanssa on niin mukava jutella"

Juhani (tuskaisena) "On on, Ja sitte se, kyllä mä niinku. Se oli sillo alkuaikona se että voi XX ku sitä (Samia) höystettiin (kiusattiin) Voi XX. se siis. Aivan pahaa teki että ku porukka hyökkäs sitä kohtaan. Se oli aivan kauhiaa kattoa. Vaikka meki oltihin edellisenä iltana sen kanssa jostain vihreästä politiikasta änkätty (väitelty)"

Samir "Ku Sami ei niinku, se ei niinku haasta riitaa. Vaan se haluaa vaan keskustella asiasta."

Juhani "Ja pitää kannastansa kiinni. Mutta siis se oli aivan XX julkiaa se yks mikä täs oli (tupakkapaikalla, viittaa Jassuun, Minnaan ja Pippaan kiusaamassa Samia) Että ku se, oikein näki (viittaa pyörille päin) että se (Sami) pahotti mielen"

Samir "Joo (Samir osoittaa ettei voi puhua siitä koska hän ei ole ollut silloin itse talossa, mutta on nähnyt sen kuitenkin). Itelle tuli paha mieli siitä tasapainopelistä, sillon viimeviikolla. Eiku siis no, tällä viikolla. Mä ajattelin että se olis alunperin että Minä Anssi ja Sami. En tiedä miten oli käynny, kun mä kuulin kyllä että Sami olis hyvä tasapainossa, et sillähän se tulee siit (karatesta) (Samir jatkaa samaan rataan)"

Juhani "Se (Sami) ei oo röyhkee"

Samir "Niin, se siin o. Mut sekin niinku et haluaa pitää Samin puolia, mut onko se sit että mä tiedän että voi mennä vähän yli sekin, et toisen puolesta, ku Sami on tosi nöyrä kuitenkin sit siinä et hän ei halua niinku et hän ei halua aiheuttaa mitään mielipahaa kenellekään."

Juhani "Joo, mut joskus se on niinku, niinku. Se on se on, niinku oon sanonu. Mun mielestä Noorakin on joutunut kokemaan aivan liikaa (kiusaamista)"

Samir "Nuorena ihmisenä?"

Juhani "Niin niin. Sen takia kun se ei päässy siihen maisteluhun (Noora tuntee oluet) Se on niin. Se on niin (naurahtaa) moniulotteinen likka, että sitä, että tuntuu ettei kaikki oikein uskokaan sen puheita. Mut tuota"

Samir "Juu ja ehkä siinä on sekin. tuota. Miten sen nyt sanois"

Juhani "Se on nuori ja se ei oo tietyllä lailla se, sanotahanko, pyrkii tänne niin sanotusti. Se on niinku tietyllä tavalla epävarma itsestään"

Jatkuu

Kiusaamassa Samia tupakkapaikalla?

Vierailija
54725/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helevetin paskoo tämä on että kaikki joukkueen jäsenet ei osallistu!!!

Reilua. Osa on loukkaantunut sinisiltä.

Taavi ainakin loukkaantuu melkein joka asiasta.

Vierailija
54726/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo Melody oikein kuvittelee? Että on yhtä vahva ja tasavahva Juhanin kanssa jossain heinäpaalien vääntämisessä. Hahah. Pläski puuskuttaa minuutissa kun toinen on ikänsä vääntänyt kaikkea mahdollista.

Vierailija
54727/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani on suoraan sanonut, että pitää punaisia huonompina ihmisinä kuin itseään. Joo oikein reilun miehen teko.

Vierailija
54728/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani yllätys yllätys on jälleen naama nurinpäin.

Vierailija
54729/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ONKO OIKEASTI ?? On kyllä hirveetä kuraa !

Vierailija
54730/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti? Hyvä valinta tuonne piristämään ilmapiiriä. Tosin Juhani varmaan mököttää tästäkin. :D

Juhania on ärsyttänyt se kuinka muutama asukas on saanut muiden asukkaiden siunauksella kiusata Samia ja Nooraa.

Juhani ja Samir puhuvat Samista ja Noorasta tupakkapaikalla. Viime sunnuntaina klo 22:51

Samir "Ja Sami on tosi mahtava tyyppi. Sen kanssa on niin mukava jutella"

Juhani (tuskaisena) "On on, Ja sitte se, kyllä mä niinku. Se oli sillo alkuaikona se että voi XX ku sitä (Samia) höystettiin (kiusattiin) Voi XX. se siis. Aivan pahaa teki että ku porukka hyökkäs sitä kohtaan. Se oli aivan kauhiaa kattoa. Vaikka meki oltihin edellisenä iltana sen kanssa jostain vihreästä politiikasta änkätty (väitelty)"

Samir "Ku Sami ei niinku, se ei niinku haasta riitaa. Vaan se haluaa vaan keskustella asiasta."

Juhani "Ja pitää kannastansa kiinni. Mutta siis se oli aivan XX julkiaa se yks mikä täs oli (tupakkapaikalla, viittaa Jassuun, Minnaan ja Pippaan kiusaamassa Samia) Että ku se, oikein näki (viittaa pyörille päin) että se (Sami) pahotti mielen"

Samir "Joo (Samir osoittaa ettei voi puhua siitä koska hän ei ole ollut silloin itse talossa, mutta on nähnyt sen kuitenkin). Itelle tuli paha mieli siitä tasapainopelistä, sillon viimeviikolla. Eiku siis no, tällä viikolla. Mä ajattelin että se olis alunperin että Minä Anssi ja Sami. En tiedä miten oli käynny, kun mä kuulin kyllä että Sami olis hyvä tasapainossa, et sillähän se tulee siit (karatesta) (Samir jatkaa samaan rataan)"

Juhani "Se (Sami) ei oo röyhkee"

Samir "Niin, se siin o. Mut sekin niinku et haluaa pitää Samin puolia, mut onko se sit että mä tiedän että voi mennä vähän yli sekin, et toisen puolesta, ku Sami on tosi nöyrä kuitenkin sit siinä et hän ei halua niinku et hän ei halua aiheuttaa mitään mielipahaa kenellekään."

Juhani "Joo, mut joskus se on niinku, niinku. Se on se on, niinku oon sanonu. Mun mielestä Noorakin on joutunut kokemaan aivan liikaa (kiusaamista)"

Samir "Nuorena ihmisenä?"

Juhani "Niin niin. Sen takia kun se ei päässy siihen maisteluhun (Noora tuntee oluet) Se on niin. Se on niin (naurahtaa) moniulotteinen likka, että sitä, että tuntuu ettei kaikki oikein uskokaan sen puheita. Mut tuota"

Samir "Juu ja ehkä siinä on sekin. tuota. Miten sen nyt sanois"

Juhani "Se on nuori ja se ei oo tietyllä lailla se, sanotahanko, pyrkii tänne niin sanotusti. Se on niinku tietyllä tavalla epävarma itsestään"

Jatkuu

Jatkoa

Samir "Emmä tiedä onko hän epävarma, mutta hän niinku, on myös tempperamenttinen jollain tavalla"

Juhani "On on"

Samir "Sen huomas sillon juhlissakin kun se tuli käskyttään meitä, "no niin kaikki ylös!", vaikka ei sitä omaa koheltamista ymmärtänyt, että nyt on tehnyt jotain itse väärin (viittaa siihen kun Noora itse kadotti mikrofoninsa) Se on Nooralle hyvä, pieni kasvunpaikka sekin. Mutta ihan oikeessa sä oot siinä että ehkä liian kovasti ihmiset ottaa"

Juhani "Mä oon päässy helepolla. Sen huomaa että ehkä iän puolesta me päästään Taavin kanssa todella helpolla, koska me ollahan Taavin kanssa kaks vanhinta. Taavi on neljänkymmenen ja mää oon kolomen kaheksan."

Tässä välissä vaihdetaan pari lausetta asukkaiden ikävuosista ja Juhani ja Samir laittavat niitä järjestykseen. Sen jälkeen he nousevat tupakkapaikalta ja suuntaavat taloa kohden.

Juhani "Niin vielä se että ite on päässy helepolla tuos noin, mutta se, ehkä myös sekin (epäselvä murre sana)"

Samir "Joo"

Juhani "Eikä oo ollu niitä, sanotahan, omien mielipiteiden, sitä niinku kyseenalaistamista niin raakasti (Viittaa siihen kuinka ihan mitä tahansa Noora tai Sami sanoo, heidän mielipiteensä lynkataan samantien, kun taas hänen mielipiteitä kuunnellaan)"

Kyllä tykkään Juhanista päivä päivältä enemmän. Vielä kun hän uskaltaisi nostaa kissan pöydälle ja seuraavassa kiusaamis tai syrjimishetkessä puolustaa Nooraa ja Samia ääneen. Veikkaan että kun Juhani karjaisisi oikein kunnolla ja käskisi kiusaajien juosta kauimmaiseen nurkkaan ennenkuin alkaa heinäseipäät rapista selekähän, niin Pekalta ja Jassulta valahtaisi samantien housuun.

Tuollaiset ihmiset on todella vastenmielisiä. Kerätään kiukkua ja jauhetaan selän takana, jonka jälkeen räjähdetään sen sijaan että selvitettäisiin asiat asiallisesti kuten aikuiset.

Vierailija
54731/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhani on suoraan sanonut, että pitää punaisia huonompina ihmisinä kuin itseään. Joo oikein reilun miehen teko.

Ihan hyvin vois lähtee kotiinsa. Ei nauti yhtään olostaan talossa, näyttää kaipaavan kotiin.

Pilaa toisten fiiliksen mökötyksellään.

Eikä tollasta jaksa kattoo, eikä etenkään kuunnella sitä määkimistä.

Vierailija
54732/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talossa on monta henkilöä jotka eivät ole saaneet yhtään mitään näiden viikkojen aikana, kuten esimerkiksi Aki ja Juhani.

Aki voitti itselleen kahvia kerran ja sai herkutella murkku-tehtävässä kyllä.

Vierailija
54733/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo mut onneks hän on muissa asioissa hyvä, varmaan jatkaa tota miesten kisa nillittämistä koko päivän

Vierailija
54734/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua risoo Jassun kiroilu, valittaminen, rääkyminen, läyhääminen, makaaminen eikä osallistu kaikkeen kilpailuun, vaan on siivellä. 👿👿👿👿👿👿

Vierailija
54735/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, mutta Anssi on kyl kuuma.

Vierailija
54736/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä heitän sua jollain kuumalla. Mulle ei kannata v****lla nyt." Melody on pahalla tuulella, kun ei pääse kisaan. 

Vierailija
54737/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helevetin paskoo tämä on että kaikki joukkueen jäsenet ei osallistu!!!

Reilua. Osa on loukkaantunut sinisiltä.

Taavi ainakin loukkaantuu melkein joka asiasta.

Taavi on Ämmä ! diiva.

Vierailija
54738/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole sanonut, että ovat huonompia, vaan että ovat sellaisia ihmisiä, joiden kanssa Juhani ei olisi talon ulkopuolella missään tekemisissä. Ovat siis tyystin erilaisia esim. moraaliltaan, asenteiltaan. 

Ymmärrään hyvin Juhania, en itsekään olisi tuolla kovin monen kanssa oikeasti tekemisissä, poikkeavat niin paljossa ihan toiseen suuntaan kuin itse ja omat arvot on. Se on ihan luonnollista, ei siinä ole kysymy paremmuudesta tai huonommuudesta. En pidä kyynärpäätaktiikasta, mutta aika usein se on se voittava taktiikka. Samoin en pidä juoruamisesta, mutta aika monesti sillä saadaan etua vähän kaikessa. Kummankaan laisia tyyppejä en omaan lähipiiriini tai työmaailmaani kuitenkaan halua.

Vierailija
54739/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellu unkasi heittää kiehuvat veden jonku päälle jos joku sanoo jotain.. oli kiukkuinen kun ei päässyt loppukilpailuun.

Vierailija
54740/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhani yllätys yllätys on jälleen naama nurinpäin.

Niin. Hän sanoo mm näin:

Klo 11:47

Taavi "Huomenna vois olla siivouspäivä"

Juhani "Niin, ja saatais tuo toinen joukkue tuonne makkarihin. Saatais nämä ifguhgjhjhg petivaatteet tuosta lattialta pois"

Että sillä tavalla nurinpäin. Haluaa punaisen ja sinisen joukkueen taas yhdistyvän että tuo tulehtunut ilmapiiri paranisi talossa. Juhania on ärsyttänyt se että heidän täytyy kilpailla keskenään, ja varsinkin se kuinka Anssi, Pekka ja Jassu ovat niin itsekkäitä etteivät ota ketään muita huomioon.

Ketju on lukittu.