Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Katja ällisteli, miten juuri HÄN on joutunut äänestykseen.
Itsetuntemus/ - luottamus heikko.
Katja on rationaalinen mutta ruo on BB talo jossa tunteet moninkertaistuu. Eiköhän tuo ollut aikamoinen elämänkoulu.
Pekka-show menossa sohvalla. Samin ilme 😁
Farmarit puhuu farmisimulaattorin pelaamisesta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten huomanneet, kuinka BB-taloon on osunut todella monta tupakoitsijaa. Jos otetaan randomisti kadulta saman verran ihmisiä, niin tuskin osuu yhtä monta sauhuttelijaa... mikä luonteenpiirre yhdistää BB-asukkaita, että ovat melkein kaikki nikotiinittelijoita.
Mulla menee aski kuukaudessa mutta tuolla polttaisin varmasti paljon enemmän.
Tupakointi on sosiaalista puuhaa, antaa tekemistä, rentouttaa ja rytmittää päivää.
Tuskinpa tuolla talossa kukaan on aloittanut tupakointia. Eli ovat polttaneet jo BB:hen hakiessaan. Sikäli erikoista, että tupakointi nyt ei juurikaan ole mikään cool muotijuttu nykyään vaan ennemminkin aika peruskunto touhua.
Siis perusjuntti touhua :)
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miksi kaikki nää psykiatrit , lääkärit ja psykologit on palstalla eikä töissään.
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miksi kaikki nää psykiatrit , lääkärit ja psykologit on palstalla eikä töissään.
Mä - mielenterveyshoitaja- olen lomalla. Ihan koko viikon. Lomaa saa kun käy töissä.
Et varmaan ole noita diagnoosin jakajia. Hoitajat niitä ei tee.
En todellakaan. Katjalle lähinnä toivotin hyvät jatkot aiemmin ja äsken kirjoitin, että itkeminenkin on hyväksi. Stressinpurkaja siinä missä muutkin toiminnot.
Mua itketti eilen tuo tilanne mutta kukaan ei nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus: "Kuka tämän jälkeen oikeasti uskaltaa ottaa hänet töihin, kun on nähnyt hänen käyttäytymisensä BB:ssa."
Siis eivät kaikki katsele oikeasti BB:tä ja varmaan hyvin harva katsojistakaan vetää katsomastaan mitään johtopäätöksiä työelämässä pärjäämiseen. Ei tuo mikään työpaikka ole, vaikka sinne haastattelujen kautta mennäänkin.
No kyllä se kertoo jotain ihmisen sitoutumisesta työhönsä, jos irtisanoo itsensä lähteäkseen BB:iin. Minä en ainakaan uskaltaisi ottaa häntä sen jälkeen työhön.
Siis ei kai hän irtisanoutunut bb:n takia, vaan halusi muutenkin lähteä ja bb nyt sattui tähän väliin. Hänellähän oli jo tiedossa uusi työpaikka, joten olisi irtisanoutunut joka tapauksessa, ellei olisi lähtenyt bb-taloon. Vai oliko edellinen paikka peräti määräaikainen, en muista.
Aloilla, joissa kykyjä arvostetaan ja osaajista kilpaillaan, ei ole mitenkään huono juttu, että on vaihdellut työpaikkoja mielenkiinnon mukaan. Se kertoo enemmänkin siitä, että on ollut mahdollista edetä eikä ole tarvinnut jumiutua ensimmäiseen vastaantulevaan paikkaan.
hän joutui perumaan uuteen työpaikkaan menon ei onnistunut siirtämäään aloituspäivää.
Niin? Joka tapauksessa olisi irtisanoutunut edellisestä työpaikasta. Bb-taloon meno ei liittynyt millään tavalla hänen edelliseen työpaikkaansa ja irtisanoutumiseen vaan ainoastaan uuteen työpaikkaan. Ei siis irtisanoutunut bb:n takia yhtään mistään, niin kuin tuossa joku väitti.
Katja on työtön BB:n takia.
Väittääkö joku muuta? BB oli tärkeämpi kuin uudessa työpaikassa aloittaminen ja siksi on nyt työtön.
Kun Katja lähti sohvalla jutteli Taavi ja Lasse ja sanoi Taavi että tämä häätö ei koskenut häneen niinkuin Laura L koski eniten ja sitten Laura R. Pekka sanou kävellessään Samille ulkona että tämä häätö koski Sami sinua enemmän kuin häntä. Heidän molempien 2 läheisintä naista lähti. Samia näytti koskevan eniten. Eikä Jasminekaan kauaa ruikuttanut. Kaikki Jasminen meikkaus, läyhäyskamut joutuvat lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Noniin Keskiviikkona Noora ja Iso Mellu ulos.
Kannatetaan 👍
Oon niin onnellinen että Jassu jatkoi. Tuolla talossa oleminen on tehnyt hänelle hyvää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nyt jeesustellaan katjan vointia jne..eilen sai kaikki haukut
On aika tekopyhää😇
Katja on lain oikealla puolella, mutta useat kommentoijat ovat paholaisen puolella. On mahdollista, että joillakin tuntuu pisto sydämessä tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten huomanneet, kuinka BB-taloon on osunut todella monta tupakoitsijaa. Jos otetaan randomisti kadulta saman verran ihmisiä, niin tuskin osuu yhtä monta sauhuttelijaa... mikä luonteenpiirre yhdistää BB-asukkaita, että ovat melkein kaikki nikotiinittelijoita.
Tupakointi on sosiaalista puuhaa, antaa tekemistä, rentouttaa ja rytmittää päivää.
Onneksi olkoon. Uskomattoman tylsä elämä sulla jos tarttet tupakointia että olis jotain tekemistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa tuolla talossa kukaan on aloittanut tupakointia. Eli ovat polttaneet jo BB:hen hakiessaan. Sikäli erikoista, että tupakointi nyt ei juurikaan ole mikään cool muotijuttu nykyään vaan ennemminkin aika peruskunto touhua.
Siis perusjuntti touhua :)
No, mä oon ainakin juntti ja ylpeä siitä.
Luuletkos olevasi jotenkin parempi ihminen nyt 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon. Uskomattoman tylsä elämä sulla jos tarttet tupakointia että olis jotain tekemistä
Hienosti ymmärretty akateemisilla aivoillasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarpeettoman ilkeä kommentti. Itsekin ennen polttaneena muistan, että tupakoitua tuli enemmän kaverin kanssa ja silloin kun oli vähän tekemistä. Ei se toki poista sitä tosiasiaa, että tyhmä tapa ja tyhmä addiktio. Järkyttävän vaikea oli päästä eroon.
Terv. Eri
Vierailija kirjoitti:
} Melody valittaa tupakkapaikalla.
Kahvin juonnista, siitä että Noora on laittanut hänen kaappiinsa tavaroitaan jne.
Eilen lähetyksen jälkeen tupakkapaikalta kyyläsi Anssin juuston käyttöä. Kyllä sen katse ulottuu pitkälle, vaikkei keittiössä joka hetki olisikaan.
Tupakointi on merkki heikosta itsetunnosta. Ihmeen paljon on savuttelijoita bb talossa.
Päästelepä tuo Pekka juttuja : juu tuon uuden vaimon kanssa siine ja vaihdan nuoremppaan vaan.Väikkä oli ehkä läppä ,mutta jotenkin tuo sen huumori ...Katja just lähtennyt.
En todellakaan. Katjalle lähinnä toivotin hyvät jatkot aiemmin ja äsken kirjoitin, että itkeminenkin on hyväksi. Stressinpurkaja siinä missä muutkin toiminnot.