Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
54701/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi Jasmiinaa kannustetaan jopa voittoon ja samalla arvostellaan viime vuoden voittaj Joelia, että voitti vain makaamalla. Jasmiinahan ei tee muuta kuin makaa toppatakkipäällä ja pipo päässä peiton alla määkimässä uittumaisuuksiaan. Jasmiina kottikärryillä ulos!

Jasmiinalla viihdyttävät puheenvuorot verrattuna Joeliin .

Kiroilu ja läyhäkö on viihdettä. Vastaan EI OLE.

Vierailija
54702/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Sami saa osallistua, niin muut pääsee sen syyksi vierittää, kun punaiset häviää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54703/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä jos samat aina häädössä niin loppuu 24/7 katsominen. Eikä tyhjän läyhääjät tipu koskaan.

Ohjelman pitää antaa myös katsojalle jotain katsomisen arvoista eikä vain huutoa ja kiroilua.

Vierailija
54704/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helevetin paskoo tämä on että kaikki joukkueen jäsenet ei osallistu!!!

Reilua. Osa on loukkaantunut sinisiltä.

Vierailija
54705/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko Sami saa osallistua, niin muut pääsee sen syyksi vierittää, kun punaiset häviää?

Tuskinpa se saa taaskaan sanottua, että haluaa osallistua, vaikka muuten onkin kova päätänsä aukomaan.

Vierailija
54706/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Sami se jaksaa promota tulevaa politiikkouraansa. No, saihan Tynkkynenkin näkyvyyttä ja faneja. Ehkä näillä oikeistopuolueilla menee läpi herkemmin hömppäjulkisuudessa olleet. Kjäh, kjäh, kjäh.

Tynkkynen tuomittu 3 rikoksesta. Asuu tumman homiehen kanssa. 😂

Vierailija
54707/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo puoli minuuttia lasketaan pois lopputuloksesta, eikä toiset pääse katsoo, miten toinen joukkue tekee?

Vierailija
54708/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ettei joillakin ole mitään muuta elämässä kuin katsoa yötä myöten BB-talon touhuja ja nämä sitten eniten kommentoimassa.

Vierailija
54709/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän tehtävästä, huomenna selviävistä nimetyistä ja sunnuntain häätöäänestyksestä riippuu pitkälti, jatkanko bb:n katselua tällä kaudella. Eihän bb ole mikään urheiluleiri ja on väärin, jos joku tippuu sen takia, että ei jaksanut niin hyvin kuin kuntourheilija. Onhan se nyt oikeasti eri asia, jos Taavi ja Jasmiina kisaa fyysisessä tehtävässä toisiaan vastaan. Muutenkin oksettaa tämän ja edellisen viikon ihmisten eriarvoistaminen, varsinkin Juhanin suusta tullut sellaista skeidaa ettei tosikaan. Jos vieläkin on häädössä samat kuin ennenkin, niin eipä ole bb onnistunut muuttamaan äänestyksiin joutumisia, niinkuin tällä kaudella on ollut tarkoitus.

Ethän sinä ole BB:tä katsonutkaan kun kerran väität että Juhani on tällä viikolla muka inissyt turhasta! Jos olisit katsonut 247:aa, tietäisit että ainoa joka tällä viikolla on jotain järkevää sanonut on ollut nimenomaan Juhani. Juhani on mm. puolustanut kiusattuja, eli Nooraa ja Samia. Muut asukkaat taas ovat läyhänneet seläntakana ja Jassu jopa eilen illalla yrittänyt jälleen lyödä puukkoa Samin selkään, vaikka alkuviikosta näytteli kameroille sitä kuinka ystävällinen hän osaa muka olla. Jassu on petturi ja paha ihminen.

Sitäpaitsi, onhan Jassu saanut osoittaa erinomaisuuttaan myös älytehtävissä. Tosin, hän ei pärjännyt sielläkään. Jassu on kiusaaja ja riidankylväjä ja yksi itun inisijä jonka aika on poistua talosta.

Muistatko Jassun viime perjantaisen itkun siitä kuinka ei ole talossa voittanut tai saanut mitään? Taisi unohtaa muutaman voiton mitä on saanut! Esimerkiksi pääsi tuijottamaan elokuvaa ärräherkkujen kanssa, kun muut joutuivat tekemään hommia. Itsekkäältä ja itserakkaalta ihmiseltä vain sattuu niin helposti unohtamaan menneet palkinnot, kun pitäisi koko ajan saada muita enemmän.

Talossa on monta henkilöä jotka eivät ole saaneet yhtään mitään näiden viikkojen aikana, kuten esimerkiksi Aki ja Juhani.

Vierailija
54710/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖrvellysBileet.heti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko noilla tänään bileet?

Hellari / Lesta Virtanen ei suostu. Illalla on raamattupiiri ja virren veisuuta. Eli äärimmäistä tylsyyttä.

Nauroin.

Virren veisuuta on, niin ei pysty. Pakko laitta MET.

Vierailija
54711/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖrvellysBileet.heti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko noilla tänään bileet?

Hellari / Lesta Virtanen ei suostu. Illalla on raamattupiiri ja virren veisuuta. Eli äärimmäistä tylsyyttä.

Islamitaustainen nainen pitää puheen viinan vaarallisuudesta.. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
54712/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi p..ka, JVG esiintyy tänään.

Oikeesti? Hyvä valinta tuonne piristämään ilmapiiriä. Tosin Juhani varmaan mököttää tästäkin. :D

Vierailija
54713/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä keskusteluja ilman kenenkään haukkumista tai kiusaamista olisi kiva kuunnella ja vähemmän kiroilua.

Vierailija
54714/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helevetin paskoo tämä on että kaikki joukkueen jäsenet ei osallistu!!!

Reilua. Osa on loukkaantunut sinisiltä.

Sinisille olisi reilumpi/parempi että kaikki osallistuisivat. Eikä kaikkien osien ole pakko olla ultraraskaita.

Jos on tämmöinen kisa näillä panoksilla, niin tietenkin kaikkien pitäisi osallistua, kun punaisilla on muutenkin käytännössä pari tyyppiä kannatellut noita muiden roikkuessa jotenkin mukana hengessä.

Vierailija
54715/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh mikä ukko Pekka. Yölliset keskustelut olohuoneessa. Oksettavaa.

Olen huomannut, että tällä kaudella monet yölliset keskustelut on mennyt katsojilta melko täydelleen ohi. Niitä ei koosteissa näytetä, koska ovat liian pitkiä tai tulevat väärään aikaan. Mutta monet näistä keskusteluista avaavat uusia näkökulmia asukkaan persoonaan.

Esimerkiksi Lassen outo choko-monologi ekalla viikolla, jolloin moni (niin paikalla olleista asukeista kuin vähistä katsojista) pohti, onko kyse jännityksestä vai mt-ongelmista. Samaten Taavin yöllinen keskustelu Melodyn kanssa avasi Taavin vainoharhaisuutta ja sitä miten syvissä vesissä hän ui koko ajan. 

Nyt kyllä kerrotte mikä tuo Lassen choko-mologi oli, joka välillä nousee esille. Kausi on jo yli puolen välin enkä vieläkään tiedä. :(

niinpä. Minäkin olen kysynyt tätä monta kertaa eikä kukaan koskaan kerro. 

Lassen choko -psykoosi kesti n. tunnin kaikkinensa. Lasse kertoi ystävästään Chokosta (salanimi) jolle sattu ja tapahtuu kaikenlaista, Choko on hyväsydäminen pohjimmiltaan, mutta hän epäonnistuu melkein kaikesta. Hän on valkoihoinen, mutta kasvanut yhdessä somalien kanssa, hän on valkoinen somali, hän on ollut rauhanturvaajissa jne. 

Vaikea sanoa, onko Chokoa ollenkaan olemassa, ja onko koko juttu Lassen vedätystä, outo huumoria vai yritystä olla mielenkiintoinen. Moni jutuista oli muilta kopsattuja ja/tai vanhoja urbaanitarinoita, eivätkä edes niin hauskoja. Luulen että Lasse yhdisteli kaikkia Libanonissa kuulemiaan tarinoita ja on keskinyt tällaisen myyttisen Chokon, jolla hän on aiemminkin hauskuuttanut yleisöään.

Mielenkiintoista tuona yönä oli toisten asukkaiden reaktiot: paikalla oli ainakin Pekka, Katja, Minna, Jassu ehkä. Juttujen jatkuessa ja jatkuessa ilmeet alkoivat muuttua väkinäisiksi ja epäuskoisiksi. Esimerkiksi se, että Pekka silloin tällöin aivan kuin tenttaisi Lassea milloin mistäkin, johtuu kyllä nähdäkseni tästä tapauksesta - Pekka ei ihan täpöllä usko Lassen kaikkia juttuja - niin kuin ei monet monologin nähneet katsojatkaan. 

Vierailija
54716/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä hiekkaa on joku kuutio tai pari, niin mukavasti menee muutama tunti. Ja MET-Virtanen ehtii käväistä virrenveisuussa, sillä aikaa kun noi ettii avainta. Punaisten kerryttämä etumatka on sitten pelkkä läppä.

Vierailija
54717/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen ettei joillakin ole mitään muuta elämässä kuin katsoa yötä myöten BB-talon touhuja ja nämä sitten eniten kommentoimassa.

Ja sulla ei ole muuta tekemistä kuin ihmetellä katsojia?

Vierailija
54718/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti? Hyvä valinta tuonne piristämään ilmapiiriä. Tosin Juhani varmaan mököttää tästäkin. :D

Juhania on ärsyttänyt se kuinka muutama asukas on saanut muiden asukkaiden siunauksella kiusata Samia ja Nooraa.

Juhani ja Samir puhuvat Samista ja Noorasta tupakkapaikalla. Viime sunnuntaina klo 22:51

Samir "Ja Sami on tosi mahtava tyyppi. Sen kanssa on niin mukava jutella"

Juhani (tuskaisena) "On on, Ja sitte se, kyllä mä niinku. Se oli sillo alkuaikona se että voi XX ku sitä (Samia) höystettiin (kiusattiin) Voi XX. se siis. Aivan pahaa teki että ku porukka hyökkäs sitä kohtaan. Se oli aivan kauhiaa kattoa. Vaikka meki oltihin edellisenä iltana sen kanssa jostain vihreästä politiikasta änkätty (väitelty)"

Samir "Ku Sami ei niinku, se ei niinku haasta riitaa. Vaan se haluaa vaan keskustella asiasta."

Juhani "Ja pitää kannastansa kiinni. Mutta siis se oli aivan XX julkiaa se yks mikä täs oli (tupakkapaikalla, viittaa Jassuun, Minnaan ja Pippaan kiusaamassa Samia) Että ku se, oikein näki (viittaa pyörille päin) että se (Sami) pahotti mielen"

Samir "Joo (Samir osoittaa ettei voi puhua siitä koska hän ei ole ollut silloin itse talossa, mutta on nähnyt sen kuitenkin). Itelle tuli paha mieli siitä tasapainopelistä, sillon viimeviikolla. Eiku siis no, tällä viikolla. Mä ajattelin että se olis alunperin että Minä Anssi ja Sami. En tiedä miten oli käynny, kun mä kuulin kyllä että Sami olis hyvä tasapainossa, et sillähän se tulee siit (karatesta) (Samir jatkaa samaan rataan)"

Juhani "Se (Sami) ei oo röyhkee"

Samir "Niin, se siin o. Mut sekin niinku et haluaa pitää Samin puolia, mut onko se sit että mä tiedän että voi mennä vähän yli sekin, et toisen puolesta, ku Sami on tosi nöyrä kuitenkin sit siinä et hän ei halua niinku et hän ei halua aiheuttaa mitään mielipahaa kenellekään."

Juhani "Joo, mut joskus se on niinku, niinku. Se on se on, niinku oon sanonu. Mun mielestä Noorakin on joutunut kokemaan aivan liikaa (kiusaamista)"

Samir "Nuorena ihmisenä?"

Juhani "Niin niin. Sen takia kun se ei päässy siihen maisteluhun (Noora tuntee oluet) Se on niin. Se on niin (naurahtaa) moniulotteinen likka, että sitä, että tuntuu ettei kaikki oikein uskokaan sen puheita. Mut tuota"

Samir "Juu ja ehkä siinä on sekin. tuota. Miten sen nyt sanois"

Juhani "Se on nuori ja se ei oo tietyllä lailla se, sanotahanko, pyrkii tänne niin sanotusti. Se on niinku tietyllä tavalla epävarma itsestään"

Jatkuu

Vierailija
54719/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhania on ärsyttänyt se kuinka muutama asukas on saanut muiden asukkaiden siunauksella kiusata Samia ja Nooraa.

Juhani ja Samir puhuvat Samista ja Noorasta tupakkapaikalla. Viime sunnuntaina klo 22:51

Samir "Ja Sami on tosi mahtava tyyppi. Sen kanssa on niin mukava jutella"

Juhani (tuskaisena) "On on, Ja sitte se, kyllä mä niinku. Se oli sillo alkuaikona se että voi XX ku sitä (Samia) höystettiin (kiusattiin) Voi XX. se siis. Aivan pahaa teki että ku porukka hyökkäs sitä kohtaan. Se oli aivan kauhiaa kattoa. Vaikka meki oltihin edellisenä iltana sen kanssa jostain vihreästä politiikasta änkätty (väitelty)"

Samir "Ku Sami ei niinku, se ei niinku haasta riitaa. Vaan se haluaa vaan keskustella asiasta."

Juhani "Ja pitää kannastansa kiinni. Mutta siis se oli aivan XX julkiaa se yks mikä täs oli (tupakkapaikalla, viittaa Jassuun, Minnaan ja Pippaan kiusaamassa Samia) Että ku se, oikein näki (viittaa pyörille päin) että se (Sami) pahotti mielen"

Samir "Joo (Samir osoittaa ettei voi puhua siitä koska hän ei ole ollut silloin itse talossa, mutta on nähnyt sen kuitenkin). Itelle tuli paha mieli siitä tasapainopelistä, sillon viimeviikolla. Eiku siis no, tällä viikolla. Mä ajattelin että se olis alunperin että Minä Anssi ja Sami. En tiedä miten oli käynny, kun mä kuulin kyllä että Sami olis hyvä tasapainossa, et sillähän se tulee siit (karatesta) (Samir jatkaa samaan rataan)"

Juhani "Se (Sami) ei oo röyhkee"

Samir "Niin, se siin o. Mut sekin niinku et haluaa pitää Samin puolia, mut onko se sit että mä tiedän että voi mennä vähän yli sekin, et toisen puolesta, ku Sami on tosi nöyrä kuitenkin sit siinä et hän ei halua niinku et hän ei halua aiheuttaa mitään mielipahaa kenellekään."

Juhani "Joo, mut joskus se on niinku, niinku. Se on se on, niinku oon sanonu. Mun mielestä Noorakin on joutunut kokemaan aivan liikaa (kiusaamista)"

Samir "Nuorena ihmisenä?"

Juhani "Niin niin. Sen takia kun se ei päässy siihen maisteluhun (Noora tuntee oluet) Se on niin. Se on niin (naurahtaa) moniulotteinen likka, että sitä, että tuntuu ettei kaikki oikein uskokaan sen puheita. Mut tuota"

Samir "Juu ja ehkä siinä on sekin. tuota. Miten sen nyt sanois"

Juhani "Se on nuori ja se ei oo tietyllä lailla se, sanotahanko, pyrkii tänne niin sanotusti. Se on niinku tietyllä tavalla epävarma itsestään"

Jatkuu

Jatkoa

Samir "Emmä tiedä onko hän epävarma, mutta hän niinku, on myös tempperamenttinen jollain tavalla"

Juhani "On on"

Samir "Sen huomas sillon juhlissakin kun se tuli käskyttään meitä, "no niin kaikki ylös!", vaikka ei sitä omaa koheltamista ymmärtänyt, että nyt on tehnyt jotain itse väärin (viittaa siihen kun Noora itse kadotti mikrofoninsa) Se on Nooralle hyvä, pieni kasvunpaikka sekin. Mutta ihan oikeessa sä oot siinä että ehkä liian kovasti ihmiset ottaa"

Juhani "Mä oon päässy helepolla. Sen huomaa että ehkä iän puolesta me päästään Taavin kanssa todella helpolla, koska me ollahan Taavin kanssa kaks vanhinta. Taavi on neljänkymmenen ja mää oon kolomen kaheksan."

Tässä välissä vaihdetaan pari lausetta asukkaiden ikävuosista ja Juhani ja Samir laittavat niitä järjestykseen. Sen jälkeen he nousevat tupakkapaikalta ja suuntaavat taloa kohden.

Juhani "Niin vielä se että ite on päässy helepolla tuos noin, mutta se, ehkä myös sekin (epäselvä murre sana)"

Samir "Joo"

Juhani "Eikä oo ollu niitä, sanotahan, omien mielipiteiden, sitä niinku kyseenalaistamista niin raakasti (Viittaa siihen kuinka ihan mitä tahansa Noora tai Sami sanoo, heidän mielipiteensä lynkataan samantien, kun taas hänen mielipiteitä kuunnellaan)"

Kyllä tykkään Juhanista päivä päivältä enemmän. Vielä kun hän uskaltaisi nostaa kissan pöydälle ja seuraavassa kiusaamis tai syrjimishetkessä puolustaa Nooraa ja Samia ääneen. Veikkaan että kun Juhani karjaisisi oikein kunnolla ja käskisi kiusaajien juosta kauimmaiseen nurkkaan ennenkuin alkaa heinäseipäät rapista selekähän, niin Pekalta ja Jassulta valahtaisi samantien housuun.

Vierailija
54720/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi ulos, miten joku voi olla päivästä toiseen noin itsekäs ja leuhka. Melody kuittailee miten ottaa itselleen enemmän, jolloin seuraavassa asiassa Anssi tekee numeron, että hän tekee smoothieta muillekin kun "olen niin epäitsekäs."😂

Ketju on lukittu.