Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Kaipaan vanhoja BB-kausia jolloin koosteiden aikaan katsoja sai nauraa vedet silmissä. Nyt tilalla vain tylsyys ja tylsä studio-osuus jonka satunnaisesti vain Valtee ja Sainio pelastaa.
Samir treenannut vetämällä pakettiautoja :D
Onkohan tämäkin kisa pikkasen epäreilu jo valmiiksi. Punaisilla myös kevyemmät kyytiläiset. Ja 30s etumatkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora on omasta mielestään kaikessa aina etukäteen hyvä 🤔
Dunning-Kruger on hyvin vahvasti läsnä hänessä.
Piti oikein käydä googlaamassa. Todellakin! Tämä erityisesti pisti silmään (Wikipediasta kopsattu):
”Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.”
Mitä tässä vielä odotellaan?
Vierailija kirjoitti:
Siis miten on ok, että Melody uhkaa väkivallalla? Aiemmin osoitteli jollain veitsellä ja nyt sanoi heittävänsä jollain kuumalla, samalla kun kaatoi kiehuvaa vettä kattilasta. Oliko Pekka kohteena molemmissa?
Jos tämä olisi toisinpäin, että Pekka ois uhkaillut Mellua, Pekka ois varmaan jo heitetty talosta hevonkuuseen...
Jotain hauskaa odottaisi viimein, tylsäksi on mennyt tunnelma. Ei enää jaksa kiinnostaa talon touhut. Loppuu kohta 24/7 katsominen raskasta on ja vielä maksaa tosta huh!
Mitä tuo pekka mölyää punaisista, onko tuo tervettä tuo mölyäminen?
Miksi muut eivät pistä hsnttiin Mellulle?
Eiköhän koosteet ole tarkoituksella tehty "huonoiksi" jotta ihmiset ostaisivat maksullisen 24/7 palvelun. Työssä käyvä perheellinen kun ei vaan jouda olemaan koko päivää ja yötä telkkarin äärellä. Ennen oli paremmin eli kun BB oli MTV:n ohjelma. Oli varmaan pätevämpi tekijäporukka ja enemmän rahaa millä ohjelmaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo pekka mölyää punaisista, onko tuo tervettä tuo mölyäminen?
Mitä sinä Pekasta mölyät? Onno tervettä tuo mölyäminen?
Ei ole väliä kumpi voittaa, pekka on häädössä kävi kuinka vaan
Vierailija kirjoitti:
Lasse on niin symppis ku varautunut ja valmistautunut tähän loppukilpailuun nii paljo :D Hirveet pohdinnat että pitää varautua vetämään 2xenemmän, jos Nooran selkä tai Tää jalka kosahtaa lopullisesti.
Meinaako Noorakin vihdoin osallistua. Sehän on vaan potenut "selkäänsä" joka kisan ajan. Onko osallistunut mihinkään kisaan?
Vierailija kirjoitti:
Anssi otti laskelmoidun riskin ja pelasti Hemulin itsensä sijasta häätöäänestyksestä viime viikolla. Nyt ja jatkossa Hemuli on kiitollisuudenvelassa Anssille ja suojaa Anssin persusta kisan loppuun asti.
Melody osaa myös vedättää Hemulia, sillä hän tarvittaessa toimii myyränä Melodylle, jopa oman joukkueen edun vastaisesti.
Villelle itseasiassa sopisi sellainen violetti kaapu, mitä Hemuli käyttää.
Melodille rangaistus väkivallalla uhkailusta. Ja englannin kielen käyttö kiellettävä ei kaikki vanhemmat katsojat ymmärrä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi p..ka, JVG esiintyy tänään.
Oikeesti? Hyvä valinta tuonne piristämään ilmapiiriä. Tosin Juhani varmaan mököttää tästäkin. :D
Juhania on ärsyttänyt se kuinka muutama asukas on saanut muiden asukkaiden siunauksella kiusata Samia ja Nooraa.
Juhani ja Samir puhuvat Samista ja Noorasta tupakkapaikalla. Viime sunnuntaina klo 22:51
Samir "Ja Sami on tosi mahtava tyyppi. Sen kanssa on niin mukava jutella"
Juhani (tuskaisena) "On on, Ja sitte se, kyllä mä niinku. Se oli sillo alkuaikona se että voi XX ku sitä (Samia) höystettiin (kiusattiin) Voi XX. se siis. Aivan pahaa teki että ku porukka hyökkäs sitä kohtaan. Se oli aivan kauhiaa kattoa. Vaikka meki oltihin edellisenä iltana sen kanssa jostain vihreästä politiikasta änkätty (väitelty)"
Samir "Ku Sami ei niinku, se ei niinku haasta riitaa. Vaan se haluaa vaan keskustella asiasta."
Juhani "Ja pitää kannastansa kiinni. Mutta siis se oli aivan XX julkiaa se yks mikä täs oli (tupakkapaikalla, viittaa Jassuun, Minnaan ja Pippaan kiusaamassa Samia) Että ku se, oikein näki (viittaa pyörille päin) että se (Sami) pahotti mielen"
Samir "Joo (Samir osoittaa ettei voi puhua siitä koska hän ei ole ollut silloin itse talossa, mutta on nähnyt sen kuitenkin). Itelle tuli paha mieli siitä tasapainopelistä, sillon viimeviikolla. Eiku siis no, tällä viikolla. Mä ajattelin että se olis alunperin että Minä Anssi ja Sami. En tiedä miten oli käynny, kun mä kuulin kyllä että Sami olis hyvä tasapainossa, et sillähän se tulee siit (karatesta) (Samir jatkaa samaan rataan)"
Juhani "Se (Sami) ei oo röyhkee"
Samir "Niin, se siin o. Mut sekin niinku et haluaa pitää Samin puolia, mut onko se sit että mä tiedän että voi mennä vähän yli sekin, et toisen puolesta, ku Sami on tosi nöyrä kuitenkin sit siinä et hän ei halua niinku et hän ei halua aiheuttaa mitään mielipahaa kenellekään."
Juhani "Joo, mut joskus se on niinku, niinku. Se on se on, niinku oon sanonu. Mun mielestä Noorakin on joutunut kokemaan aivan liikaa (kiusaamista)"
Samir "Nuorena ihmisenä?"
Juhani "Niin niin. Sen takia kun se ei päässy siihen maisteluhun (Noora tuntee oluet) Se on niin. Se on niin (naurahtaa) moniulotteinen likka, että sitä, että tuntuu ettei kaikki oikein uskokaan sen puheita. Mut tuota"
Samir "Juu ja ehkä siinä on sekin. tuota. Miten sen nyt sanois"
Juhani "Se on nuori ja se ei oo tietyllä lailla se, sanotahanko, pyrkii tänne niin sanotusti. Se on niinku tietyllä tavalla epävarma itsestään"
Jatkuu
Jatkoa
Samir "Emmä tiedä onko hän epävarma, mutta hän niinku, on myös tempperamenttinen jollain tavalla"
Juhani "On on"
Samir "Sen huomas sillon juhlissakin kun se tuli käskyttään meitä, "no niin kaikki ylös!", vaikka ei sitä omaa koheltamista ymmärtänyt, että nyt on tehnyt jotain itse väärin (viittaa siihen kun Noora itse kadotti mikrofoninsa) Se on Nooralle hyvä, pieni kasvunpaikka sekin. Mutta ihan oikeessa sä oot siinä että ehkä liian kovasti ihmiset ottaa"
Juhani "Mä oon päässy helepolla. Sen huomaa että ehkä iän puolesta me päästään Taavin kanssa todella helpolla, koska me ollahan Taavin kanssa kaks vanhinta. Taavi on neljänkymmenen ja mää oon kolomen kaheksan."
Tässä välissä vaihdetaan pari lausetta asukkaiden ikävuosista ja Juhani ja Samir laittavat niitä järjestykseen. Sen jälkeen he nousevat tupakkapaikalta ja suuntaavat taloa kohden.
Juhani "Niin vielä se että ite on päässy helepolla tuos noin, mutta se, ehkä myös sekin (epäselvä murre sana)"
Samir "Joo"
Juhani "Eikä oo ollu niitä, sanotahan, omien mielipiteiden, sitä niinku kyseenalaistamista niin raakasti (Viittaa siihen kuinka ihan mitä tahansa Noora tai Sami sanoo, heidän mielipiteensä lynkataan samantien, kun taas hänen mielipiteitä kuunnellaan)"
Kyllä tykkään Juhanista päivä päivältä enemmän. Vielä kun hän uskaltaisi nostaa kissan pöydälle ja seuraavassa kiusaamis tai syrjimishetkessä puolustaa Nooraa ja Samia ääneen. Veikkaan että kun Juhani karjaisisi oikein kunnolla ja käskisi kiusaajien juosta kauimmaiseen nurkkaan ennenkuin alkaa heinäseipäät rapista selekähän, niin Pekalta ja Jassulta valahtaisi samantien housuun.
Tuollaiset ihmiset on todella vastenmielisiä. Kerätään kiukkua ja jauhetaan selän takana, jonka jälkeen räjähdetään sen sijaan että selvitettäisiin asiat asiallisesti kuten aikuiset.
Sinun mielestä kiusaajat eivät ole vastenmielisiä, vaan ainoastaan ne ihmiset jotka huomaavat kiusaamisen ja haluavat sen loppuvan.
Oletpa tervemielinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muut eivät pistä hsnttiin Mellulle?
Kuka haluaa kuumaa vettä päällensä?
Eikä BB puutu tähänkään. Törkeää.
Talon alfat (siniset) vs talon betat (punaiset). Kumpi voittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi p..ka, JVG esiintyy tänään.
Oikeesti? Hyvä valinta tuonne piristämään ilmapiiriä. Tosin Juhani varmaan mököttää tästäkin. :D
Juhania on ärsyttänyt se kuinka muutama asukas on saanut muiden asukkaiden siunauksella kiusata Samia ja Nooraa.
Juhani ja Samir puhuvat Samista ja Noorasta tupakkapaikalla. Viime sunnuntaina klo 22:51
Samir "Ja Sami on tosi mahtava tyyppi. Sen kanssa on niin mukava jutella"
Juhani (tuskaisena) "On on, Ja sitte se, kyllä mä niinku. Se oli sillo alkuaikona se että voi XX ku sitä (Samia) höystettiin (kiusattiin) Voi XX. se siis. Aivan pahaa teki että ku porukka hyökkäs sitä kohtaan. Se oli aivan kauhiaa kattoa. Vaikka meki oltihin edellisenä iltana sen kanssa jostain vihreästä politiikasta änkätty (väitelty)"
Samir "Ku Sami ei niinku, se ei niinku haasta riitaa. Vaan se haluaa vaan keskustella asiasta."
Juhani "Ja pitää kannastansa kiinni. Mutta siis se oli aivan XX julkiaa se yks mikä täs oli (tupakkapaikalla, viittaa Jassuun, Minnaan ja Pippaan kiusaamassa Samia) Että ku se, oikein näki (viittaa pyörille päin) että se (Sami) pahotti mielen"
Samir "Joo (Samir osoittaa ettei voi puhua siitä koska hän ei ole ollut silloin itse talossa, mutta on nähnyt sen kuitenkin). Itelle tuli paha mieli siitä tasapainopelistä, sillon viimeviikolla. Eiku siis no, tällä viikolla. Mä ajattelin että se olis alunperin että Minä Anssi ja Sami. En tiedä miten oli käynny, kun mä kuulin kyllä että Sami olis hyvä tasapainossa, et sillähän se tulee siit (karatesta) (Samir jatkaa samaan rataan)"
Juhani "Se (Sami) ei oo röyhkee"
Samir "Niin, se siin o. Mut sekin niinku et haluaa pitää Samin puolia, mut onko se sit että mä tiedän että voi mennä vähän yli sekin, et toisen puolesta, ku Sami on tosi nöyrä kuitenkin sit siinä et hän ei halua niinku et hän ei halua aiheuttaa mitään mielipahaa kenellekään."
Juhani "Joo, mut joskus se on niinku, niinku. Se on se on, niinku oon sanonu. Mun mielestä Noorakin on joutunut kokemaan aivan liikaa (kiusaamista)"
Samir "Nuorena ihmisenä?"
Juhani "Niin niin. Sen takia kun se ei päässy siihen maisteluhun (Noora tuntee oluet) Se on niin. Se on niin (naurahtaa) moniulotteinen likka, että sitä, että tuntuu ettei kaikki oikein uskokaan sen puheita. Mut tuota"
Samir "Juu ja ehkä siinä on sekin. tuota. Miten sen nyt sanois"
Juhani "Se on nuori ja se ei oo tietyllä lailla se, sanotahanko, pyrkii tänne niin sanotusti. Se on niinku tietyllä tavalla epävarma itsestään"
Jatkuu
Jatkoa
Samir "Emmä tiedä onko hän epävarma, mutta hän niinku, on myös tempperamenttinen jollain tavalla"
Juhani "On on"
Samir "Sen huomas sillon juhlissakin kun se tuli käskyttään meitä, "no niin kaikki ylös!", vaikka ei sitä omaa koheltamista ymmärtänyt, että nyt on tehnyt jotain itse väärin (viittaa siihen kun Noora itse kadotti mikrofoninsa) Se on Nooralle hyvä, pieni kasvunpaikka sekin. Mutta ihan oikeessa sä oot siinä että ehkä liian kovasti ihmiset ottaa"
Juhani "Mä oon päässy helepolla. Sen huomaa että ehkä iän puolesta me päästään Taavin kanssa todella helpolla, koska me ollahan Taavin kanssa kaks vanhinta. Taavi on neljänkymmenen ja mää oon kolomen kaheksan."
Tässä välissä vaihdetaan pari lausetta asukkaiden ikävuosista ja Juhani ja Samir laittavat niitä järjestykseen. Sen jälkeen he nousevat tupakkapaikalta ja suuntaavat taloa kohden.
Juhani "Niin vielä se että ite on päässy helepolla tuos noin, mutta se, ehkä myös sekin (epäselvä murre sana)"
Samir "Joo"
Juhani "Eikä oo ollu niitä, sanotahan, omien mielipiteiden, sitä niinku kyseenalaistamista niin raakasti (Viittaa siihen kuinka ihan mitä tahansa Noora tai Sami sanoo, heidän mielipiteensä lynkataan samantien, kun taas hänen mielipiteitä kuunnellaan)"
Kyllä tykkään Juhanista päivä päivältä enemmän. Vielä kun hän uskaltaisi nostaa kissan pöydälle ja seuraavassa kiusaamis tai syrjimishetkessä puolustaa Nooraa ja Samia ääneen. Veikkaan että kun Juhani karjaisisi oikein kunnolla ja käskisi kiusaajien juosta kauimmaiseen nurkkaan ennenkuin alkaa heinäseipäät rapista selekähän, niin Pekalta ja Jassulta valahtaisi samantien housuun.
Tuollaiset ihmiset on todella vastenmielisiä. Kerätään kiukkua ja jauhetaan selän takana, jonka jälkeen räjähdetään sen sijaan että selvitettäisiin asiat asiallisesti kuten aikuiset.
Onko Juhani räjähtänyt? Ai ei vai, No miksi sitten vääristelet?
Hups kirjoitti:
Ei ole väliä kumpi voittaa, pekka on häädössä kävi kuinka vaan
No se saisi lähteä sunnuntaina. Sen jutut on jo niin nähty ja se jatkuva esittäminen ja etenkin se Krisun matkiminen kyllästyttää.
Dunning-Kruger on hyvin vahvasti läsnä hänessä.